|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Jaha, wees welkom! |
|
Dankjewel voor het welkom heten alvast Ik zal mijzelf even voorstellen, wel zo fatsoenlijk. Ik ben Angela, 21 jaar, woonachtig in Vlissingen (ZLD). Ik heb op aardig wat fora gezeten in mijn leven, maar ben de meeste spuugbeu. Ik verwacht dus enorm veel van ZM, stel me niet teleur! Bandjes: Amorphis, Anathema, Ancient Rites, Arch Enemy, Autumn, Cannibal Corpse, Carpathian Forest, Clandestine Blaze, Craft, Cruachan, Dark Funeral, Death, Decapitated, Deicide, Dimmu Borgir, Dismember, Edenbridge, Eluveitie, Ensiferum, Enslaved, Entombed, Falkenbach, Grave, Hypocrisy, Kampfar, Korpiklaani, Kreator, Morphia, My Dying Bride, Naglfar, Obituary, Opera IX, Pantera, Sargeist, Satanic Warmaster, Satyricon, Sear Bliss, Secrets of the Moon, Setherial, Six Feet Under, Solarisis, Taake, Testament, Thyrfing, Unleashed, Vader, Vorkreist, Zyklon en nog veel meer, maar te lui om een nog langer lijstje te maken. Verder houd ik ook erg van industrial, electro, ebm, hardcore en hardstyle, maar daar zal ik jullie verder niet mee vermoeien. |
|
quote: Welkom!! |
|
Welkom. En wat voor industrial? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:Wij modden redelijk strak, dus wat dat betreft is het hier geen zandbak zoals andere (metal-)fora, al denken een paar kleutertjes nog van wel. Maarem, welkom N00b! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
[off topic] [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 21-08-2007 14:17] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Dankjulliewel! Haha, zandbakken en speeltuinen zijn inderdaad erg irritant. Vooral als een aantal mensen ruzie maken om dezelfde glijbaan Tevens heb ik een hekel aan 'true' gedrag. In de hoek van industrial/electro moet je denken aan: Amduscia, Angels&Agony, Blutengel, Clan of Xymox, Combichrist, Feindflug, God Module, Grendel, Hocico, Icon of Coil, Ladytron, L'âmé Immortelle, Mesh, Neuroticfish, Soman, Suicide Commando, Tactical Sekt, Terminal Choice, Terrorfakt, The Azoic, The Crüxshadows, The Nine, The Wounded, Vicious Alliance, VNV Nation, Welle:Erdball, Wumpscut, Xotox. |
|
quote: Lal. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Leuk lijstje. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:Kijk, da's nog eens een goeie, afwisselende lijst. Welkom! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Dank u, dank u. Het enige wat ik minder kan waarderen is power- en heavymetal. |
|
quote: welkom "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote:Ben jij nou die ideale vrouw waar men het wel eens over heeft? Drink je ook bier? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Was te verwachten natuurlijk.. Ontopic: Mooi lijstje ja, welkom.. |
|
quote: Voor je eigen veiligheid moet je misschien eerst ff een foto afwachten |
|
quote:Het zou ook te mooi zijn om waar te zijn Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Hahaha, ik drink ook biertjes ja |
|
Dat mens van de Tokkies ook, dus dat zegt nog niks spelfout weggehaald... |
|
Ik snap de logica ook totaal niet, maar het is vast mannelijk, dus leg ik mij erbij neer. |
|
quote: NecRobert wilde jou kwalificeren als de perfecte vrouw maar hij wilde eerst weten of je bier dronk en hij wilde een foto zien. Nu weet hij dat je wel eens bier drinkt, dus nu rest alleen nog de foto. |
|
Wat Tenderstrike zegt; als je der nu ook nog goed uitziet, gaat Necrobert je stalken spelfout weggehaald... |
|
ze is al slim zat door haar msn niet in haar profiel te zetten welkom Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Ze heeft wel een Hyves. Das dan weer jammer. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Dan zal ik maar geen foto posten Ik heb inderdaad een Hyve. Voornamelijk om contact te houden met oud-studiegenoten. Kan altijd handig zijn! Ik word wel mooi nagecheckt al. Nog meer belastende informatie gevonden? |
|
quote:Dat mag toch nog op je 21e? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |