IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Down Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-09-2007 21:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2007 21:05 schreef 0Tolerence het volgende:
Ja whatever, als jij niet kan lezen is dat niet mijn probleem. Of je wilt altijd het laatste woord hebben, dat kan ook
Ja

Cees
Usericon van Cees
Posted 24-09-2007 15:05 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

Wanneer komen ze is naar NL dannnnnnnn !

The trend is dead.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 24-09-2007 15:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Je hebt ze net gemist .. ik verwacht ze niet binnen een jaar weer hier ...

Cees
Usericon van Cees
Posted 24-09-2007 15:08 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2007 15:07 schreef Jenje het volgende:
Je hebt ze net gemist .. ik verwacht ze niet binnen een jaar weer hier ...

Fok

The trend is dead.

Eiermensch
Staring Through my Eyes That Are Red
Usericon van Eiermensch
Posted 24-09-2007 15:22 by Eiermensch Wijzig reactieProfiel van EiermenschQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/DieEierVonSatan/

Die nieuwe plaat is toch best fijn. *zet 'em op de wantlist.

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 25-09-2007 23:35 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

het laatste nummer is al een klassieker in wording! echt te gek...

Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 15-11-2007 15:05 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Die nieuwe beluisterd, maar wat een slappe meuk wederom.

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 15-11-2007 17:09 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

vond de eerste een ware eye opener, maar de laatste twee kunnen helaas niet tippen aan die plaat.

Cees
Usericon van Cees
Posted 07-04-2008 17:22 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

Down is en blijft vet! In de melkweg waren ze echt TOP!

[Dit bericht is gewijzigd door Cees op 07-04-2008 17:22]

The trend is dead.

Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 22-06-2008 15:05 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

Nog mensen die 12 juli naar Keulen gaan om Down te kijken?

Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 13-07-2008 13:34 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

Gister in Keulen geweest om ze te aanschouwen. übervet live, een van de betere concerten die ik heb gezien!!! Super!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 12-10-2010 20:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Die live dvd/cd is vet .. blijft ene geweldige band

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 27-06-2011 12:43 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

REX BROWN Confirms He Is Officially Out Of DOWN - June 27, 2011

Bassist Rex Brown has confirmed that he is no longer a member of DOWN. Speaking to Patrick Musumeche of 8countnews.com over the weekend, he said, "I'm officially out of the band. Things came to a head and they're better off doing what they're doing. They've got Patrick Bruders [from CROWBAR] playing bass and I kind of lost my passion after a while. There were some other problems that we had to address and it just turned out better that we just parted ways."

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 27-06-2011 13:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm jammer maar goede vervanger

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 27-06-2011 14:49 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2011 12:43 schreef Staalman het volgende:
REX BROWN Confirms He Is Officially Out Of DOWN - June 27, 2011

Bassist Rex Brown has confirmed that he is no longer a member of DOWN. Speaking to Patrick Musumeche of 8countnews.com over the weekend, he said, "I'm officially out of the band. Things came to a head and they're better off doing what they're doing. They've got Patrick Bruders [from CROWBAR] playing bass and I kind of lost my passion after a while. There were some other problems that we had to address and it just turned out better that we just parted ways."

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

Mies
Usericon van Mies
Posted 27-06-2011 16:08 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

Ik ken die nieuwe bassist niet maar Rex Brown is een held. Jammer dat ie weg is.

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 28-06-2011 21:58 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Kom maar!!!!

DOWN Guitarist Explains Decision To Release Four EPs - June 28, 2011

DOWN guitarist Kirk Windstein has confirmed to Radio Metal that the band is planning to release four separate EPs over the course of the next couple of years. "We're going to do four EPs, and they'll all be different," he said. "We have many elements to our sound, so each one will have its own characteristics. Like, for example, this one we're writing right now and are about to start recording will be really hard, with heavy DOWN stuff. Then we'll have a mellow one, then a doom one — you know, slower and doomy stuff. A little bit of everything."

Regarding why the band chose to release four EPs instead of a full album, Kirk said, "The record industry sucks so bad. Nobody buys anything. We're trying to do something different, making it cheaper to buy. People want stuff for free! So six songs, it's cheaper to buy. Same thing for downloading; it will be cheaper to download. Nobody wants to go to the record store and buy stuff anymore. So we're just trying to mix it up and do something different. It will be released on physical EP and digitally as well."

In an interview with The Delaware County Daily Times, DOWN guitarist Pepper Keenan stated about the band's next studio release, "We're kinda goin' backwards now. The first record came out a long time ago, so we're feeling that vibe and heading that way; real simple: stripped down and to the point."

He added, "I think we're going to try and do four EPs, and they're all going to be connected together with artwork. This will allow us to have a frontload, heavy as [expletive] EP, and maybe the second one could showcase some of the acoustic stuff we've been saving for awhile, and then continuing the four of them with a completely different style, and obviously the fourth one would be another doom-laden heavy one."

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 28-06-2011 22:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 28-06-2011 22:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2011 16:08 schreef Mies het volgende:
Ik ken die nieuwe bassist niet maar Rex Brown is een held. Jammer dat ie weg is.

Speelt/speelde in Crowbar, Outlaw Order en Goatwhore.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 29-06-2011 14:47 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2011 22:00 schreef Jenje het volgende:

+veel.

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 23-07-2011 11:34 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Voor diegenen die WDR kunnen ontvangen:

Im Rahmen eines Rock Hard Festival Specials zeigt das WDR Fernsehen in der kommenden Woche auch die komplette Show von DOWN.
Schlaf ist eh überbewertet: In der Nacht von Sonntag auf Montag gibt's ab 00:15 eine Zusammenfassung des Festivals, und ab 02:15 Uhr dann die volle Dröhnung DOWN!

Enjoy!

Bruce Banner

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 23-07-2011 20:00 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Danke schön!

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

CTTS
Usericon van CTTS
Posted 28-07-2012 0:20 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

Nieuw nummer van de Ep is hier te streamen: http://www.rollingstone.com/music/news/song-premiere-down-witchtripper-20120726

Vind er vrij weinig aan. Ook hebben ze de Hipstamatic filtertjes op hun iPhone gevonden geloof ik, de hoes:

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 31-07-2012 23:20 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

25 oktober in de Melkweg zag ik.

Hatsjikidee!

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-09-2020 19:17 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com