IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Misty Mourning Vorige pagina | Volgende pagina
blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 20-04-2007 11:27 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 20 april 2007 11:26 schreef Lainedil het volgende:
Ja. Bij Trollzorn/SMP records. Een van de kleinere Duitse labels waar je het een jaar of 2 geleden over had.


Hmmmmmmm, doen die ook Death-Polka-Metal?



Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 20-04-2007 11:27 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Niet echt, nee.

www.trollzorn.de


Bruce Banner


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 20-04-2007 11:27 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 20 april 2007 11:27 schreef Lainedil het volgende:
Niet echt, nee.

www.trollzorn.de


Jammer dan...



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-04-2007 11:41 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 20 april 2007 11:26 schreef Lainedil het volgende:
Ja. Bij Trollzorn/SMP records. Een van de kleinere Duitse labels waar je het een jaar of 2 geleden over had.
Ah hier, het bewijs, ook bands die een contract hebben EN in het buitenland spelen hebben geen talent!


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 20-04-2007 11:42 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 20 april 2007 11:41 schreef Jenje het volgende:
Ah hier, het bewijs, ook bands die een contract hebben EN in het buitenland spelen hebben geen talent!

Fuck off Jan.

Edit: je mist RidM, of wat?

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 20-04-2007 11:46]


Bruce Banner


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 21-04-2007 0:24 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 19 april 2007 17:17 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
we hebben niet opgenomen met mijn eigen versterkers, en zo beroerd vind ik het geluid niet, maar ja, niet iedereen kan goeie smaak hebben.

Ik heb overigens ook nog een aantal proffessionele muzikanten gesproken die platendeals hebben, internationale tours doen en die de mensen die hier hebben lopen zeiken over mijn muziek laten lijken op een stel amateurs horen zeggen dat ze mijn band juist vet vonden.
Dus het zal wel, ga lekker verder met jezelf het plezier van Misty Mourning misgunnen, wij zullen jullie niet missen.


Shaquira (oid) heeft ook succes maar kan niet zingen.
En gezien de fotos die ik van jou heb gezien moet jij het ook niet van je looks hebben.


Een kleine snol zit zo vol.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 21-04-2007 1:18 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 19 april 2007 17:17 schreef Rouwend in de Mist het volgende:Ik heb overigens ook nog een aantal proffessionele muzikanten gesproken die platendeals hebben, internationale tours doen en die de mensen die hier hebben lopen zeiken over mijn muziek laten lijken op een stel amateurs horen zeggen dat ze mijn band juist vet vonden.


Vet kansloos, ja, dat zeker.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 21-04-2007 1:34 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

ILLLLLLLLUUUUUUUUUUUUUUsion mourning


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 22-04-2007 10:50 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

Juist!!!!! Misty Mourning gaat er weer lekker tegenaan met een stevige portie Melodic Death Grunge (neem een middenweg tussen Nirvana en In flames ofzo....... om een idee te geven) op hun optreden in de Cave, prinsengracht nummer 472 in Amsterdam uiteraard....

Het staat nog niet vast of er ook andere bands komen, maar het wordt 3 euro als we alleen staan en 5 als er meerdere bands meedoen.

Dus, vertrouw vooral niet op mijn woord dat het VET wordt en dat mensen uit hun dak gaan op onze "mystieke, hypnotische" klanken (aldus een van onze bezoekers) of dat we "Meesterlijk!!!!!" zijn (wederom een citaat), maar kom gewoon kijken en beslis voor jezelf!




Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-04-2007 10:53 by MMayo Profiel van MMayo

Ik heb ook een citaat voor hem.

"Wat een onstrakke kutband"

Door een bezoeker gedaan van een van zijn optredens. Hij is ook een professioneel artiest. Dus ja, wat hij zegt is dus zowieso waar!


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 22-04-2007 10:55 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Het is bijna aanlokkelijk MM eens live te zien.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 22-04-2007 10:58 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 22 april 2007 10:55 schreef Illusione het volgende:
Het is bijna aanlokkelijk MM eens live te zien.


Ga ik met je mee..

Avondje cabaratiers kijken is ook wel eens leuk


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 22-04-2007 12:21 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Wat is nou eigenlijk het verhaal achter deze hele hetze?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-04-2007 13:08 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 22 april 2007 12:21 schreef WhiteRider het volgende:
Wat is nou eigenlijk het verhaal achter deze hele hetze?


Misty Mourning.
Als je het wil begrijpen, moet je even jezelf gaan inlezen.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 22-04-2007 13:10 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

quote:
Op 19 april 2007 17:17 schreef Rouwend in de Mist het volgende:

Ik heb overigens ook nog een aantal proffessionele muzikanten gesproken die platendeals hebben, internationale tours doen en die de mensen die hier hebben lopen zeiken over mijn muziek laten lijken op een stel amateurs horen zeggen dat ze mijn band juist vet vonden.
Dus het zal wel, ga lekker verder met jezelf het plezier van Misty Mourning misgunnen, wij zullen jullie niet missen.


Maakt niet uit, je bent nog steeds een flikker, flikker.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 22-04-2007 13:11 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

Overigens heb ik de muziek en de discussie niet gevolgd, ik gooi gewoon olie op het vuur.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 22-04-2007 13:48 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Geen idee wat er in die 40 pagina's staat, maar ik vind het gay.

Vind je het kankermuziek? Luister het niet.
Vind je het gaaf? Luister het wel.
Zit je in de band zelf? Krijg kanker.
Anders? Ook.

Doei.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 22-04-2007 14:02 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

.

[Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 22-04-2007 14:06]


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 22-04-2007 14:08 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 22 april 2007 13:10 schreef nuclearwarfare het volgende:
Maakt niet uit, je bent nog steeds een flikker, flikker.




Bruce Banner


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 22-04-2007 14:20 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 19 april 2007 18:34 schreef Lainedil het volgende:
*static*
+1

Je zou toch verwachten dat hij hier zijn trouwe fanschare eens komt verblijden met nieuws, en ons ongelovigen met vergruizende argumenten om de oren komt slaan?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-04-2007 14:42 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 22 april 2007 13:48 schreef WhiteRider het volgende:
Geen idee wat er in die 40 pagina's staat, maar ik vind het gay.

Vind je het kankermuziek? Luister het niet.
Vind je het gaaf? Luister het wel.
Zit je in de band zelf? Krijg kanker.
Anders? Ook.

Doei.


Geloof dat jij alles gay vind, momenteel een gayperiode Robgothje? Wellicht vind jij deze band dan wel gaaf.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 22-04-2007 15:12 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 22 april 2007 14:42 schreef MMayo het volgende:
Geloof dat jij alles gay vind, momenteel een gayperiode Robgothje? Wellicht vind jij deze band dan wel gaaf.

Ik zou niet weten wat allemaal. Ik vind het alleen gay om 40 pagina's lang een band af te kraken. Verder doet het er niet toe of ik deze band wel of niet gaaf vind, ik heb de moeite niet genomen het te luisteren.


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 22-04-2007 15:15 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 22 april 2007 15:12 schreef WhiteRider het volgende:
Ik zou niet weten wat allemaal. Ik vind het alleen gay om 40 pagina's lang een band af te kraken. Verder doet het er niet toe of ik deze band wel of niet gaaf vind, ik heb de moeite niet genomen het te luisteren.

Echt, volgens mij kennen een hoop mensen jou alleen amar als een zeikerd, ook op metalfan, zo eentje die alles kut vind en dan maak jij nu problemen over een topic als dit?



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-04-2007 15:16 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 22 april 2007 15:12 schreef WhiteRider het volgende:
Ik zou niet weten wat allemaal. Ik vind het alleen gay om 40 pagina's lang een band af te kraken. Verder doet het er niet toe of ik deze band wel of niet gaaf vind, ik heb de moeite niet genomen het te luisteren.


Kun je nagaan hoeveel je gay vind, als je niet eens meer weet wat allemaal.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 22-04-2007 15:17 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 22 april 2007 15:15 schreef Audiophile het volgende:
Echt, volgens mij kennen een hoop mensen jou alleen amar als een zeikerd, ook op metalfan, zo eentje die alles kut vind en dan maak jij nu problemen over een topic als dit?

Dat zijn misschien mensen die niet in de goeie topics kijken. Regelmatig heb ik positief commentaar op een band, album of wat dan ook. Verder zeik ik inderdaad bijzonder graag, maar dat ik uitsluitend zanik is een fabeltje.
Verder heb je me nog nooit kunnen betrappen op het meer dan 4 posts besteden aan het afkraken van een band, waar dit nu al 1000 berichten bezig is.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen