|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Liever tattooeren op een beurs dan je laten gangbangen Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
.. tja als je er dan toch maar 1 mag kiezen |
|
quote: Leek mij een leuke ervaring, staan goede standhouders bij uit heel NL. Maar het zal het niet worden, geen reactie terug gehad en veel mensen geven zich hiervoor op. Meestal toch eerst de vaste klanten die meegaan. Wordt ook wel wat kort dag nu hoor, ontwerp is nog niet af. |
|
Ik zit dan toch liever rustig in de stoel in ed zaak zelf .. Je loopt toch weer meer kans op infecties etc. |
|
Tja, kan overal wel he. Het leek mij wel een leuke ervaring. Maar eerst een volledig ontwerp, tijdje aan wennen en dan pas laten zetten. Hopelijk rond december ergens. |
|
jah want op een beurs gebuiken ze dezelfde naald ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Nee, maar wel veel mensen om je heen, meer troep ... |
|
EDIT: @ Elite: Ik snap wel waarom hij dat denkt. Zo'n beurs heeft nu eenmaal iets gehaasts en onpersoonlijks. Juist iets persoonlijks als een tattoo zou ik niet zo gauw op een beurs laten zetten. [Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 02-09-2008 21:20] |
|
mja dat is wel waar, de tattoerder zal misschien wat meer afgeleid zijn of onder druk staan. Maar om nu te zeggen dat je meer kans op infectie hebt omdat het druk is? dan moet je wel erg agorafobisch zijn. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Dat lijkt me inderdaad redelijk grote onzin (hoewel ik me ergens wel voor kan stellen dat de tattoeërder door de stress een verkeerde naald pakt ofzo, hoewel dat een rampscenario is wat eigenlijk nooit zou mogen gebeuren), maar zoals gezegd zou ik mezelf nooit op zo'n beurs laten tattoëren, al is het maar wegens het feit dat je allemaal dagjesmensen en pottenkijkers om je heen hebt. |
|
nouja naaldje van een ander is heus zo erg niet, er waren ook geen infecties in dat ziekenhuis toen dezelfde naalden werden gebruikt. Besmettingsgevaar is altijd zo verschrikkelijk overdreven(niet dat de hygiene meer of minder moet). hehe en idd ik zou daar ook echt niet willen zitten tussen al die schreeuwende geverfde kinders. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Je moeder. |
|
quote:gelul. op zon beurs zelfde voorschriften kwa dat soort shit als in den shop. Fuck the world and fuck you |
|
veel mensen in een klein gebied, wat dacht je van al die bacillen overal in de lucht? Je moeder. |
|
quote:net of die shops altijd zo groot zijn. karni heeft bijdhandjes gegeten vanmorgen ? Fuck the world and fuck you |
|
ja dat zeg ik, op een conventie komen doorgaans meer mensen dan een shop Je moeder. |
|
quote:jaja je heb gelijk. sorry jaap. Fuck the world and fuck you |
|
braaf en de drang om iets te laten zetten wordt hier overigens met de jaren minder Je moeder. |
|
hehe, ik wil juist meer. maar goed moet nu toch eens gaan sparen om me skull af te laten maken hehe. kost me 250 euro, en hij is nu al voor 200 gezet...dus in totaal 450 euro voor een skull, lol. maar ja ding beslaat wel zowat me hele arm. vette shizzle weet je. Fuck the world and fuck you |
|
Hmm t aanbod van tatoo gasten is niet je van het in Assen. Ik sla deze reis over.. De enige die ERG vette dingen maakt is Darko.. die gast is echt goed en een gezellige gast. Misschien toch maar richting London naar de tattoo convention |
|
quote: Ja gelukkig heb je die niet als je over straat loopt nadat je een tattoo hebt laten zetten en gelukkig zit dat ook niet op je handen ofzo. |
|
quote:... twee keer dat ik een tattoo heb laten zetten werd ie afgedekt door de tattoeerder ... |
|
quote: Hij schaamde zich voor z´n werk? spelfout weggehaald... |
|
quote: Ja en daarna ga je je tattoo wassen, schoonhouden en dat doe je met je handen en handdoek en en en.. overal zit er vuil zowel zichtbaar als onzichtbaar. Een deurklink vastpakken, iemand een hand geven, betalen met muntgeld en zelfs gewoon de lucht. Eng he. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |