IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Metalcore/Hardcore/sXe Vorige pagina | Volgende pagina
XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 16-09-2003 20:46 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Mijn excuses Fred, ik zal het onmiddelijk aanpassen. Ik ben blij dat jij in ieder geval nog kijkt naar spelfouten in topics die je niet boeien.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 16-09-2003 20:54 by Freduk Profiel van Freduk

Thanks !!!


Follow the freezing moon...


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 16-09-2003 23:37 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

Draai de cd's van Gorilla Biscuits weinig, maar doe ze echter niet de deur uit. (XnegativeX)

Iemand trouwens een mening over: CIV - Thirteen day getaway ? Begreep dat het geen beste cd was. Ken zelf alleen de cd Set Your Goals.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-09-2003 23:40 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 16 september 2003 19:12 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Hmmmm.... Heb hier ook nog twee cd's van Gorilla Biscuits liggen... Zijn ze zo gewild dan?


Je kan ze gewoon bij Amazon.com bestellen.....


...zo zeldzaam zullen ze nou ook weer niet zijn.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 17-09-2003 8:40 by XPositiveX Profiel van XPositiveXhttp://www.myspace.com/timxsmit

ja idd die Biscuits CDs (en de andere dingen die Staalman verkoopt) zijn nog wel gewoon te koop, vooral bij shows en festivals enzo... maar zo 2e hands kopen is lekker goedkoop! toch?

ik was volgens mij de eerste aan wie hij spul biedde... maar goed i aint got no more money, so its all yours (ik weet niet wie, nu) dus..


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 17-09-2003 10:45 by Staalman Profiel van Staalman

Sorry XpositiveX, ik meende uit je woorden te begrijpen dat je een redelijke tot zeer lege beurs in bezit had en dat een vulling er voorlopig niet in zat. Vandaar dat ik bij andere die wel gelijk boden op hun bod ben ingegaan... Mijn fout


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 17-09-2003 10:56 by XPositiveX Profiel van XPositiveXhttp://www.myspace.com/timxsmit

ja nee dat klopt ook wel. en dat is ook zo... s'all good.


pssst: verkoop die shit aan Negative! hij was 2e volgens mij


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 17-09-2003 18:41 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

1) Het is bood, niet biedde.

2) Je hebt mij nooit een antwoord gegeven. Terwijl ik als eerste mijn "want-list" heb gepost in het ruil topic.

3) Welke cd's zijn nog over?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-09-2003 18:43 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

ahum .. on topic dudes ...

traden in die topics, hier mot het over hardcore gaan.

Heb de liar/sunrise split binnen


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 17-09-2003 18:46 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Wakker worden Jenje, je bent al tijden geen mod meer. Anders had je nu wel met je vinger in je neus op een andere site gezeten met de andere mods.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-09-2003 18:46 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

*haalt vinger uit zijn neus*


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-09-2003 21:35 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

WOW Liar heerst!!
Vette zang!!


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 17-09-2003 21:50 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Lair is vegan straight edge death metal. Live wel goed trouwens.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 17-09-2003 21:52 by Heiden Profiel van Heiden

Is dat de Liar uit België die nu ook al een paar jaar bezig zijn? Ik vond er vroeger niks aan, vond ik Congress beter.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 17-09-2003 21:59 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Liar uit belgie ja. Congress kende ik niet voordat ze de show bij Backfire verkloote door veel te laat aan te komen en toen met een dronken zanger het podium op te stappen. Zo maak je mij niet bepaald een fan.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-09-2003 22:33 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 17 september 2003 21:50 schreef XnegativeX het volgende:
vegan straight edge death metal


Met alle mogelijke respect voor de sXe cultuur....

pleurt van zijn stoel


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 17-09-2003 22:34 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 17 september 2003 22:33 schreef Chelman het volgende:
Met alle mogelijke respect voor de sXe cultuur....

pleurt van zijn stoel

Gaat inderdaad nergens meer over .

Ik hoop (en denk eigenlijk ook wel) dat ze die term niet zelf bedacht hebben.


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 17-09-2003 22:38 by Styhn Profiel van Styhnhttp://n/a

quote:
Op 17 september 2003 21:50 schreef XnegativeX het volgende:
Lair is vegan straight edge death metal. Live wel goed trouwens.


waar zingen die lui dan over?
vegetariaanse zombies of over anti-alcoholic-satanistiK rites?


11.45: restate my assumptions


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 17-09-2003 22:45 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Wat grappig om te zien hoe snel mensen in de aanval gaan om hun heilige muziekstijl te beschermen. Flikker toch op.

De band gebruikt de term zelf niet. Ik gebruikte hem net even om duidelijk te maken dat Liar eigenlijk geen hardcore speelt. Qua muziek is het gewoon death metal. Maar de mensen in de band zijn vegan (ja, net als Carcass ja) en straight edge. De teksten zijn wel wat hardcore gericht. Maar voor zover ik weet hoef je geen splatter teksten te schrijven om death metal te maken.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 17-09-2003 22:48 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 17 september 2003 22:45 schreef XnegativeX het volgende:
Wat grappig om te zien hoe snel mensen in de aanval gaan om hun heilige muziekstijl te beschermen. Flikker toch op.

Volgens mij ga jij hier in de aanval om jouw favoriete muziekstijl te beschermen, in plaats van andersom...

Maarreh, even een andere vraag...

Je zegt dat ze death metal spelen, en je noemt het 'vegan straight edge death metal' omdat de bandleden vegan straight edge zijn. Maar heeft dat iets met de muziek te maken? Is er iets waardoor je kunt horen dat het 'vegan straight edgers' zijn? Zoja, waarom? Zonee, WAAROM GEBRUIK JE DAN DIE BELACHELIJKE TERM???


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-09-2003 22:55 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 17 september 2003 22:45 schreef XnegativeX het volgende:
Wat grappig om te zien hoe snel mensen in de aanval gaan om hun heilige muziekstijl te beschermen. Flikker toch op.



Ik wil geen heilige muziek stijl beschermen en evnmin ging ik in de aanval. Dat deed jij.

OVerigens vind ik al die termen zoals Vampyric Gory Black Metal, Sick Rusty Black Metal, Pungent Grind en weet ik veel wat je allemaal tegenwoordig op flyers ziet eenvoudigweg belachelijk.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 17-09-2003 22:56 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 17 september 2003 22:48 schreef Dwaallicht het volgende:
Volgens mij ga jij hier in de aanval om jouw favoriete muziekstijl te beschermen, in plaats van andersom...


Ik snap al niet eens waar je dit op basseerd dus laat ook maar.

quote:
Maarreh, even een andere vraag...

Je zegt dat ze death metal spelen, en je noemt het 'vegan straight edge death metal' omdat de bandleden vegan straight edge zijn. Maar heeft dat iets met de muziek te maken? Is er iets waardoor je kunt horen dat het 'vegan straight edgers' zijn? Zoja, waarom? Zonee, WAAROM GEBRUIK JE DAN DIE BELACHELIJKE TERM???


Dat zeg ik dus net. De muziek is gewoon death metal. De muzikanten zijn vegan straight edge, iets wat helemaal niks met de muziek te maken heeft. En de teksten zijn vegan straight edge georenteered. Wat niet direct wil zeggen dat ze het hebben over anti-alcohol en veganisme maar dat kan ik hier niet gaan uitleggen.

Sinds wanneer maak jij je trouwens zo druk om de termen die ik gebruik? De mensen die hardcore interessant vinden snappen het hoogstwaarschijnlijk wel. En daar was het voor bedoelt.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 17-09-2003 22:59 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 17 september 2003 22:56 schreef XnegativeX het volgende:
Dat zeg ik dus net. De muziek is gewoon death metal. De muzikanten zijn vegan straight edge, iets wat helemaal niks met de muziek te maken heeft. En de teksten zijn vegan straight edge georenteered. Wat niet direct wil zeggen dat ze het hebben over anti-alcohol en veganisme maar dat kan ik hier niet gaan uitleggen.

Sinds wanneer maak jij je trouwens zo druk om de termen die ik gebruik? De mensen die hardcore interessant vinden snappen het hoogstwaarschijnlijk wel. En daar was het voor bedoelt.

Oh, is het voor de hardcore fans.... nou, da's fijn.

Jij hebt het over 'vegan straight edge death metal', dus ik vraag me af of dat z'n weerslag heeft in de muziek.
Blijkbaar niet. Oftewel, de term gaat helemaal nergens over. Dank je .


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 17-09-2003 23:02 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Hahaha, dus bij jou gaat het tegenwoodig alleen maar om de muziek en niet meer om de inhoud? Das nieuw.

Goed, mijn excuses voor het gebruik van de woorden straight edge en death metal in 1 zin. Ik zal het niet weer doen. Maar het omschreef toch mooi hoe de band zichzelf presenteerd.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 17-09-2003 23:07 by Buried_Alive Profiel van Buried_Alive

quote:
Op 17 september 2003 22:59 schreef Dwaallicht het volgende:
Oh, is het voor de hardcore fans.... nou, da's fijn.

Jij hebt het over 'vegan straight edge death metal', dus ik vraag me af of dat z'n weerslag heeft in de muziek.
Blijkbaar niet. Oftewel, de term gaat helemaal nergens over. Dank je .

Zeg, hebben de teksten niks met de muziek te maken?? Volgens mij wel, want dat is toch ook onderdeel van de "kunst" vorm. Dus is die typering voor de muziek ook helemaal niet verkeerd. Je hebt toch ook bijv. satanic death metal (Deicide bijv.), zeg toch ook iets over de muziek. En als je ergens voor staat, wat wel zin heeft sXe bijv., dan kan dat zekers reflecteren in de muziek, door bijv. zeer harde, felle, vol overtuiging, extreme muziek te schrijven. Zodat waar je voor staat, over waar je je over kwaad maakt, zekers reflecteert in de muziek.



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen