IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Di. 11/12/2007 Carnivore @ 013, Tilburg Vorige pagina | Volgende pagina
NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 12-12-2007 12:15 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

quote:
Op 12 december 2007 12:06 schreef attematic het volgende:
A.H.
Dat nummer is gewoon Jesus Hitler


Vergeef mij voor deze fout.
Korte nacht gehad

[Dit bericht is gewijzigd door NecroNoud op 12-12-2007 12:16]


don't mistake lack of talent for genius


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 12-12-2007 12:31 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 12 december 2007 12:08 schreef VivaHate het volgende:

En de dames die al vanaf de start van de Efteling-tune tegen het podium aan geparkeerd stonden in de hoop een blik (wellicht zelfs meer) van hun held op te vangen. Ik vroeg me tijdens Male Supremacy toch een beetje af wat er door deze bakvisjes heenging...



Hehehe, ik was ook zo'n "dame". Ik heb ook helemaal vooraan gestaan, samen met mijn metgezellen die in diverse nederlandsche metalbands spelen. Wat is daar zo "erg" aan? Als er niemand bij optredens vooraan zou staan, zou het maar een saaie boel zijn.

Het optreden was een beetje hetzelfde als dat op wacken. Alleen dan zonder tieten. Steele zong niet alle teksten, net als toen. Wel jammer. En de teksten die hij zong las hij op. Das dan wel weer jammer, maar het feit blijft dat daar een jeugdlegende stond. Als je wat op het boze internet had gesurft, dan had je geweten wat je kon verwachten, was dan niet gegaan. Ik wist het wel en ben helemaal uit mijn dak gegaan, vooral bij de nummers van het debuut!

Attila, je had gewoon wel moeten komen, had ik je eindelijk eens een biertje kunnen geven.

Wat ik écht minder vond?

Het niet uitvoeren van het cleane zang gedeelte in male supremacy!

[Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 12-12-2007 12:33]


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 12-12-2007 12:35 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

Ik zeg toch niet dat 't erg is om vooraan te staan? Ik vraag me alleen af wat er door jou (en je, eventueel vrouwelijke, metgezellen die allemaal in nederlandse metalbands spelen) heenging, toen je jeugdheld dat liedje zong (gedeeltelijk zong, bedoel ik)...

edit: laat ik er even een achter zetten, voor je 't weer VEEL te serieus neemt...

[Dit bericht is gewijzigd door VivaHate op 12-12-2007 12:38]


We don't take it, we just fake it...


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 12-12-2007 12:40 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Er ging niets door mijn hoofd, alleen maar dat het geweldige liedjes zijn. Mijn vrouw was aan het meebrullen met de teksten, evenals ik. Het is maar een liedje, weet je wel.

Brul je wel eens mee met cannibal corpse? Met de oude carcass? Het zijn maar liedjes, je moet je van de teksten niet teveel van aantrekken.

edit:

Carnivore is heel erg cult voor mij, dus ik ben dan al gauw serieus, hehe.

[Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 12-12-2007 12:41]


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 12-12-2007 12:51 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

Vergis je niet, ben zelf ook groot fan van die band, maar wat ik gister zag vond ik echt een enorm grote deceptie...


We don't take it, we just fake it...


NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 12-12-2007 13:22 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

Als je het over de zang hebt kan ik je enigzins gelijk geven, die was idd niet helemaal optimaal. Voor de rest denk ik niet dat je kunt verwachten dat Carnivore nu (met nieuwe/andere bandleden) exact hetzelfde klinkt als dik 20 jaar geleden (en dan ook op cd want live zijn ze destijds niet te zien geweest in Europa meen ik)

Ik vond het zoals ik eerder schreef een degelijk optreden, met als enig minpunt het langdradige gedoe met intro's en andere ongein...

[Dit bericht is gewijzigd door NecroNoud op 12-12-2007 13:23]


don't mistake lack of talent for genius


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 12-12-2007 13:25 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 12 december 2007 13:22 schreef NecroNoud het volgende:
(en dan ook op cd want live zijn ze destijds niet te zien geweest in Europa meen ik)




Klopt.

Naja, iedereen heeft zijn eigen beleving, lijkt me.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 12-12-2007 13:37 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2007 12:31 schreef Wansmaak het volgende:
Steele zong niet alle teksten, net als toen. Wel jammer. En de teksten die hij zong las hij op. Das dan wel weer jammer, maar het feit blijft dat daar een jeugdlegende stond. Als je wat op het boze internet had gesurft, dan had je geweten wat je kon verwachten, was dan niet gegaan


dat was voor mij iig reden genoeg om niet te gaan, beschamend dat je zo een podium durft te ontsieren, nog beschamender dat mensen alles vreten van sommige gevallen.


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 12-12-2007 13:52 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Tsja.



Hij is gewoon nogal naar de klote.

Voor mij iig geen reden om niet te gaan. Voor een ander wel. Ieder zijn mening. Ik heb Carnivore (en vooral, eigenlijk voornamelijk het debuut) enorm hoog zitten.

(Ik ben 2 wackens geleden speciaal voor Carnivore erheen gereden en dezelfde nacht terug.)


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-12-2007 13:53 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2007 12:31 schreef Wansmaak het volgende:
Hehehe, ik was ook zo'n "dame". Ik heb ook helemaal vooraan gestaan, samen met mijn metgezellen die in diverse nederlandsche metalbands spelen. Wat is daar zo "erg" aan? Als er niemand bij optredens vooraan zou staan, zou het maar een saaie boel zijn.

Het optreden was een beetje hetzelfde als dat op wacken. Alleen dan zonder tieten. Steele zong niet alle teksten, net als toen. Wel jammer. En de teksten die hij zong las hij op. Das dan wel weer jammer, maar het feit blijft dat daar een jeugdlegende stond. Als je wat op het boze internet had gesurft, dan had je geweten wat je kon verwachten, was dan niet gegaan. Ik wist het wel en ben helemaal uit mijn dak gegaan, vooral bij de nummers van het debuut!

Attila, je had gewoon wel moeten komen, had ik je eindelijk eens een biertje kunnen geven.

Wat ik écht minder vond?

Het niet uitvoeren van het cleane zang gedeelte in male supremacy!

Hebben die Bloodgirls dan afgezegd, op de AMM meeting was 1 dame nog zeker dat ze er aan mee zou doen.

maar toch een surprice! Peter kan lezen?!

+ Dames die vooraan staan maken de boel niet levendiger, juist niet- iedereen moet zich inhouden omdat die saaie mokkels anders boos worden en gaan huilen als je aan ze komt.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-12-2007 13:57 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2007 12:31 schreef Wansmaak het volgende:
Attila, je had gewoon wel moeten komen, had ik je eindelijk eens een biertje kunnen geven.




ja, als ik dat had geweten Wim.... (maar dat komt wel in orde joh ). maar mooi dat jij je toch in ieder geval hebt vermaakt. waarschijnlijk zal deze kans nooit meer komen en je hebt het toch maar meegemaakt.
maar ik was zo "bang" dat er van die TON-versies van de brute carnivore nummers gespeeld zouden worden. en deels was dat dus zo lijkt het mij, want als ik het goed heb begrepen was van de brute zang (ook een belangrijk deel op de platen/cd's) niet veel meer over.

goed, ik zet straks "armageddon" nog maar eens keihard op. die tijd is geweest en zal nooit meer terugkomen.
overigens wel grappig dat er nu geen anti peter steeledemonstraties zijn geweest , iets wat wel het geval was toen TON voor de eerste keer naar NL kwam.


DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 12-12-2007 14:03 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2007 13:53 schreef ghoulliette het volgende:
Hebben die Bloodgirls dan afgezegd, op de AMM meeting was 1 dame nog zeker dat ze er aan mee zou doen.

maar toch een surprice! Peter kan lezen?!

+ Dames die vooraan staan maken de boel niet levendiger, juist niet- iedereen moet zich inhouden omdat die saaie mokkels anders boos worden en gaan huilen als je aan ze komt.


Hehehe, ik heb je al lang niet meer zien 'trappen'. Blijft leuk. Ik kan me ergens herinneren dat jij ook wel eens vooraan gestaan hebt. En dat jij niet gaat huilen als ze aan je komen. Dat doe ik ook niet trouwens. Als je vooraan gaat staan dan weet je dat het er hard aan toe kan gaan en dat neem je voor lief. Ghoullie: Blijf 'trappen'!

Hmmm, als ik het zo lees dan was het toch iig beter dan Type O op Wacken. Hoewel... Tekst oplezen?!


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 12-12-2007 14:27 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

valt allemaal wel mee. maar steele was te bezopen (en de rest) om overtuigend over te komen. dit wisten we natuurlijk al van zijn recente TON shows. niks nieuws, wel veel en veel beter dan op Wacken.



Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 12-12-2007 14:28 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Hehehe, ondanks de teksten voor zich zat hij er nog vaak naast.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 12-12-2007 14:30 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

zo. Ik heb me prima vermaakt. Toch vond ik de show destijds op wacken een stuk beter. En ik vond het wel jammer dat ze het zelfde grapje als toen uithaalde. Maar er waren nog steeds mensen in de zaal die de 'humor'van meneer steel niet snappen en de boel aan het uitfluiten waren

Jammer idd dat die gast zo ontzettend aan het aftakelen is dat hij de teksten niet meer weet. Ik was al lichtelijk in de war door de gedaante verwisseling van de 013, de halve liters bier en als hij dan ineens dingen van de nummers weglaat was voor mij de chaos compleet. Idd wat Wim zegt jammer dat hij dat laaste stuk van male supremacy niet heeft gedaan, maar dat kan hij vast niet meer.

Het was te verwachten dat het zo zou zijn. De verwachtingen niet te hoog instellen, dan valt het altijd mee.
Wel fijn dat het op de beneden verdieping vrij rustig was zodat ik genoeg ruimte had om eens fijn te headbangen

De terugreis wat minder succes vol. Eindelijk bij het station aangestruikeld, laatste trein gemist Toen maar een trein naar Rotterdam gepakt om uiteindelijk om 3.15 mijn flat binnen te stappen. Maar het was wel een bizar trein ritje. We zaten in het nachtnet samen met een stel homo moslims... ik heb me rot gelachen

Hey verlepte theedoek.. ik las je sms vanacht pas toen ik thuis was

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 12-12-2007 14:31]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 12-12-2007 14:51 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Homo-moslims?


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 12-12-2007 14:53 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 12 december 2007 14:51 schreef Ralph Plug het volgende:
Homo-moslims?
Islamietjes. Jeweettoch



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 12-12-2007 14:53 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ja.. het was verschrikkelijk echt van die échte homo homo's. Mutilator kon alleen maar lachen en zeggen.. 'ik moet kotsen'


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 12-12-2007 14:55 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

échte homo homo's, maar met baard en jurk, of niet?


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 12-12-2007 15:01 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2007 14:55 schreef Ralph Plug het volgende:
échte homo homo's, maar met baard en jurk, of niet?
dat dan weer niet


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Kash1
Kashfest
Usericon van Kash1
Posted 12-12-2007 15:01 by Kash1 (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Kash1Quote dit berichthttp://www.kashfest.nl

Milkman was cool maar zal beter tot zijn recht komen in een klein zaaltje...
Raging Speedhorn deed me niks, ik heb iets tegen 2 zangers...

Carnivore deed precies wat ik verwachtte eigenlijk, ik ben alleen niet zo'n Peter Steele fan. Contact met het publiek van zijn kant was er nauwelijks en zoals meerdere mensen hier aan opviel was dat hij zich totaal niet aan zijn tekst hield. Daarnaast was zijn bass-sound zo fucked up dat ie gigantisch slordig kon spelen, soms viel dat dan door die sound niet op, soms ook wel

Ok, dat was de negatieve kant.. ik heb toch wel genoten van het concert, had de band nog niet eerder gezien en het feit dat ze 21 jaar geleden hun laatste album hebben uitgebracht brengt een appart sfeertje mee.

Jammer dat de Bloodgirls er niet waren... 25 euro was namelijk vrij prijzig voor een stel tampons.

Wel mijn tiende trommelstok gevangen, dat dan weer wel


ohja edit: Race War en Jesus Hitler werden belabberd traag gespeeld... En gast met je Hitlergroet... ik hoop dat je er nog ligt...

[Dit bericht is gewijzigd door Kash1 op 12-12-2007 15:03]



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 12-12-2007 15:05 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2007 15:01 schreef Kash1 het volgende:
gezien en het feit dat ze 21 jaar geleden hun laatste album hebben uitgebracht brengt een appart sfeertje mee.


Ik vind het wel leuk om te zien dat dit soort 'legendarische' ouwe meuk een heel ander publiek trekt. Viel me bij Massacre ook al op Ben zelfs mensen uit Emmeloord tegen gekomen die ik al in 10 jaar niet meer gezien had


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 12-12-2007 15:08 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Ouwe lullen ftw!

Ik heb zeker een half uur gezocht naar een maat van me. Hij heeft een kaal hoofd. Dat viel dus niet mee.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 12-12-2007 15:10 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2007 15:08 schreef Wansmaak het volgende:
Ouwe lullen ftw!

Ik heb zeker een half uur gezocht naar een maat van me. Hij heeft een kaal hoofd. Dat viel dus niet mee.
ik voel me dan ineens zo jong


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-12-2007 15:12 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2007 14:03 schreef DecomposingBitch het volgende:
Hehehe, ik heb je al lang niet meer zien 'trappen'. Blijft leuk. Ik kan me ergens herinneren dat jij ook wel eens vooraan gestaan hebt. En dat jij niet gaat huilen als ze aan je komen. Dat doe ik ook niet trouwens. Als je vooraan gaat staan dan weet je dat het er hard aan toe kan gaan en dat neem je voor lief. Ghoullie: Blijf 'trappen'!

Hmmm, als ik het zo lees dan was het toch iig beter dan Type O op Wacken. Hoewel... Tekst oplezen?!



Alleen zo af en toe als mensen zichzelf te serieus gaan nemen!

Wij zijn bikkels overigens! Die zijn er ook, je hebt bikkels en bakvissen!


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen