IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : HELP! Satanische riten Volgende pagina
Paulien.broeren
Deth for Life
Usericon van Paulien.broeren
Posted 25-02-2002 23:27 by Paulien.broeren Wijzig reactieProfiel van Paulien.broerenQuote dit bericht

Kan iemand me helpen?? (Moet kunnen want ik zag een tijdje geleden een post van iemand die 'orthodox' satanist was) Ik wil graag weten hoe een 'Zwarte mis' of hoe het ook mag heten eruit ziet, vrij gedetailleerd.
Ik ben een verhaaltje aan het schrijven en ik kom er niet onderuit; met bluf kom je een heel end maar niet helemaal.
Dus als iemand zich geroepen voelt, graag!
(Desnoods via email, uit oogpunt van privacy of veiligheid of iets dergelijks)
Wederom betreur ik het feit dat ik een paar jaar geleden een uitnodiging tot een 'black sabbath' heb afgeslagen...


Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 26-02-2002 19:49 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Hmm, check de belachelijke Satanic Bible van Anton Lavey eens zou ik zeggen. ISBN nr.: 0-380-01539-0, en misschien is een of anderde maffe amerikaan wel zo aardig geweest hem op internet te zetten. Anyway, er staat een hoofdstuk in over hoe je dat soort shit moet doen.



Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 26-02-2002 20:09 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Gewoon zelf iets moois verzinnen? Ik bedoel: wie vertelt jou hoe het "echt" moet????

toch?

suc6


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 26-02-2002 20:15 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

Ging het niet zo dat je eindeloos pepermuntjes moest zuigen tot een gladgeschoren snuiter, gekleed in een afgekeurd tafellaken uitgemummeld was en je dan in rijen langs deze zestien-per-dozijn sujet moest lopen en dan ongewild een droge cracker in je muif gedouwd krijgt? Of was het toch iets met afgekeurde chocoladeletters en uitgewrongen bloedworst?

Nou, ik hoop dat je iets aan deze informatie hebt, veel suck 6 jedenfalls.


Natascha
Usericon van Natascha
Posted 26-02-2002 23:29 by Natascha Wijzig reactieProfiel van NataschaQuote dit berichthttp://www.studiomystica.nl

ja, ik heb ooit The Satanic Rituals gekocht van die vent; latijns, frans, duits en engelstalig. Erg vaag...
Heb een paar bladzijdes gelezen en had er al geen zin meer in.
Zal vast wel iets bruikbaars voor je bij zitten maar zeker weten doe ik het niet want wat er allemaal in staat weet ik dus niet...
Boekje ligt hier iig weg te rotten...


www.studiomystica.nl --> Design & Photography


Jester666
Usericon van Jester666
Posted 27-02-2002 0:11 by Jester666 Wijzig reactieProfiel van Jester666Quote dit bericht

of HEEL misschien wat inspiratie opdoen over de Sumeriaanse riten uit het boek de "Necronomicon" ?????


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 27-02-2002 12:52 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 27 februari 2002 0:11 schreef Jester666 het volgende:
of HEEL misschien wat inspiratie opdoen over de Sumeriaanse riten uit het boek de "Necronomicon" ?????
Misschien ben ik wat bijgelovig ... maar dat boek zou ik niet eens inkijken.


Mordheim
No rest for the wicked
Usericon van Mordheim
Posted 27-02-2002 12:59 by Mordheim Wijzig reactieProfiel van MordheimQuote dit bericht

dienen necronomicon is best wel lachen, hij staat ergens op het net: tik maar is in google: the dark side of the net en dan pak je de link darklinks en op die site staat dan weer nen url naar dat boek. Is meer hocuspocuscrap dan wat anders, woeeeeeee, boeeeeeeee woeeeeeee, ik denk dat ik wel duidelijk hierover ben
oh ja : wat wel lachen is, is de site van BSV (de belgische satanische vereniging, daar vind je ook alles ivm satanisme etc.... what a lot of crap! en daar moet je maar is op je rechtermuisknop (voor linkshandigen den linkerknop) klikken en dan krijg je een leuk berichtje met" do not steal from satan!"
mwoehahahahahaha


"The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will."


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 27-02-2002 13:01 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Wat bedoel je precies met 'Necronomicon', Jester? H.P. Lovecraft heeft er één geschreven, die komt regelrecht uit zijn duim.

Verder zijn er een hoop Sumerische mythen, maar die zijn niet gebundeld in een 'Necronomicon'.


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 27-02-2002 13:37 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

misschien heb je wat aan deze link:

http://www.truesatanisthorde.nl/dutch/indexdutch.htm


bla...bla...bla...


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 27-02-2002 14:54 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Satanische riten zijn sowieso onzin dus je kan er net zo goed zelf een bedenken. Het gaat er maar o mof je er in gelooft. Idee:

Neem een donkere keuken, 2 eetlepels sinaasappelrasp, een krop bloemkool en een grote pan. Flikker het geheel (inclusief keuken) in de pan. Breng het aan de kook en laat 666 minuten pruttelen. Strooi het geheel in een pentagram dat je bij de Xenos voor 1,99 euro gekocht hebt. Vervolgens ga je fabeltjes voorlezen terwijl je je kat wild aan zijn staart in het rond swiept.

Als het goed is zal Satan (onze prachtige machtige heer der onheilspellende duisternis) zich laten zien.

Geef hem een klap voor zijn hoofd.

Hij zegt AU en verdoemt je tot eeuwig branden in de Hel.

Einde rite.



rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 27-02-2002 14:56 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

quote:
Op 27 februari 2002 14:54 schreef Vargen666 het volgende:
Satanische riten zijn sowieso onzin dus je kan er net zo goed zelf een bedenken. Het gaat er maar o mof je er in gelooft. Idee:

Neem een donkere keuken, 2 eetlepels sinaasappelrasp, een krop bloemkool en een grote pan. Flikker het geheel (inclusief keuken) in de pan. Breng het aan de kook en laat 666 minuten pruttelen. Strooi het geheel in een pentagram dat je bij de Xenos voor 1,99 euro gekocht hebt. Vervolgens ga je fabeltjes voorlezen terwijl je je kat wild aan zijn staart in het rond swiept.

Als het goed is zal Satan (onze prachtige machtige heer der onheilspellende duisternis) zich laten zien.

Geef hem een klap voor zijn hoofd.

Hij zegt AU en verdoemt je tot eeuwig branden in de Hel.

Einde rite.

LOL
dit ga ik direct uitproberen!!!


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Mordheim
No rest for the wicked
Usericon van Mordheim
Posted 27-02-2002 14:57 by Mordheim Wijzig reactieProfiel van MordheimQuote dit bericht

je bent er wel vergeten bij te zeggen dat je alles achterstevoren moet zeggen


"The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will."


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 27-02-2002 14:59 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 27 februari 2002 14:54 schreef Vargen666 het volgende:
Als het goed is zal Satan (onze prachtige machtige heer der onheilspellende duisternis) zich laten zien.

Owww gaaaaaaaaaaafff!!
quote:
Neem een donkere keuken, 2 eetlepels sinaasappelrasp, een krop bloemkool en een grote pan
Ik mag van m'n moeder nog niet in m'n eentje naar de supermarkt? Hoe kom ik nu aan die ingrediedingessen?
Ik kan ook nog niet schrijven, dus het op het boodschappenlijstje van m'n moeder zetten kan ik ook niet


I'm not being rude. You're just insignificant.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 27-02-2002 15:04 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Hmm...kijk 'ns rond op CU2..daar zitten genoeg zonen en dochters van satan en hij himself ook las ik met hier en daar wat 'rituelen'
have fun


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


ziekeling
Being a total moron since 1986!
Usericon van ziekeling
Posted 27-02-2002 15:12 by ziekeling Wijzig reactieProfiel van ziekelingQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2002 0:11 schreef Jester666 het volgende:
of HEEL misschien wat inspiratie opdoen over de Sumeriaanse riten uit het boek de "Necronomicon" ?????


LoL necronomicon hep nie echt wat te maken met satanisme dude... bovendien, als 1 van die uitgaves al authenthiek is, is het veel ouder dan het satanisme van LaVey.
en het is Sumerisch, niet sumeriaans

as for the dude that made this topic:
ik weet niet of er nog oudere versies bestaan van satanisme, maar bij dat van LaVey heb je het volgende (ongeveer) nodig: een kom, een mes (niet om in jezelf te snijden, nee ook niet om mensen te offeren), een altaar waar een mens op past (again: geen ge-offer) zwarte kaarsen, de satanic bible (duh.) ... naja ik weet 't hele lijstje niet maar je hebt 'n paar basisartikelen nodig (die zijn nie duur) verder staat d'r in die bijbel wel 'n boodschappenlijstje... en als je wil weten waar je die zooi koopt, vraag 't 'n paar maten (liefst vrouwelijke maten, die houden daar om de een of andere reden meer van dan kerels, die je dan overigens mogelijk uit kunne lachen omdat je in die shite gelooft)
overigens die winkeltjes moet je echt kennen anders loop je d'r ZO voorbij. en je kunt ook ritueeltjes doen in je 1tje met maar 'n paar huishoudartikeltjes so it's not a really big deal

enneuh
jammer dat je die "black sabbath" hebt afgeslagen, want er komt altijd een schaars of zelfs niet geklede vrouw in voor.... HEEYAAAAAAH I'm a believer! maar mijn tip is begin d'r sowieso niet aan want uiteindelijk hou je er weinig aan over.


For after all, what else is satanism but christianity but then the other way around?


Fuck with the best, die like the rest.


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 27-02-2002 19:43 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

waarom eigelijk al die vage rituelen???
gewoon ff bidden zou die gozers aandacht toch ook moeten trekken???


My madness, my sadness


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 27-02-2002 20:06 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2002 15:04 schreef Vampie het volgende:
Hmm...kijk 'ns rond op CU2..daar zitten genoeg zonen en dochters van satan en hij himself ook las ik met hier en daar wat 'rituelen'
have fun


het is idd fantastisch hoeveel mensen de regels van het Satanisme op hun profieltje hebben gepropt. En dan vooral bezaaien met 'satansterren' en 'satankruizen'

En dan vooral zO ScHriJvEn en SaTan RuLezZzZZZZZZzzzzzZ op elke regel van je tekst tikken.

roflmao



Natascha
Usericon van Natascha
Posted 27-02-2002 20:06 by Natascha Wijzig reactieProfiel van NataschaQuote dit berichthttp://www.studiomystica.nl



www.studiomystica.nl --> Design & Photography


lord abortion
the finishing touch
Usericon van lord abortion
Posted 27-02-2002 20:31 by lord abortion Wijzig reactieProfiel van lord abortionQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2002 12:52 schreef Paul het volgende:
Misschien ben ik wat bijgelovig ... maar dat boek zou ik niet eens inkijken.

waarom zou je dit nooit lezen??


As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers...


Paulien.broeren
Deth for Life
Usericon van Paulien.broeren
Posted 27-02-2002 21:22 by Paulien.broeren Wijzig reactieProfiel van Paulien.broerenQuote dit bericht

Owwwwwat een behulpzaamheid!
Denk eraan mensjes: het gaat erom dat ik een bruikbare beschrijving heb voor een verhaal, niet voor het echt!
Die ene Belse site ga ik nu bekijken (duurde erg lang om te openen) enneh, ziekeling:
jij moet je inderdaad eens na laten kijken - of kijk eens naar mijn NAAM en USERICON, maf - ik ben een vrouwelijk persoon van het tegenovergestelde geslachtelijke mens.


Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air


ziekeling
Being a total moron since 1986!
Usericon van ziekeling
Posted 28-02-2002 16:34 by ziekeling Wijzig reactieProfiel van ziekelingQuote dit bericht

sorry, ha'k nie gezien
verklaart ook m'n suc6 bij de dames altijd... ^^
maarreuh voor echte informatie moet je de satanic bible maar opzoeken.. (te vinden in elke boekenwinkel! )


Fuck with the best, die like the rest.


Paulien.broeren
Deth for Life
Usericon van Paulien.broeren
Posted 28-02-2002 20:27 by Paulien.broeren Wijzig reactieProfiel van Paulien.broerenQuote dit bericht

Ben jij tien jaar jonger dan mij?!
GODverDOMme!


Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 28-02-2002 21:41 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2002 20:06 schreef aerodis het volgende:
het is idd fantastisch hoeveel mensen de regels van het Satanisme op hun profieltje hebben gepropt. En dan vooral bezaaien met 'satansterren' en 'satankruizen'

En dan vooral zO ScHriJvEn en SaTan RuLezZzZZZZZZzzzzzZ op elke regel van je tekst tikken.

roflmao





$..$ HeLLo.. ^666^ TiLL tHe EnD.. ThAt'$ RiGhT.. GrEeTz $aTaN.. $..$

hahaha lachwekkend is dat diep trieste lui


No meat is sweater


Grimnir
Wodans leger rijdt door de nacht.
Usericon van Grimnir
Posted 13-03-2002 9:51 by Grimnir Wijzig reactieProfiel van GrimnirQuote dit berichthttp://www.myspace.com/RowanRoodbaert

Satanische riten & Zwarte magie

Tja...satanische riten. Wat kan je er over zeggen, je kan ze zoveel macht toekennen als jezelf wil. En als je er niet in geloofd raad ik je dan ook aan ze niet te doen, want je blijft bezig met iets onbekends. En trouwens waarom zou je het doen als je het toch niet geloofd. En trouwens waarom satanisme, is dit niet gewoon even de eerste weg tegen het christendom inslaan? Ben dan antichristelijk.
Tja, dan heb je natuurlijk ook het tegenwoordige lavey principe. De mens op 1, tuurlijk vindt je jezelf goed enzo, maar hierin kan je ook overdrijven. Je kan niet ontkennen dat je met meerdere mensen op deze wereld leeft, daar moet je ook rekening mee houden. Maar gellukig zit dat allemaal in het instinct van de mens.
Satanische riten door lavey, ik ben bloed... bloed is leven...bloed zal van ons zijn. Hmmm...je gaat je toch afvragen waar ie dat toch allemaal vandaan heeft. Veel oude boeken (draconis etc...), met een eigen invloed erop. En een grote egoistische norm zie ik erin. Nah ja, waarom komen er ruzies? Vaak door egoisme, ik zie geen reden dit dan nog maar even op te stoken. (verwijs naar hierboven over lavey stroming) En toch roept die lavey er wel weer andere machten bij, het gaat toch om jezelf zei ie!!?
Over zwarte magie (Necronomicon/Solomons key/Aleister Crowly etc...). Dit is ontstaan uit een verlangen om de ongeziene wereld te kunnen beinvloeden, een soort uitbreiding van je eigen kunnen. Het vervelende hierin is dat je niet je eigen kunnen beinvloed maar dat je probeert je op 'n terein te bevinden die niet meselijk is, dus onbekend voor de mens. Hierin sta jezelf dan als zwakste, daar moet men goed rekening mee houden. Maar laten we eerlijk zijn, eigenlijk gebeurt zoiets meer uit curiositeit en uit onmacht. Je kan je er beter niet mee bezig houden, ook al is het soms interessant.

Tja...das een beetje mijn zicht erop, na een onderzoek erop. Ik overdrijf mischien soms een beetje, maar ik hoop er neimand mee lastig te vallen (is niet den bedoeling).



duisternis
Usericon van duisternis
Posted 16-03-2002 14:40 by duisternis Wijzig reactieProfiel van duisternisQuote dit berichthttp://home.residentie.net/~duisternis/

Ehm, ja. Ik neem aan dat dit de eerste keer is dat je je met magie bezig houdt. (moderne) Satanische riten zijn gemakkelijk te doorgronden en staan zeer gedetailleerd in Anton Szandor LaVey's The Satanic Bible. Houdt wel in de gaten dat zo'n ritueel een doel heeft!!! Als je het eens een keer wilt doen simpelweg om er wat van mee te maken dan zit je daaro fout. Een satanische rite wordt rondom je doel geconstrueerd: je moet zelf nog de toepasselijke Enochian Key zoeken en de nodige voorkennis hebben en vooral duidelijk weten wat de verschillende rituelen inhouden (lezen!). Verder is er daaro nog een extra deel van: Anton Szandor LaVey - The Satanic Witch ISBN 0-922915-00-8

Ook zijn er nog oudere vormen van satanische riten te vinden in historisch verantwoorde opvoedkundige boeken zoals necronimicon (16e eeuw - niet het egyptisch dodenboek) of ookwel The Grand Grimoir. Dit soort boeken of excerpten ervan zijn moeilijk om aan te komen maar wel aardig. Ook is het onderscheid dat je maakt tussen riten en satanische riten mij nog niet duidelijk. Anders zou je e.v.t. ook eens paganistische of neo-paganistische boeken kunnen lezen of eventueel een plaatselijke coven zien te vinden (kan heel lastig zijn).

Vroeger een gigantische hobby van me geweest maar ben de laatste jaren er mee gestopt. De pure essentie van magie komt erop neer (zwart of wit) dat je energie vanuit JEZELF(!!!) bundelt en die richt om een bepaald doel te verwezelijken. Dit kan door middel van zelfhypnose of concentratie (e.v.t. i.c.m. sommige middelen) verwezenlijkt worden. Heb dus niet de illusie om hogere machten (lees: god, duivel enz.) te gebruiken...

Fun ermee en kijk ermee uit.



Only The Music Of The Truly Dedicated Shall Survive!.. FUCK THE COMMERCE!


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen