IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Hardcore & Punk II Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-04-2008 18:08 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Even voor de duidelijkheid:
Onder punk verstaan we niet Offspring en Blink182
En onder hardcore verstaan we geen gabber-house




signature


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 22-04-2008 18:19 by mental Profiel van mental

verdomme wat heerst die killafornia cd van first blood toch...al weken achtereen aan het draaien en het ding verveelt geen moment!


Fuck the world and fuck you


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 23-04-2008 21:16 by 6sic6 Profiel van 6sic6



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 23-04-2008 21:20 by mental Profiel van mental

Bluuuh,ouwe zooi, typisch een band die vivahate vast digt.


Fuck the world and fuck you


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 23-04-2008 21:23 by 6sic6 Profiel van 6sic6

quote:
Op 23 april 2008 21:20 schreef mental het volgende:
Bluuuh,ouwe zooi, typisch een band die vivahate vast digt.


Hehe ik kan dit orkestje wel waarderen. Lekker old school.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 23-04-2008 21:25 by mental Profiel van mental

Payback, DAT is oldschool!







* Wacht met trillende handjes en een zwetend voorhoofd de reacties van neggie en viva af.*


Fuck the world and fuck you


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 24-04-2008 19:12 by madeline usher Profiel van madeline usher

Echte punk : The Damned , The Undertones (btw, New York Dolls moet je ook beslist eens horen als je van punk houdt, d.i. hilarisch, héél gemeen en superopwindend )

Hardcore: Minor Threat, Verbal Abuse (zelfs nog gecoverd door Slayer)


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 24-04-2008 19:21 by mental Profiel van mental

Hihi, dat heb je wel eens vaker gepost Nu weer een paar uur naar ALLOUTWAR aan het luisteren. De tering, wat een harde band is dit toch,zeker die for those .... schijf is echt geniaal, lekkere creepy sfeer heeft die band altijd wel op zijn cds, kwa sfeer doet het me aan het beste van Integrity denken hoewel dat natuurlijk een totaal andere band is, maar op de een of andere manier doet het me er wel aan denken. ik weet het ik post wel vaker wazige shit die nergens op slaat. maar toch krijg ik dat gevoel altijd als ik ALLOUTWAR geluisterd heb, hahaha. en meestal volgt er dan direct daarna wel een schijfje van Integrity.

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 24-04-2008 19:22]


Fuck the world and fuck you


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 24-04-2008 19:52 by madeline usher Profiel van madeline usher

Kga het eens opzoeken, mental... thx

en ja, ik blijf de vermelde bands goed vinden anders zou ik het geen 2 keer posten

Np: NYD: Trash

#don't you ask me if I loove youuu#

[Dit bericht is gewijzigd door madeline usher op 24-04-2008 19:54]


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 28-04-2008 16:19 by VivaHate Profiel van VivaHate

Als je van de New York Dolls houdt, dan moet je eens de documentaire New York Doll kijken. Over bassist Arthur 'Killer' Kane. Uitstekend en ontroerend document...

De Dolls spelen overigens begin augustus in Lokeren ( samen met The Buzzcocks, The Kids en als hoofdact de Sex Pistols...


We don't take it, we just fake it...


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 28-04-2008 19:07 by mental Profiel van mental

dan kun je mooi op tijd weer thuis zijn, de sex pistols zijn crap.


Fuck the world and fuck you


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 28-04-2008 20:39 by VivaHate Profiel van VivaHate

Haha, dat was inderdaad de bedoeling ja...


We don't take it, we just fake it...


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 28-04-2008 23:44 by 6sic6 Profiel van 6sic6

3 Nieuwe No Turning Back nummers online op Myspace. Klinkt weer lekker, ben benieuwd naar de rest van het album.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 03-05-2008 14:02 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 3 mei 2008 13:49 schreef DrDoom het volgende:
Checken die boel, mega vet, vind je denk ik wel goed, are these our lives? is het hoogtepunt naar mijn idee. Bridge to solace gaat hier er ook goed in, liever trouwens nog Newborn, die split met Catharsis is knetterhard!(vooral catharsis dan!)
Misschien kunnen we beter in het hardcore topic verder praten


Zou je denken?

Catharsis heb ik een keer live mogen aanschouwen. Gruwelijk gave band!

Gisteren kreeg ik trouwens van XPostiveX het nieuwe album van Strength approach te horen. Dat beviel me ook erg goed.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


DrDoom
Usericon van DrDoom
Posted 03-05-2008 14:26 by DrDoom Profiel van DrDoomhttp://www.myspace.com/drdoomgrind

quote:
Op 3 mei 2008 14:02 schreef XnegativeX het volgende:
Zou je denken?

Catharsis heb ik een keer live mogen aanschouwen. Gruwelijk gave band!



Mega jaloers. wat had ik dat graag gezien! hoe was de zanger?


DrDoom
Usericon van DrDoom
Posted 03-05-2008 17:31 by DrDoom Profiel van DrDoomhttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Btw fans van Raised Fist hier?
Ignoring the guidelines en dedication draaien hier wekelijks rondjes.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 03-05-2008 17:33 by mental Profiel van mental

Ken het vaag. deed me niet zo veel eigenlijk hehe.ja iets met geen smaak man haha. kan ik verder ook niet veel aan doen..al die bands die jullie gaaf vinden, ik heb er niet veel mee..weird eigenlijk wel.Ook dat oude hc me weinig doet op bands als slapshot na dan...


Fuck the world and fuck you


DrDoom
Usericon van DrDoom
Posted 03-05-2008 17:43 by DrDoom Profiel van DrDoomhttp://www.myspace.com/drdoomgrind

quote:
Op 3 mei 2008 17:33 schreef mental het volgende:
Ken het vaag. deed me niet zo veel eigenlijk hehe.ja iets met geen smaak man haha. kan ik verder ook niet veel aan doen..al die bands die jullie gaaf vinden, ik heb er niet veel mee..weird eigenlijk wel.Ook dat oude hc me weinig doet op bands als slapshot na dan...


Paar overeenkomsten hebben we wel denk ik:
Merauder
All out war
Integrity
Biohazard,

daar houdt het dan ook wel mee op ben ik bang maar het is iets hehe.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 03-05-2008 17:49 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Madball? Terror? Blood for Blood? Agnostic Front? Sick of it all? Hatebreed?

Of je moet dit allemaal kut vinden maar dat kan ik me niet voorstellen.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 03-05-2008 17:50]


DrDoom
Usericon van DrDoom
Posted 03-05-2008 17:50 by DrDoom Profiel van DrDoomhttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Mijn favo bands in het genre:
Converge
Terror (Lowest Of The Low)
Cursed
Trial
Pulling Teeth
Rise And Fall
Biohazard
Integrity
Fury Of Five (zo fout en toch zo goed)
Raised Fist
Coliseum
Comeback Kid (die eerste)
Strife
Pro Pain
Catharsis
All out war
etc


DrDoom
Usericon van DrDoom
Posted 03-05-2008 17:51 by DrDoom Profiel van DrDoomhttp://www.myspace.com/drdoomgrind

quote:
Op 3 mei 2008 17:50 schreef DrDoom het volgende:
Mijn favo bands in het genre:
Converge
Terror (Lowest Of The Low)
Cursed
Trial
Pulling Teeth
Rise And Fall
Biohazard
Integrity
Fury Of Five (zo fout en toch zo goed)
Raised Fist
Coliseum
Comeback Kid (die eerste)
Strife
Pro Pain
Catharsis
All out war
etc

hehe plus Madball idd en SOIA


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 03-05-2008 17:56 by mental Profiel van mental

Je bent er toch niet zo een die alleen lowest of the low goed vind he...dat is zo jammer man je mist een paar goeie cds daardoor..hoe hard is het nummer last of the diehards wel niet of een smash through you.eigenlijk heeft terror nooit een zwak album uitgekakt, en kan ik geen zwak nummer bij ze ontdekken.goed het is dan wel meer van hetzelfde maar fuck it het is hardcore weet je !


Fuck the world and fuck you


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 03-05-2008 18:51 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Nee joh. Lowest of the low rost alles aan gruis. Alles wat de band daarna uit heeft gebracht is zeer mediocre. De energie van Lowest of the low steekt echt heel af en toe de kop nog op maar voor het grootste deel pakt het voor geen meter meer.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 03-05-2008 19:30 by mental Profiel van mental

Jullie snappen hardcore dus duidelijk niet!!! of ik snap het niet. terror vind ik geweldig.die always the hard way plaat heeft alleen maar songs die hier elke keer als de plaat opstaat inslaan als granaten. wat te denken van een nummer wat ik net al aanhaalde, last of the diehards, smash through you ( die makkelijk op lowest of the low had kunnen staan )of een you cant break me, of mijn persoonlijke favoriet van die schijf All For Revenge ???Alles klopt werkelijk waar aan die schijf, vette productie de zang knalt in je bek en de nummers klinken als een fucking tank die een zooi moslims overhoop ramt.Echt ik vind hem geweldig en snap niet waarom iemand zegt dat ie alleen lowest kan waarderen.Nou weet ik dat het nogal in is in het hardcore wereldje om alleen de eerste plaat of eerste paar platen van een band goed te vinden maar lui jullie missen zoveel goede muziek daardooor!


Fuck the world and fuck you


DrDoom
Usericon van DrDoom
Posted 03-05-2008 20:05 by DrDoom Profiel van DrDoomhttp://www.myspace.com/drdoomgrind

quote:
Op 3 mei 2008 18:51 schreef XnegativeX het volgende:
Nee joh. Lowest of the low rost alles aan gruis. Alles wat de band daarna uit heeft gebracht is zeer mediocre. De energie van Lowest of the low steekt echt heel af en toe de kop nog op maar voor het grootste deel pakt het voor geen meter meer.


plus 1


DrDoom
Usericon van DrDoom
Posted 03-05-2008 20:06 by DrDoom Profiel van DrDoomhttp://www.myspace.com/drdoomgrind

quote:
Op 3 mei 2008 19:30 schreef mental het volgende:
Jullie snappen hardcore dus duidelijk niet!!! of ik snap het niet. terror vind ik geweldig.die always the hard way plaat heeft alleen maar songs die hier elke keer als de plaat opstaat inslaan als granaten. wat te denken van een nummer wat ik net al aanhaalde, last of the diehards, smash through you ( die makkelijk op lowest of the low had kunnen staan )of een you cant break me, of mijn persoonlijke favoriet van die schijf All For Revenge ???Alles klopt werkelijk waar aan die schijf, vette productie de zang knalt in je bek en de nummers klinken als een fucking tank die een zooi moslims overhoop ramt.Echt ik vind hem geweldig en snap niet waarom iemand zegt dat ie alleen lowest kan waarderen.Nou weet ik dat het nogal in is in het hardcore wereldje om alleen de eerste plaat of eerste paar platen van een band goed te vinden maar lui jullie missen zoveel goede muziek daardooor!

Ik ben niet zo'n alleen het oude werk goed vinden persoon, maar als het om Terror gaat kan ik niet anders, lowest of the low is zo hard en intensief daarna werd het gewoon minder helaas. Ik ben zeker voor progressie in band maar dat pakt niet altijd even goed uit


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen