IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Auteur:
Topic : Gorefest Vorige pagina | Volgende pagina
Pazuzu
Usericon van Pazuzu
Posted 01-06-2005 22:08 by Pazuzu Wijzig reactieProfiel van PazuzuQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2005 22:03 schreef Oud Vuil het volgende:
Speelt Gorefest nu dus wel "tangled in gore"? Ik zag net de shirts op de site met die tekst.

Voorlopig iig niet. Die omschrijving komt van NB. 't Is natuurlijk wel het oude demo-shirt, dat klopt. Wellicht trekken we Tangled later weer 's uit de kast.


"If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated."


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 01-06-2005 22:15 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 1 juni 2005 22:08 schreef Pazuzu het volgende:
Voorlopig iig niet. Die omschrijving komt van NB. 't Is natuurlijk wel het oude demo-shirt, dat klopt. Wellicht trekken we Tangled later weer 's uit de kast.


En waarom ook niet. Is altijd 1 van m'n favs van jullie eerste album geweest.



CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 01-06-2005 22:16 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 1 juni 2005 22:07 schreef Chelman het volgende:
Dude. Dat is logisch. Je hoeft je niet voor elke meelopende huppelkutje te verantwoorden die denk dat ze erbij hoort als ze met woorden als: 'commercieel', 'geldklopperij' etc. gaat smijten.

Hahaha...


Bloodied by the thorns beside the leaves


Pazuzu
Usericon van Pazuzu
Posted 01-06-2005 22:17 by Pazuzu Wijzig reactieProfiel van PazuzuQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2005 22:07 schreef Chelman het volgende:
Dude. Dat is logisch. Je hoeft je niet voor elke meelopende huppelkutje te verantwoorden die denk dat ze erbij hoort als ze met woorden als: 'commercieel', 'geldklopperij' etc. gaat smijten.

Laten we het erop houden dat ik niks beters te doen heb.


"If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated."


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 01-06-2005 22:17 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

Ach het maakt mij niks uit hoor. Als ik iets denk dan denk ik dat. Houdt niet in dat ik Gorefest niet vind heerschen. Maar ja... Meningen...


Bloodied by the thorns beside the leaves


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-06-2005 22:20 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 1 juni 2005 22:17 schreef Pazuzu het volgende:
Laten we het erop houden dat ik niks beters te doen heb.


Verantwoord jezelf dan eens waarom er nog meer verschillende oude shirts weer te koop zijn? (I voice my disgust bijv.)


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-06-2005 22:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2005 22:17 schreef CurseOfDeath het volgende:
Ach het maakt mij niks uit hoor. Als ik iets denk dan denk ik dat. Houdt niet in dat ik Gorefest niet vind heerschen. Maar ja... Meningen...
Goh wat ben je nu ineens stilletjes ... het zijn volwassen kerels hoor, kunnen wel tegen wat kritiek lijkt me ...

En dan nog .. als jij een album te duur vind ... koop je em toch niet ... ik verwacht niet dat Pazuzu je met een mes op de keel het geld uit je broekzak komt kloppen ...


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 01-06-2005 22:26 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

Hij mag wel komen hoor als ie dat wil. Wil ik wel een handtekening ofzo. Dus, maarem; GELDKLOPPERIJ. Ik zeg t nog maar eens, omdat jullie anders denken dat ik t niet durf ofzo. Moest van Jenje.


Bloodied by the thorns beside the leaves


Pazuzu
Usericon van Pazuzu
Posted 01-06-2005 22:26 by Pazuzu Wijzig reactieProfiel van PazuzuQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2005 22:20 schreef Mutilator het volgende:
Verantwoord jezelf dan eens waarom er nog meer verschillende oude shirts weer te koop zijn? (I voice my disgust bijv.)

We hebben eenvoudigweg nog niets aan nieuw artwork gedaan of laten doen. En het zijn best aardige shirts, dus waarom deze niet gebruikt.


"If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated."


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 01-06-2005 22:28 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2005 21:23 schreef mental het volgende:
Probeer je grappig te zijn, lul ??? Waar staat die M voor ??? Mafkees ???




Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Nix
Usericon van Nix
Posted 01-06-2005 22:29 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Gayshift begint met een 'g', M.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 01-06-2005 23:58 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2005 22:26 schreef CurseOfDeath het volgende:
Hij mag wel komen hoor als ie dat wil. Wil ik wel een handtekening ofzo. Dus, maarem; GELDKLOPPERIJ. Ik zeg t nog maar eens, omdat jullie anders denken dat ik t niet durf ofzo. Moest van Jenje.
Ik heb nog een zwart/wit promo-foto van ze; mét handtekeningen.

Zelf gehaald, ergens op een concert in '93 ofzo, met Awakening in Delfzijl.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Orion
Usericon van Orion
Posted 02-06-2005 8:31 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

voel jij je even superieur


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-06-2005 10:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

wow .. is er metal in delfzijl geweest?


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 02-06-2005 13:10 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2005 22:28 schreef M. het volgende:



dat ding ken ik


Fuck the world and fuck you


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 02-06-2005 15:23 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2005 21:16 schreef Snaack het volgende:
Hier is maar één man echt geschikt voor:




Ech nie. Deze man heerscht vele malen harder:


Touché, pussycat!


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 02-06-2005 17:34 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 1 juni 2005 23:58 schreef Greycloak het volgende:
Ik heb nog een zwart/wit promo-foto van ze; mét handtekeningen.

Zelf gehaald, ergens op een concert in '93 ofzo, met Awakening in Delfzijl.




Volgend jaar ben ik weerem... Jarig!


Bloodied by the thorns beside the leaves


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 03-06-2005 12:53 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht



"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-07-2005 2:52 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Alle albums zijn geremastered....dat roept scepsicme op want was het geluid al niet gewoon goed op de cds?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Damnation
I demand your death
Usericon van Damnation
Posted 20-07-2005 9:58 by Damnation Wijzig reactieProfiel van DamnationQuote dit bericht

YOU ARE FRANK! I know your face! You don't like the pointy wood. Why?! Play some new stuff for our people. And then you die!
Yes!


Pazuzu
Usericon van Pazuzu
Posted 20-07-2005 12:08 by Pazuzu Wijzig reactieProfiel van PazuzuQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2005 2:52 schreef Mutilator het volgende:

Alle albums zijn geremastered. Dat roept scepsicme (sic) op want was het geluid al niet gewoon goed op de cds?
Vanwaar toch die eeuwige scepsis? Het lijkt me vrij logisch dat er bij re-issues, met name bij materiaal van dergelijke leeftijd, even gekeken wordt of er niet iets opgeschroefd kan worden. Daarbij, muzikanten zijn nooit tevreden, dacht dat dat algemeen bekend was.
Overigens is er niets daadwerkelijk remastered, en wordt het materiaal ook niet als zodanig geadverteerd, bij mijn weten. Er is hier en daar wel wat ge-eq'd. Ofzo. Helaas, ik had graag False wat minder vlak horen klinken. Of Erase geremixed.


"If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated."


Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 20-07-2005 12:30 by Melk is Goed Wijzig reactieProfiel van Melk is GoedQuote dit bericht

False en Erase? Nu heb ik van False wel die überlelijke Nuclear Blast digipack heruitgave met "GorefeRst" aan de zijkant ( ), dus wellicht is die al geremastered ofzo.... Maar volgens mij klinken die twee albums toch al prima? Als er een album moet worden "verzwaard" dan is het allicht Mindloss.

Kvond het optreden op graspop trouwens zwaar kick-ass... volgens mij zijn jullie ook dik over de officiele speeltijd heen gegaan door te vroeg te beginnen en te lang door te gaan. Klasse!


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 21-07-2005 22:35 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

ze treden dit jaar toch nog 4keer in NL op? ken ze nog niet zo lang maar klinkt zeker niet verkeerd


Mister MetallicA
Usericon van Mister MetallicA
Posted 21-07-2005 22:53 by Mister MetallicA Wijzig reactieProfiel van Mister MetallicAQuote dit bericht

k vind ze erg goed :D


FozzY
Kiss My Axe
Usericon van FozzY
Posted 21-07-2005 23:02 by FozzY Wijzig reactieProfiel van FozzYQuote dit berichthttp://nu geen zin an

Gorefest was gweldig op FOR!


In ten minutes I'll be laying down flat on the floor..


Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen