IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Films en docu's over en of met veel metal/metallui Vorige pagina | Volgende pagina
Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 01-02-2002 13:40 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

O ja.. Duistere Machten... heb ik ook wel iets van gezien..

Erg grappig inderdaad....

Vooral toen een of ander wijf ging uitleggen dat ze bij een 'satanssekte' had gezeten... blabla ritueel dit en dat, bla bla heel erg enzo... maar toen heeft ze het licht weer gevonden... YUK .. van de ene naar de andere sekte! Daar schiet je toch ook niets mee op???

Was inderdaad pure christelijke propaganda, dat programma....


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 01-02-2002 13:42 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2002 13:30 schreef Mutilator het volgende:
Ik zou Grev Drake die hier op het forum zit willen vragen waarom G.O.D. hier uberhaupt hun medewerking aan verleend heeft!


Hehe, goeie vraag. Is Goddess of Desire trouwens ook niet een keer te zien geweest in 'De Nachtrijder' met Irene van der Laar? Dat was nog best een OK reportage geloof ik...


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 01-02-2002 13:44 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2002 13:42 schreef Dwaallicht het volgende:
Hehe, goeie vraag. Is Goddess of Desire trouwens ook niet een keer te zien geweest in 'De Nachtrijder' met Irene van der Laar? Dat was nog best een OK reportage geloof ik...


Hehhe... Maar 'de nachtrijder' is dan ook een journalistiek redelijk ok programma, integenstelling tot 99% van de EO shit


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-02-2002 13:57 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 1 februari 2002 10:16 schreef Valorian666 het volgende:
Verder ooit nog een docu gezien over blackmetal in Nederland.. Ging vooral over de baroeg, over de zogenaamde bijeenkomsten en een optreden van ik denk Liar Of Golgotha die met varkensbloed ging spugen, maar dit weet ik niet zeker..


Volgens mij heb ik die ook gezien: mocht een slome dj ff uitleggen over wat hij verstond onder het begrip satan.

Ik weet niet of 't LoG was, maar een blackmetal band pleurde een schaaltje varkensbloed van de buhne op de grond.

Bezoek de lokale poelier voor al uw gore/ evil attributen.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Corey
Usericon van Corey
Posted 05-02-2002 17:37 by Corey Wijzig reactieProfiel van CoreyQuote dit berichthttp://www.exploitation.nl

Wat wel een leuke film is 'Black circle boy', gaat over een groepje vrienden, die flink wat drugs gebruiken, en ritueelen uitvoeren, wel een erg leuke film en het eind vond ik heel strak bedacht. Als het goed is is tie wel te uur bij Movie max en Videoland.


Hawk
Hovering above waiting to strike...
Usericon van Hawk
Posted 10-02-2002 0:09 by Hawk Wijzig reactieProfiel van HawkQuote dit bericht

Vorig jaar Tatort.

Een aflevering waar je een stuk van een NeverMore concert zag. Best een positieve benadering van de metal


Hawk. Living and breating metal since 1976


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 10-02-2002 18:23 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

[quote]Op 1 februari 2002 10:16 schreef Valorian666 het volgende:

Helaas is mijn zweeds zo brak dat ik er niet veel van kon maken... maar toch weer grappig om te zien...


Ik wil het wel voor je vertalen, als je ff regelt dat het ooit een keer uitgezonden wordt


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 10-02-2002 19:44 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2002 18:23 schreef aerodis het volgende:
Op 1 februari 2002 10:16 schreef Valorian666 het volgende:

Helaas is mijn zweeds zo brak dat ik er niet veel van kon maken... maar toch weer grappig om te zien...


Ik wil het wel voor je vertalen, als je ff regelt dat het ooit een keer uitgezonden wordt


Hmm... is dit een serieus aanbod? (oftewijl: Kan je zweeds?) .. uitzenden zal ik wel niet kunnen regelen.. .maar ik kan het geluid dubben en op mijn site zetten..


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 11-02-2002 15:56 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2002 19:44 schreef Valorian666 het volgende:
Hmm... is dit een serieus aanbod? (oftewijl: Kan je zweeds?) .. uitzenden zal ik wel niet kunnen regelen.. .maar ik kan het geluid dubben en op mijn site zetten..



geen gelul, ik ben niet voor niets A son of the northern darkness
dub het maar en gooi het online
kom ik met de vertaling


HisRoyalEvilness
Usericon van HisRoyalEvilness
Posted 12-02-2002 1:16 by HisRoyalEvilness Wijzig reactieProfiel van HisRoyalEvilnessQuote dit berichthttp://www.eternalconspiracy.nl

Spinal Tap!!!!


To Beast or not to Beast


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 12-02-2002 9:30 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2002 15:56 schreef aerodis het volgende:
geen gelul, ik ben niet voor niets A son of the northern darkness
dub het maar en gooi het online
kom ik met de vertaling
allemamagies, leer het mij!! wilde een cursus noors gaan doen, maar ik kan nergens een goede (berijkbare en betaalbare) cursus vinden. nou jah dan maar een NTI kappers cursus


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 12-02-2002 9:37 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

quote:
Op 1 februari 2002 13:42 schreef Dwaallicht het volgende:
Hehe, goeie vraag. Is Goddess of Desire trouwens ook niet een keer te zien geweest in 'De Nachtrijder' met Irene van der Laar? Dat was nog best een OK reportage geloof ik...


Ja verdomd, daar was ik toen nog bij, was in BukBuk Heiloo.

hmz of het was in DokeyShot.

Edit: hmz als er iets vertaald moet worden, ik spreek wel Zweeds.

Cadaveria: je kunt bij het NTI etc toch ook Noors leren? Of is dat te duur? Probeer anders zo'n CDrom die je in boekwinkels ziet?

[Dit bericht is gewijzigd door elessar op 12-02-2002 9:43]



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 12-02-2002 9:50 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2002 9:37 schreef elessar het volgende:
Cadaveria: je kunt bij het NTI etc toch ook Noors leren? Of is dat te duur? Probeer anders zo'n CDrom die je in boekwinkels ziet?
NTI is weinig praktijk gericht, ik leer talen liever klassikaal, zoals vroeger bij engels duits frans ect, dan uit een boekje, omdat niemand naar je uitspraak kan luisteren.
hmm ik zal eens kijken naar die rommetjes, thnx voor de tip.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 12-02-2002 10:19 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

Ik doe Russisch bij NTI, je krijgt er gewoon bandjes bij met dingen die je moet nazeggen enzo, ik vind dat vreselijk handig om mijn filetijd nuttig te besteden. Je kunt ook bandjes insturen als je commentaar wilt op je uitspraak. In feite krijg je gewoon lessen die je op je eigen tempo kunt volgen (op het bandje wordt de les voorgelezen).



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 12-02-2002 10:28 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

hmmm dat is wel beter, anders dan dat ik gelezen had in de brouchure.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 12-02-2002 15:28 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2002 9:37 schreef elessar het volgende:


Edit: hmz als er iets vertaald moet worden, ik spreek wel Zweeds.




Geen gelul?
Zweeds en Noors heerscht!
Handig om sommige teksten te begrijpen
Iemand nog geintresseerd in de laatste paar regels van La Grande Danse Macabre?


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 12-02-2002 18:28 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Gaat wel erg offtopic nu... heb even een vertaaltopic gecreeerd:

Vertaaltopic:

http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=2684


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 12-02-2002 19:02 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2002 21:09 schreef Mutilator het volgende:
Een paar maanden terug trad violist Jaap van Zweden op met een orkest & -opera-zangeres: zij had een Iced Earth t-shirt aan(!)


ik heb et niet gezien maar ik denk dat et Yunhui Percifield is, die heeft meegezongen in The Phantom Opera Ghost op horrorshow
(ja ik heb die naam gecopied en gepast... wat een gruwelijke voornaam, weet niet eens hoe ik et uitspreken moet)

[Dit bericht is gewijzigd door winters rage op 12-02-2002 19:08]


My madness, my sadness


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-02-2002 14:13 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Daar Vliegende Panters...

<Grunt> Ik ben Jip!!! ...en ik ben Janneke!!!



Iemand al die aflevering gelocaliseerd?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 14-02-2002 16:29 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

yeah >


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-02-2002 1:45 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Wat mij te binnen schiet is Gummo (1997) een film over een kleine Amerikaanse stadje waar armoede heerst en een aantal tieners uitzichtloos door het leven gaan. Ze verdienen geld met het slachten van katten.
http://us.imdb.com/Title?0119237

Voor zover ik me kan herinneren heeft de soundtrack nummers van Hipocrisy, Burzum, En volgens mij Slayer.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


HagratH
Usericon van HagratH
Posted 23-02-2002 5:32 by HagratH Wijzig reactieProfiel van HagratHQuote dit berichthttp://hagrath.cu2.nl

In de film Little Nicky komt bijna op het eind Ozzy voor, hij bijt een kop van een vleermuis, die vleermuis is 1 van de zoons van satan...

tis een comedy trouwens


Please give blood. Vampires are an endangered species!


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 23-02-2002 21:22 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2002 17:37 schreef Corey het volgende:
Wat wel een leuke film is 'Black circle boy', gaat over een groepje vrienden, die flink wat drugs gebruiken, en ritueelen uitvoeren, wel een erg leuke film en het eind vond ik heel strak bedacht. Als het goed is is tie wel te uur bij Movie max en Videoland.


Das echt de grootste klote film die ik ooit gezien heb (op costa dan na)


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 24-02-2002 0:43 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2002 16:30 schreef Dwaallicht het volgende:
...
- acht jaar terug alweer (ik zat in 4VWO) was er geloof ik een aflevering van Dokument over metal (in ieder geval zo'n soort docuserie), waarin o.a. Altar gevolgd werd, en Obtruncation en nog wat bands... was erg slechte docu, klopte geen fuk van
...


Dat was inderdaad een bizar slechte documentaire; een kleuter kan zoiets nog beter doen!


Kent iemand trouwens ook die docu over black metal waarin Occult en Goddess of Desire zaten? Was volgens mij op RTL 5 ofzo, ook ongeveer rond 1995. Die was overigens nog wat slechter gemaakt.
In die aflevering vertelt een van die gasten van Displeased nog dat black metal erg depressieve muziek is, waardoor pa en ma McDoom meteen para werden, hehe.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 24-02-2002 0:49 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2002 13:30 schreef Mutilator het volgende:
Ik zou Grev Drake die hier op het forum zit willen vragen waarom G.O.D. hier uberhaupt hun medewerking aan verleend heeft!

Waarom Grev?

Omdat ze GOD heten? Ik stond er ook raar van te kijken trouwens. Ik zou zowiezo aan geen enkele docu meewerken, omdat dit meestal toch een verdraaid beeld van de werkelijkheid geeft.


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen