IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : teveel releases Vorige pagina
Helvete
Usericon van Helvete
Posted 06-12-2009 16:22 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2002 21:26 schreef Vargen666 het volgende:
Te veel releases... nee hoor, hoe meer keuze hoe beter. Je moet alleen wel het goeie spul kopen.


herrie
Usericon van herrie
Posted 06-12-2009 16:29 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2002 15:58 schreef lord abortion het volgende:
elke band is gebonden aan een platenlabel (al dan niet groot), zij moeten luisteren naar die labels anders worden ze gekickt, en als het label zegt dat ze een nieuwe cd moeten maken dan moeten ze die maken, anders vliegen ze.

Voor die platenmaatschappijen draait het al lang niet meer voor de muziek, maar voor het geld, en dat zal idd hun ondergang betekenen.


als je als band echt met bovenstaand attitude van een al dan niet groot label in zee gaat, vraag je ook om problemen... in overleg is er echt wel het een en ander goed af te spreken.



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-12-2009 16:29 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Inderdaad. Je hoeft die meuk toch niet allemaal te kopen?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 06-12-2009 16:34 by Morridin Wijzig reactieProfiel van MorridinQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Trui, maar dit is wel een punt wat veel mensen lijken te vergeten.

In veel reviews of editorials lees ik weer gejank over hoe het download gebeuren er voor zorgt dat bands zo weinig verkopen. Tot op bepaalde hoogte is dat natuurlijk ook wel zo, maar voor een zwaar onderschatte factor is ook het feit dat artiesten elkaar in de weg zitten.

Per maand komen er ongeveer een stuk of 5/6 cd's uit die ik sowieso wil hebben. Daar tel ik dan niet eens de cd's bij op waar ik in geïnteresseerd ben, doch die ik niet kan kopen ivm geld. En dan heb ik het nog niets eens over de extra kosten van andere liefhebberijen die ook nog wat centen kosten. Ook al draai ik elke cent om dan nog blijft het 1 cent en niet 2 (stom gezegde ook).

Tuurlijk, zoals hierboven al gezegd, je hoeft die zooi niet te kopen. Maar wat ik hiervoor zeg wil nog wel eens vergeten worden door al die azijnpissers over hoe slecht het gaat in de bizz.



herrie
Usericon van herrie
Posted 06-12-2009 20:11 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

ook dat klopt... daarnaast vind ik persoonlijk veel ceedees (die ik wel graag zou willen hebben)gewoonweg veel te duur...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-12-2009 20:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ebay is je beste vriend.

Ik ga sowieso nooit meer naar een winkel, altijd te duur. 9 vd 10 keer kan ik de schijf, zelfs nieuw, via ebay voor een prikkie kopen. Sommige releases dan dus niet, nha ja, koop je die voor de normale online prijs, ben je nog goedkoper uit dan bij een Free Rippoff Store


spectre
Usericon van spectre
Posted 06-12-2009 21:42 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen