IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Bands die lijken op COB (Children of Bodom) Vorige pagina | Volgende pagina
Witchking
Usericon van Witchking
Posted 03-03-2002 21:00 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Band die ik ken die erg op Cob lijkt is Skyfire.

Waarom staat dit in concerten


man de rijn
Usericon van man de rijn
Posted 06-03-2002 17:09 by man de rijn Wijzig reactieProfiel van man de rijnQuote dit bericht

je hebt gelijk...hoort eigenlijk niet thuis in "concerten". Mijn fout

De redenen waarom ik vroeg wie er bands kent die op COB lijken, was omdat ik ook een beetje heb gehad met COB..te vaak gehoord, maar de stijl bevalt me wel (vele invloeden+solo's)...dus bedankt tot zover

Veel goede bands komen uit scandinavie overigens

gr. man de rijn (familie van Sinas)


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-03-2002 0:32 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 3 maart 2002 18:27 schreef Sjaan het volgende:
Dispatched, absoluut


DISPATCHED!!!!!!!!!!!!




check hun jongste cd 'Motherwar'


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 21-09-2002 1:50 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Wat zou men hier geschikt vinden als voorprogramma voo CoB??? In Flames? Finntroll???....


Lightning
Metropolis
Usericon van Lightning
Posted 21-09-2002 12:21 by Lightning Wijzig reactieProfiel van LightningQuote dit bericht

kalmah vond ik wel cob achtig!!
allene weinig keyboardsolo's
' www.kalmah.com '


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 21-09-2002 12:24 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2002 1:50 schreef Asherah het volgende:
Wat zou men hier geschikt vinden als voorprogramma voo CoB??? In Flames? Finntroll???....
nee, finntroll moet daar niet bij gaan op treden het is al erg genoeg dat ze met manowar optreden

en ensiferum lijkt totaal niet op cob
Kalmah eigenlijk ook niet, dat is veel beter

[Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 21-09-2002 12:25]


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 21-09-2002 12:49 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2002 12:24 schreef wladimir het volgende:
nee, finntroll moet daar niet bij gaan op treden het is al erg genoeg dat ze met manowar optreden

en ensiferum lijkt totaal niet op cob
Kalmah eigenlijk ook niet, dat is veel beter


ik kreeg heel even een deja vu bij de combi Finntroll-COB-Wladimir-Kim-Dennis



I spy with my little and verrry evil eye.....


Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 21-09-2002 12:54 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

COB


Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 21-09-2002 14:57 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2002 12:49 schreef WickedKimmie het volgende:
ik kreeg heel even een deja vu bij de combi Finntroll-COB-Wladimir-Kim-Dennis




Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 24-09-2002 17:02 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

In Flames als voorprogramma van COB ?!?!?!? Is dat een grap ofzo?


!!! THE SIGN IS ON !!!


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 24-09-2002 17:03 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 21 september 2002 1:50 schreef Asherah het volgende:
Wat zou men hier geschikt vinden als voorprogramma voo CoB??? In Flames? Finntroll???....


Axamenta of Manic Movement


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 24-09-2002 17:05 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Callenish Circle


Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 24-09-2002 17:12 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

Kijk... Vintersorg begrijpt het!


!!! THE SIGN IS ON !!!


Zw@rtkapje
Usericon van Zw@rtkapje
Posted 27-09-2002 13:07 by Zw@rtkapje Wijzig reactieProfiel van Zw@rtkapjeQuote dit bericht

Volgens mij kun je beter kijken naar bands waar de meeste CoB fans OOK naar luisteren
Want er zijn weinig bands die op CoB lijken, maar volgens mij hou je vast wel van In Flames, Soilwork, Dark Tranquillity en Arch Enemy


You ride at night trough the forest and see a man in a dress ? That should be the reaper who makes from your body, a very big mess !


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 27-09-2002 13:23 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Topic ff verplaatst van Concerten naar Muziek Algemeen...


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 27-09-2002 14:50 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

ja Cob fans die luisteren naar Slipknot en Cradle of filth.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 27-09-2002 14:52 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 27 september 2002 14:50 schreef wladimir het volgende:
ja Cob fans die luisteren naar Slipknot en Cradle of filth.


Zijn die domme opmerkingen echt nodig?


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 27-09-2002 14:58 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

het is geen domme opmerking het is gewoon zo.
Er zijn veel mensen die naar cob luisteren die ook naar die 2 bands luisteren.
Meer bedoel ik er niet mee.


Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 27-09-2002 15:30 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

Guidance of Sin lijkt er erg veel op


Don't touch me. I'm evil.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 27-09-2002 16:48 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

K had vroeger wel een paar nummers van Brimstone op cassette, lijkt er wel op vin ik (Heavy metal met black krijs)

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 27-09-2002 16:48]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Ares
Usericon van Ares
Posted 27-09-2002 16:50 by Ares Wijzig reactieProfiel van AresQuote dit bericht

skyfire


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 27-09-2002 17:15 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

brimstone heeft niet heel veel solo's.
Cob wel.


Trevoc
An eye for an eye
Usericon van Trevoc
Posted 27-09-2002 18:38 by Trevoc Wijzig reactieProfiel van TrevocQuote dit berichthttp://www.myrkvar.nl

quote:
Op 27 september 2002 14:58 schreef wladimir het volgende:
het is geen domme opmerking het is gewoon zo.
Er zijn veel mensen die naar cob luisteren die ook naar die 2 bands luisteren.
Meer bedoel ik er niet mee.

Valt best mee. Ik vind CoB echt zeer gaaf, maar CoF vind ik zwaar zuigen. (ik moet wel toegeven dat ik in totaal verveelde buien nog wel es de neiging heb Slipknot - Slipknot te gaan luisteren, maar dat duurt meestal niet langer dan 2 min)



winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 29-09-2002 19:53 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2002 14:36 schreef Vintersorg het volgende:
Dat solo project van die toetsenist van COB (Warmen ofzo...) lijkt er best veel op. Alleen wat minder gitaarsolo's en wat meer toetsen, tevens andere vocalen...mmmm maar het lijkt er wel een beetje op....

warmen - the unknown soldier?
WAT EEN BAGGER CD
heb em voor 5 euro blind gekocht (samen met het meesterlijke rakoth) als iemand em wil, breng een leuk cd'tje mee en je mag em zo komen ophalen bij mij


My madness, my sadness


God of Fuck
Usericon van God of Fuck
Posted 08-10-2002 23:29 by God of Fuck Wijzig reactieProfiel van God of FuckQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2002 17:02 schreef Hoolie99 het volgende:
In Flames als voorprogramma van COB ?!?!?!? Is dat een grap ofzo?

Mee eens! Soilwork is wel een goed idee, maar COB mag hoogstens voor In Flames staan.


Would you choose supremacy if it led to isolation? Could you handle the solitude? Would you still prefer the throne?


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen