IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Bands die lijken op COB (Children of Bodom) Vorige pagina | Volgende pagina
FabioLione
Krachtmetaal
Usericon van FabioLione
Posted 19-12-2005 18:43 by FabioLione Wijzig reactieProfiel van FabioLioneQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2005 13:27 schreef Animus het volgende:
Het nieuwe COB album vind ik niet zo heel goed, en hatecrew death roll ook niet echt.



Hm.... ik vind beide kanten van CoB wel wat hebben eigenlijk. Ik heb laatst Are You Dead Yet gehaald, die was inderdaad iets minder, maar niet slecht, en HCD kon ik erg waarderen!


Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart...


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 19-12-2005 19:32 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

Naildown! Heeeeeeeel erg COB



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 19-12-2005 19:36 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2005 18:37 schreef Maniaxe het volgende:
Ben te lui om alle posts te lezen. Is Stormlord al vernoemd? Zeker de moeite waard om eens te zoeken.


Toffe band ja maar wat doet-ie in dit topic?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-12-2005 22:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Imperanon



signature


general-vic
Usericon van general-vic
Posted 20-12-2005 14:25 by general-vic Wijzig reactieProfiel van general-vicQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2002 1:54 schreef man de rijn het volgende:
Kent iemand bands die Children of bodom invloeden hebben of bands waar COB invloeden vandaan haalt?

Ben benieuwd naar soortgelijke bands en hun muziek/tours

Bedankt!
Man de Rijn (vriend van Aard Bij)

Norther!


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 20-12-2005 15:33 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2005 14:25 schreef general-vic het volgende:
Norther!


Is al X keer genoemd.




FabioLione
Krachtmetaal
Usericon van FabioLione
Posted 20-12-2005 17:21 by FabioLione Wijzig reactieProfiel van FabioLioneQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2005 15:33 schreef Jansuh het volgende:
Is al X keer genoemd.



Wintersun waarschijnlijk ook al? *is ook te lui*
Maar Wintersun is ook vet goeie shit in ieder geval!
Norther ook inderdaad


Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-12-2005 17:22 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Hevein

Finntroll


signature


general-vic
Usericon van general-vic
Posted 20-12-2005 17:44 by general-vic Wijzig reactieProfiel van general-vicQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2005 15:33 schreef Jansuh het volgende:
Is al X keer genoemd.




tja je kan het niet vaak genoeg zeggen


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 21-12-2005 19:33 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2005 17:22 schreef Hypnos het volgende:
Hevein

Finntroll



finntroll???


= meer hoempa hoempa, minder scherpe sound, minder solo's, totaal andere zang ....


Faustian Spirit of the Earth


Phygor
Huiver ende beef
Usericon van Phygor
Posted 21-12-2005 20:43 by Phygor Wijzig reactieProfiel van PhygorQuote dit bericht

Dat is toevallig, ik zoek bands die niet op CoB lijken!

Even de triestheid van dit topic daar gelaten, Norther is de enige band die ik ken die ECHT op CoB lijkt. En dan er namen als Suidakra, Arch Enemy en Sinergy worden genoemd, geeft maar weer aan dat sommige mensen hun typdrang beter in msn kunnen gaan botvieren. Alsjeblieft zeg.


Penumbra hoards ye, God of revulsion


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 21-12-2005 20:49 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2005 20:43 schreef Phygor het volgende:
Dat is toevallig, ik zoek bands die niet op CoB lijken!

Even de triestheid van dit topic daar gelaten, Norther is de enige band die ik ken die ECHT op CoB lijkt. En dan er namen als Suidakra, Arch Enemy en Sinergy worden genoemd, geeft maar weer aan dat sommige mensen hun typdrang beter in msn kunnen gaan botvieren. Alsjeblieft zeg.


Er zijn er nog wel wat meer, Faerghail bijvoorbeeld. Maar inderdaad worden er in dit topic meer bands genoemd die er niet op lijken dan wel...


Ik vind zelf by the way het album Absence Of War Does Not Mean Peace van Impaled Nazarene op zich ook wel wat CoB's in zich hebben.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


FabioLione
Krachtmetaal
Usericon van FabioLione
Posted 21-12-2005 21:54 by FabioLione Wijzig reactieProfiel van FabioLioneQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2005 20:43 schreef Phygor het volgende:
Dat is toevallig, ik zoek bands die niet op CoB lijken!

Even de triestheid van dit topic daar gelaten, Norther is de enige band die ik ken die ECHT op CoB lijkt. En dan er namen als Suidakra, Arch Enemy en Sinergy worden genoemd, geeft maar weer aan dat sommige mensen hun typdrang beter in msn kunnen gaan botvieren. Alsjeblieft zeg.

Wintersun lijkt in ieder geval echt wel op Cob! Alleen dan net iets gaver


Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart...


general-vic
Usericon van general-vic
Posted 21-12-2005 21:56 by general-vic Wijzig reactieProfiel van general-vicQuote dit bericht

wat ik trouwens niet snap is: waarom zou je als band op cob willen lijken het is tog leuker om je eigen stijl te hebben ja tog?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-12-2005 21:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2005 19:33 schreef cataclysm child het volgende:
finntroll???


= meer hoempa hoempa, minder scherpe sound, minder solo's, totaal andere zang ....


jaa... was maar om te provocederen hgoor


signature


FabioLione
Krachtmetaal
Usericon van FabioLione
Posted 21-12-2005 21:58 by FabioLione Wijzig reactieProfiel van FabioLioneQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2005 21:56 schreef general-vic het volgende:
wat ik trouwens niet snap is: waarom zou je als band op cob willen lijken het is tog leuker om je eigen stijl te hebben ja tog?

Weet je, daar heb je groot gelijk in!

En Finntroll lijkt net zoveel op CoB als Beatrix op Shakira....


Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart...


general-vic
Usericon van general-vic
Posted 21-12-2005 21:59 by general-vic Wijzig reactieProfiel van general-vicQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2005 21:58 schreef FabioLione het volgende:
Weet je, daar heb je groot gelijk in!

En Finntroll lijkt net zoveel op CoB als Beatrix op Shakira....

ja inderdaad misschien en nog wel erger shakira op rob zombie?


Lou
Accept the ice-age
Usericon van Lou
Posted 22-12-2005 9:45 by Lou Wijzig reactieProfiel van LouQuote dit berichthttp://www.asice.net

Dragonfore.

28 Dec. COB in Hardenberg. Ik heb er zin in.



general-vic
Usericon van general-vic
Posted 22-12-2005 9:59 by general-vic Wijzig reactieProfiel van general-vicQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2005 9:45 schreef Lou het volgende:
Dragonfore.

28 Dec. COB in Hardenberg. Ik heb er zin in.

ik ga 27 januari in amsterdam word gaaf


FabioLione
Krachtmetaal
Usericon van FabioLione
Posted 22-12-2005 10:14 by FabioLione Wijzig reactieProfiel van FabioLioneQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2005 9:45 schreef Lou het volgende:
Dragonfore.

28 Dec. COB in Hardenberg. Ik heb er zin in.

Je bedoelt waarschijlijk januari? Want dan ben ik er waarschijnlijk ook Ik moet alleen nog vrij vragen


Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart...


Lou
Accept the ice-age
Usericon van Lou
Posted 22-12-2005 11:00 by Lou Wijzig reactieProfiel van LouQuote dit berichthttp://www.asice.net

quote:
Op 22 december 2005 10:14 schreef FabioLione het volgende:
Je bedoelt waarschijlijk januari? Want dan ben ik er waarschijnlijk ook Ik moet alleen nog vrij vragen


Nee ik bedoel december.. volgende week!

hier de data:

28.12.2005 (NL) TILBURG / 0 13
27.01.2006 (NL) AMSTERDAM / Melkweg
28.01.2006 (NL) HARDENBERG / Podium

ik denk dat ik naar alle 3 concerten ga

Kalmah en Norther inmiddels ook aan het luisteren..vet!

[Dit bericht is gewijzigd door Lou op 22-12-2005 11:00]



FabioLione
Krachtmetaal
Usericon van FabioLione
Posted 22-12-2005 11:17 by FabioLione Wijzig reactieProfiel van FabioLioneQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2005 11:00 schreef Lou het volgende:
Nee ik bedoel december.. volgende week!

hier de data:

28.12.2005 (NL) TILBURG / 0 13
27.01.2006 (NL) AMSTERDAM / Melkweg
28.01.2006 (NL) HARDENBERG / Podium

ik denk dat ik naar alle 3 concerten ga



Ah kijk das het betere werk! Tot in Hardenberg dan


Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart...


Lou
Accept the ice-age
Usericon van Lou
Posted 22-12-2005 11:20 by Lou Wijzig reactieProfiel van LouQuote dit berichthttp://www.asice.net

quote:
Op 22 december 2005 11:17 schreef FabioLione het volgende:
Ah kijk das het betere werk! Tot in Hardenberg dan




Laatste keer dat ik ze gezien heb (en volgens mij ook laatste keer dat ze in NL waren) was in Hardenberg met Soilwork. denk in 2003.. supervette show was het.



general-vic
Usericon van general-vic
Posted 22-12-2005 11:33 by general-vic Wijzig reactieProfiel van general-vicQuote dit bericht

[quote]Op 22 december 2005 11:00 schreef Lou het volgende:
ik denk dat ik naar alle 3 concerten ga
quote]
zo jongeman heb jij geld te veel ofzo??


Lou
Accept the ice-age
Usericon van Lou
Posted 22-12-2005 12:06 by Lou Wijzig reactieProfiel van LouQuote dit berichthttp://www.asice.net

Ik heb niks te klagen en om een band als COB te kunnen zien laat ik de euro'tje graag even rollen.



Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen