IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Vampire Magazine verandert in Archaic Magazine! Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 21-01-2009 23:20 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

They just return over and over again in increasingly disappointing sequels.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 21-01-2009 23:25 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik moet helaas zeggen dat dit klopt. Het is jammer dat wat eens zo'n goed webzine was nu te grabbel is gegooid en waarbij de kwaliteit ver, heel ver te zoeken is. Jammer.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Ghislain Lambert
Usericon van Ghislain Lambert
Posted 22-01-2009 15:47 by Ghislain Lambert Wijzig reactieProfiel van Ghislain LambertQuote dit bericht

Tja, dan kun je verschillende keuzes maken. Of je kapt ermee (wat sommigen met een goede en begrijpelijke reden gedaan hebben, anderen gewoon aardzeikers zijn zonder constructieve ideeen) of je gaat door en probeert er het beste van te maken om hopelijk ooit weer op een bepaald niveau terug te keren. Hoe het ook zij, het blijft een zine van, door en voor metal fans met allemaal dezelfde passie. De intentie is iig goed bedoelt en als mensen de artikels niet goed genoeg vinden dan is dat heel vervelend en wij zullen er alles aan doen om dit proberen te verbeteren (alhoewel ik echt van mening ben dat het niveau vergeleken met tig andere zines heus zo slecht nog niet is!). Wij kiezen in elk geval wel om er voor te blijven knokken.

cheers.


" When the going gets weird, the weird turn pro!"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-01-2009 15:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Veel mensen beseffen niet hoe moeilijk het is om een e-zine draaiende te houden.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 22-01-2009 15:51 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

http://www.archaic-magazine.com/articles.php?id=11



Ik ken alleen Ron, Tim en Dave nog. Daar heeft een flinke schifting plaatsgevonden zeg.

[Iemand vergeten.]

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 22-01-2009 15:57]


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 22-01-2009 15:52 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Wel frappant dat er nog steeds "vampire magazine staff" staat...


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 22-01-2009 15:52 by VM Saldiac Wijzig reactieProfiel van VM SaldiacQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2009 15:49 schreef Jenje het volgende:
Veel mensen beseffen niet hoe moeilijk het is om een e-zine draaiende te houden.

Kijk, daar zit veel waarheid in.

En Marcel als jij het allemaal maar kut vind is dat prima hoor. Maar wellicht kun je je tijd beter besteden.

Wij blijven lekker vrolijk doorploeteren.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 22-01-2009 17:04 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik besteed mijn tijd ook beter

Ik ben toch altijd al de pessimist geweest bij VM dus ik mag gerust zeggen: Vergane glorie.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 22-01-2009 17:11 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2009 15:51 schreef WhiteRider het volgende:
http://www.archaic-magazine.com/articles.php?id=11



Ik ken alleen Ron, Tim en Dave nog. Daar heeft een flinke schifting plaatsgevonden zeg.

[Iemand vergeten.]


Weet je wat Jeffrey/Nuberus tegenwoordig uitspookt?


VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 23-01-2009 0:28 by VM Saldiac Wijzig reactieProfiel van VM SaldiacQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2009 17:04 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ik besteed mijn tijd ook beter

Ik ben toch altijd al de pessimist geweest bij VM dus ik mag gerust zeggen: Vergane glorie.

Met jou is de "glorie" vergaan ja.

Ach, ik vind het wel lekker in de marge aan te klooien.


VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 23-01-2009 0:29 by VM Saldiac Wijzig reactieProfiel van VM SaldiacQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2009 15:52 schreef Mark het volgende:
Wel frappant dat er nog steeds "vampire magazine staff" staat...

Niet zo frappant hoor. We hebben in 2008 zo'n 4 "webmasters" er doorheen gejaagd die allemaal een grote mond hadden maar hun handjes niet konden laten wapperen.

Momenteel hebben we simpelweg niemand die kan programmeren cq. onze broncode kan aanpassen.

Stelletje kutamateurs dat we zijn!


VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 23-01-2009 0:30 by VM Saldiac Wijzig reactieProfiel van VM SaldiacQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2009 15:51 schreef WhiteRider het volgende:
http://www.archaic-magazine.com/articles.php?id=11



Ik ken alleen Ron, Tim en Dave nog. Daar heeft een flinke schifting plaatsgevonden zeg.

[Iemand vergeten.]

Julian?!?
Arnie van GTST!!!


Ghislain Lambert
Usericon van Ghislain Lambert
Posted 23-01-2009 15:23 by Ghislain Lambert Wijzig reactieProfiel van Ghislain LambertQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2009 0:30 schreef VM Saldiac het volgende:
Julian?!?
Arnie van GTST!!!


Volgens mij is het Robin...?


" When the going gets weird, the weird turn pro!"


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 23-01-2009 16:13 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2009 0:28 schreef VM Saldiac het volgende:
Met jou is de "glorie" vergaan ja.

Ach, ik vind het wel lekker in de marge aan te klooien.
Heb ik dat ooit beweerd? Heb mezelf nooit tot de beteren gerekend bij VM, anderen waren veel beter en zijn nog steeds goed in reviewen/interviewen trouwens. Maar ben zelf ook eerlijk tegenover jezelf...vanaf de problemen met de VM site waarbij artikelen verdwenen of fotoos en artikelen gemixed werden is het snel berg afwaarts gegaan. Het vertrek van zovelen komt echt niet zo maar uit de lucht vallen, daar ligt wel degelijk een grondslag aan vast.

Maar goed, ik heb het hier over VM en jouw opmerking begon toch de persoonlijke kant op te gaan. Ik zal mezelf daar niet toe verlagen. Succes verder met Archaic magazine.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-01-2009 16:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Kan me anders goed inkomen dat hij jouw eerste opmerking persoonlijk aantrekt. Wees blij dat hij doorzet, het had ook compleet verdwenen kunnen zijn.

Of was het dan cult dat je erbij egzeten had?


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 23-01-2009 16:26 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2009 16:16 schreef Jenje het volgende:
Kan me anders goed inkomen dat hij jouw eerste opmerking persoonlijk aantrekt. Wees blij dat hij doorzet, het had ook compleet verdwenen kunnen zijn.

Of was het dan cult dat je erbij egzeten had?
Aangezien jij er te weinig van af weet zal ik jouw reactie hier maar als niet gepost opvatten.

Ik ben destijds vertrokken omdat alle problemen niet opgelost konden worden. Tuurlijk, overal komen problemen voor en daar is niks mis mee. Maar na enkele webmasters en ruim een jaar verder was er nog niks verbeterd. Zelfs nu zijn de oudere artikelen nog steeds een chaos. Hoe serieus neem je jezelf en hoe trots ben je op je eigen werk als het chaos was, is en vrijwel zeker ook zal blijven? En begrijp me niet verkeerd, ik heb al die jaren met veel plezier van het team deel uitgemaakt dus ik zal ook geen kwaad woord zeggen over VM. Ik vind het gewoon jammer dat het zo naar de klote is gegaan en dat er nooit meer vooruitgang is geboekt sinds de ellende is begonnen.



Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 23-01-2009 16:28 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Ik weet niet hoe het komt, maar best een leuk topic dit.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 23-01-2009 16:30 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

En dat terwijl er niet eens naakte vrouwen in staan


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 23-01-2009 16:31 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ja, waar blijven die naakte vrouwen?


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 23-01-2009 16:33 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Bij deze een beginnetje
[/quote]


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 23-01-2009 17:45 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

quote:
Op 23 januari 2009 16:33 schreef Hub de Gallier het volgende:
Bij deze een beginnetje



Nou, echt bloot is het niet, maar ik zie weer twee pluspunten, en dat is een begin.

Ik ben één van die schrijvers die is weggeggaan, en mijn redenen daarvoor zijn bij Saldiac bekend. Ik zit nu prima bij Lords of Metal, maar in deze (voor anderen leuke) discussie moeten mij wel een paar dingen van het hart:

1 - Marcel was inderdaad één van de besten, zeker gezien zijn visie en contacten in de wereld; veel had er niet op Vampire gestaan als Marcel het niet had aangedragen. Dat Jenje begint over 'cult' beschouw ik als een geintje, want als Marcel ergens weinig om geeft is het cult of niet.
2 - Aanrommelen in de marge moet je niet te lang doen: het stikt de moord van de webzines, en slechts enkelen hebben de steun van de serieuze labels. Die steun is AM voor een groot gedeelte kwijt, en dat zie ik NIET met leedvermaak aan al ben ik weg
3 - Eigenlijk heeft AM niets meer met VM te maken; het is een heel ander webzine geworden met een heel andere invalshoek. Zelf mis ik gewoon de sterke black metal delegatie die VM had, en die ik nog nergens in zo'n vorm ergens anders heb gezien

En voor de rest hou ik mijn commentaar voor me tot ik Ron of Tim eens face to face zie, niet via dit forum...


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 23-01-2009 17:52 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 23 januari 2009 0:29 schreef VM Saldiac het volgende:
Momenteel hebben we simpelweg niemand die kan programmeren cq. onze broncode kan aanpassen.
Nog steeds niet ? Ricardo heeft mij 3 jaar geleden hier al eens voor benaderd..

[Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 23-01-2009 17:53]



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 23-01-2009 18:40 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2009 16:33 schreef Hub de Gallier het volgende:
Bij deze een beginnetje

is die kankerhoer nou nog niet dood ?


Fuck the world and fuck you


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-01-2009 18:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

.. ja want als een mens dood gaan zijn alle foto's en filmpjes ook dood!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 23-01-2009 18:48 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht



Fuck the world and fuck you


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen