IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Di. 11/12/2007 Carnivore @ 013, Tilburg Vorige pagina | Volgende pagina
MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 10-12-2007 17:10 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Dat belooft wat


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 10-12-2007 20:35 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

Aanwezig


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 10-12-2007 20:38 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Op de reactie-pagina op de 013-site staat dat Carnivore rond 21.30 uur begint.

Wij hopen rond 20.30 uur 013 binnen te stappen.



Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 10-12-2007 21:53 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 10 december 2007 17:08 schreef suul het volgende:
maar iedereen die Carnivore al in Wacken heeft gezien, blijf vooral thuis!


Ik heb al een tijdje een kaartje, dus...


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


suul
Usericon van suul
Posted 10-12-2007 22:14 by suul Wijzig reactieProfiel van suulQuote dit bericht

Wees in ieder geval voorbereid op ABBA, heel veel ABBA voordat Carnivore begint!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-12-2007 22:20 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Ha! Gaaf!
Helaas vind ik Carnivore dan weer niks.


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 10-12-2007 22:26 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 10 december 2007 22:14 schreef suul het volgende:
Wees in ieder geval voorbereid op ABBA, heel veel ABBA voordat Carnivore begint!


Zijn die toegevoegd? Ik hou van abba!


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 11-12-2007 1:13 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

waarschijnlijk al lekker vroeg daar


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 11-12-2007 1:21 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 10 december 2007 20:35 schreef skitzoid kitten het volgende:
Aanwezig
Pssssst.. Peter Steele mist tegenwoordig de helft van zijn gebit hoor



skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 11-12-2007 7:12 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2007 1:21 schreef Judge M. het volgende:
Pssssst.. Peter Steele mist tegenwoordig de helft van zijn gebit hoor


Op die realiteit ben ik al voorbereid hoor


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 11-12-2007 17:32 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2007 12:11 schreef verlepte theedoek het volgende:

tot zooooo.. vergeet je mijn cd's niet mee te nemen dit keer


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 11-12-2007 17:45 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Zo meteen ook maar even die maat van me ophalen, en dan die kant maar eens op.


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 11-12-2007 17:47 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2007 17:45 schreef Murdering Monk het volgende:
Zo meteen ook maar even die maat van me ophalen, en dan die kant maar eens op.
nu al om 19.00 met mutilator afgesproken op Ucs. om 20.05 op Tcs


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 11-12-2007 17:54 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

aanvang eerste bamnd 19.45, en ik moet een verslag schrijven voor ZM, dus op tijd komen lijkt me dan wel wenselijk. Plus dat we ook nog even ergsn iets moeten eten, dus komt helemaal goed.

[Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 11-12-2007 17:54]


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 11-12-2007 17:56 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ohw dat wist ik niet... staat op mijn kaartje zaal open 20.00 uur


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 11-12-2007 17:57 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Van de 013 site:

Dommelsch Zaal / AANVANG 19.45 / Zaal open 19.00



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 11-12-2007 17:59 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

hmmmm lekker is dat weer.. nou jahhh.. maakt niet uit


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 11-12-2007 18:50 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Rustig aan.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-12-2007 10:05 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Nou hoe was het?


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 12-12-2007 10:40 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

Dikke aanfluiting... Steele die nauwelijks verstaanbaar is of gewoon de helft van zijn teksten niet zingt... Ging ook geen enkele overtuiging vanuit, alleen vanuit de 3 invalskrachten. Alsof Steele zich doodschaamde voor datgene wat die op 't podium aan 't doen was... Wat is die kerel tegenwoordig trouwens slecht ter been...

Mooiste was nog het wachten op Carnivore: de Efteling-tune schalde op repeat door de zaal (op verzoek van de band zelfheb ik me laten vertellen), toen de band dan eindelijk begon (na 't intro van Jaws), speelde ze een kort intro, waarna Steele riep "Thank you & goodnight". De band verliet het podium en de EWfteling-tune ging aan...
Je weet als dat soort corny pogingen tot typische Steele-humor het highlight van de set vormen, dat de rest niet veel soeps was.

De mythe van deze band is gister volledig teniet gedaan...


We don't take it, we just fake it...


NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 12-12-2007 10:47 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

GAAF! Milkman heb ik gemist, Raging Speedhorn was wel aardig maar een beetje te hysterisch voor mijn smaak reactie van uit de zaal was erg lauw. En Carnivore vond ik in tegenstelling tot meneer hierboven wel te pruimen!

Vrij irritante en veel te lange intro's en "opwarm" muziek, dat wel. Ongeveer een uur lang "papier hier" en het overbekende carnavalsliedje van de efteling komt je op een gegeven moment toch wel de strot uit. Werkelijk om gek van te worden! Maar op zich kan ik daar de humor ook wel van inzien, het hoort nu eenmaal bij Steele en co. Alleen is het daardoor wel irritant dat het optreden dan zo uitloopt dat ik dus echt pas de allerlaatste trein had waardoor ik dus pas om 2 uur in m'n nest lag (en na 4 uur weer opmoest). Ze hebben vrijwel alle "hits" gespeeld (Sexual Violence, WW's 3&4, Adolf Hitler, Male Supremacy, Angry Neurotic Catholics, enz. enz.). Geluid was prima in orde, wel wat hard maar gelukkig had ik oordopjes bij. Het viel me allemaal niet tegen, zeker met de wanvertoningen van Steele en T.O.N. de laatste tijd. Hij had het hier met carnivore toch allemaal stukken beter voor elkaar.

Heel wat minder was mijn tijdelijke blindheid zo vlak voor Carnivore. Ik zag werkelijk niks meer. Erg irritant om je zo dan van die trappen af en door de mensenmassa te moeten manouvreren. Dit is niet eerste keer dat me dit overkomen is en ik denk dat ik toch maar eens naar de dokter moet gaan. Gelukkig trok het na zo'n 10 minuten weer bij waardoor ik niks van Carnivore heb hoeven missen.

[Dit bericht is gewijzigd door NecroNoud op 12-12-2007 10:58]


don't mistake lack of talent for genius


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-12-2007 11:49 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2007 10:40 schreef VivaHate het volgende:
Dikke aanfluiting... Steele die nauwelijks verstaanbaar is of gewoon de helft van zijn teksten niet zingt... Ging ook geen enkele overtuiging vanuit, alleen vanuit de 3 invalskrachten. Alsof Steele zich doodschaamde voor datgene wat die op 't podium aan 't doen was... Wat is die kerel tegenwoordig trouwens slecht ter been...

Mooiste was nog het wachten op Carnivore: de Efteling-tune schalde op repeat door de zaal (op verzoek van de band zelfheb ik me laten vertellen), toen de band dan eindelijk begon (na 't intro van Jaws), speelde ze een kort intro, waarna Steele riep "Thank you & goodnight". De band verliet het podium en de EWfteling-tune ging aan...
Je weet als dat soort corny pogingen tot typische Steele-humor het highlight van de set vormen, dat de rest niet veel soeps was.

De mythe van deze band is gister volledig teniet gedaan...

En hoe waren de bloodgirls (tieten) dan haha


attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 12-12-2007 12:06 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2007 10:47 schreef NecroNoud het volgende:
Ze hebben vrijwel alle "hits" gespeeld (Sexual Violence, WW's 3&4, Adolf Hitler, Male Supremacy, Angry Neurotic Catholics, enz. enz.).

A.H.
Dat nummer is gewoon Jesus Hitler


10.10.1942 - 20.11.2011


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 12-12-2007 12:08 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

Die bloodgirls waren er (geheel tegen verwachting in) niet...

Er werd tijdens Sex & Violence met zogenaamd bebloede tampons gegooid...

Ook grappig: de aandoenlijke boefjes die even moesten sieg heilen tijdens Jesus Hitler. Zo sneu dat 't eigenlijk weer erg grappig was...

En de dames die al vanaf de start van de Efteling-tune tegen het podium aan geparkeerd stonden in de hoop een blik (wellicht zelfs meer) van hun held op te vangen. Ik vroeg me tijdens Male Supremacy toch een beetje af wat er door deze bakvisjes heenging...


We don't take it, we just fake it...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-12-2007 12:14 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2007 12:06 schreef attematic het volgende:
A.H.
Dat nummer is gewoon Jesus Hitler


en "sex & violence"


maar goed, als ik het zo lees heb ik toch al wat minder spijt dat ik niet kon.


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen