IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Down Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-09-2007 9:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Digipack gister ontvangen.

Ziet er strak uit En klinkt goed Zang staat ietsje meer op achtergrond zo te horen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-09-2007 12:22 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

de nieuwe down klinkt vet. maar ik hoop vooral dat er nog eesn een nieuwe superjoint ritual komt. (en viking crown natuurlijk )


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 16-09-2007 12:25 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Dude, serieus? Ik vond beide bands vreselijk.

Ik hoop persoonlijk veel meer op een nieuwe Crowbar en een nieuwe C.O.C.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-09-2007 12:27 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2007 12:25 schreef XnegativeX het volgende:
Dude, serieus? Ik vond beide bands vreselijk.

Ik hoop persoonlijk veel meer op een nieuwe Crowbar en een nieuwe C.O.C.


viking crown is natuurlijk een grapje. maar superjoint ritual vindt deze "dude" zeer aangenaam.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-09-2007 12:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

SJR heerst, maar ben bang dat daar niks meer van komt. Voor zover ik weet is dat voor Phil einde verhaal.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 16-09-2007 12:31 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

SJ is inderdaad een vette band, mixt het beste van pantera met snoeiharde hardcore.jammer dat ze nog nooit hier zijn wezen touren.


Fuck the world and fuck you


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-09-2007 12:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

euhm .. hardcore?


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 16-09-2007 12:33 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Ik hoor er hardcore in ja. is dat zo vreemd ?


Fuck the world and fuck you


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 16-09-2007 12:34 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Jij hoort overal hardcore in


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 16-09-2007 12:35 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

hehe, dat dan weer wel ja.


Fuck the world and fuck you


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-09-2007 16:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2007 12:33 schreef mental het volgende:
Ik hoor er hardcore in ja. is dat zo vreemd ?
Ja en zie Neggie ...



VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 17-09-2007 17:14 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

Hmm, ik hoorde weinig hardcore in Superjoint Ritual, eigenlijk...

Anyway, die nieuwe Down afgelopen zaterdag van de deurmat gevist... Klinkt ERG lekker, zop op 't eerste gehoor...


We don't take it, we just fake it...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-09-2007 17:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Waar schrijf je voor? (aangezien ie pas 24-9 uitkomt en ik de promo toevallig ook zaterdag ontving ..)


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 17-09-2007 21:20 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

down is een wel een coole NOLA band, maar Soilent Green is echt de bom. Ik vraag me af wanneer die gasten eens nederland aan doen voor een tour.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-09-2007 22:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Valt ook lekker te vergelijken ja ..


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 17-09-2007 22:02 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Ik hoor het er WEL in !! Ik ben toch goddomme niet GEK!!!


Fuck the world and fuck you


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-09-2007 22:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nou .. de meningen daarover verschillen


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 17-09-2007 22:04 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht



Fuck the world and fuck you


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-09-2007 10:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nieuwe album HEERST. Phil zingt weer lekker anders dan op voorgaande werkjes, tenminste een zanger die niet alles tig keer doet.

Ohn kippenvel bij Nothing In Return (walk Away)


daffodil
sort
Usericon van daffodil
Posted 18-09-2007 11:52 by daffodil Wijzig reactieProfiel van daffodilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/pickingdaisies

quote:
Op 18 september 2007 10:05 schreef Jenje het volgende:
Nieuwe album HEERST. Phil zingt weer lekker anders dan op voorgaande werkjes, tenminste een zanger die niet alles tig keer doet.

Ohn kippenvel bij Nothing In Return (walk Away)

+ 1


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 18-09-2007 18:38 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2007 22:01 schreef Jenje het volgende:
Valt ook lekker te vergelijken ja ..



Ja wel, Soilent Green is een NOLA band. Dus er zijn zeker wel stijl overeenkomsten


"This one is older than shit, heavier than time!"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-09-2007 19:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

NOLA betekent niets anders dan dat ze uit de New Orleans buurt komen en sludgyelementen gebruiken.

Die zijn er bij SG zekers, maar de band is amper te vergelijken met een Down of Crowbar ...


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 18-09-2007 20:13 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2007 19:19 schreef Jenje het volgende:
NOLA betekent niets anders dan dat ze uit de New Orleans buurt komen en sludgyelementen gebruiken.

Die zijn er bij SG zekers, maar de band is amper te vergelijken met een Down of Crowbar ...


Ja dat hoef je mij niet uit te leggen wat NOLA is.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-09-2007 20:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Kennelijk wel ..


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 18-09-2007 21:05 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2007 20:19 schreef Jenje het volgende:
Kennelijk wel ..


Ja whatever, als jij niet kan lezen is dat niet mijn probleem. Of je wilt altijd het laatste woord hebben, dat kan ook


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen