IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Dinsdagavond Metalavond Bosch Arnhem Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-03-2008 19:00 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2008 2:27 schreef somniumtheatrum het volgende:
Tsja,

Ik heb mn best gedaan voor een andere avond dat sowieso, maar de dinsdag was de enige avond dat het kon helaas

Verder is het ook nog zo dat we in het weekend veel artiesten/dj's/bandjes hebben, maar je kan geen metal kroeg gaan houden als er geen metal in het concertzaaltje komt dus het weekend is helaas uitgesloten

In Willemeen komt het vaak genoeg voor dat in het café iets anders is dan in de zaal.
De combies gaan van turkse disco en grind tot metal en gabber... Dus waarom kan dat niet? Waar een wil is is een weg... Net zo goed als jij zou kunnen willen argumenten te begrijpen.

BTW zijn er altijd mensen die zeggen dat ze het een cool idee vinden om op dinsdag metal in de kroeg te hebben. Maar als puntje bij paaltje komt blijven ze thuis gewoon op de bank zitten. Er is namelijk totaal geen incentive om het niet een week uit te stellen. Wat bied deze week die de volgende niet te bieden heeft?


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 19-03-2008 9:05 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

en? hoe was het?


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


GRINDBASHERS
Old grindcores never die!!!
Usericon van GRINDBASHERS
Posted 19-03-2008 18:42 by GRINDBASHERS Wijzig reactieProfiel van GRINDBASHERSQuote dit berichthttp://myspace.com/herrierecordsinc

Streetcafé (als in Arnhem kom dan daar effe langs)
(Hotel) Bosch is /was toch dat kraakpand vlak bij de WI?
Weet ik iig waar ik eens langs kan gaan mocht ik ooit op dinsdag in Arnhem verdwalen.


somniumtheatrum
Usericon van somniumtheatrum
Posted 23-03-2008 15:50 by somniumtheatrum Wijzig reactieProfiel van somniumtheatrumQuote dit bericht

We timmeren aan de weg, de kassaopbrengst groeit gestaag en is in 2 weken tijd al bijna verdubbeld

Niet dat DAT moeilijk was aangezien het gigantisch weinig was op dinsdagavond maar het is toch een leuke stimulans.

Over de zaal en het cafe scheiden, dat is bij de willemeen toch makkelijker dan bij bosch heb ik het idee.
Plus dat ik teveel tegenstand heb als ik zoiets ga opperen


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 25-03-2008 11:42 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2008 15:50 schreef somniumtheatrum het volgende:
We timmeren aan de weg, de kassaopbrengst groeit gestaag en is in 2 weken tijd al bijna verdubbeld

Niet dat DAT moeilijk was aangezien het gigantisch weinig was op dinsdagavond maar het is toch een leuke stimulans.

Over de zaal en het cafe scheiden, dat is bij de willemeen toch makkelijker dan bij bosch heb ik het idee.
Plus dat ik teveel tegenstand heb als ik zoiets ga opperen


Lijkt me niet moeilijk aangezien de zaal een aparte ingang heeft. Je kunt niet zomaar in het cafe terecht komen vanuit de zaal of andersom. Echt een kwestie van willen. En als die goodwill er al niet is dan score je geen punten.


Kultuurhuis Bosch
Usericon van Kultuurhuis Bosch
Posted 30-10-2008 4:34 by Kultuurhuis Bosch Wijzig reactieProfiel van Kultuurhuis BoschQuote dit berichthttp://www.kultuurhuisbosch.nl

evn wat dingetjes rechtzetten voor de mensen die menen dat bosch nooit metal wilde doen maar sinds de gvh er niet meer is de poen wel ziet zitten; we hebben altijd zeer goed samengewerkt met onze collegas in in de gvh, de stage en willemeen. we hebben dus ook gezord dat iedere zaal zijn eigen muzikale gezicht kreeg. we hebben zogezegd de muziekale koek verdeeld. daarbij is de metal bij de gvh en gedeeltelijk bij willemeen terecht gekomen. ikzelf wilde er al jaren metal programeren maar voelde me gebonden aan de afspraak. inmiddels is de gvh er niet meer en zijn er nieuwe afspraken. zo simpel is het. ik zelf sta nu 6 jaar op de loonlijst bij bosch maar voor die tijd werkt ik al 3 jaar bij de gvh in loondienst. en ik was er als vrijwilliger actief vanaf 1991 ongeveer. dingen liggen dichter bij dan je denkt.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-10-2008 10:31 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

wel jammer dat de vrijwilligers vanuit de GVH nu massaal weggepest worden uit Bosch. Misschien daar ook een reactie op?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-10-2008 10:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

FIGHT FIGHT FIGHT



*pakt sjips en limo*


Kultuurhuis Bosch
Usericon van Kultuurhuis Bosch
Posted 03-11-2008 23:23 by Kultuurhuis Bosch Wijzig reactieProfiel van Kultuurhuis BoschQuote dit berichthttp://www.kultuurhuisbosch.nl

huh???? waar heb je het over????


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 03-11-2008 23:42 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Idd, dit maakt mij ook nieuwsgierig.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-11-2008 10:52 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

dit kwam tijdens een aftap in willemeen ter sprake. ter sprake gebracht door de mensen die zich dus weggepest voelen. zinnen als "schandlig behandelt" etc werden gebruikt. Aangezien dit mensen zijn die altijd hard werken en veel inzet tonen voelen zij zich behoorlijk gekwetst. Maargoed, het feit dat dit niet bekend is zegt misschien ook wel genoeg.

Als bezoeker ben ik (met een groep vrienden) ook welleens weggekeken (eigenlijk verzocht de zaal te verlaten, terwijl dit alleen aan ons gevraagd werd. de "vaste klanten" mochten rustig blijven), had alleen niet verwacht dat het met vrijwilligers ook zo zou zijn.


Kultuurhuis Bosch
Usericon van Kultuurhuis Bosch
Posted 04-11-2008 14:07 by Kultuurhuis Bosch Wijzig reactieProfiel van Kultuurhuis BoschQuote dit berichthttp://www.kultuurhuisbosch.nl

nou dit vind ik een heel raar verhaal, kun je die persoon vragen even met mij (mieze) contact op te nemen om dit te bespreken? ik neem dit erg serieus. over dat wegsturen, bedoel je dat we gingen sluiten en jullie als eerste gevraagd werden te gaan of wat anders? verwissel vaste gasten niet met medewerkers he?


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 04-11-2008 14:09 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

:') Het lijkt de Prive wel


Against God and Government


Kultuurhuis Bosch
Usericon van Kultuurhuis Bosch
Posted 04-11-2008 14:19 by Kultuurhuis Bosch Wijzig reactieProfiel van Kultuurhuis BoschQuote dit berichthttp://www.kultuurhuisbosch.nl

jajaja maakt er maar weer een grapje van, maar als vrijwilligers zich hier weggepest voelen dan neem ik dat uitst serieus. en ik ken ghouliette verder niet dus ik kan het alleen maar via het forum verder regelen.
maar ik wil dit soort dingen wel graag uit de wereld hebben.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-11-2008 14:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ghoulliette is een relpot hoor, niet teveel van aantrekken, zal wel meevallen.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 04-11-2008 14:24 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Valt idd mee. Ik ga regelmatig met mijn vriendin wat drinken bij Bosch en heb tot op heden nog niet van zulke praktijken meegemaakt. Ook bekenden die bij de GVH gewerkt hebben en nu bij Bosch hoor ik niet over pesterijen.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-11-2008 19:20 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2008 14:19 schreef Kultuurhuis Bosch het volgende:
jajaja maakt er maar weer een grapje van, maar als vrijwilligers zich hier weggepest voelen dan neem ik dat uitst serieus. en ik ken ghouliette verder niet dus ik kan het alleen maar via het forum verder regelen.
maar ik wil dit soort dingen wel graag uit de wereld hebben.

Je kent me wel van zien. Ik zal degene vragen contact met jou op te nemen. Mocht hij dat niet willen dan zal ik dat wel laten weten.

En ja ik ben wel een beetje een relpoot. Dat houdt op de eerste plaats het leven spannend, en op de tweede plaats is het een goede manier om mensen efficiënter/ beter te laten werken. Ben niet van dat zachte. Zal mijn duitse bloed wel zijn.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-11-2008 14:01 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2008 14:19 schreef Kultuurhuis Bosch het volgende:
jajaja maakt er maar weer een grapje van, maar als vrijwilligers zich hier weggepest voelen dan neem ik dat uitst serieus. en ik ken ghouliette verder niet dus ik kan het alleen maar via het forum verder regelen.
maar ik wil dit soort dingen wel graag uit de wereld hebben.

hey mieze heb je ook een (persoonlijk) mail adres?


Kultuurhuis Bosch
Usericon van Kultuurhuis Bosch
Posted 06-11-2008 3:09 by Kultuurhuis Bosch Wijzig reactieProfiel van Kultuurhuis BoschQuote dit berichthttp://www.kultuurhuisbosch.nl

jawel hoor. mieze [apenstaart] casadepauw [stip] nl


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 06-11-2008 10:22 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Weg gepest voelen? Man het lijkt wel een kleuterschool, oeh boehoe, Dennis heeft mijn crunchiebar afgepakt, en ik mag niet mee doen op het klimrek. De meeste gasten die op die forum zitten zou ik ook per direct mijn kroeg uitzetten, mocht ik die bezitten :')


Against God and Government


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-11-2008 10:23 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

je hebt mail.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-11-2008 10:25 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2008 10:22 schreef Rotzak het volgende:
Weg gepest voelen? Man het lijkt wel een kleuterschool, oeh boehoe, Dennis heeft mijn crunchiebar afgepakt, en ik mag niet mee doen op het klimrek. De meeste gasten die op die forum zitten zou ik ook per direct mijn kroeg uitzetten, mocht ik die bezitten :')

Tja je moet je wel ergens voor ingezet hebben, wil je je tekort gedaan voelen. Van een kansloos type als jij snap ik dat je dergelijke gevoelens niet snapt en daarom als belachelijk beschouwd.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 06-11-2008 10:37 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2008 10:22 schreef Rotzak het volgende:
Weg gepest voelen? Man het lijkt wel een kleuterschool, oeh boehoe, Dennis heeft mijn crunchiebar afgepakt, en ik mag niet mee doen op het klimrek. De meeste gasten die op die forum zitten zou ik ook per direct mijn kroeg uitzetten, mocht ik die bezitten :')


Alsof ook maar iemand iets durft aan te nemen uit die kroeg na al die foto's die je hier hebt geplaatst. Tenzij je van pis in je bier houdt natuurlijk.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 06-11-2008 11:20 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 6 november 2008 10:25 schreef ghoulliette het volgende:
Tja je moet je wel ergens voor ingezet hebben, wil je je tekort gedaan voelen. Van een kansloos type als jij snap ik dat je dergelijke gevoelens niet snapt en daarom als belachelijk beschouwd.


Ik ben inderdaad ontzettend kansloos, ik zat meer te denken aan elitaire metalkliekjes ala Zwolle, die een beetje gekwetst zijn omdat ze de aandacht niet krijgen die ze graag hadden willen hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 06-11-2008 11:20]


Against God and Government


MetalLee
Usericon van MetalLee
Posted 08-11-2008 14:26 by MetalLee Wijzig reactieProfiel van MetalLeeQuote dit bericht

Als ex-gvh-er werk ik bij Willemeen en Bosch, van pesten heb ik nog nooit iets gemerkt.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen