IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Dope Games Part V Vorige pagina | Volgende pagina
Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 05-11-2008 18:11 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 5 november 2008 16:33 schreef Schaep het volgende:
Hehe, ik wilde hem sowieso eens spelen om te zien of hij echt zo geniaal is, daarna is VI aan de beurt.


FFVII was voor die tijd écht geniaal, qua graphics, verhaallijn e.d.. Daarnaast was het natuurlijk de eerste JRPG die in het westen echt fiks voet aan de grond zette en de weg vrij baande voor alles wat daarna nog kwam.

Qua verhaal en gameplay vind ik 'm eigenlijk tegenvallen in vergelijking met FFIV, V en VI.

Ben wel benieuwd wat je er van vindt als je 'm uit hebt.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 05-11-2008 18:16 by Infaustus Profiel van Infaustus

quote:
Op 5 november 2008 18:05 schreef ZelThoR het volgende:
De Fatman kun je best snel vinden als je de Main Quest volgt, dus; heb je dat gedaan?

En kun je al power armor dragen dan?



ja, die quest dat je naar gnr plaza moet, maar ik heb me eerst veel met minor quests bezig gehouden (beetje levellen enzo)

en als je power armor vind kun je het dragen toch? of heb je daar een perk of een van de skills op een bepaald niveau voor nodig?

[Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 05-11-2008 18:17]


No meat is sweater


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 05-11-2008 18:20 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 5 november 2008 18:16 schreef Infaustus het volgende:
en als je power armor vind kun je het dragen toch? of heb je daar een perk of een van de skills op een bepaald niveau voor nodig?

Probeer hem maar eens aan te doen, dan Dan zie je het als het goed is vanzelf.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 05-11-2008 18:26 by Infaustus Profiel van Infaustus

ah, dan weet ik waarschijnlijk wel wat je bedoelt. die mededeling kreeg ik toen ik zo'n power armor wilde repareren


No meat is sweater


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 05-11-2008 18:31 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Precies


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 06-11-2008 8:38 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Zouden mensen eventuele spoilers van games (hierbij dus Fallout 3) achterwege willen laten? Ik lees per ongeluk, als ik dit topic open, dingen die ik helemaal nog niet wil weten.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


drdennuz
"Wetenschappers en scientists hebben het bewezen..
Usericon van drdennuz
Posted 06-11-2008 11:15 by drdennuz Profiel van drdennuzhttp://www.myspace.com/scionics

little big planet

wat is dat een gaaf spel om met zn 4en tegelijk te spelen zeg, zelden zo'n lol gehad met zoveel eenvoud


drdennuz
"Wetenschappers en scientists hebben het bewezen..
Usericon van drdennuz
Posted 06-11-2008 11:48 by drdennuz Profiel van drdennuzhttp://www.myspace.com/scionics

quote:
Op 17 juni 2008 18:23 schreef FRNK het volgende:
Zijn er hier nog meer lui die dat online doen? Svp ff je ps3-naam hier posten
-xxx- "omnivium"


oude post maargoed.... desecrator88


Nargaroth
Usericon van Nargaroth
Posted 06-11-2008 17:12 by Nargaroth Profiel van Nargaroth

Morgen ligt Gears of War 2 hier op de mat! Iemand ervaring met deeltje 1?

Ben niet echt zo'n fan van shooters op consoles, maar bij GoW schijnt dit wel ok te werken toch?


Elke dag dronken is ook een regelmatig leven.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 06-11-2008 17:29 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

Brothers In Arms: Hell's Highway gisteren geïnstalleerd en nu al uitgespeeld

(Wel weer een erg mooi spel trouwens!)


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Argh
Usericon van Argh
Posted 06-11-2008 17:36 by Argh Profiel van Argh

Moet ik ook nog eens proberen, is 't te makkelijk ofzo? Ondertussen nog steeds uren aan het vermaken met H&D2


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 06-11-2008 17:40 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

Nee, niet bijzonder makkelijk. Ik heb 'em echter wel eerst op Casual gespeeld, wat de meest makkelijke modus is.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 07-11-2008 18:55 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 6 november 2008 17:12 schreef Nargaroth het volgende:
Morgen ligt Gears of War 2 hier op de mat! Iemand ervaring met deeltje 1?

Ben niet echt zo'n fan van shooters op consoles, maar bij GoW schijnt dit wel ok te werken toch?


Ik ben sowieso geen liefhebber van shooters, maar Gears of War vind ik echt geweldig. Met het tweede deel ga ik denk ik ook maar eens online, omdat ik veel mensen ken die hem gaan spelen. Het gaat nog veel training vergen voordat ik niet meer binnen twaalf seconden bruut anaal vernederd word bij online matches, maar dat schijnt normaal te zijn.


SQT
Usericon van SQT
Posted 07-11-2008 19:01 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 6 november 2008 11:15 schreef drdennuz het volgende:
little big planet

wat is dat een gaaf spel om met zn 4en tegelijk te spelen zeg, zelden zo'n lol gehad met zoveel eenvoud
Die schijnt inderdaad vet te zijn ja, maar ik geloof dat hij er alleen voor de PS3 is. Enige kans dat hij ooit ook naar de 360 komt?


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 07-11-2008 19:52 by Schaep Profiel van Schaep

Alex Evans Says LittleBigPlanet Would Be 'Different Game' on 360
Game's designer claims PS3's mandatory hard drive makes it the platform for their game.
By Kyle Stallock, 09/10/2008
Sackboy Plushie In an interview with GamesIndustry.biz, Alex Evans, co-founder of LittleBigPlanet developer Media Molecule, claimed the developer couldn't have made the upcoming game on the Xbox 360. Evans says LBP was, like any good exclusive, designed with the strengths of the PlayStation 3 in mind. "In other words, if you're a game designer, from day one you know your platform, and you just cane it on that platform. You're not worrying about cross-platform, your not worrying about anyone else's hardware design," explains Evans.

Evans also praises Sony's decision to include a hard drive, saying, "The design decisions on the PS3 are huge, and I'm sure you realize that having a hard drive on every unit makes a difference. That's another thing -- if we didn't have a hard drive on every unit, we'd have to scale back the ambition of what you could save and do. So yes, you could make this game on the 360, but it'd be a different game." He adds, "I love certain things on the PS3, and the hard drive is one of them. And it's just not that it exists, it's that it's on every single SKU."

Add the fact that the game data takes up an entire dual layer Blu-ray disc (40G and you have a game that you can truly slap the "only on PS3" sticker onto.


SQT
Usericon van SQT
Posted 07-11-2008 20:21 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Ah, dat beantwoordt het wel. Jammer.


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 07-11-2008 21:27 by Dodo Profiel van Dodo

toch al een aardig tijdje bezig geweest met fallout.
Al een redelijk eind met de mainquest.
Op een gegeven moment kun je powerarmor leren bij zo'n b.o.s. ventje.

Wie heeft er al bobbleheads gevonden?


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 07-11-2008 21:49 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 7 november 2008 19:01 schreef SQT het volgende:
Die schijnt inderdaad vet te zijn ja, maar ik geloof dat hij er alleen voor de PS3 is. Enige kans dat hij ooit ook naar de 360 komt?


Ik zag de game gespeeld worden op de playstation undergroundparty. Ik moet zeggen dat het er allemaal behoorlijk ingewikkeld uitzag.

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 07-11-2008 21:50]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 07-11-2008 23:08 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 7 november 2008 21:27 schreef Dodo het volgende:
toch al een aardig tijdje bezig geweest met fallout.
Al een redelijk eind met de mainquest.
Op een gegeven moment kun je powerarmor leren bij zo'n b.o.s. ventje.

Wie heeft er al bobbleheads gevonden?



Nog maar twee tot nu toe.


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 08-11-2008 13:43 by Dodo Profiel van Dodo

ik had er ook 2, en voor dat ik het wist had ik de mainquest klaar! erg kort :S
Aangezien je niet verder kon ben ik maar overnieuw begonnen. Toch me maar bezig houden met alles behalve de main


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 08-11-2008 15:33 by Schaep Profiel van Schaep

Ik heb er inmiddels drie. Jammer dat de main quest zo kort is dan, omdat het spel zelf wel erg uitgebreid is. Wat ik ook wel jammer vind is dat je zo snel op het maximum level zit, ik ben nu level 20 en heb nog maar de helft van de quests gedaan, laat staan alles verkend.

Edit: Ik kan nu denk ik ook beginnen aan de laatste missie. Nog maar even verder rondbanjeren in de Wastelands dan.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 08-11-2008 16:31]


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 09-11-2008 12:19 by Dodo Profiel van Dodo

Oh is 20 echt het hoogste lvl wat je kunt halen? balen!

Ps. heb je de bobblehead medicine in het begin gepakt nog in vault 101? anders kun je er nu niet meer bij. Ach en anders heb je nog een reden om overnieuw te beginnen

Denk dat ik toch maar zo'n stategie boek haal, vond het bij oblivion ook erg handig. Zo weet je tenminste waar alle quests zo'n beetje zitten.


Gisteren trouwens eventjes little big planet gespeeld. Had niet verwacht dat ik het zo leuk zou vinden. Ziet er goed uit, en is heel erg leuk


Argh
Usericon van Argh
Posted 09-11-2008 12:51 by Argh Profiel van Argh

staat little big planet enigzinds misschien in verband met little big adventure?


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 09-11-2008 14:53 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 9 november 2008 12:19 schreef Dodo het volgende:
Oh is 20 echt het hoogste lvl wat je kunt halen? balen!

Ps. heb je de bobblehead medicine in het begin gepakt nog in vault 101? anders kun je er nu niet meer bij. Ach en anders heb je nog een reden om overnieuw te beginnen

Denk dat ik toch maar zo'n stategie boek haal, vond het bij oblivion ook erg handig. Zo weet je tenminste waar alle quests zo'n beetje zitten.


Gisteren trouwens eventjes little big planet gespeeld. Had niet verwacht dat ik het zo leuk zou vinden. Ziet er goed uit, en is heel erg leuk


[SPOILERS]

Die heb ik in het begin niet gepakt, maar na The Waters of Life ontvang je een nieuw radiosignaal en krijg je de kans om terug te keren na Vault 101, toen heb ik hem alsnog opgehaald.

Verder zijn er nog een aantal te missen in de main quest.

Er is vast wel een site waarop alle informatie over Fallout 3 te vinden is. Ik wil het nu allemaal nog niet weten en het zelf ontdekken, maar bij Lost Odyssey heb ik op die manier wel een aantal quests gedaan nadat ik het spel had uitgespeeld. Daar had ik anders het geduld niet voor kunnen opbrengen.

Ik wil Fallout eigenlijk sowieso nog wel met een evil en een neutral character uitspelen en wat verschillende stats uitproberen, maar ik denk dat ik één personage aanhoud om gewoon mee rond te lopen en de boel mee te verkennen.

Edit: Toch de laatste missie ook maar eens bekeken, de main quest had inderdaad wel wat langer mogen zijn en ik vond de einden ook tegenvallen, inclusief een nare plothole en het gebrek aan een eindbaas.

[/SPOILERS]

Niet erg Fallout, maar wel een goede game, vind ik. Al begrijp ik wel dat sommige fans teleurgesteld zijn.

quote:
Op 9 november 2008 12:51 schreef Argh het volgende:
staat little big planet enigzinds misschien in verband met little big adventure?


Nee. Ik heb wel veel plezier gehad met Little Big Adventure 2.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 09-11-2008 22:31]


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 11-11-2008 13:20 by Dodo Profiel van Dodo

ik heb opgezocht waar de bobbleheads liggen, ik ga er niet persee naar opzoek, alleen als ik ergens ben en de naam komt me bekend voor kijk ik naar de bobblehead. Heb er nu 5.

[SPOILER]
Heb je al een hond gevonden?
Je kunt hem bij de vuilnisbelt vinden, een flink eind boven de bethesda ruins.
Heb hem maar in mijn megaton huis gedaan, anders gaatie dood
[EIND SPOILER]


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen