IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Dinsdagavond Metalavond Bosch Arnhem Volgende pagina
somniumtheatrum
Usericon van somniumtheatrum
Posted 06-03-2008 18:48 by somniumtheatrum Wijzig reactieProfiel van somniumtheatrumQuote dit bericht

Beste Metalheads,

Graag wil ik u een nieuwe manier presenteren van het luisteren naar boze mannen muziek.
Met het wegvallen van onze geliefde goudvishal en natuurlijk iets eerder de stortebeker is er voor ons metalheads in Arnhem haast geen plek meer om lekker bier te drinken en naar onze favoriete bands te luisteren.

Zie hier de oplossing!
Vanaf aankomende dinsdag (11-03)
Hebben twee ex-goudvishallers het idee gedropt om een metal avondje te gaan organiseren in kultuurhuis Bosch.
(www.kultuurhuisbosch.nl)

De opzet is dat je naar de muziek kan luisteren die daar aanwezig is (voornamelijk wat main-stream death/progressive/power/black/thrash enz enz metal)
Of je kan je eigen CD's meenemen. Verder is er de mogelijkheid tot het inpluggen van een mp3 speler (US

Dus..
Komt allen vanaf aankomende dinsdag



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-03-2008 18:50 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2008 18:48 schreef somniumtheatrum het volgende:
De opzet is dat je naar de muziek kan luisteren die daar aanwezig is


Wauw, geniaal! Als dit geen volle bak gaat worden, weet ik het ook niet meer.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-03-2008 19:07 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/



Je moeder.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 06-03-2008 19:40 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Maybe concert topic iets??


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-03-2008 19:41 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2008 19:40 schreef Vikingblood het volgende:
Maybe concert topic iets??

Voor welk concert dan precies lieve Roeliepoelie?


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 06-03-2008 19:45 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Een concert van aanwezige muziek..


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-03-2008 19:47 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2008 19:45 schreef Vikingblood het volgende:
Een concert van aanwezige muziek..


Van die cdtjes die ze draaien?
Dit is echt te suf voor woorden, maar een silence metal disco lijkt me wel weer leuk. Headbang'n met de hoofdfoon op de kop yeah baby yeah!


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 07-03-2008 9:26 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2008 18:48 schreef somniumtheatrum het volgende:

Met het wegvallen van onze geliefde goudvishal en natuurlijk iets eerder de stortebeker is er voor ons metalheads in Arnhem haast geen plek meer om lekker bier te drinken en naar onze favoriete bands te luisteren.



*kuch* *kuch* bullshit! *kuch* *kuch*

Dit is een van de slapste dingen die ik heb gehoord: er zin in Arnhem nog een metal / rock kroeg STREETCAFE (soms vergeten?) en wat dan te denken van DE STAGE (ook vergeten?) waar ze Metal etc draaien...

Waarom moeten metalliefhebbers altijd in een kroeg hun bier drinken waar ze enkel metal draaien? dit heb ik dus echt nog nooit begrepen...

edit: het blijft het zeer vreemd dat Bosch al jaren nooit iets aan metal heeft gedaan (hebben ze dit überhaupt?) en nu plotseling (na het wegvallen van de Goudvishal?) er wel brood in ziet???

€ € € € $ $ $ $???

[Dit bericht is gewijzigd door irritante klootzak op 07-03-2008 9:32]


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


somniumtheatrum
Usericon van somniumtheatrum
Posted 07-03-2008 11:56 by somniumtheatrum Wijzig reactieProfiel van somniumtheatrumQuote dit bericht

De laatste keer dat ik keek was de Stage sowieso niet open op dinsdag?
Ten tweede is het zo dat het misschien ook zo is dat mensen ook weleens in een kroeg willen zitten waar je niet half verstikt wordt door de blowende mensen (Uiteraard is dit ook maar een mening, maar doe ermee wat je wil)

Mensen pakken op een klein zinnetje die erin staat is natuurlijk een beetje jammer, had een hoger niveau verwacht van jullie.

En tsja bij Bosch is het toch erg lastig geweest altijd om metal uberhaupt te kunnen programmeren door de "grote boze enge vegetariers" die alles proberen tegen te houden (wat mij dan verteld is)

Dit is gewoon een poging om een doelgroep te bereiken die op dit moment gewoon erg weinig heeft.

Excuse me for trying?


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 07-03-2008 12:20 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

Nee, sorry. Excuses niet aanvaard.
Welke idioot wil er nu doordeweek de kroeg in om metal te luisteren die je net zo goed thuis met een biertje in de hand kunt draaien?
Misschien dat The Stage daarom niet op dinsdag open is?

Als er een concert gepland word, dan wordt het allemaal een stukje interessanter, maar zoals de opzet nu is vind ik het bar weinig.


FREEZE


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 07-03-2008 13:59 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2008 11:56 schreef somniumtheatrum het volgende:
Mensen pakken op een klein zinnetje die erin staat is natuurlijk een beetje jammer, had een hoger niveau verwacht van jullie.



Laat me voorropstellen dat ik het hardstikke goed vind dat jullie dit soort initiatieven nemen, maar waar ik over heen val is dat jullie net doen dat er NIETS meer te doen is op het gebied van Metal in Arnhem. Dit is natuurlijk complete onzin, daar er nog 2 "metal" kroegen in Arnhem zitten en er nog genoeg shit geprogrammeerd wordt...

Overigens denk ik dat De Stage dicht zit op dinsdag dankzij hetgeen wat Phantom Lord al zegt: Alsof mensen op een dinsdag avond in een kroeg metal willen horen. Tuurlijk der zullen der best wel een aantal zijn, maar denk dat dit soort zaken beter in het weekend thuis horen, zodat het ook voor mensen buiten Arnhem interessant gaat worden.

Verder blijft het natuurlijk curieus dat Bosch zich zo plotsklaps in wil laten, terwijl het er (voor dat bijvoorbeeld de GVH ter ziele ging) niks mee te maken wilden hebben en al helemala niet met de extremere varianten (Black metal was namelijke extreem rechts etc)


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 07-03-2008 15:16 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Volgens mij zijn veel oud gvh vrijwilligers naar Bosch verkast (omdat zij zich niet kunnen/ willen identificeren met willemeen), misschien dat zij dit initiatief bedacht hebben.

Daarnaast vind ik het wel interessant dat iemand die een verzoek doet aan werklozen (mensen die dinsdag avond in de kroeg gaan zitten) en vervolgens een hoog niveau verwacht.... Wat wil je nou?

Daarnaast mocht je dinsdagavond wel willen zuipen, waarom zou je dat dan in een kroeg gaan doen waar:
1. het drinken duur is
2. je ook naar muziek van anderen moet luisteren.

Het lijkt me dat een willekeurige huiskamer een idealere optie is.
De gezelligere uitstraling van een dergelijke locatie maakt het meteen minder erg dat er maar 4 mensen op af komen

Of is dit een verkapte date-show poging voor mensen die helemaal geen vrienden hebben om thuis muziek mee te luisteren?

@ Jim: om de centen gaan het vast niet, die krijgen wij al


Helnorsk
burn black
Usericon van Helnorsk
Posted 07-03-2008 16:11 by Helnorsk Wijzig reactieProfiel van HelnorskQuote dit bericht

hmm wat een rare dag ook, dinsdag...:S
oe dan ook, de goudvishal krijgt 15.000 euro subsidie om in de willemeen verder te gaan, dus er is voorlopig genoeg te doen qua metal. En de willemeen programmeert sowieso wel metal..
en dan idd the stage nog.
Ik zie mezelf niet echt in bosch zitten op de dinsdag om naar metal te luisteren...


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 07-03-2008 18:03 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 7 maart 2008 11:56 schreef somniumtheatrum het volgende:

Mensen pakken op een klein zinnetje die erin staat is natuurlijk een beetje jammer, had een hoger niveau verwacht van jullie.




Whata mistaka to makea...


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Bash
Usericon van Bash
Posted 10-03-2008 11:42 by Bash Wijzig reactieProfiel van BashQuote dit berichthttp://www.facebook.com.com/sab.ekniv

Dinsdag is wel een rare dag ja.. Wodka woendag in de move eigenlijk ook.. maar wel lekker.. Donderdag studentes vers(t)ieren, ook lekker.. vrijdag een beetje indrinken voor het weekend.. Weekend weer klem zuipen en Kater maandag om bij te komen.. het leven van een alcoholist valt niet mee.


Hoe meer metal hoe beter..


[Dit bericht is gewijzigd door Bash op 10-03-2008 11:53]


somniumtheatrum
Usericon van somniumtheatrum
Posted 11-03-2008 13:26 by somniumtheatrum Wijzig reactieProfiel van somniumtheatrumQuote dit bericht

Een hoop geneuzel over de dinsdagavond..
Tsja mensen die gewoon graag op een vrije avond naar de kroeg gaan kunnen ook op dinsdag

Maargoed als je het niet goed vind dan kom je niet, ik bedoel ik heb van horen zeggen dat een aantal mensen het toch wel een goed initiatief vinden

En het luisteren naar andermans muziek? Misschien wel leuk om een keer andere bands te ontdekken die je zelf nog helemaal niet kent, als je in het weekend naar een kroeg gaat luister je immers toch ook naar andermans muziek?

Dus ja steekhoudende argumenten waarom dit echt een kut idee is heb ik nog niet gehoord?


somniumtheatrum
Usericon van somniumtheatrum
Posted 11-03-2008 13:30 by somniumtheatrum Wijzig reactieProfiel van somniumtheatrumQuote dit bericht

Bandjes programmeren is trouwens ook nog een ding wat op de planning staat, het is alleen dat wij bij bosch niet echt een metal programmeur hebben die daar wekelijks bandjes neer zou kunnen zetten.

Dus wie zich geroepen voelt kan zich aanmelden via de Bosch website


somniumtheatrum
Usericon van somniumtheatrum
Posted 11-03-2008 13:35 by somniumtheatrum Wijzig reactieProfiel van somniumtheatrumQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2008 13:59 schreef irritante klootzak het volgende:

Verder blijft het natuurlijk curieus dat Bosch zich zo plotsklaps in wil laten, terwijl het er (voor dat bijvoorbeeld de GVH ter ziele ging) niks mee te maken wilden hebben en al helemala niet met de extremere varianten (Black metal was namelijke extreem rechts etc)


Je moet de mensen van Bosch niet door elkaar halen met mensen van de antifa, er werken er genoeg die het daar sowieso niet mee eens zijn.
Ik denk ook dat het zo is dat Bosch nogsteeds last heeft van zijn 'oudere' image van links nest, en er vervolgens raar wordt opgekeken als er iets nieuws wordt geprobeerd.

Metal shows waren bij de gvh negen van de tien keer wel druk bezocht, en waar zijn al die mensen op dit moment?
Afgelopen vrijdag was er een metalbandje in bosch (samen met een britpop bandje en een stel rappers hetgeen overigens een hele aparte combo was)
En dan zie je wel weer meteen diezelfde metalheads bij bosch binnenstappen voor 1 band.

Dus ja, die mensen willen wij ook wel in onze kroeg hebben zitten ja



MetalLee
Usericon van MetalLee
Posted 11-03-2008 15:06 by MetalLee Wijzig reactieProfiel van MetalLeeQuote dit bericht

Het is een begin iig.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 11-03-2008 16:14 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Het zal mij benieuwen hoe het gaat lopen met dat Metal in Bosch...

Misschien loopt het als een trein die dinsdag avond en zit het bij concerten stamp vol, we shall see...

maar persoonlijk heb ik het idee dat het anders uit zal pakken...

succes er mee in ieder geval!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Stringz
Usericon van Stringz
Posted 11-03-2008 16:31 by Stringz Wijzig reactieProfiel van StringzQuote dit berichthttp://www.myspace.com/petra_guijtarist

Nou nou, kon het dr van af .. een dinsdag voor de metalfan in Arnhem en omstreken..... damn!
Op dinsdag komt er indeed geen kip op af... zie de hier boven genoemde redenen.
Willemeen (en de Goudvisha) krijgt de boel doordeweeks ook alleen maar vol met bands als Dismember, nou dat zie ik ze bij Bosch nog niet neerzetten hoor.

Kortom, kansloze actie vreesch ik :-S

Laat ze bij Bosch maar eens op een vrijdag- of zaterdagavond evt. zondagmiddag metal neerzetten, dat lijkt me een beter idee.


Bash
Usericon van Bash
Posted 11-03-2008 23:09 by Bash Wijzig reactieProfiel van BashQuote dit berichthttp://www.facebook.com.com/sab.ekniv

Is een ander topic. Maar mortal form en autumnal reaper komen zaterdag spelen. Is wel arnhemse death metal.. Maar wel te trekken vind ik.
kosten 5 euro...

[Dit bericht is gewijzigd door Bash op 11-03-2008 23:12]


Stringz
Usericon van Stringz
Posted 12-03-2008 9:33 by Stringz Wijzig reactieProfiel van StringzQuote dit berichthttp://www.myspace.com/petra_guijtarist

ja... zaterdag ja... een zaterdag is zowiezo goed... maar een dinsdag... wat mot je dr mee.


Bash
Usericon van Bash
Posted 14-03-2008 5:54 by Bash Wijzig reactieProfiel van BashQuote dit berichthttp://www.facebook.com.com/sab.ekniv

zuipen voor satan


somniumtheatrum
Usericon van somniumtheatrum
Posted 18-03-2008 2:27 by somniumtheatrum Wijzig reactieProfiel van somniumtheatrumQuote dit bericht

Tsja,

Ik heb mn best gedaan voor een andere avond dat sowieso, maar de dinsdag was de enige avond dat het kon helaas

Verder is het ook nog zo dat we in het weekend veel artiesten/dj's/bandjes hebben, maar je kan geen metal kroeg gaan houden als er geen metal in het concertzaaltje komt dus het weekend is helaas uitgesloten


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-03-2008 18:55 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2008 16:11 schreef Helnorsk het volgende:
hmm wat een rare dag ook, dinsdag...:S
oe dan ook, de goudvishal krijgt 15.000 euro subsidie om in de willemeen verder te gaan, dus er is voorlopig genoeg te doen qua metal. En de willemeen programmeert sowieso wel metal..
en dan idd the stage nog.
Ik zie mezelf niet echt in bosch zitten op de dinsdag om naar metal te luisteren...

je mag ook gewoon zeggen dat je er de ballen verstand van hebt. Dat staat minder onnozel.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen