IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Auteur:
Topic : Gorefest Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 02-06-2007 16:57 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2007 16:56 schreef mental het volgende:
net zoveel als jij straks builen op je kop hebt ?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 02-06-2007 16:57 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2007 16:57 schreef spectre het volgende:



Fuck the world and fuck you


Freudstein
Usericon van Freudstein
Posted 02-06-2007 16:58 by Freudstein Wijzig reactieProfiel van FreudsteinQuote dit berichthttp://www.gorefest.nl

quote:
Op 2 juni 2007 16:48 schreef mental het volgende:
gevat hoor. reageer eens op mijn andere posts?


Moet ik stampvoetend gaan zitten beweren dat we wel death metal spelen? Ik heb eerlijk gezegd helemaal geen zin om iets waar ik zelf apetrots op ben te moeten verdedigen tegen iemand die alles na Mindloss al niet "death metal" genoeg meer vond. Dan luister je er toch gewoon niet naar? Genoeg bands die nog steeds elk album opnieuw furieus blastend over afgerukte ledematen zingen. Veel plezier ermee.

Oh, en we staan dit jaar niet op festivals omdat we onszelf een zomervakantie gegund hebben. Vanaf de release in augustus zul je ons weer tot in den treure (in jouw geval zal dat heel snel zijn) gaan tegenkomen.


Freudstein...his voice! It's not his voice! Blood...blood! It's not only blood, his voice!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 02-06-2007 16:59 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Nou nou, ik ben er niet op uit om jullie af te zieken ofzo hoor, ik gaf gewoon enkel en alleen mijn mening.


Fuck the world and fuck you


spectre
Usericon van spectre
Posted 02-06-2007 17:01 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2007 16:59 schreef mental het volgende:
Nou nou, ik ben er niet op uit om jullie af te zieken ofzo hoor, ik gaf gewoon enkel en alleen mijn mening.
Nee, je zeikt af. Idioot.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 02-06-2007 17:02 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2007 17:01 schreef spectre het volgende:
Nee, je zeikt af. Idioot.
oh ja ? en jij bent aan het schelden nu. walgelijk.anders hou je het forum even netjes. schelden doe je maar op de muur.

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 02-06-2007 17:03]


Fuck the world and fuck you


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 02-06-2007 17:02 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 2 juni 2007 16:58 schreef Freudstein het volgende:
Moet ik stampvoetend gaan zitten beweren dat we wel death metal spelen? Ik heb eerlijk gezegd helemaal geen zin om iets waar ik zelf apetrots op ben te moeten verdedigen tegen iemand die alles na Mindloss al niet "death metal" genoeg meer vond. Dan luister je er toch gewoon niet naar? Genoeg bands die nog steeds elk album opnieuw furieus blastend over afgerukte ledematen zingen. Veel plezier ermee.

Oh, en we staan dit jaar niet op festivals omdat we onszelf een zomervakantie gegund hebben. Vanaf de release in augustus zul je ons weer tot in den treure (in jouw geval zal dat heel snel zijn) gaan tegenkomen.


Luie flikkers!


Against God and Government


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-06-2007 17:03 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2007 16:56 schreef mental het volgende:
net zoveel als jij straks builen op je kop hebt ?


Ah, "hooligan" was ik vergeten.

En ik snap dat gezeik op JC zijn grunt niet, vind hem juist heel vet. Agressief en krachtig, tenminste niet zo'n stereotype onderbuik gorgel.

*zet Erase nog maar eens op*


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 02-06-2007 17:03 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2007 17:03 schreef Snaack het volgende:
Ah, "hooligan" was ik vergeten.

En ik snap dat gezeik op JC zijn grunt niet, vind hem juist heel vet. Agressief en krachtig, tenminste niet zo'n stereotype onderbuik gorgel.

*zet Erase nog maar eens op*
Snaack, dat je dat kon vergeten.maar ik scheld tenminste niet he ?


Fuck the world and fuck you


Freudstein
Usericon van Freudstein
Posted 02-06-2007 17:04 by Freudstein Wijzig reactieProfiel van FreudsteinQuote dit berichthttp://www.gorefest.nl

quote:
Op 2 juni 2007 17:02 schreef Rotzak het volgende:
Luie flikkers!


Yep, dat zijn wij ten voeten uit!


Freudstein...his voice! It's not his voice! Blood...blood! It's not only blood, his voice!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-06-2007 17:04 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Waarschuwing voor de trolls, verkanker dit topic niet voor de mensen die Gorefest wél vet vinden, of die wel normaal gefundeerd kunnen reageren.

Als je wilt schelden post je maar 50000 keer in het Flametopic dat je Gorefest kut vind, ok.

Bedankt.

Elke flame na deze post wordt gemod.


spectre
Usericon van spectre
Posted 02-06-2007 17:05 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2007 16:58 schreef Freudstein het volgende:
Genoeg bands die nog steeds elk album opnieuw furieus blastend over afgerukte ledematen zingen. Veel plezier ermee.

Ik zelf vind de Soulsurvivor-plaat het beste, maargoed. Het is idd fijn dat er bands zijn die niet elk album hetzelfde kunstje doen, wel makkelijk voor de domme metalhead dat wel, maar persoonlijk hou ik wel van experimenteren met je geluid Ik heb de nieuwe nog niet gehoord trouwens.

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 02-06-2007 17:09]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 02-06-2007 17:05 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Ik gaf gewoon mijn mening, Spectre zag dat anders, kan gebeuren.


Fuck the world and fuck you


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 02-06-2007 17:06 by Rotzak Profiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

zie waarschuwing

[Dit bericht is gemodereerd door Snaack op 02-06-2007 17:06]


Against God and Government


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-06-2007 17:12 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 2 juni 2007 17:03 schreef Snaack het volgende:
...
En ik snap dat gezeik op JC zijn grunt niet, vind hem juist heel vet. Agressief en krachtig, tenminste niet zo'n stereotype onderbuik gorgel.

*zet Erase nog maar eens op*


+1

Toen La muerte uitkwam heb ik em eerst ff een tijdje geluisterd op mp3 en daarna besloten dat deze cd het aanschaffen waard is, omdat de nummers niet gingen vervelen; aardig informatieve dvd erbij ook trouwens.
Ik ben benieuwd of het met de nieuwe nummers ook zo zal zijn.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 02-06-2007 17:25 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2007 17:05 schreef spectre het volgende:
Ik zelf vind de Soulsurvivor-plaat het beste, maargoed. Het is idd fijn dat er bands zijn die niet elk album hetzelfde kunstje doen, wel makkelijk voor de domme metalhead dat wel, maar persoonlijk hou ik wel van experimenteren met je geluid Ik heb de nieuwe nog niet gehoord trouwens.


Ik vind Soul Survivor instrumentaal gezien een meer dan briljante plaat, maar persoonlijk vind ik de grunt echt ondermaats. En zelfs op Soul Survivor kost het me de nodige moeite om daar doorheen te luisteren.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 02-06-2007 17:29 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

SS is een fokking geniale plaat. Wat ik van die nieuwe al heb beluisterd is best knap, trouwens.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Cees
Usericon van Cees
Posted 02-06-2007 17:36 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

Ik vind het een beetje de Nederlandse Lamb Of God


The trend is dead.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-06-2007 17:38 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Wat is dat nou voor gare vergelijking


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 02-06-2007 17:39 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2007 17:38 schreef Snaack het volgende:
Wat is dat nou voor gare vergelijking


+1


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 02-06-2007 17:39 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 2 juni 2007 17:36 schreef Cees het volgende:
Ik vind het een beetje de Nederlandse Lamb Of God
die moet je ff uitleggen



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 02-06-2007 17:42 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Niet bitchen in dit topic, verdomme, daar heb je de flamecage voor. hou het forum netjes , ja ?


Fuck the world and fuck you


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 02-06-2007 18:12 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2007 17:05 schreef spectre het volgende:
Ik zelf vind de Soulsurvivor-plaat het beste, maargoed. Het is idd fijn dat er bands zijn die niet elk album hetzelfde kunstje doen, wel makkelijk voor de domme metalhead dat wel, maar persoonlijk hou ik wel van experimenteren met je geluid Ik heb de nieuwe nog niet gehoord trouwens.


Ook geheel mee eens. Soul Survivor is een unieke kruising tussen melodieuze hardrock en death metal. Doordachte composities die bijna allemaal staan als een huis en direct herkenbaar zijn als je ze een paar keer hebt gehoord.

Jammer dat die plaat zo onderschat wordt en ook vreemd dat 'ie zowat direct na de release overal al voor een tientje ofzo te koop was.

Ik zou graag zien dat Gorefest in de toekomst weer eens wat nummers van deze plaat live gaat spelen.

En die nieuwe plaat moet ik binnenkort ook maar eens een luisterbeurt geven. La muerte vond ik wel een degelijk album maar hij bleef niet genoeg hangen, wat natuurlijk ook aan mij kan liggen, misschien hem ik hem niet vaak genoeg gedraaid.

En live rost Gorefest na al die jaren nog steeds 99% van alle andere Nederlandse DM bands omver wat mij betreft.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 02-06-2007 18:15 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

*Zucht* Ik zet Severe Torture nog maar eens op.


Fuck the world and fuck you


Faolan
Fight it back!!
Usericon van Faolan
Posted 02-06-2007 18:49 by Faolan Wijzig reactieProfiel van FaolanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=759647949

Nooit vernoemenswaardig gevonden...Ieder z'n ding


Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen