IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Horrorfilms deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 29-06-2002 13:54 by Beastial Blasphemer Profiel van Beastial Blasphemer

Bloodsucking freaks!!


Trieste gast


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 29-06-2002 13:55 by Beastial Blasphemer Profiel van Beastial Blasphemer

of zombie '90


Trieste gast


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 29-06-2002 13:56 by Snagger Profiel van Snagger

K het die necrophagia video gekocht (en gezien) lekker gore....


Ik, Wil Schuurman


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 29-06-2002 14:19 by NecRomantica Profiel van NecRomantica

haha die Necrophagia is inderdaad wel ziekend gaaf!


geertyo
Usericon van geertyo
Posted 29-06-2002 14:59 by geertyo Profiel van geertyohttp://www.geertyo.tk

Bloodsucking freaks (DEZE BEN IK HEEEEEEEEL BENIEUWD NAAR!!!!)...Die film is echt cool!

Verder nog wat:

Violent Shit: Zo slecht heb je het nog nooit gezien,,,jezus vet slecht

Alle 5 Leprechaun films: Te gekke shit, vette humor

Army Of Darkness (Evil dead 3), Niet te filmen zo vet,,high budget, vet lachen, moet je gezien hebben

Alle peter Jackson films zijn te gek, Braindead staat met top bovenaan, maar Bad Taste, en vooral Meet The Feebles, te gekke shit man



Tjabkes, baskes en roffels


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 29-06-2002 15:02 by impaled succubus Profiel van impaled succubus

ik heb gister boddy bags gezien jezus wat een kut film. en ik had 'm op m'n verjaardag nog wel op dvd en vhs gekregen


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-07-2002 3:26 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 29 juni 2002 13:55 schreef Beastial Blasphemer het volgende:
of zombie '90


Vind je die goed? Damn wat die mij tegen; echt zo'n vakantiefilmpjeskwaliteit film; gewoon té nep; helaas, want ze bedoelen het goed als je in ogenschouw neemt wat welke mate van gore ze willen uitbeelden.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-07-2002 3:28 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 29 juni 2002 15:02 schreef impaled succubus het volgende:
ik heb gister boddy bags gezien jezus wat een kut film. en ik had 'm op m'n verjaardag nog wel op dvd en vhs gekregen


Dat zijn toch 3 of 4 korte verhaaltjes? Die's slecht jah; en die heb op dvd én vhs gekregen?
Toch niet ook nog es van dezelfde persoon hoop ik want dat zou de misere helemaal cru maken!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-07-2002 3:32 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Sorry moderators dat ik niet alles in 1 post gooi; maar quoten van meer dan 1 post gaat me slecht af.

quote:
Op 29 juni 2002 14:59 schreef geertyo het volgende:
...
Violent Shit: Zo slecht heb je het nog nooit gezien,,,jezus vet slecht
...
Alle peter Jackson films zijn te gek, Braindead staat met top bovenaan, maar Bad Taste, en vooral Meet The Feebles, te gekke shit man
...



Violent Shit werd me aangeraden door Chainsaw, bedoel je slecht als in bruut goed of als in afrader?

Meet the feebles is toch een horror/splatter poppenfilm gefilmd in stop motion zoals A nightmare before christmas? Waarom vooral die dan?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 04-07-2002 12:36 by General Skullfucker Profiel van General Skullfuckerhttp://www.metalhints.nl

quote:
Op 3 maart 2002 19:28 schreef Valorian666 het volgende:
...
Kent iemand trouwens nog NEDERLANDSTALIGE echt gore/horror films??

Ik weet zo alleen DE JOHNSONS op te noemen.. heeft wel iets.. lol..


Necrophobia

http://us.imdb.com/Title?0234324



impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 04-07-2002 13:05 by impaled succubus Profiel van impaled succubus

quote:
Op 1 juli 2002 3:28 schreef Mutilator het volgende:
Dat zijn toch 3 of 4 korte verhaaltjes? Die's slecht jah; en die heb op dvd én vhs gekregen?
Toch niet ook nog es van dezelfde persoon hoop ik want dat zou de misere helemaal cru maken!

3 korte verhaaltjes
nee niet van dezelfde persoon dat zou idd echt nergens op slaan


DeCiPhEr
Usericon van DeCiPhEr
Posted 05-07-2002 10:47 by DeCiPhEr Profiel van DeCiPhEr

gister Blood:the last vampire gezien...leuke Anime/Horror


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 05-07-2002 10:57 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 4 juli 2002 12:36 schreef General Skullfucker het volgende:
Necrophobia

http://us.imdb.com/Title?0234324


Ik heb hem op VHS, ik ga hem vanavond ofzow weer eens kijken.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 05-07-2002 11:04 by Anorexia-Nervosa Profiel van Anorexia-Nervosa

MEEST WAARDELOSE HORROR FILM IS CRADLE FO FEAR.
HET IS ZO ERG OVERDREVEN DAT JE HET ALS LACHFILM MOET ZIEN,HET SLAAT TOTAAL NERGENS OP!!



beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 05-07-2002 11:31 by aerodis Profiel van aerodis

je meent het niet
En als die film niet gemaakt was door Cradle of Filth, had je um wel geweldig gevonden.
hoe kom ik erbij!


Ik vind Zombie '90 zo gal, ik had een gecensureerde versie, er zat de hele tijd een groene filter over het beeld


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 05-07-2002 11:31 by Asherah Profiel van Asherah

Haha, ongeveer alle films in dit genre moet je als lachfilm zien hoor...


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 06-07-2002 0:12 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 5 juli 2002 11:31 schreef Asherah het volgende:
Haha, ongeveer alle films in dit genre moet je als lachfilm zien hoor...


hey, de echte zombie films zijn niet om te lachen!!!

day of the dead, dawn of the dead, evil dead 1. zo hoort het. no humor included!

na het zien van zo'n film moet je je en voelen. en niet + want dat sucks.


Oud Vuil.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 06-07-2002 8:27 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 3 maart 2002 19:28 schreef Valorian666 het volgende:
...
Kent iemand trouwens nog NEDERLANDSTALIGE echt gore/horror films??
...


Nederlandse horrorunderground is vrij aktief; de Godfather of Dutch horror, Wim Vink, maakt trouwens al decennia lang horrorfilms.

Nederhorror uit 1983


Oliver Kerkdijk

Iedere donderdagavond flitst het RTL4-programma Typisch tachtig! de kijker terug naar een bepaald jaar van dat zo verguisde decennium en haalt fenomenen en iconen uit de toenmalige populaire cultuur van de rommelzolder. De eighties waren de vormende jaren voor wat de Duitse auteur Florian Illies in zijn satirische boek Generation Golf beschrijft als de generatie die afrekende met de geitenwollensokkengeur van haar protestouders, de 68'ers. Een gedegen opleiding (liefst iets met rechten of informatica), merkartikelen, verzorgd uiterlijk en: niet te veel nadenken en `je eigen ding doen', dan komt alles goed, zo redeneerde de Generatie Golf (vernoemd naar de Duitse automobiel die het symbool werd van hun zorgeloosheidsideaal).

In de Nederlandse cinema namen doe-het-zelvers met beperkte fondsen het op tegen de `verantwoorde' subsidiefilmcultuur. Zo deden smalfilmer Wim Vink uit Tiel, speciale effecten- en make-up-man Bobby Eerhart en ex-Filmacademiestudent Dick Maas van zich spreken met producties die weliswaar budgettair en thematisch ver uiteen lagen, maar één ding gemeen hadden: hun pure genre-wortels.

Vink draaide met restanten uit het lokale slachthuis en medewerking van tout Tiel amateurfilms als Zombie Horror; Eerhart ondernam met de pittige Belgisch-Nederlandse thriller Wildschut iets in de richting van Raoul Walsh of Sam Fuller; en Maas kwam na enkele korte films vol galgenhumor met De lift.

Deze voor 750.000 gulden geschoten `Nederhorror' over een carnivore lift bleef door twisten tussen de cineast en diens producent Matthijs van Heijningen tijdens de productie herhaaldelijk tussen twee etages steken, maar katapulteerde Maas uiteindelijk tot succesregisseur met exportwaarde. De kwaliteit van acteursregie en speciale effecten hield niet over.

Interessanter was de door de regisseur eigenhandig op twee geleende synthesizertjes gecomponeerde muziek naar John Carpenter-partituur (Halloween, The Fog). Die mocht dan bepaald geen symfonie wezen, de minimalistische, dreigende bastonen en zenuwenriedeltjes misten in het zaaldonker allerminst hun uitwerking.

Maas' droge parering van flauwe kritiek over een vermeend gebrek aan inhoud (,,Boodschappen doe je maar bij Albert Heijn''), de goedkope look van de film en de vele `sponsorshots' ingevoegd om het kleuterbudgetje op te krikken maken van De lift een typisch jaren tachtig-product: best genietbaar als vrijdagavondverstrooiing met reclameblokken ertussen.


De lift (Dick Maas, Nederland, 1983), Net5, 22.10-24.00u.

nog een link over Nederhorror:

http://www.emiel-labree.com/nederhorror/films.htm

was getekend:

"The killer tosti from outer space"



[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 06-07-2002 9:50]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 06-07-2002 12:26 by Witchking Profiel van Witchking

quote:
Op 6 juli 2002 0:12 schreef webblaster wim het volgende:
day of the dead, dawn of the dead, evil dead 1. zo hoort het. no humor included!



Nou in Dawn vind ik wel humor zitten, met die motorbende . .

Evil Dead vind ik een beetje raar verkracht worden door een boom?

[Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 14-07-2002 20:09]


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 06-07-2002 12:38 by Rectum Lobotomy Profiel van Rectum Lobotomy

quote:
Op 29 juni 2002 13:56 schreef Snagger het volgende:
K het die necrophagia video gekocht (en gezien) lekker gore....

Ik heb de DVD, staat op de video ook de charles manson meditation clip?


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-09-2002 3:37 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Verbazingwekkend eigenlijk hoeveel invloed films van Lucio fulci hadden op de geboorte van death metal:

Over nummers van Scream bloody gore van DEATH:

Regurgitated Guts", for example, is inspired by the movie "The Gates Of Hell", "Zombie Ritual" by "Zombie", and "Beyond The Unholy Grave" by "Beyond".

We weten dat Necrophagia ook zwaar door Fulci is geïspireerd...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Jade
Usericon van Jade
Posted 07-09-2002 5:16 by Jade Profiel van Jade

Een van de horrorfilms die me altijd is bijgebleven is Braindead .


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-09-2002 5:18 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

het grasmaaien is bij mij ook nooit meer hetzelfde geweest *nostalgische zucht*


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Jade
Usericon van Jade
Posted 07-09-2002 5:37 by Jade Profiel van Jade

quote:
Op 7 september 2002 5:18 schreef Mutilator het volgende:
het grasmaaien is bij mij ook nooit meer hetzelfde geweest *nostalgische zucht*


Ik kan die film ook niet kijken zonder me te herinneren hoe gelukkig ik was in die tijd.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 07-09-2002 11:14 by Snagger Profiel van Snagger

Braindead is inderdaad geniaaaal!!


Ik, Wil Schuurman


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen