IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Dope Games Part V Vorige pagina | Volgende pagina
Dodo
Usericon van Dodo
Posted 11-09-2008 11:58 by Dodo Profiel van Dodo

oblivion

tja ieder z'n ding natuurlijk, maar ik vind het nog steeds een pracht game.
Voor degene die Oblivion ook zo geweldig vinden, moeten zeker eind oktober fallout3 gaan halen.
Is ook van bethesda studios en het lijkt ook redelijk op oblivion, alleen in een wereld die vergaan is door atoombommen. Enige nadeel is wel dat je het gevoel krijgt echt oblivion te spelen in een ander tijdperk. Zelf enkele stemmen van NPC's zijn terug te horen.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 11-09-2008 12:05 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 11 september 2008 11:58 schreef Dodo het volgende:
oblivion




Ja opzich niet onaardig, vooral door de mods is het spel aanzienlijk beter geworden. Toch vindt ik Morrowind een groter succes in termen van gameplay en vrijheid, zeker met de 2 expansions gekoppeld.

[Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 11-09-2008 12:05]


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 11-09-2008 12:08 by Dodo Profiel van Dodo

http://www.gametrailers.com/player/usermovies/263784.html

Peach is een ondankbaar kreng.


Ja morrowind vond ik dan weer nix aan, snapte er ook niets van. Oblivion is alles een stuk duidelijker.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 11-09-2008 12:09 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 11 september 2008 12:08 schreef Dodo het volgende:
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/263784.html

Peach is een ondankbaar kreng.


Ja morrowind vond ik dan weer nix aan, snapte er ook niets van. Oblivion is alles een stuk duidelijker.


Ja dat is ook het mooie ervan, het er niks van snappen maakt het dat je er veel langer mee bezig bent om alles door te hebben. Oblivion was te eenvoudig en uiteindelijk ook een stuk saaier dan Morrowind.

[Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 11-09-2008 14:07]


"This one is older than shit, heavier than time!"


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 11-09-2008 13:18 by Schaep Profiel van Schaep

Dan Oblivion. Inderdaad, Morrowind was tenminste hardcore.

quote:
Op 11 september 2008 11:58 schreef Dodo het volgende:
oblivion

tja ieder z'n ding natuurlijk, maar ik vind het nog steeds een pracht game.
Voor degene die Oblivion ook zo geweldig vinden, moeten zeker eind oktober fallout3 gaan halen.
Is ook van bethesda studios en het lijkt ook redelijk op oblivion, alleen in een wereld die vergaan is door atoombommen. Enige nadeel is wel dat je het gevoel krijgt echt oblivion te spelen in een ander tijdperk. Zelf enkele stemmen van NPC's zijn terug te horen.


De andere Fallout-games weleens gespeeld? Volgens mij wordt Fallout 3 echt compleet anders, kijk alleen al naar het SPECIAL-systeem, de turn-based combat mogelijkheden, de humor, de setting en de stijl.

En Dogmeat zit er weer in!

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 11-09-2008 13:27]


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-09-2008 13:43 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 11 september 2008 12:09 schreef 0Tolerence het volgende:
Ja dat is ook het mooie ervan, het er niks van snappen maakt het dat je er veel langer mee bezig bent om alles door te hebben. Morrowind was te eenvoudig en uiteindelijk ook een stuk saaier dan Morrowind.

In Morrowind had je ook veel meer gave achtergrondgeschiedenis in de boeken staan (geschiedenis van de dwergen!) en leidden quests ook vaker tot interessante inzichten daaromtrent. Dat gaf naar mijn idee een veel diepere beleving en geloofwaardigheid van de spelwereld.



[spoilertje!]




Iemand ook weleens de enige levende dwerg in het spel gevonden? Supervet moment vond ik dat! En dat puur en alleen vanwege het feit dat je overal leest dat ze allemaal weg danwel dood zijn!




[/spoilertje!]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-09-2008 13:44 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 11 september 2008 13:18 schreef Schaep het volgende:
De andere Fallout-games weleens gespeeld? Volgens mij wordt Fallout 3 echt compleet anders, kijk alleen al naar het SPECIAL-systeem, de turn-based combat mogelijkheden, de humor, de setting en de stijl.

En Dogmeat zit er weer in!

Sowieso erg anders ja. Ze zouden echt gek zijn als ze The Elder Scrolls V: Mad Max aan het produceren zijn. Daar zouden ze zo intens veel kritiek op krijgen van oude Fallout-adepten

Veel diepere morele impact ook als het goed is.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 11-09-2008 14:00 by Dodo Profiel van Dodo

quote:
Op 11 september 2008 13:18 schreef Schaep het volgende:
Dan Oblivion. Inderdaad, Morrowind was tenminste hardcore.



De andere Fallout-games weleens gespeeld? Volgens mij wordt Fallout 3 echt compleet anders, kijk alleen al naar het SPECIAL-systeem, de turn-based combat mogelijkheden, de humor, de setting en de stijl.

En Dogmeat zit er weer in!


(nog) niet.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 11-09-2008 14:05 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 11 september 2008 12:09 schreef 0Tolerence het volgende:
Ja dat is ook het mooie ervan, het er niks van snappen maakt het dat je er veel langer mee bezig bent om alles door te hebben. Morrowind was te eenvoudig en uiteindelijk ook een stuk saaier dan Morrowind.


Dik 100% mee eens. Met Morrowind heb ik tientallen (zo niet honderden) uren gedaan, Oblivion nog geen 25 totaal, denk ik. Veel te uitgekauwd en "dumbed down" zoals ze dat tegenwoordig met meer reeksen helaas wel doen.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 11-09-2008 14:07 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 11 september 2008 12:09 schreef 0Tolerence het volgende:
Ja dat is ook het mooie ervan, het er niks van snappen maakt het dat je er veel langer mee bezig bent om alles door te hebben. Morrowind was te eenvoudig en uiteindelijk ook een stuk saaier dan Morrowind.


Klinkt logisch ja.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 11-09-2008 14:09 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 11 september 2008 13:43 schreef ZelThoR het volgende:
In Morrowind had je ook veel meer gave achtergrondgeschiedenis in de boeken staan (geschiedenis van de dwergen!) en leidden quests ook vaker tot interessante inzichten daaromtrent. Dat gaf naar mijn idee een veel diepere beleving en geloofwaardigheid van de spelwereld.



[spoilertje!]




Iemand ook weleens de enige levende dwerg in het spel gevonden? Supervet moment vond ik dat! En dat puur en alleen vanwege het feit dat je overal leest dat ze allemaal weg danwel dood zijn!




[/spoilertje!]


Klopt ja, er was veel meer gedaan aan het creeeren van een wereld. Met name omdat je het niet aangereikt werd en het las in boeken en quests e.d.

Wat betreft die spoiler, die heb ik idd ontmoet. Ook niet heel erg gek aangezien ik er 100+ uur in had zitten.


"This one is older than shit, heavier than time!"


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 11-09-2008 14:09 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 11 september 2008 14:07 schreef Lionheart het volgende:
Klinkt logisch ja.


Fixed vriend


"This one is older than shit, heavier than time!"


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 11-09-2008 14:33 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 11 september 2008 13:44 schreef ZelThoR het volgende:
Sowieso erg anders ja. Ze zouden echt gek zijn als ze The Elder Scrolls V: Mad Max aan het produceren zijn. Daar zouden ze zo intens veel kritiek op krijgen van oude Fallout-adepten

Veel diepere morele impact ook als het goed is.


Hahahaha, dat zou niet worden gewaardeerd inderdaad, maar wat ik ervan heb gezien zag er goed uit!

quote:
Op 11 september 2008 14:00 schreef Dodo het volgende:
(nog) niet.


Doen!


Argh
Usericon van Argh
Posted 11-09-2008 21:21 by Argh Profiel van Argh

Morrowind, ooit zijn mn savegames verloren gegaan en ik was al behoorlijk op weg. Later nog eens opnieuw geprobeerd maar had geen zin meer in alles opnieuw.. tevens word ik depressief van dat spel. Wat een eenzame bedoeling en dan die muziek..


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 12-09-2008 17:59 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

Wat is de meest bloederig, meest zinloze afslacht game die jullie kennen, voor de pc? Het moet onder Vista kunnen draaien.

[Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 12-09-2008 17:59]


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 12-09-2008 18:06 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Painkiller ofzo?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Nargaroth
Usericon van Nargaroth
Posted 12-09-2008 18:13 by Nargaroth Profiel van Nargaroth

Je kan ook eens Serious Sam II proberen

Als een gek knallen op van alles wat er op je af komt (en dat is véél!) Wel in een cartoony, kleurrijke stijl, maar zeker de moeite waard om eens te checken. Perfect om zo nu en dan eens een half uurtje je helemaal kapot te schieten


Elke dag dronken is ook een regelmatig leven.


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 12-09-2008 18:14 by Rensykdom Profiel van Rensykdomhttp://rensyk.hyves.nl/

Postal 2


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 12-09-2008 20:03 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 11 september 2008 21:21 schreef Argh het volgende:
Morrowind, ooit zijn mn savegames verloren gegaan en ik was al behoorlijk op weg. Later nog eens opnieuw geprobeerd maar had geen zin meer in alles opnieuw.. tevens word ik depressief van dat spel. Wat een eenzame bedoeling en dan die muziek..


haha, ik vond het wel een sfeertje hebben eigenlijk. Anders dan veel andere spellen.


"This one is older than shit, heavier than time!"


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 12-09-2008 20:19 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 12 september 2008 18:14 schreef Rensykdom het volgende:
Postal 2


+1

Die was leuk!

Net cod4 geinstalleerd. Daar gaan we weer, ik kom al niet door het instructiegedeelte heen. Het moet allemaal weer snel, snel, snel. En ik ben langzaam, langzaam, langzaam.

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 12-09-2008 20:19]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 12-09-2008 20:33 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

quote:
Op 12 september 2008 20:19 schreef De Tegenpartij het volgende:


Net cod4 geinstalleerd. Daar gaan we weer, ik kom al niet door het instructiegedeelte heen. Het moet allemaal weer snel, snel, snel. En ik ben langzaam, langzaam, langzaam.




serious?!


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 12-09-2008 20:36 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl



Ik heb zo'n hekel aan fpsers die op snelheid gaan. Doe dit, doe dat, schiet op, te laat, begin maar opnieuw.

Hup, uninstall maar weer.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 12-09-2008 20:39 by Schaep Profiel van Schaep

Gewoon de rollator-mod downloaden!


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 12-09-2008 20:50 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Nee, hoor. Gewoon m'n nieuwe 2dehandse philips videopac G7400 aansluiten en een écht leuk spelletje spelen. Ja, dat apparaat uit 1983, ja.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-09-2008 20:52 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 12 september 2008 20:36 schreef De Tegenpartij het volgende:


Ik heb zo'n hekel aan fpsers die op snelheid gaan. Doe dit, doe dat, schiet op, te laat, begin maar opnieuw.

Hup, uninstall maar weer.


Als het ook een 3rd person shooter mag zijn, dan is Resident Evil 4 mss een leuke


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen