IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : 30 Nov - Machine head, Trivium, Arch Enemy, Dragonforce - HMH Volgende pagina
tharos
Usericon van tharos
Posted 11-06-2007 18:41 by tharos Wijzig reactieProfiel van tharosQuote dit bericht

Dinsdag 30 november
Heineken Music Hall - Amsterdam


Machine Head
Trivium
Arch enemy
Dragonforce

Kaarten zijn wel tering duur: 42,50 euro
.....maarja Machine Head

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 18-06-2007 7:45]


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 11-06-2007 18:42 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Inderdaad duur, maar ontzettend aanwezig!



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-06-2007 18:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

42,50 ????

Allejezus zeg ...


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 11-06-2007 18:46 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Speelt Machine Head nog steeds maar 45 minuten of hebben ze zichzelf iets verbeterd?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-06-2007 18:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Mag het toch hopen voor dikke 40 euries ...


tharos
Usericon van tharos
Posted 11-06-2007 18:57 by tharos Wijzig reactieProfiel van tharosQuote dit bericht

4 nummers van the blackening en natuurlijk het nodige gelul van Rob en je zit al aan de 45 minuten.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 11-06-2007 19:20 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Wat doet Dragonforce in jezusnaam op die bill


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 11-06-2007 19:24 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

tering jantje zeg he, 43 euro. Schandalig!

Ik zie het al, HMH en mojo. Voila! 43 eurie's

[Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 11-06-2007 19:25]


"This one is older than shit, heavier than time!"


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 11-06-2007 19:28 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Weer zo'n extreem hoge prijs....


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 11-06-2007 19:38 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Volgens iemand van Last.fm staat deze tour op 20 november in Glasgow.



Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 11-06-2007 19:49 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Whahaha dit is echt belachelijk.

Ten eerste heb ik sowieso een afkeer tegen HMHell, dus dan houdt t al gauw op.
Ten tweede is >40 euri inderdaad veeeeel en veeeeeeel te veel.
Ten derde, wat een kut-package. MH is vet, Trivium wel aardig, AE soms leuk, DF kut.. wat heeft het met elkaar te maken??!!

Uit principe ga ik dus sowieso niet.


Inter faeces et urinam nascimur


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 11-06-2007 20:15 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Keihard afwezig.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 11-06-2007 20:19 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

dit is gewoon een rekensommetje, normaal kun je voor een apart concert per band 17,50 vragen. Het idee is natuurlijk dat je nu de helft goedkoper uit bent voor vier bands...., maar ja het blijft wel 42,50 excl. service kosten..


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 11-06-2007 20:27 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Volgens mij kost Machine Head gewoon 1 euro per minuut en is de rest gratis


tharos
Usericon van tharos
Posted 11-06-2007 20:34 by tharos Wijzig reactieProfiel van tharosQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2007 19:38 schreef Tenderstrike het volgende:
Volgens iemand van Last.fm staat deze tour op 20 november in Glasgow.


Het staat in het FoR programmaboekje dus dat zal wel kloppen.

http://aardschok.com/images/stories/for2007_programma.pdf


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 11-06-2007 21:59 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2007 20:19 schreef Spirit In Black het volgende:
dit is gewoon een rekensommetje, normaal kun je voor een apart concert per band 17,50 vragen. Het idee is natuurlijk dat je nu de helft goedkoper uit bent voor vier bands...., maar ja het blijft wel 42,50 excl. service kosten..


Ja.. en de helft van de speeltijd hebt


Inter faeces et urinam nascimur


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 11-06-2007 22:01 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

20 november valt trouwens op een dinsdag



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 11-06-2007 22:04 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Raar. Aangezien iemand anders al zei dat ze de 20e in Glasgow staan, zal het misschien de 23e zijn?



Johnieboy
Usericon van Johnieboy
Posted 11-06-2007 22:25 by Johnieboy Wijzig reactieProfiel van JohnieboyQuote dit bericht



Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 11-06-2007 22:38 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Alleen al afwezig om de prijs.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 11-06-2007 22:47 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2007 21:59 schreef Stoerbaard het volgende:
Ja.. en de helft van de speeltijd hebt


iedere band een uur denk ik. Begrijp me niet verkeerd, dit lijkt verdacht veel op geldklopperij, maar ik sta er niet van te kijken. Je krijgt vier gelijkwaardige bands qua populariteit voor iets meer dan een tientje per band...


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 12-06-2007 10:47 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

Iemand een idee of deze package naar België komt? Had er onlangs ook iets over gehoord, maar niks vermeld van een gig in ons landje...


Member of the iso-betawuste crew!!


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 12-06-2007 10:51 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

DRAGONFORCE

Damn, hier wil ik naartoe!


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 12-06-2007 10:53 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Leuke line-up, ik heb echter niks met Arch Enemy... En de prijs is toch ook niet schrikbarend?


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 12-06-2007 11:06 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

Precies voor Arch Enemy, Machine Head en Trivium is dit nou niet zo verwonderlijk dacht'k zo...
Ik heb persoonlijk wel niks met Dragonforce en Trivium, maarre Machine Head en Arch Enemy op één avond!

[Dit bericht is gewijzigd door Snoodaerdt op 12-06-2007 11:07]


Member of the iso-betawuste crew!!


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 12-06-2007 11:21 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2007 22:47 schreef Spirit In Black het volgende:
iedere band een uur denk ik. Begrijp me niet verkeerd, dit lijkt verdacht veel op geldklopperij, maar ik sta er niet van te kijken. Je krijgt vier gelijkwaardige bands qua populariteit voor iets meer dan een tientje per band...


Als je zo gaat beredeneren... Dagje Graspop kost 70 euro. Daar komen ongeveer 25 bands. Dus nog geen 3 euro per band. Dan is deze packagenog nog duur...


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen