IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : HELP! Satanische riten Vorige pagina | Volgende pagina
rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 27-05-2002 11:58 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

quote:
Op 27 mei 2002 11:56 schreef ghoulliette het volgende:
ik heb een rite elke avond voor dat ik ga slapen: tandenpoetsen

cool dat doe ik ook al jaren


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 27-05-2002 11:58 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

PLOF!!!!!


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 27-05-2002 12:00 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2002 11:58 schreef Demogorgon het volgende:
PLOF!!!!!


stelletje satanisten zijn hier ook allemaal.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 27-05-2002 12:31 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2002 6:02 schreef Yirroth het volgende:
Ehm... de Necrinomicon bestaat niet, er zijn wel boeken verschenen onder die naam, maar de oginele van de gekke Arabier (ofzo) was een verzinsel van H.P. Lovecraft, zoals iemand eerder al schreef.



Abdul Alhazred, om precies te zijn, zogenaamd een krankzinnige dichter uit Sanaa (Jemen), rond 700 na Christus. Hij zou de 'Al Azif' (Arabisch voor 'nachtelijk geluid' dat wordt gemaakt door insekten en in verband werd gebracht met demonisch gehuil) hebben geschreven. Rond 950 vertaald in het Grieks door Theodorus Philetas onder de naam 'Necronomicon'.

In werkelijkheid is de naam Necronomicon voor het eerst opgedoken als verwijzing in boeken van Lovecraft, en verschillende schrijvers hebben zijn 'trucje' om te verwijzen naar nietbestaande boeken overgenomen. Zo is het een eigen leven gaan leiden.

Verschillende mensen hebben aan de hand van verwijzingen en teksten uit de boeken van Lovecraft en verwante schrijvers (de zogenaamde 'Lovecraft-circle') een soort compilatie gemaakt en deze vervolgens aangevuld met (geloof ik) Sumerische of aanverwante mythen en overleveringen.

Zo heb je de "DeCamp-Scithers Necronomicon", de "Wilson-Hay-Turner-Langford Necronomicon", de "Gregorius Necronomicon" enzovoorts.

Dus als je de "Necronomicon" thuis hebt liggen, dan heb je waarschijnlijk het levenswerk van een enthousiaste paste-copy'er in de boekenkast staan. Wel geinig, want er staan een paar mooie verhalen in (scheppings-verhaal, lijst van namen en achtergronden van Goden en Old Ones, rituelen om de Old Ones op te roepen of de Goden aan je zijde te krijgen, etc.) Maar geen eeuwenoud relikwie.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Paulien.broeren
Deth for Life
Usericon van Paulien.broeren
Posted 07-06-2002 22:41 by Paulien.broeren Wijzig reactieProfiel van Paulien.broerenQuote dit bericht

Ik had even geleden iets te pakken, maar dat 'is me ontglipt' (cryptic writings ik weet het)
Het schijnt dat er dingen in het Latijn worden opgezegd, al dan niet van achter naar voor?? Kijk, als ik een paar van die gebeden of wat dan ook had was ik al rond. Kan ik onderhand beginnen aan HET VERHAALTJE WAAR HET EIGENLIJK OM DRAAIT want ik heb geen satanische aspiraties of wat dan ook... Pest is dat beoefenaars er misschien best in zouden kunnen slagen om iets op te roepen. Even meedenken: een stuk of vijftien mensen die allemaal tegelijkertijd sterk hun energie ergens op richten, ik bedoel, er zou best es iemand zich 'geroepen' kunnen voelen, toch? Ik denk alleen niet dat dat Satan zelf zou zijn. Tering, die heeft toch wel betere dingen te doen? Trouwens, ik denk niet dat er een Satan bestaat zoals ons in sprookjes zoals de bijbel wordt voorgehouden. Maar er zijn wel rusteloze geesten, om maar iets te noemen. Misschien ook doden die al zo lang geest zijn, dat ze zijn vergeten dat ze ooit mens zijn geweest,en kracht putten uit de energie die op hun wordt gericht tijdens sabbaths of hoe het ook heet.
Daarom vind ik het gevaarlijk. Ik zal het zelf nooit doen, hoewel ik sterk in de verleiding kom om het bij te wonen.
Einde relaas.


Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air


Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 07-06-2002 23:24 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

soepkoeltoer en ik hebben dus vandaag een satanisch rite uitgevoerd en dat is een beetje mis gegaan. want toen satan eindelijk tot ons kwam; kregen wij een piemelhoofd. duss..
don't try this at home!


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 07-06-2002 23:30 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ik ga dit weekend ook een satanische rite uitvoeren, héhé


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 07-06-2002 23:30 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

joa, idd. weet nog iemand een rite om van een piemalhoofd af te komen?


Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 07-06-2002 23:40 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

quote:
Op 7 juni 2002 23:30 schreef soepkoeltoer het volgende:
joa, idd. weet nog iemand een rite om van een piemalhoofd af te komen?


weet je wat ookwel wil helpen, die verdomde sok van je hoofd af halen!


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 08-06-2002 11:50 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

beetje serieus graag!


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 08-06-2002 12:29 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2002 11:50 schreef suzanne het volgende:
beetje serieus graag!



sorry, kan satanische riten niet echt serieus nemen. anders zal ik hier niet meer posten.


Azrael
Move your feet to the electrical body beat
Usericon van Azrael
Posted 09-06-2002 22:09 by Azrael Wijzig reactieProfiel van AzraelQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2002 12:29 schreef soepkoeltoer het volgende:
sorry, kan satanische riten niet echt serieus nemen. anders zal ik hier niet meer posten.


Inderdaad. Grote onzin.
Gewoon zielig. Ik ben tegen geloof en dus ook tegen Satanisme. Want dat is ook geloof. Satanisme voor de lol is gewoon leuk maar het serieus nemen dat is gewoon ziek.


[Dit bericht is gewijzigd door Azrael op 09-06-2002 22:14]


---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero---


Azrael
Move your feet to the electrical body beat
Usericon van Azrael
Posted 09-06-2002 22:11 by Azrael Wijzig reactieProfiel van AzraelQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2002 11:58 schreef rajackar het volgende:
cool dat doe ik ook al jaren


Yah die rite ken ik ook.
Dan moet je toch 666 keer over je tanden borstelen ofzo?


---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero---


Azrael
Move your feet to the electrical body beat
Usericon van Azrael
Posted 09-06-2002 22:14 by Azrael Wijzig reactieProfiel van AzraelQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2002 22:41 schreef Paulien.broeren het volgende:
Ik had even geleden iets te pakken, maar dat 'is me ontglipt' (cryptic writings ik weet het)
Het schijnt dat er dingen in het Latijn worden opgezegd, al dan niet van achter naar voor?? Kijk, als ik een paar van die gebeden of wat dan ook had was ik al rond. Kan ik onderhand beginnen aan HET VERHAALTJE WAAR HET EIGENLIJK OM DRAAIT want ik heb geen satanische aspiraties of wat dan ook... Pest is dat beoefenaars er misschien best in zouden kunnen slagen om iets op te roepen. Even meedenken: een stuk of vijftien mensen die allemaal tegelijkertijd sterk hun energie ergens op richten, ik bedoel, er zou best es iemand zich 'geroepen' kunnen voelen, toch? Ik denk alleen niet dat dat Satan zelf zou zijn. Tering, die heeft toch wel betere dingen te doen? Trouwens, ik denk niet dat er een Satan bestaat zoals ons in sprookjes zoals de bijbel wordt voorgehouden. Maar er zijn wel rusteloze geesten, om maar iets te noemen. Misschien ook doden die al zo lang geest zijn, dat ze zijn vergeten dat ze ooit mens zijn geweest,en kracht putten uit de energie die op hun wordt gericht tijdens sabbaths of hoe het ook heet.
Daarom vind ik het gevaarlijk. Ik zal het zelf nooit doen, hoewel ik sterk in de verleiding kom om het bij te wonen.
Einde relaas.


Inderdaad. We moeten de kracht van onze geest niet onderschatten. Het is inderdaad best mogelijk om iets op te roepen alleen is dat dan slechts een visuele gezamelijke projecten van onze geest. Hetzelfde geld bij zaken zoals glaasje draaien. Dat zijn inderdaad geesten maar wel die van onszelf. Onze eigen geest doet het en niet die van een dode.


---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero---


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 09-06-2002 22:16 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2002 22:11 schreef Azrael het volgende:
Yah die rite ken ik ook.
Dan moet je toch 666 keer over je tanden borstelen ofzo?



ja maar je moet dat ding eerst in je hol steken voordat je begint met poetsen...


No meat is sweater


Azrael
Move your feet to the electrical body beat
Usericon van Azrael
Posted 09-06-2002 22:19 by Azrael Wijzig reactieProfiel van AzraelQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2002 22:16 schreef Infaustus het volgende:
ja maar je moet dat ding eerst in je hol steken voordat je begint met poetsen...



Ik wist niet dat Satan een homo was.
hehehe
Weer wat geleerd


---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero---


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 10-06-2002 10:04 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Die topic titel is toch wel enorm humoristisch eigenlijk

whahahaha


HELP! Nimde eerst maar unne bierske


Ik, Wil Schuurman


Azrael
Move your feet to the electrical body beat
Usericon van Azrael
Posted 11-06-2002 8:34 by Azrael Wijzig reactieProfiel van AzraelQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2002 10:04 schreef Snagger het volgende:
Die topic titel is toch wel enorm humoristisch eigenlijk

whahahaha


HELP! Nimde eerst maar unne bierske


Da zeg ik u. Gamma


---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero---


Paulien.broeren
Deth for Life
Usericon van Paulien.broeren
Posted 12-06-2002 23:37 by Paulien.broeren Wijzig reactieProfiel van Paulien.broerenQuote dit bericht

Stelletje hopeloze zuipschuiten.

Azrael: (van de poes??) zo had ik er niet over nagedacht; oftewel, je gelooft dat de mens het meest intelligente wezen op aarde is?

Enneh, satanisme voor de leut?? Hoe ziet zoiets eruit?? Met je zatte kop een geit op dat altaar pleuren en dan snel weer wegtrekken ofzo??

A propos: ik ben evenmin satanisch als Iron Maiden dat zijn. Ik heb goddomme alleen een beetje overtuigende text nodig! En mijn Latijn is een beetje roestig geworden, de afgelopen drie incarnaties.


Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air


GFT-BAK
container crustie
Usericon van GFT-BAK
Posted 14-06-2002 20:00 by GFT-BAK Wijzig reactieProfiel van GFT-BAKQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/frameset1024.php?id=36159



sukkel


Azrael
Move your feet to the electrical body beat
Usericon van Azrael
Posted 14-06-2002 21:58 by Azrael Wijzig reactieProfiel van AzraelQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2002 23:37 schreef Paulien.broeren het volgende:
Stelletje hopeloze zuipschuiten.

Azrael: (van de poes??) zo had ik er niet over nagedacht; oftewel, je gelooft dat de mens het meest intelligente wezen op aarde is?
.


He???
Waar heb ik dat gezegd dan? Volgens mij nergens???

Niet van de poes maar van de fallen angel Azrael. Maar als jij vind dat ik mijn naam van de poes heb vind ik het ook goed. Ik ben namelijk een groot katten liefhebber.


---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero---


Paulien.broeren
Deth for Life
Usericon van Paulien.broeren
Posted 19-06-2002 22:54 by Paulien.broeren Wijzig reactieProfiel van Paulien.broerenQuote dit bericht

Cool, ik ook!
Wat ik bedoelde is dat als je denkt dat mensen geen dooien op kunnen roepen met séances enzo, dat je dan denkt dat er geen hogere geesten zijn. Althans niet waarmee wij contact op kunnen nemen.


Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 01-07-2002 13:56 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 25 februari 2002 23:27 schreef Paulien.broeren het volgende:
Kan iemand me helpen?? (Moet kunnen want ik zag een tijdje geleden een post van iemand die 'orthodox' satanist was) Ik wil graag weten hoe een 'Zwarte mis' of hoe het ook mag heten eruit ziet, vrij gedetailleerd.
Ik ben een verhaaltje aan het schrijven en ik kom er niet onderuit; met bluf kom je een heel end maar niet helemaal.
Dus als iemand zich geroepen voelt, graag!
(Desnoods via email, uit oogpunt van privacy of veiligheid of iets dergelijks)
Wederom betreur ik het feit dat ik een paar jaar geleden een uitnodiging tot een 'black sabbath' heb afgeslagen...


Men neme een bloot wijf, men stoppe een kaars in haar kont. Met neme een bijbel, en men verbrandt die. Dan zit men wat op de knietjes in het zwart gekleed tussen wat pentagrammekes enzo. 'Hail Satan, bla bla bla' Met draaie wat Ozzy-platen (Priest-platen lukken ook) achterstevoren. En als dat bloot wijf schreeuwt (kaars is namelijk opgebrand) is de mis gedaan!


Je kan me de bout hachelen!


Retribution
Usericon van Retribution
Posted 04-08-2002 15:32 by Retribution Wijzig reactieProfiel van RetributionQuote dit berichthttp://hem.passagen.se/dark_ages

Hehe. legatius...

Ik geloof toch mijn ogen niet!
Wat doet de merendeel hier in de scene??
Enkele uitspraken :
'Satanisme een beetje voor de lol'
'Nee, daar geloof ik niet in'

Black Metal moet Satanisch zijn en al wie niet akkoord gaat met die ideologie of het belachelijk vind kan even goed naar Helmut Lotti of Michael Jackson luisteren. Bende humanisten!!! De merendeel vind het ook dwaas omdat ze er geen gedacht van hebben wat het echt inhoudt.

En de originele vraag dan...er zijn vele Satanische rituelen. Er bestaat niet zoiets als 'een' satanisch ritueel. Er zijn vele manieren om dat uit te oefenen. Het Lavey 'satanisme' is het belachelijkste van al. Veel te pacifistisch en kinderachtig ook. Gewoon wat blasfemisch doen om stoer te doen. En uiteindelijk komt men niet echt in kontakt met duisternis...wat eigenlijk wel de bedoeling is van die rituelen.

Velen doen dit alles ook af als hokus pokus...maar zoals ik al zei...omdat ze er niks van weten en gewone mensen zijn zoals alle anderen schapen die er rondlopen op de wereld. Als men er iets van af weet zal men het niet zomaar als kokus pokus van de hand doen. Die ritueken kunnen gevaarlijk zijn....je mentaal breken. Zelfs fysisch...en dat heeft te maken met de toestand waarin je brein zich bevindt. Het brein zendt golven uit voor de onwetenden en die kunnen reageren met impulsen van buitenaf. Muziek is een van die impulsen die in staat is om dit te doen. Meditatieve methodes als rituelewn kunnen dit ook. En Satanisme is niet zomaar een religie zoals anderen. Het is haat, vernietiging, Chaos. Het is het kosmische principe dat voor het Licht geboren werd!!!

En vergeet die paganistische dingen!!! Tegenwoordig zijn de merendeel van die gasten vermomde kristenen! Ze willen zich slechts een beetje speciaal en anders gedragen en daarom doen ze wat heidens. Maar de merendeel van die groeperingen en sektes hebben kristelijke principes. Verdiep je er zelf in als je wil...het is nog het beste.

Ad majorem Sathanae gloriam!!!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 04-08-2002 15:34 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2002 15:32 schreef Retribution het volgende:
Velen doen dit alles ook af als hokus pokus...maar zoals ik al zei...omdat ze er niks van weten en gewone mensen zijn zoals alle anderen schapen die er rondlopen op de wereld. Als men er iets van af weet zal men het niet zomaar als kokus pokus van de hand doen. Die ritueken kunnen gevaarlijk zijn....je mentaal breken. Zelfs fysisch...en dat heeft te maken met de toestand waarin je brein zich bevindt. Het brein zendt golven uit voor de onwetenden en die kunnen reageren met impulsen van buitenaf. Muziek is een van die impulsen die in staat is om dit te doen. Meditatieve methodes als rituelewn kunnen dit ook. En Satanisme is niet zomaar een religie zoals anderen. Het is haat, vernietiging, Chaos. Het is het kosmische principe dat voor het Licht geboren werd!!!



Dude! Hoe verzin je het!


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen