IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : vliegshow in de oekraïne Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-07-2002 14:47 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

meer als 80 doden!!! de piloten maakten een grove inschattingsfout, ramden de bodem en stuiterde met hun high-tech jet in het publiek. en het gevolg is bekend....


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 28-07-2002 14:48 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

vliegshows motte ze adschaffen gaat zo vaak fout


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 28-07-2002 14:49 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Vers nieuws.
Ach, als bezoeker moet je realistisch blijven en de kans dat er iets misgaat altijd in de gaten houden.
Welk type vliegtuig was het?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-07-2002 14:56 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2002 14:49 schreef Slechtheid het volgende:
Vers nieuws.
Ach, als bezoeker moet je realistisch blijven en de kans dat er iets misgaat altijd in de gaten houden.
Welk type vliegtuig was het?


oei, dat weet ik niet. het was wel een zeer flitsende straaljager die de huidige top is in het oostblok. maar zo zie je maar dat al die high-tech toch nog afhankelijk is van goed personeel.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 28-07-2002 14:58 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Dit is het vliegtuig



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 28-07-2002 14:59 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2002 14:56 schreef attila_de_hun het volgende:
oei, dat weet ik niet. het was wel een zeer flitsende straaljager die de huidige top is in het oostblok. maar zo zie je maar dat al die high-tech toch nog afhankelijk is van goed personeel.


Hehe, ooit op een vliegshow ging ik naar zo "grond-lucht-artillerie" stuk kijken. Zo'n aanhanger met 4 raketten erop. Die kun je leuk bewegen als je ze lokt op een toevallig paserend vliegtuig. Alleen krijgt de piloot dan een alarmpje "you are locked" te zien.
Maar dat wist ik niet!


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 28-07-2002 14:59 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Wat is er gebeurd dan??


joeri
Usericon van joeri
Posted 28-07-2002 15:01 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2002 14:59 schreef Asherah het volgende:
Wat is er gebeurd dan??


ik denk dat het vliegtuig het publiek is ingevlogen............


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 28-07-2002 15:01 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Da's een tijd geleden al es in Oostende gebeurd ook dacht ik?


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 28-07-2002 15:29 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

su-27?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Twone
Usericon van Twone
Posted 28-07-2002 15:53 by Twone Wijzig reactieProfiel van TwoneQuote dit bericht

ja idd een Su-27


Twone
Usericon van Twone
Posted 28-07-2002 15:55 by Twone Wijzig reactieProfiel van TwoneQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2002 15:01 schreef Asherah het volgende:
Da's een tijd geleden al es in Oostende gebeurd ook dacht ik?


Ja ik was daar toen ook, gelukkig voor mij is hij aan de andere kant van het vliegveld neergestort.maar daar ging het om een een stuntvliegtuit met propeller en geen militaire straaljager


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 28-07-2002 15:58 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

lullig...


No meat is sweater


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 28-07-2002 16:00 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

ook heel veel kinderen waren daar aanwezig toch?


Suck my piss


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-07-2002 17:35 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2002 16:00 schreef skullfuck het volgende:
ook heel veel kinderen waren daar aanwezig toch?


dacht 't wel. onlangs zijn er ook al veel russische kinderen gedood bij dat vliegtuig ongeval in Zwitserland. gaat lekker daar.


SQT
Usericon van SQT
Posted 29-07-2002 11:50 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

83 doden waarvan 13 kinderen
in Rusland is gisteren ook nog een toestel neergestort bij Moskou. 14 doden..


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 29-07-2002 12:30 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Echt heel triest...die show off zooi moet verboden worden..bah


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


FOL
Usericon van FOL
Posted 29-07-2002 15:13 by FOL Wijzig reactieProfiel van FOLQuote dit bericht

klets over het afschaffen, dan moeten ze het verkeer ook afscahffen, daar vallen ieder jaar meer doden bij...hypocriet gedoe


Twone
Usericon van Twone
Posted 29-07-2002 15:30 by Twone Wijzig reactieProfiel van TwoneQuote dit bericht

ah dat krijg je ervan als je Russisch vakmanschap combineert met Oekraïnse intelligentie


GkuA
-nt
Usericon van GkuA
Posted 29-07-2002 18:18 by GkuA Wijzig reactieProfiel van GkuAQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2002 15:13 schreef FOL het volgende:
klets over het afschaffen, dan moeten ze het verkeer ook afscahffen, daar vallen ieder jaar meer doden bij...hypocriet gedoe


1 klein verschil is wel dat verkeer noodzakelijk is, dit soort dingen niet


'I think therefore I am, I think' -Nordom the Modron


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-07-2002 18:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Als die eikels nou eens niet boven het publiek vliegen ...

In de rest van Europa is dat namelijk verboden (sinds Ramstein)


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 29-07-2002 18:30 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Tja, een triest feit, maar wie naar een airshow gaat moet het risico erbij nemen, ik ben al naar tal van airshows geweest en nog nooit een ongelukje gezien, in mijn ogen mogen rallys afgeschaft worden, veeeeeeeel gevaarlijker.

Wat het toestel betreft, het is een prachtig staaltje van vakmanschap, de Amerikanen waren er in de jaren tachtig zelfs bang van, zijn prestaties overtroffen de prestaties van hun toestellen op dat ogenblik.

Wat dat over het publiek vliegen betreft, erboven vliegen is verboden, maar wat wil je, moeten ze dan honderd meter verder vliegen, dan is er voor de geïnteresseerden ook niets meer aan, ik heb al veel toestellen dicht bij zien voorbij vliegen, dat is keileuk.

Ik vind dat zo'n larie en apekool, wanneer er één ongeluk gebeurd wil de menigte direct de show afgeschaft zien, hoeveel mensen zijn er al gestorven door autorallys? Veel meer dan bij airshows, wees daar maar zeker van.

Airshows moeten blijven doorgaan en daar mee uit.

P.S.: weet iemand waar ik het filmpje kan downen


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 29-07-2002 18:36 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 29 juli 2002 11:50 schreef SQT het volgende:
83 doden waarvan 13 kinderen
in Rusland is gisteren ook nog een toestel neergestort bij Moskou. 14 doden..

inderdaad, ging over een Ilyushin Il-86, een wide body vliegtuig.

Op het nieuws was er al weer een grote fout, ze zeiden dat het over een tupolev ging Ik kan jullie bij deze een goeie raad geven, wanneer ze in het nieuws iets zeggen over de luchtvaart mag je het soms wel met een grote korrel zout nemen, soms is het onbetrouwbere informatie van omstaanders, ik mag mij binnen een jaar bij de insiders rekenen en ik zit nu al veel fouten uit het nieuws te halen.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Heerschap
Abandon all Hope !!
Usericon van Heerschap
Posted 29-07-2002 18:51 by Heerschap Profiel van HeerschapQuote dit bericht

[sorry, deze kan niet door de beugel]

[Dit bericht is gemodereerd door Asherah op 29-07-2002 19:40]


There is no life in the Void...Only DEATH!!


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 29-07-2002 19:25 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 29 juli 2002 18:51 schreef Heerschap het volgende:
[foto weggemodereerd]

toch liever de beelden van de crash zelf, dan kan ik eens zien wat er gebeurd is, zo'n foto's wil ik niet zien.

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 29-07-2002 19:40]


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 29-07-2002 19:27 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ik ook niet, ook al om dat dit de eerste post is van Heerschap, en hij er blijkbaar verder niks zinnigs over weet te zeggen. Foto niet uitchecken, is vrij walgelijk.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen