IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Misty Mourning Vorige pagina | Volgende pagina
Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 03-04-2007 15:37 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 3 april 2007 15:30 schreef waterfiets het volgende:
Het mooie is dat iedereen bij het volgende optreden van mistyboy666's groep gaat kijken hoe ruk het wel niet is Zo krijgen ze dan toch de zaal vol


Kut je hebt me door!!



Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 03-04-2007 15:41 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 3 april 2007 15:34 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
, serieus, stem je gitaar voor je een nummer opneemt en stem die vervolgens opnieuw bij elk volgend nummer dat je gaat opnemen.


Heb je echt goed geluisterd dan? Als je goed gekeken had zie je dat daar een cover van My dying bride bijstaat, misschien wel bekend bij je.

Zo niet, eens opzoeken, dan hoor je wat je met valsheid en dissonanten kunt bereiekn.

En er zit nog ietsgrappigs in, vooral over dat stemmen waar je zo over valt, niet elke band gebruikt eadgbe als stemming, voor een doomband, wat cia is/was stem je je gitaar lager, of op wat voor manier dan ook.

Wat CIA normaal doet weet ik niet, maar als ik zo eens luister hebben ze hun gitaren gewoon omlaag gestemd, dit kan vals klinken de eerste keer dat je het hoort, maar klopt wel.


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-04-2007 15:41 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 3 april 2007 15:34 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Hey, zal je een grap vertellen.. onze demo is ook live opgenomen. En ik hoor iets compleet anders bij die CIA demo, ik hoor juist een stel compleet talentloze mensen die lukraak wat riffs door elkaar gooien in de hoop dat het goed gaat klinken, echt, serieus, stem je gitaar voor je een nummer opneemt en stem die vervolgens opnieuw bij elk volgend nummer dat je gaat opnemen. EN als je toch al bezig bent, schop die zanger eruit. Ik ben echt niet snel aangebrand als het op bands aankomt, maar bij deze opnames komen er bij mij maar twee woorden op:"Ronduit KUT"

Lol. Wij weten zelf dondersgoed dat die demo als product niet veel waard is, zijn die dag ook zat dingen misgegaan (inderdaad bvb. zang en mix) en het waren überhaupt geen ideal opnamecondities. Echter hebben we het toch verspreid en zijn er genoeg mensen die de potentie ervan zagen en daar we zijn best trots op. Niet op de kwaliteit van de opname, wel op de muziek.

Latere nummers waren beter, helaas hebben we geen opnames meer kunnen doen, anders hadden we wat aan de (vele en terechte) kritiek gehad!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 03-04-2007 15:42 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 3 april 2007 15:23 schreef ZelThoR het volgende:
Gast, haal je hoofd eens uit je aars!

Lees eens wat mensen zeggen en reageer dáár op in plaats van elke keer dingen erbij te halen die er NIET TOE DOEN. Waarom loop je nu over "te laat" te zeiken en net niet? Waarom gaat het opeens over mijn vermeende intellegentie?

Het is echt héél simpel: jij zei dat H niet charismatisch was, omdat hij kortgezegd lelijk, klein en schreeuwerig was. Ik zei dat het er bij charisma juist helemaal niet om gaat dat je mooi, groot en welbespraakt bent.

Oftewel: ik haalde jouw argument met een tegenargument onderuit. Dat betekent niet dat ik jouw MENING ter sprake stel, alleen de onderbouwing ervan. Ik wil jouw meningen ook helemaal niet aanpassen, ik wil alleen laten zien dat je soms rare gronden hebt waarop je die meningen baseert. Dat geldt hiervoor, voor je muziek en waarschijnlijk voor wel meer dingen.

Duidelijk?

Het hebben van charisma betekent niet dat ik of wie dan ook daadwerkelijk van iemand gecharmeerd raak. Wilders, Marijnissen en Bos hebben ook charisma, maar er zijn weinig mensen waar m'n nekharen méér van overeind gaan staan.

Het legale deel van de staatsgreep heeft hij in ieder geval aan z'n charisma te danken, dus hier sla je de plank ook mis. Als hij niet zo overtuigend was hadden er niet zoveel burgers op hem gestemd.


Mensen stemden op hem omdat hij zei wat ze wilden horen:"Ik ga de economie weer terug op poten zetten en van Duitsland wederom een Rijk maken om trots op te zijn" De domme massa gaat daarvoor, heeft niets te maken met charisma, heeft te maken met mensen aanspreken op hun chauvinisme op een moment waarop het heel erg kut gaat. Kijk naar Bush:"Read my lips, NO MORE TAXES" is niet charismatisch, is gewoon mensen de bullshit verkopen die ze graag horen (en zelfs dan nog heeft ie moeten valsspelen om daadwerkelijk verkozen te worden) en vervolgens komt ie aan met zijn "America is in a state of war, a war on Terrorism", had zo Hitler geweest kunnen zijn.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-04-2007 15:43 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 3 april 2007 15:41 schreef Murdering Monk het volgende:
Heb je echt goed geluisterd dan? Als je goed gekeken had zie je dat daar een cover van My dying bride bijstaat, misschien wel bekend bij je.

Zo niet, eens opzoeken, dan hoor je wat je met valsheid en dissonanten kunt bereiekn.

En er zit nog ietsgrappigs in, vooral over dat stemmen waar je zo over valt, niet elke band gebruikt eadgbe als stemming, voor een doomband, wat cia is/was stem je je gitaar lager, of op wat voor manier dan ook.

Wat CIA normaal doet weet ik niet, maar als ik zo eens luister hebben ze hun gitaren gewoon omlaag gestemd, dit kan vals klinken de eerste keer dat je het hoort, maar klopt wel.
de MDB cover staat niet op de myspace, en we spe(e)l(d)e(n) aardig laag geloof ik ...

Maar niet niet in een bepaalde toon, net ernaast, want precies op de toon is zo saai ...


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 03-04-2007 15:43 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Nou mensen, meneer heeft ook nog verstand van politiek.

Het is wat allemaal.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-04-2007 15:43 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 3 april 2007 15:42 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Mensen stemden op hem omdat hij zei wat ze wilden horen:"Ik ga de economie weer terug op poten zetten en van Duitsland wederom een Rijk maken om trots op te zijn" De domme massa gaat daarvoor, heeft niets te maken met charisma, heeft te maken met mensen aanspreken op hun chauvinisme op een moment waarop het heel erg kut gaat. Kijk naar Bush:"Read my lips, NO MORE TAXES" is niet charismatisch, is gewoon mensen de bullshit verkopen die ze graag horen (en zelfs dan nog heeft ie moeten valsspelen om daadwerkelijk verkozen te worden) en vervolgens komt ie aan met zijn "America is in a state of war, a war on Terrorism", had zo Hitler geweest kunnen zijn.

Als je bullshit niet overtuigend (lees: charismatisch) verkoopt trapt er niemand in. Als ik zulke dingen zou zeggen zou ik echt geen president worden.

En ook Bush heeft charisma.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 03-04-2007 15:44 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 3 april 2007 15:26 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
De muziek was zo slecht dat ik het niet langer dan 5 seconden per minuut rust aan kon horen.
Die andere twee nummers heb ik wat langer geluisterd, en toen viel me juist op dat de gitaren niet goed gestemd zijn, die hemeltergend valse opera zing in Words I whispered was echt zo erg dat ik het meteen uit gezet heb... toch een minuut later weer geprobeerd heb te luisteren.... met afschuw vervuld werd en het toch weer uitgezet heb. DIe andere nummers waren niet zo slecht dat ik ze meteen uit moest zetten, maar wel zo slecht dat ik als ik de naam covered in ashes op een flyer zie ik erheen wil om te kijken hoe het publiek erop reageert, kan ik er meteen een poultje op leggen, gaat het meerendeel van de aanwezige mensen
1. Weglopen
2. Met eieren smijten
3. Bléren
4. Oordaopjes indoen en doen alsof ze het leuk vinden omdat ze jullie niet willen kwetsen.
Place your bets!!


Ik vind het ook geen goede muziek, maar ze weten zelf ook dat het nog lang niet goed is.

Als ook zij zouden roepen dat hun geniaal zou zijn (zoals in jouw geval) dan kregen ook zij de wind van voren natuurlijk. Gelukkig hebben zij niet iemand in de band zitten met de herseninhoud van een pinda dus gebeurd dat ook niet.

En ik vind het ook geen excuus om Zelthor van commentaar te onthouden omdat hij zelf in een niet zo'n beste band zit.. dat slaat werkelijk waar nergens op. Als ik kandidaat X bij Idols klote vind zingen geef ik daar commentaar op, ookal ben ikzelf geen nachtegaaltje, snap je?

Voor de rest speelt jouw band 10x kloteriger dan dat CiA doet


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 03-04-2007 15:44 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

He, RidM, ik ben erg benieuwd wat je hiervan gaat vinden trouwens..

http://media.putfile.com/Arachnophobia-test

Geef me hier maar eens een eerlijke review/mening over

Voor de verduidleijking, ik ben veliefd op 4/4

En we hebben 2 gitaristen en een bassist die behoorlijk veel afwisselen ipv hetzelfde te doen

[Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 03-04-2007 15:45]


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-04-2007 15:44 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 3 april 2007 15:43 schreef Jenje het volgende:
de MDB cover staat niet op de myspace, en we spe(e)l(d)e(n) aardig laag geloof ik ...

C# ja, 3 semitonen omlaag.

Maar er zitten wat foutjes in de gitaar hoor, al vallen ze binnen de trueheidstolerantie.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-04-2007 15:46 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 3 april 2007 15:44 schreef spectre het volgende:
En ik vind het ook geen excuus om Zelthor van commentaar te onthouden omdat hij zelf in een niet zo'n beste band zit..

Topband, slechte opname

En: zát ipv zit Het is nu een langetermijnsproject


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 03-04-2007 15:46 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 3 april 2007 15:41 schreef Murdering Monk het volgende:
Heb je echt goed geluisterd dan? Als je goed gekeken had zie je dat daar een cover van My dying bride bijstaat, misschien wel bekend bij je.

Zo niet, eens opzoeken, dan hoor je wat je met valsheid en dissonanten kunt bereiekn.

En er zit nog ietsgrappigs in, vooral over dat stemmen waar je zo over valt, niet elke band gebruikt eadgbe als stemming, voor een doomband, wat cia is/was stem je je gitaar lager, of op wat voor manier dan ook.

Wat CIA normaal doet weet ik niet, maar als ik zo eens luister hebben ze hun gitaren gewoon omlaag gestemd, dit kan vals klinken de eerste keer dat je het hoort, maar klopt wel.


Nee, ik hoor ook wel dat ze niet in E gestemd staan, maar vals blijft het.

Ik zal my dying bride eens opzoeken dan (ondanks dat ik ze al ken en niet geweldig vindt).



spectre
Usericon van spectre
Posted 03-04-2007 15:50 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 3 april 2007 15:46 schreef ZelThoR het volgende:
Topband, slechte opname

En: zát ipv zit Het is nu een langetermijnsproject
Je begrijpt mijn punt


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-04-2007 15:51 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 3 april 2007 15:50 schreef spectre het volgende:
Je begrijpt mijn punt

Ik begrijp jouw punt, o Jedi master!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 03-04-2007 15:53 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 3 april 2007 15:44 schreef Murdering Monk het volgende:
He, RidM, ik ben erg benieuwd wat je hiervan gaat vinden trouwens..

http://media.putfile.com/Arachnophobia-test

Geef me hier maar eens een eerlijke review/mening over

Voor de verduidleijking, ik ben veliefd op 4/4

En we hebben 2 gitaristen en een bassist die behoorlijk veel afwisselen ipv hetzelfde te doen


Kijk, zoiets vind ik nou prima aan te horen, okee, het klinkt als een cover ofzo, maar ik kan er even niet op komen waar het me aan doet denken, en de geluidskwaliteit is niet optimaal (en ik vind het gitaargeluid niet echt mooi, maar da's een kwestie van smaak), maar het klinkt wel lekker. hier heb ik nou niets over te klagen eigenlijk. En dat het 4/4e is van begin tot eind, boeie.

[Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 03-04-2007 15:54]



Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 03-04-2007 15:55 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

Hm, en nu loopt er dus een band-discussie én een Hitler-discussie tegelijkertijd? Ook wel een prestatie


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-04-2007 15:55 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Dit is dan ook het nieuwe lultopic!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 03-04-2007 15:55 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 3 april 2007 15:55 schreef Ethereal het volgende:
Hm, en nu loopt er dus een band-discussie én een Hitler-discussie tegelijkertijd? Ook wel een prestatie


Lol... mischien moet ik de politiek in ofzo, ik vind dat debatteren veel te leuk



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-04-2007 15:56 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 3 april 2007 15:55 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Lol... mischien moet ik de politiek in ofzo, ik vind dat debatteren veel te leuk
Debatteren = schreeuwen schreeuwen tot je doorhebt dat je argumenten onderuit zijn gehaald en dan stil worden?

De paralellen met Hitler nemen zienderogen toe.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 03-04-2007 16:02 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 3 april 2007 15:53 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Kijk, zoiets vind ik nou prima aan te horen, okee, het klinkt als een cover ofzo, maar ik kan er even niet op komen waar het me aan doet denken, en de geluidskwaliteit is niet optimaal (en ik vind het gitaargeluid niet echt mooi, maar da's een kwestie van smaak), maar het klinkt wel lekker. hier heb ik nou niets over te klagen eigenlijk. En dat het 4/4e is van begin tot eind, boeie.

Geen cover, eigen werk, maar lijkt wel wat op Carcass en Dismember.

Je zou het kunnen kennen omdat ik je dit nummer al eens gemaild heb als sample voor optreden in Creative explosion

Gitaargeluid zuigt, is allemaal rechtstreeks in de mengtafel, zonder amps.


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-04-2007 16:15 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 3 april 2007 15:42 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Kijk naar Bush:"Read my lips, NO MORE TAXES" is niet charismatisch, is gewoon mensen de bullshit verkopen die ze graag horen (en zelfs dan nog heeft ie moeten valsspelen om daadwerkelijk verkozen te worden) en vervolgens komt ie aan met zijn "America is in a state of war, a war on Terrorism", had zo Hitler geweest kunnen zijn.


Met je historische kennis is het blijkbaar net zo droevig gesteld als met je muzikale kennis. De uitspraak luidde ten eerste :"Read my lips, no NEW taxes" en niet "No MORE taxes". Ten tweede werd het door Pa Bush geopperd tijdens zijn campagne en niet door George W. Bush zoals jij suggereert. Pa Bush had een zeer ruime marge (volgens mij een van de ruimste kiesmannen-marges ooit) en er was geen schaduw van controverse rond zijn verkiezing.

Daarnaast vraag ik me af waar je George W. Bush (de huidige president dus) heb zien valsspelen tijdens de verkiezingen?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 03-04-2007 16:20 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 3 april 2007 15:43 schreef ZelThoR het volgende:
Als je bullshit niet overtuigend (lees: charismatisch) verkoopt trapt er niemand in. Als ik zulke dingen zou zeggen zou ik echt geen president worden.

En ook Bush heeft charisma.


Een goeie leugenaar is niet per definitie charismatisch.



Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 03-04-2007 16:21 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 3 april 2007 16:15 schreef Chelman het volgende:
Met je historische kennis is het blijkbaar net zo droevig gesteld als met je muzikale kennis. De uitspraak luidde ten eerste :"Read my lips, no NEW taxes" en niet "No MORE taxes". Ten tweede werd het door Pa Bush geopperd tijdens zijn campagne en niet door George W. Bush zoals jij suggereert. Pa Bush had een zeer ruime marge (volgens mij een van de ruimste kiesmannen-marges ooit) en er was geen schaduw van controverse rond zijn verkiezing.

Daarnaast vraag ik me af waar je George W. Bush (de huidige president dus) heb zien valsspelen tijdens de verkiezingen?



Ehm kiesdistrict Florida, does that ring a bell?
EN zo ruim was de marge niet, de marge was juist zo ruim omdat er iets misging met de stemmen uit dat kiesdistrict.



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-04-2007 16:22 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 3 april 2007 16:20 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Een goeie leugenaar is niet per definitie charismatisch.

Niet per definitie, bijna altijd wel.

Een goede leugenaar geloof je ondanks de leugens, dat komt door overtuigingskracht wat weer grotendeels door charisma veroorzaakt wordt.

Hoe zou je anders een goede leugenaar kunnen zijn volgens jou?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-04-2007 16:22 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 3 april 2007 15:46 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Ik zal my dying bride eens opzoeken dan (ondanks dat ik ze al ken en niet geweldig vindt).


*verbrandt al zijn MDB cd's omdat RIDM heeft gesproken*


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen