IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Kiss the anus of a black cat Volgende pagina
R.
Usericon van R.
Posted 18-07-2008 20:20 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht




[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 19-07-2008 0:23]


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 18-07-2008 20:24 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

nu al overrated.


Suck my piss


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-07-2008 20:47 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Zag een paar dagen geleden een puntenslijper in de vorm van een kattenachterste.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 18-07-2008 21:07 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Ik moet nu wel dood, maar ik vind dit nog best prima klinken opzich...


Why doesn't my music get me all the chicks?


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 18-07-2008 21:08 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

Haha wat is dat nou weer voor naam?!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 18-07-2008 22:45 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Het is: Kiss The Anus of A Black Cat!

Best een leuk projectje overigens.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


R.
Usericon van R.
Posted 18-07-2008 22:48 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Oeps, MODS!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 19-07-2008 0:23 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2008 22:48 schreef R. het volgende:
Oeps, MODS!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 19-07-2008 13:52 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

Ben zeer benieuwd naar "The Nebulous Dreams". Vond de vorige werkjes fantastisch!


R.
Usericon van R.
Posted 07-12-2009 13:52 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht





Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 07-12-2009 21:16 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

Geweldige band, draai alle albums regelmatig. Vooral If The Sky Falls, We Shall Catch Larks vind ik fantastisch. Hopelijk binnen afzienbare tijd eens in Nederland te zien, bovenstaand filmpje zegt genoeg.



De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 07-12-2009 22:01 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Slechte bandnaam, mooie muziek.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 09-12-2009 21:47 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2009 13:52 schreef R. het volgende:





Dat klinkt me beter in de oren dan de bandnaam! Wie weet als ik tijd heb meer checken!



Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 10-05-2010 9:13 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Die Nebulous dreams is wel erg vet. Even wennen, maar sfeervoller dan het oudere werk.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 10-05-2010 9:18 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

Aye, gave plaat. Later dit jaar (oktober) een nieuwe, hopelijk meer in deze stijl ja.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-05-2010 9:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ah nice, vorige was idd erg lekker


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 15-05-2010 14:28 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Heb ze als band gezien, maar ben eigenlijk ook wel benieuwd naar het optreden als solo-act.



Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 15-05-2010 18:01 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Ik kan hier wel wat mee, twee albums van gedownload, en ik heb er wel van kunnen genieten


Why doesn't my music get me all the chicks?


FlappieDeClown
Usericon van FlappieDeClown
Posted 15-05-2010 23:06 by FlappieDeClown Wijzig reactieProfiel van FlappieDeClownQuote dit bericht

ja, best vet dit. Paar jaar geleden eens in Theater de Kikker of zo gezien, samen met Daniel Higgs. Die wat mij betreft wel de show stal, desalniettemin draaide dit ensemble er ook een leuke riedel uit. Geen idee hoe ik het in deze topic voorgestelde solowerk moet opvatten. Vertel!


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 28-05-2010 9:20 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Zoals je in het filmpje ziet; composities van de cd's uitgevoerd door slechts de songwriter van de band.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 08-03-2012 21:04 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Nieuw album is heerlijk. Heel andere sound (maximaal terug naar de jaren 80, veel minder folk), maar die dromerige, melancholische stemming die zo karakteristiek is voor KTAOABC komt wederom prachtig naar voren.

Hier te beluisteren:

http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/albums/KTAOABC.html


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Northward
Usericon van Northward
Posted 26-01-2015 13:40 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Iemand "If The Sky Falls, We Shall Catch Larks" te koop?


Silence
Usericon van Silence
Posted 26-01-2015 14:47 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Ik dacht; nieuw materiaal! Maar nee, een te koop gezocht.

[Dit bericht is gewijzigd door Silence op 26-01-2015 14:47]


Northward
Usericon van Northward
Posted 27-01-2015 20:47 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Hehe excuus, ik zoek dat ding al tijden voor een normale prijs. En die laatste plaat was toch niet veel


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 27-01-2015 21:06 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2015 20:47 schreef Northward het volgende:
Hehe excuus, ik zoek dat ding al tijden voor een normale prijs. En die laatste plaat was toch niet veel


Ik heb die twee jaar geleden eens gekocht in een tweedehandszaak voor 10 euro. Nog niet zoveel opgezet, ga het nog eens checken! Meer dan 50 euro op Discogs?


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 27-01-2015 21:11 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 18 juli 2008 20:24 schreef skullfuck het volgende:
nu al overrated.


En nog steeds.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen