IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Kroda Vorige pagina
Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 16-06-2011 20:00 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht



Ging om deze (als ik me goed kan herinneren, cd ligt op mijn zolder). Vrij duidelijk lijkt me. Ik heb zoiets van: doe dat gewoon ff niet en je vermijdt een hoop gezeik zoals nu. Dat andere bands er geen last hebben is denk ik tekenend voor de willekeur die Antifa hanteert. Niks systeem, gewoon moeilijk doen waar ze kunnen.

[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 16-06-2011 20:00]


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 16-06-2011 20:11 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Dan ga ik toch iets meer tijd steken in het vinden van die CD. Hun nieuwe drummer (uit Rusland en niet uit Oekraine zoals de rest van de band) is namelijk fel tegen het hele nazi gebeuren.

Dan zou trouwens een band als Deinonychus uit Nederland ook geband moeten worden aangezien zij diezelfde adelaar ook gebruiken (zonder de swastika in de cirkel maar wel de typisch Duitse adelaar).

Anyway, er zal toch nooit iets veranderen aangezien iedereen toch blijft slikken wat de Antifa ons voor blijft kauwen zonder er tegenin te durven gaan.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 16-06-2011 20:12 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Btw Count Usher, gaan wij nu geband worden vanwege de afbeeldingen die we hier geplaatst hebben?


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 16-06-2011 20:18 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Wie weet man.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 16-06-2011 20:57 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

quote:
Op 16 juni 2011 20:18 schreef Count Usher het volgende:
Wie weet man.


Doe er nog de groeten bij aan de AFA-spionnetjes die wellicht hier zitten en dan moet een ban toch wel lukken


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 16-06-2011 21:32 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2007 23:48 schreef Onweerwolf het volgende:
een extreem lekkere vorm van pagan/folk (ns)black metal

OWW had jaren geleden al door hoe het zat, dus!


I wish I was a butterfly


runtothehills
aka Bonesaw
Usericon van runtothehills
Posted 17-06-2011 14:59 by runtothehills Wijzig reactieProfiel van runtothehillsQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2011 20:00 schreef Count Usher het volgende:


Ging om deze (als ik me goed kan herinneren, cd ligt op mijn zolder). Vrij duidelijk lijkt me. Ik heb zoiets van: doe dat gewoon ff niet en je vermijdt een hoop gezeik zoals nu. Dat andere bands er geen last hebben is denk ik tekenend voor de willekeur die Antifa hanteert. Niks systeem, gewoon moeilijk doen waar ze kunnen.



De bewuste cd is de split met oprich. Daar heeft eisenslav idd een discutabel shirt aan.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 24-08-2012 18:55 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2011 14:59 schreef runtothehills het volgende:
De bewuste cd is de split met oprich. Daar heeft eisenslav idd een discutabel shirt aan.



Ik lees dit nu pas maar dit klopt. Ik heb het boekje even ingescand:



Verder staat er ook nog een gezellige 14/88 in de thanks list:



quote:
Op 16 juni 2011 21:32 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
OWW had jaren geleden al door hoe het zat, dus!


Vanzelfsprekend...



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 04-05-2015 7:05 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Ik kan de nieuwe Kroda aan iedereen warm aanbevelen.

Eén metronoom op de tonen van Mother Ukraina, gespeend met die folk-aspecten en de orgastische uitspattingen.

Nil novo sub sole maar 't is wel één van de wenige Ukraieense bands die blijft deliveren.


En nu gaan we vegen


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 04-05-2015 14:21 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

ik vind wel grappig dat anti tatar/turkse van kroda.
Alsof oost-oekraine ook 1200 jaar geleden ukrains was.



caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 04-05-2015 14:31 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Ja, da's grappig hein.



En nu gaan we vegen


Northward
Usericon van Northward
Posted 04-05-2015 18:42 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

In 2007 vond ik dit nog vet zie ik. Alles van Kroda inmiddels al een aantal jaar de deur uit, heb helemaal niets meer met deze meuk.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 06-05-2015 16:13 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Leuk bij een beschuitje of een boswandeling.

Still.


En nu gaan we vegen


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen