IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : echte cult-bands Vorige pagina | Volgende pagina
Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 09-05-2005 12:35 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 6 mei 2005 14:56 schreef Spuitpoep het volgende:
Impaled Northern Moonforest en Dyslexic Fudgicle

pure kunst


Hehe, Impaled Northern Moonforest
True Norwegian Black Metal from Somerville
Volgens mij 1 akoestische gitaar waar zowel op ge-gitaard als op getrommeld wordt en zang

**EDIT: Fout, even interview opgezocht..Hij drumt op zijn benen en op mijn matras

Met natuurlijk fantastische songtitels:
1. Grim And Frostbitten Moongoats Of The North /
2. Forlorned Invocations Of Blasphemous Congregations Of Lusting Goat Sodomizing Sathanis /
3. Gazing At The Blasphemous Moon While Perched Atop A Very Very Very Very Very Very Very Forsaken Crest Of The Northern Mountain /
4. Bloodlustfully Praising Satan's Unholy Almightiness In The Woods At Midnight /
5. Nocturnal Cauldrons Aflame Amidst The Northern Hellwitch's Perpetual Blasphemy / 6. Transfixing The Forbidden Blasphemous Incantation Of The Conjuring Wintergoat

1. Masturbating On The Unholy Inverted Tracks Of The Grim & Frostbitten Necrobobsledders /
2. Awaiting The Blasphemous Abomination Of The Necroyeti While Sailing On The Northernmost Fjord Of Xzfgiiizmtsath /
3. Lustfully Worshipping The Inverted Moongoat While Skiing Down The Inverted Necromountain Of Necrodeathmortum /
4. Awaiting The Frozen Blasphemy Of The Necroyeti's Lusting Necrobation Upon The Altar Of Voxrfszzzisnzf /
5. Summoning The Unholy Frozen Winterdemons To The Grimmest And Most Frostbitten Inverted Forest Of Abazagorath /
6. Entranced By The Northern Impaled Necrowizard's Blasphemous Incantation Amidst The Agonizing Abomination Of The Lusting Necrocorpse /
7. Grim And Frostbitten Gay Bar

De meesten zullen het al wel kennen, maar toch


[Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 09-05-2005 12:46]


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 09-05-2005 17:20 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ik vind dit echt totaal niet grappig


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-05-2005 17:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Metal en humor combineren is sowieso bagger


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-05-2005 17:24 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2005 17:23 schreef Jenje het volgende:
Metal en humor combineren is sowieso bagger
Den Heerschers.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-05-2005 17:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Tja ..


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-05-2005 17:27 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2005 12:35 schreef Ethereal het volgende:
Hehe, Impaled Northern Moonforest
True Norwegian Black Metal from Somerville
Volgens mij 1 akoestische gitaar waar zowel op ge-gitaard als op getrommeld wordt en zang


De meesten zullen het al wel kennen, maar toch



Ja...dit is hier al 80 keer voorbij gekomen. Een 'project' van Seth Putnam (Anal Cunt) en een of andere holmaatje van hem.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Spuitpoep
Spreken is zilver, schreeuwen is hard
Usericon van Spuitpoep
Posted 09-05-2005 17:30 by Spuitpoep Wijzig reactieProfiel van SpuitpoepQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2005 12:35 schreef Ethereal het volgende:
Hehe, Impaled Northern Moonforest
True Norwegian Black Metal from Somerville
Volgens mij 1 akoestische gitaar waar zowel op ge-gitaard als op getrommeld wordt en zang

**EDIT: Fout, even interview opgezocht..Hij drumt op zijn benen en op mijn matras

Met natuurlijk fantastische songtitels:
1. Grim And Frostbitten Moongoats Of The North /
2. Forlorned Invocations Of Blasphemous Congregations Of Lusting Goat Sodomizing Sathanis /
3. Gazing At The Blasphemous Moon While Perched Atop A Very Very Very Very Very Very Very Forsaken Crest Of The Northern Mountain /
4. Bloodlustfully Praising Satan's Unholy Almightiness In The Woods At Midnight /
5. Nocturnal Cauldrons Aflame Amidst The Northern Hellwitch's Perpetual Blasphemy / 6. Transfixing The Forbidden Blasphemous Incantation Of The Conjuring Wintergoat

1. Masturbating On The Unholy Inverted Tracks Of The Grim & Frostbitten Necrobobsledders /
2. Awaiting The Blasphemous Abomination Of The Necroyeti While Sailing On The Northernmost Fjord Of Xzfgiiizmtsath /
3. Lustfully Worshipping The Inverted Moongoat While Skiing Down The Inverted Necromountain Of Necrodeathmortum /
4. Awaiting The Frozen Blasphemy Of The Necroyeti's Lusting Necrobation Upon The Altar Of Voxrfszzzisnzf /
5. Summoning The Unholy Frozen Winterdemons To The Grimmest And Most Frostbitten Inverted Forest Of Abazagorath /
6. Entranced By The Northern Impaled Necrowizard's Blasphemous Incantation Amidst The Agonizing Abomination Of The Lusting Necrocorpse /
7. Grim And Frostbitten Gay Bar

De meesten zullen het al wel kennen, maar toch






SUPER!!!


:p


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 09-05-2005 17:37 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2005 17:23 schreef Jenje het volgende:
Metal en humor combineren is sowieso bagger


wat een grappige opmerking
(doe je het zelf!)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-05-2005 17:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik ben dan ook niet echt metal he ...
En humoristisch al helemaal niet ..


Spuitpoep
Spreken is zilver, schreeuwen is hard
Usericon van Spuitpoep
Posted 09-05-2005 17:42 by Spuitpoep Wijzig reactieProfiel van SpuitpoepQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2005 17:41 schreef Jenje het volgende:
Ik ben dan ook niet echt metal he ...
En humoristisch al helemaal niet ..


niet metal?

ben je aan het jennen?


JESUS MARTYR


:p


de laar
Usericon van de laar
Posted 09-05-2005 20:27 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2005 19:50 schreef Spearhead het volgende:
Karakteristieken Cult band:
1. Materiaal is bijna onmogelijk aan te komen (liefst alleen demos)
2. De band is al lang uit elkaar (bvk voor het materiaal beschikbaar kwam.
3. Heeft hooguit 3 optredens gedaan in de plaatselijke kroeg
4. Toen het materiaal uitkwam/de optredens plaatsvonden vond niemand het wat.


In dat geval wordt er vanaf de allereerste post in dit topic onzin uitgekraamd,want die band (Cirith Ungol) heeft destijds getourd met bands als Slayer en Venom waardoor menig oudere metalfan deze band kent en zelfs de Laar een cd van ze heeft.


Orion
Usericon van Orion
Posted 09-05-2005 20:36 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

hmmm cult tsjah wie zou ut zeggen:
Resurrection - Embalmed Existance!!


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


acid
Usericon van acid
Posted 09-05-2005 20:41 by acid Wijzig reactieProfiel van acidQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2005 20:27 schreef de laar het volgende:
In dat geval wordt er vanaf de allereerste post in dit topic onzin uitgekraamd,want die band (Cirith Ungol) heeft destijds getourd met bands als Slayer en Venom waardoor menig oudere metalfan deze band kent en zelfs de Laar een cd van ze heeft.


Ja, helaas kent bijna niemand ze meer, vroeger waren ze ook al niet populair. Toch blijft het een geniale band, las ooit een interview met een van de bandleden waarin hij vertelde dat die homo's van metallica vroeger altijd riepen 'Cirith Ungol, wuh, saaie dinosaurus-rock'. Nou, moet je nu eens kijken wat Metallica tegenwoordig maakt.

Maar nee, reunie zit er niet in aangezien zanger Tim Baker niet meer te achterhalen is.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


rolea
Usericon van rolea
Posted 11-05-2005 2:29 by rolea Wijzig reactieProfiel van roleaQuote dit bericht

Urfaust is absolute cult.


drakenbaby
bier hier
Usericon van drakenbaby
Posted 11-05-2005 22:56 by drakenbaby Wijzig reactieProfiel van drakenbabyQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2005 17:23 schreef Jenje het volgende:
Metal en humor combineren is sowieso bagger


moet je vooral geen strapping young lad gaan kijken


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-05-2005 22:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2005 22:56 schreef drakenbaby het volgende:
moet je vooral geen strapping young lad gaan kijken
Ik vind in die muziek weinig humor zitten .. in de live act misschien, maar dat is dan een extra die niet bepalend voor de muziek is ... dat is wat anders .. gata me om bands die humor op cd proberen te zetten ... dat zuigt ...


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 11-05-2005 23:00 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ken je spazztic blurr?



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-05-2005 23:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nee


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 11-05-2005 23:02 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 11 mei 2005 23:00 schreef Jenje het volgende:
Nee


Tuurlijk wel, je hebt er zelf een topic voor gemaakt.

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1584368



Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 11-05-2005 23:05 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com



http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-05-2005 23:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Maar dat was uit liefde wim ... voor jou ...


Cathalised
Deathrider
Usericon van Cathalised
Posted 12-05-2005 1:23 by Cathalised Wijzig reactieProfiel van CathalisedQuote dit berichthttp://www.probeersel.com

De Stormtroopers Of Death natuurlijk.


Binair
Usericon van Binair
Posted 12-05-2005 9:43 by Binair Profiel van BinairQuote dit bericht

CARRIER FLUX IS CULT


[Dit bericht is gemodereerd door Beli Mawr op 12-05-2005 11:22]


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 12-05-2005 10:58 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht




De humor aan Strapping Young Lad is dat die pipo-de-clown van een kalende zanger het zelf serieus neemt.

Zelfde soort humor dus als menig blackmetalband die zichzelf serieus neemt ...


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 12-05-2005 11:29 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 12 mei 2005 10:58 schreef neefherbert het volgende:
De humor aan Strapping Young Lad is dat die pipo-de-clown van een kalende zanger het zelf serieus neemt.

Zelfde soort humor dus als menig blackmetalband die zichzelf serieus neemt ...



Denk dat je iets meer interviews met die pipo-de-clown moet lezen.. Als iemand zichzelf niet serieus neemt is hij het wel!!
(Zijn muziek neemt ie overigens WEL zwaar serieus..)

Quote uit de Aardschok van vorige week:
"Onze gitarist is 40 en loopt in een vaal Pestilence-shirt. Onze drummer is 38, weegt 180 kilo en is 2 meter lang. Onze bassist is een soort viking, en ik ben een kale idioot met een rampzalig gebit. Ik zie eruit als een ontspoorde trein. Ja wij zijn lelijk en we gaan zo hard spelen dat er geen ontkomen aan is."





Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen