IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Obscura {Progressieve Duitse Death/Black} Vorige pagina | Volgende pagina
VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 19-03-2009 13:46 by VM Saldiac Wijzig reactieProfiel van VM SaldiacQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2009 8:47 schreef JPT het volgende:
Zware opgave? Valt best mee hoor, het is geen hoge wiskunde.
Nog niet helemaal duidelijk wie mij tijdelijk gaat vervangen.

Zware opgave m.b.t. jouw stijl van spelen. Het naspelen v/d noten is maar 1 ding v/h plaatje m.i.

Ben benieuwd wie het zal worden.


Martinator
Cereal killer
Usericon van Martinator
Posted 19-03-2009 13:51 by Martinator Wijzig reactieProfiel van MartinatorQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2009 8:47 schreef JPT het volgende:
Zware opgave? Valt best mee hoor, het is geen hoge wiskunde.
Nog niet helemaal duidelijk wie mij tijdelijk gaat vervangen.


Hoge sterrenkunde dan, misschien? Dan maak ik nog een kansje

Maar de enige naam die me te binnen schiet waarvan ik denk dat ie het wel zou kunnen, op een fretloze bas, is de voor de hand liggende Steve DiGiorgio (held!). Hij is trouwens behoorlijk onder de indruk, als ik zijn forumpje mag geloven.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-03-2009 0:10 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Rob van der Loo?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 20-03-2009 23:47 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2009 21:34 schreef Martinator het volgende:
Dan zal ik een ieder mijn review besparen! Misschien wel leuk om te weten is dat ze als het goed is op 9 augustus met Atheist en Gnostic in De Kade staan, als ik de berichten van Kelly Shaefer mag geloven!
Zou best wel eens het optreden van het jaar kunnen worden!


Staat genoteerd in de agenda. Dit is een line-up om je vingers bij af te likken!


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


negert
Usericon van negert
Posted 21-03-2009 17:07 by negert Wijzig reactieProfiel van negertQuote dit berichthttp://-

quote:
Op 19 maart 2009 13:51 schreef Martinator het volgende:
Maar de enige naam die me te binnen schiet waarvan ik denk dat ie het wel zou kunnen, op een fretloze bas, is de voor de hand liggende Steve DiGiorgio (held!). Hij is trouwens behoorlijk onder de indruk, als ik zijn forumpje mag geloven.

Volgens mij heb ik onlangs ergens gelezen dat JPT en SDG regelmatig met elkaar in contact staan. Jeroen zal sowieso wel een lijstje met geschikte vervangers hebben..


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 21-03-2009 18:10 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

Of misschien Robin Zielhorst die Cynic live bijgestaan heeft tijdens de recente tours. Hij is technisch in ieder geval prima in staat om Jeroen Thesseling te vervangen..


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Asphyxiate
Usericon van Asphyxiate
Posted 21-03-2009 23:04 by Asphyxiate Wijzig reactieProfiel van AsphyxiateQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2009 18:10 schreef Taets van Avezaete het volgende:
Of misschien Robin Zielhorst die Cynic live bijgestaan heeft tijdens de recente tours. Hij is technisch in ieder geval prima in staat om Jeroen Thesseling te vervangen..


Ik denk dat hij het op dit moment iets te druk heeft met Cynic. En na de volgende Cynic tour (met Dragonforce en Daath, ) zal Robin wss wel wat voor Exivious te doen hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door Asphyxiate op 21-03-2009 23:05]



Asphyxiate
Usericon van Asphyxiate
Posted 21-03-2009 23:06 by Asphyxiate Wijzig reactieProfiel van AsphyxiateQuote dit bericht


Cd gisteren binnengehaald btw, klinkt erg goed!



Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 21-03-2009 23:08 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2009 23:06 schreef Asphyxiate het volgende:
Cd gisteren binnengehaald btw, klinkt erg goed!


Die van Exivious bedoel je?


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Asphyxiate
Usericon van Asphyxiate
Posted 21-03-2009 23:14 by Asphyxiate Wijzig reactieProfiel van AsphyxiateQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2009 23:08 schreef Taets van Avezaete het volgende:
Die van Exivious bedoel je?


Obscura

Die van Exivious moet ik nog steeds bestellen. Moet nog een paypall accountje aanmaken.



Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 21-03-2009 23:16 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2009 23:14 schreef Asphyxiate het volgende:
Obscura

Die van Exivious moet ik nog steeds bestellen. Moet nog een paypall accountje aanmaken.


Prima aankoop!


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 29-03-2009 21:18 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Lekker album!


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 30-03-2009 14:02 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

Zeker leipe shit, echter jammer van de fillers.

[Dit bericht is gewijzigd door Naturens Galleri op 30-03-2009 14:14]


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 30-03-2009 14:13 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

..

[Dit bericht is gewijzigd door Naturens Galleri op 30-03-2009 14:14]


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 31-05-2009 15:26 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Wat kan die band spelen zeg
Ik stond vrijdag regelmatig met mijn bakkes op de knieën.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 31-05-2009 15:26 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 31 mei 2009 15:26 schreef Metalhead22 het volgende:
Wat kan die band spelen zeg
Ik stond vrijdag regelmatig met mijn bakkes op de knieën.
+1



MH
Usericon van MH
Posted 31-05-2009 20:53 by MH Wijzig reactieProfiel van MHQuote dit bericht

+1

Blabbermouth:

OBSCURA Footage From NEUROTIC DEATHFEST Available

Fan-filmed video footage of OBSCURA performing the songs "Anticosmic Overload" and "Choir of Spirits" on May 29, 2009 at the Neurotic Deathfest in Tilburg, The Netherlands can be viewed below (courtesy of Natasja Kooiman).





FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 01-06-2009 1:09 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Heel gaaf!! Donders strak ook, goed op mekaar ingespeeld 'k Moet er gauw eens bij zijn


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 05-06-2009 17:03 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

Mocht JPT hier nog wel eens komen, dan zou ik graag eens willen vragen wat zijn visie op de ontwikkelingen op de financiële markten is.


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 05-06-2009 18:57 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

hehe (ex-)collega's?


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 05-06-2009 20:56 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

Dat niet direkt..


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 05-06-2009 22:12 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Weet niet, doet me niks dit. Geen Fan.



Ed
Usericon van Ed
Posted 06-06-2009 12:00 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2009 22:12 schreef blastmaster het volgende:
Weet niet, doet me niks dit. Geen Fan.


Waarom reageer je dan in hemelsnaam?


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 06-06-2009 12:24 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Zo gaat dat op een forum. DOEIMAN



Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 06-06-2009 15:54 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2009 20:53 schreef MH het volgende:
+1

Blabbermouth:

OBSCURA Footage From NEUROTIC DEATHFEST Available

Fan-filmed video footage of OBSCURA performing the songs "Anticosmic Overload" and "Choir of Spirits" on May 29, 2009 at the Neurotic Deathfest in Tilburg, The Netherlands can be viewed below (courtesy of Natasja Kooiman).






Jammer dat bepaalde details live wegvallen, doet toch wat af aan de sterke live peformance.


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen