IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : vliegshow in de oekraïne Vorige pagina
Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 29-07-2002 19:29 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2002 19:27 schreef Asherah het volgende:
Ik ook niet, ook al om dat dit de eerste post is van Heerschap, en hij er blijkbaar verder niks zinnigs over weet te zeggen. Foto niet uitchecken, is vrij walgelijk.


Is het wel een foto van desbetreffende crash?
Echt gore is de foto niet trouwens.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 29-07-2002 19:31 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Niet dat ie goor is of niet, of echt van deze crash of niet, ik vind het van weinig respect getuigen voor de nabestaanden van de slachtoffers in ieder geval...

Edit: ik heb de foto dus weggehaald.

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 29-07-2002 19:41]


Heerschap
Abandon all Hope !!
Usericon van Heerschap
Posted 29-07-2002 20:12 by Heerschap Wijzig reactieProfiel van HeerschapQuote dit bericht

Nabestaanden Hiero ? Pull the other one


There is no life in the Void...Only DEATH!!


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 30-07-2002 1:11 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 29 juli 2002 15:13 schreef FOL het volgende:
klets over het afschaffen, dan moeten ze het verkeer ook afscahffen, daar vallen ieder jaar meer doden bij...hypocriet gedoe
het gaat erom hoe groot de kans is dat het verkeerd kan gaan per vliegshow . als je dat afweegt tegen hoe groot de kans is dat het verkeerd kan gaan in het verkeer, per keer dat je deelneemt aan het verkeer , dan kan je het vergelijken .


[Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 30-07-2002 1:16]



Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 30-07-2002 9:11 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Heel goed dat dit is gebeurd. Ik vind het zowieso erg schandalig dat er in deze tijd op zo'n manier met het milieu wordt omgesprongen. Vliegtuigen zijn behoorlijke vervuilers en als je dan ook nog voor de lol shows gaat opvoeren, dan ben je verkeerd bezig imho.

Eind augustus is er hier in Lelystad ook een airshow. Ik hoor net op het regionale nieuws dat de organisatie heeft gezegd dat deze veilig is. Ik mag lijen dat er iets ergs gebeurt.


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 30-07-2002 10:09 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2002 14:48 schreef impaled succubus het volgende:
vliegshows motte ze adschaffen gaat zo vaak fout


jesus, man waar slaat dat nou weer op? Er worden ook veel mensen overreden op zebrapaden.. Die gelijk ook maar afschaffen???

Rot toch op met die bekrompen antwoordem man!


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 30-07-2002 10:26 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2002 9:11 schreef Sarjenka het volgende:
Heel goed dat dit is gebeurd. Ik vind het zowieso erg schandalig dat er in deze tijd op zo'n manier met het milieu wordt omgesprongen. Vliegtuigen zijn behoorlijke vervuilers en als je dan ook nog voor de lol shows gaat opvoeren, dan ben je verkeerd bezig imho.





SQT
Usericon van SQT
Posted 30-07-2002 10:34 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 30 juli 2002 9:11 schreef Sarjenka het volgende:
Heel goed dat dit is gebeurd. Ik vind het zowieso erg schandalig dat er in deze tijd op zo'n manier met het milieu wordt omgesprongen. Vliegtuigen zijn behoorlijke vervuilers en als je dan ook nog voor de lol shows gaat opvoeren, dan ben je verkeerd bezig imho.




ik ben dus niet de enige die dit denkt


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 30-07-2002 12:03 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Sarjenka, sqt en dimmu zijn dan dus ook van mening dat auto- en motorraces moeten worden afgeschaft.


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


SQT
Usericon van SQT
Posted 30-07-2002 12:05 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 30 juli 2002 12:03 schreef Sjaan het volgende:
Sarjenka, sqt en dimmu zijn dan dus ook van mening dat auto- en motorraces moeten worden afgeschaft.

van mij hoeft het sowieso niet, maar vliegtuigen vervuilen wel meer dan auto's. Of gebruik een alternatief voor brandstof, een niet zo schadelijke (waterstof ofzo)


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 30-07-2002 14:05 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2002 12:03 schreef Sjaan het volgende:
Sarjenka, sqt en dimmu zijn dan dus ook van mening dat auto- en motorraces moeten worden afgeschaft.


Ja eigenlijk wel.
Verspilling van brandstof.


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 30-07-2002 16:25 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2002 9:11 schreef Sarjenka het volgende:
Heel goed dat dit is gebeurd. Ik vind het zowieso erg schandalig dat er in deze tijd op zo'n manier met het milieu wordt omgesprongen. Vliegtuigen zijn behoorlijke vervuilers en als je dan ook nog voor de lol shows gaat opvoeren, dan ben je verkeerd bezig imho.

Eind augustus is er hier in Lelystad ook een airshow. Ik hoor net op het regionale nieuws dat de organisatie heeft gezegd dat deze veilig is. Ik mag lijen dat er iets ergs gebeurt.


amen.

en auto- en motorraces moeten ook allemaal afgeschaft worden.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 30-07-2002 16:29 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2002 16:25 schreef Phaestus het volgende:
amen.

en auto- en motorraces moeten ook allemaal afgeschaft worden.


ja tuurlijk.....
Zou zeggen een schoner millieu begint bij jezelf.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-07-2002 18:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Er wordt weer heerlijk dom en onwetend geluld hier

Vliegshows in West-Europa zijn stukken veilkiger aangezien de vligetuigen een flinke afstand moeten houden met het publiek (regel is na de ramp op Vliegveld Ramstein ingesteld)

En milieuvervuiling?
Auto's vervuilen tig keer meer ...


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 30-07-2002 18:21 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 30 juli 2002 9:11 schreef Sarjenka het volgende:
Heel goed dat dit is gebeurd. Ik vind het zowieso erg schandalig dat er in deze tijd op zo'n manier met het milieu wordt omgesprongen. Vliegtuigen zijn behoorlijke vervuilers en als je dan ook nog voor de lol shows gaat opvoeren, dan ben je verkeerd bezig imho.

Eind augustus is er hier in Lelystad ook een airshow. Ik hoor net op het regionale nieuws dat de organisatie heeft gezegd dat deze veilig is. Ik mag lijen dat er iets ergs gebeurt.

Er komt een tijd aan van "groene" luchtvaart hoor, de motoren worden zuiniger, veeeeeel stiller, de milieuvervuiling is idd wel groot maar daar wordt hard aan gewerkt, men haalt nu zelfs verhoudingen van vervuilende bestanddelen in de uitlaatstroom ten opzichte van de fuel consumptie van 0.5%, dus 0.5% van de fuel vervuilt, wat bij auto's zeker hoger is. Men heeft zelfs een wet uitgevaardigd waardoor vanaf april 2002, is al gebeurd dus, de stage 1 en 2's verboden zijn in Europa, die zijn grote vervuilers en "lawaaierig" (ik hoor graag een jet , der zijn er andere die daar anders over denken, weet ik), er worden zelfs al tests gedaan met vliegtuigen op waterstof, maar er is nog geen manier gevonden om veilig daarmee om te springen.

Veiligheid op airshows is een prioriteit, ben daar maar zeker van, er zijn vzeel piloten die al serieus onder hun voeten gekregen hebben. Het is algemeen in de luchtvaart, veiligheid voor alles, om de zoveel uur stukken onherroepelijk vervangen, een serie checks om de zoveel uur(de A-check, de lichtste, de B-check, de C-check en de D-check, hier wordt het vliegtuig volledig in zijn bloodje gezet en volledig gecontroleerd, alle verbindingen worden onderzocht, alle electronica wordt onderzocht,...)

Weet je zelfs dat er eens in Nederland werd geklaagd over een toestel die op het moment van de klachten nog aan de grond stond met ongestarte motoren.

Wanneer je spreekt over de vervuiling van die airshows mogen volgens mij alle motorcross, F-1, Nascar, rally's,....

Over die veiligheid nog eens, ze zouden beter die rally's afschaffen, zijn al veeeeeel meer doden bij gevallen en het is gewoon veel onveiliger dan airshows.

De luchtvaart is nog steeds het veiligste transportmiddel dat er bestaat.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 30-07-2002 18:22 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Na Ramstein werd toch ook beslist dat er geen draaibewegingen meer mochten uitgevoerd richting publiek? Als dat in acht was genomen was het ongeluk in Oekraine ook niet gebeurd geloof ik...


Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 30-07-2002 19:52 by Arachnia Wijzig reactieProfiel van ArachniaQuote dit bericht

Even off-topic...
Waarom is het 'de oekraine' en niet gewoon 'oekraine'?


HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip


MetalSheep
Usericon van MetalSheep
Posted 30-07-2002 19:59 by MetalSheep Wijzig reactieProfiel van MetalSheepQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2002 11:50 schreef SQT het volgende:
83 doden waarvan 13 kinderen
in Rusland is gisteren ook nog een toestel neergestort bij Moskou.

Het waren 23 kinderen


I laugh untill my head comes off


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-07-2002 20:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Eentje meer of minder ...


FOL
Usericon van FOL
Posted 01-08-2002 12:50 by FOL Wijzig reactieProfiel van FOLQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2002 1:11 schreef Vinay het volgende:
het gaat erom hoe groot de kans is dat het verkeerd kan gaan per vliegshow . als je dat afweegt tegen hoe groot de kans is dat het verkeerd kan gaan in het verkeer, per keer dat je deelneemt aan het verkeer , dan kan je het vergelijken .



das leuk en aardig, maar je moet ook in absolute getallen blijven kijken...

En over die ander: ja verkeert is noodzakelijk, maar een groot deel van de ongelukken (cq doden) vind plaats onder motorrijders en autobestuurders...die kunnne meer gedwongen worden met het openbaar vervoer te gaan (mits het verbeterd wordt, maar laten we de discussie niet daarheen verschuiven, want dat is nutteloos)


Child Of Decadence
Ik vind jou niet leuk.
Usericon van Child Of Decadence
Posted 02-08-2002 18:47 by Child Of Decadence Wijzig reactieProfiel van Child Of DecadenceQuote dit berichthttp://go.to/swordsofmetal

Zonder over het milieu te beginnen...


Je moet al behoorlijk dom zijn om in Oekraine een vliegshow te doen... De koude oorlog is voorbij, die vliegtuigen zijn probably sindsdien niet meer nagekeken
Pech voor hen



Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 02-08-2002 22:16 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

L-viv
Ein Mensch brennt...

nee, 't bekt niet lekker...

Hiero nog een insider die mededeelt dat die Russische vliegtuigen gewoon zo onbetrouwbaar als de pest zijn. Die zijn echt vaker neergestort tijdens demo's.

En wat Lelystad betreft: dat is kinderspel vergeleken met bijvoorbeeld de Open Dagen van de luchtmacht. Veel propellorvliegtuigjes, met hier en daar zo'n oude pruttelmachien uit WO II. NIet echt demo's van straaljagers. AL moet ik zeggen dat er een paar jaar terug wel wat neegestort is daaro.....


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen