IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Kringloopwinkels Vorige pagina
varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 01-04-2008 11:11 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2008 11:06 schreef Jällö het volgende:
Lijkt me sterk, een JVC 6 cd wisselaar is nieuw al niet in perfecte staat.


Hehe, eikel


spelfout weggehaald...


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 01-04-2008 11:21 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Tja, CD-spelers zijn nou eenmaal erg slijtgevoelig en dat zie je er aan de buitenkant nooit aan af. Die van mij is ook aan vervanging toe.
Keapje? Bankje.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 01-04-2008 11:22 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ja, dikke lul hehe. Maar ik ben het wel met je eens hoor, dat ze slijtgevoelig zijn, maar deze is echt nog prima.


spelfout weggehaald...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 01-04-2008 17:24 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 31 maart 2008 21:12 schreef Dentz het volgende:

Vrouw komt erbij staan met wijze bek en zegt dat ik voor 20.- ook alles wel kan kopen want dan ben ik nog hééél goedkoop uit.

Dat ben ik ook weer kwijt.


Hehehe, in de kringloop in Ede staan op alle artikelen een prijsstickertje. Maar die knakker achter de balie probeert altijd meer geld van je af te troggelen. Op dat soort momenten kan hij ineens alleen héél gebrekkig Nederlands bezigen. Heel vervelend is dat.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen