IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Kringloopwinkels Vorige pagina | Volgende pagina
Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 31-03-2008 18:02 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

begin m nou niet gelijk te plagen.. hij heeft t l zo moeilijk...


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 31-03-2008 18:03 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Nee. Wel voor gekeken nog hehe. Wil jij me niet adopteren ? Ik zal zoet zijn, als ik af en toe op zm mag klieren.


Fuck the world and fuck you


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 31-03-2008 18:13 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2008 17:43 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ik ga liever naar een rommelmarkt. Die gasten in zo'n kringloopwinkel vragen me tegenwoordig ook veel te veel voor iets onbenulligs.

Dikke +1.
Soms kom je toch belachelijke prijzen tegen.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 31-03-2008 18:21 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

toen ik verhuisde en zo ongeveer alles wat goed bruikbaar was aanbood (bank, bureau, relaxstoel (nieuwwaarde 900€ ), namen ze alleen de bank en wat losse kleine prut mee, de rest was niet goed genoeg. kan het me voorstellen als het bruut uitgewoond was maar het was in exact dezelfde staat als toen ik het kocht, sommige items daar en sommige nieuw. dat was 5 jaar terug wel anders...

maar wel altijd geinig winkelen daar

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 31-03-2008 18:22]


Je moeder.


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 31-03-2008 19:09 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht





Dentz
Usericon van Dentz
Posted 31-03-2008 19:12 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Spammert!!


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


R.
Usericon van R.
Posted 31-03-2008 19:40 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Hier in Almere zitten er een stelletje metaforische joden achter de 2e hands winkel.

Ze krijgen alles, via de Tomin groep, en verkopen het voor idiote prijzen! Een oude stoel, inc scheuren in het leer verkopen ze zo voor 120,-. Ze geven zelfs korting op artikelen en hebben dingen staan die niet te koop zijn :').


Lothar
- Der Meisterbär -
Usericon van Lothar
Posted 31-03-2008 19:54 by Lothar Wijzig reactieProfiel van LotharQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2008 13:08 schreef Ethereal het volgende:
4
Ik ken alleen die van Aktief geloof ik, op het industrieterrein.. Waar zit de rest dan?



- Actief
- er zitten er 2 aan de fabriekstraat, direct tegenover elkaar.
- Naast de broekenbinkie


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 31-03-2008 20:32 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2008 19:12 schreef Dentz het volgende:
Spammert!!


ach al lang niet meer gespamd, dus dat mag wel weer eens




stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 31-03-2008 20:50 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Als student zijn kringloopwinkels (en Ikea) een godsgeschenk.

Daar gekocht:
Eettafel
bureastoel
cd-rek
boeken
Mini-strandstoel
Vazen (maar die heb ik alweer laten vallen)
En nu een bankje die ik nog op moet halen.

Maar daarnast ben ik geloof ik zelf een beetje een kringloopwinkel. Mn familie dumpt altijd spullen bij mij:
Eetkamerstoelen, theekastje, wandkastje, tapijten, tafel, pc-bureau, koelkast, magnetron....
"ik heb een vét grote kamer!"
*dump*
En mn kamer is nu 6x zo klein dus zit ik mooi met al die zooi...


Subtiel kamerolifantje


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 31-03-2008 20:51 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

ik heb nog een oude onderbroek




stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 31-03-2008 20:55 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Stuur maar op!


Subtiel kamerolifantje


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 31-03-2008 21:00 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

Is goed, een bruine postzegel zit er al op




mascha
Usericon van mascha
Posted 31-03-2008 21:04 by mascha Wijzig reactieProfiel van maschaQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2008 19:40 schreef R. het volgende:
Hier in Almere zitten er een stelletje metaforische joden achter de 2e hands winkel.

Ze krijgen alles, via de Tomin groep, en verkopen het voor idiote prijzen! Een oude stoel, inc scheuren in het leer verkopen ze zo voor 120,-. Ze geven zelfs korting op artikelen en hebben dingen staan die niet te koop zijn :').


heel toevallig dat ik daar twee weekjes geleden nog was met Doomy. we waren opzoek naar een platenspeler voor mijn zoon. ik zag een oude staan, die iedereen zo weg zal gooien, het was precies dezelfde die ik vroeger op mijn kamertje had. ik vroeg naar de prijs, die verkoper zei 20 euro... ik gaf een tegenbod van 12.50 euro, die verkoper werd meteen woest en vond dat we beter de winkel konden verlaten ..........


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 31-03-2008 21:12 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Elektronische apparaten en kringloopwinkels zijn geen goede combi. Klooiers weten er vaak niks van.
Ik zag laatst een cd speler, volgens de prijssticker was het van een set. Cd speler van Sony, versterker/tuner/tapedeck van Kenwood en de luidsprekers van Wharfdale. 3 merken, niks lijkt op elkaar en toch is het een set.
Ik vraag of die cd speler ook los verkocht kan worden krijg ik naar mijn hoofd geslingerd dat je de rest dan weg kan gooien want dan doet niks het meer en het hoort wel bij elkaar want er zit een kabeltje tussen de cd speler en de versterker.
Vrouw komt erbij staan met wijze bek en zegt dat ik voor 20.- ook alles wel kan kopen want dan ben ik nog hééél goedkoop uit.

Dat ben ik ook weer kwijt.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


broer konijn
hoe zol toch met um goan?
Usericon van broer konijn
Posted 31-03-2008 21:13 by broer konijn Wijzig reactieProfiel van broer konijnQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2008 21:04 schreef mascha het volgende:
heel toevallig dat ik daar twee weekjes geleden nog was met Doomy. we waren opzoek naar een platenspeler voor mijn zoon. ik zag een oude staan, die iedereen zo weg zal gooien, het was precies dezelfde die ik vroeger op mijn kamertje had. ik vroeg naar de prijs, die verkoper zei 20 euro... ik gaf een tegenbod van 12.50 euro, die verkoper werd meteen woest en vond dat we beter de winkel konden verlaten ..........


Is dat die mooie winkel in de kruidenwijk of zoiets? Die met 3 verdiepingen van 't goed.

Sjee, ik vond het echt een mooie schone nette winkel. De meeste winkels van 't goed vind ik wel netjes. Spullen werken altijd, best veel verloop in het aanbod etc.


Herman van de bakker


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 31-03-2008 21:15 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2008 21:12 schreef Dentz het volgende:
Elektronische apparaten en kringloopwinkels zijn geen goede combi. Klooiers weten er vaak niks van.
Ik zag laatst een cd speler, volgens de prijssticker was het van een set. Cd speler van Sony, versterker/tuner/tapedeck van Kenwood en de luidsprekers van Wharfdale. 3 merken, niks lijkt op elkaar en toch is het een set.
Ik vraag of die cd speler ook los verkocht kan worden krijg ik naar mijn hoofd geslingerd dat je de rest dan weg kan gooien want dan doet niks het meer en het hoort wel bij elkaar want er zit een kabeltje tussen de cd speler en de versterker.
Vrouw komt erbij staan met wijze bek en zegt dat ik voor 20.- ook alles wel kan kopen want dan ben ik nog hééél goedkoop uit.

Dat ben ik ook weer kwijt.

Sowieso is het een slecht plan om elektronische shit in zulke winkels te kopen lijkt me.


mascha
Usericon van mascha
Posted 31-03-2008 21:16 by mascha Wijzig reactieProfiel van maschaQuote dit bericht

nee was in almere haven, en het stonk er ook nog

[Dit bericht is gewijzigd door mascha op 31-03-2008 21:17]


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 31-03-2008 21:16 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Mijn TV komt van Het Goed in Zutphen. Prima ding, 30 euro voor betaald...


Bareuh...


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 31-03-2008 21:17 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2008 21:15 schreef WhiteRider het volgende:
Sowieso is het een slecht plan om elektronische shit in zulke winkels te kopen lijkt me.

Valt wel mee. Altijd testen, schudden en even ruiken.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


broer konijn
hoe zol toch met um goan?
Usericon van broer konijn
Posted 31-03-2008 21:20 by broer konijn Wijzig reactieProfiel van broer konijnQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2008 21:15 schreef WhiteRider het volgende:
Sowieso is het een slecht plan om elektronische shit in zulke winkels te kopen lijkt me.


Dan toch weer even over de winkels van 't goed,
de apparaten die daar staan zijn getest en mochten ze niet werken staat dat er dus ook bij.
Lijkt me een redelijke manier van aanbieden dus.
Ik durf nooit electronische apparatuur op rommelmarkten te kopen maar bij de kringloop dus wel.


Herman van de bakker


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 31-03-2008 21:24 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ik heb toch het liefst iets van garantie enzo..


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 31-03-2008 21:35 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Ik zou never nooit een 2ehands CD-speler kopen, maar een goede oude versterker is niks mis mee.
In Groningen zit (of zat?) een tof klein hifi zaakje aan de O.K. in 't Jatstraat met alleen maar degelijk spul (H&K, Yamaha, NAD, Maratnz, Denon, dat soort spul).


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 01-04-2008 11:03 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2008 21:15 schreef WhiteRider het volgende:
Sowieso is het een slecht plan om elektronische shit in zulke winkels te kopen lijkt me.


Mijn cd-speler komt er vandaan. JVC 6 cd wisselaar in perfecte staat. Voor 7,50 pleuro´s.


spelfout weggehaald...


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 01-04-2008 11:06 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Lijkt me sterk, een JVC 6 cd wisselaar is nieuw al niet in perfecte staat.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen