IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Welke Belgische bands vindt men in Nederland goed, ook de minder gekende? Vorige pagina | Volgende pagina
Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 30-09-2002 11:41 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

quote:
Op 27 september 2002 14:17 schreef Azagthoth het volgende:
(uhm, waar ligt NederEland eigenlijk precies ?)


I'm very sorry é, bij het intypen van dit topic even aan de "e" blijven haperen, als één van de mods misschien zo vriendelijk wil zijn dit aan te passen?

BTW: Ik vind ook dat Sengir suckt! Vooral die "Top 40" - manieren van die dame zijn om van te

[Dit bericht is gewijzigd door Mortanius op 30-09-2002 12:25]


Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 30-09-2002 12:22 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 27 september 2002 14:10 schreef zjosuah het volgende:
Black Widow (bedoel je die van Streetfighter lp ?) waen géén Walen ! (Limburgers).

Soms is't verschil miniem

btw zjos wat vidn je van trouble Agency, heb zaterdag die derde demoCD gekregen, best wel te pruimen! wel ff Cyclone wegdenken


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-09-2002 14:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht



wladimir
Usericon van wladimir
Posted 30-09-2002 17:22 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

axamenta, dagorlad, ancient rites


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 30-09-2002 17:33 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

aborted


No meat is sweater


zjosuah
Wino still rules as Hell !!
Usericon van zjosuah
Posted 30-09-2002 17:39 by zjosuah Wijzig reactieProfiel van zjosuahQuote dit bericht

btw zjos wat vidn je van trouble Agency, heb zaterdag die derde demoCD gekregen, best wel te pruimen! wel ff Cyclone wegdenken

ken 'k nie....
'k Ben precies iet aan 't missen..


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 30-09-2002 17:41 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Aborted en Svartkrist vind ik te pruimen... de rest is niet echt veel, eigenlijk!


BKOD
Usericon van BKOD
Posted 12-05-2003 18:54 by BKOD Wijzig reactieProfiel van BKODQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2002 16:18 schreef Jenje het volgende:
Ahum
Daar zijn andere topics voor.

Maar is Suicide Commando nou belgisch eigenlijk ??


Inderdaad


Man need not kneel before the angels, nor lie in death forever. But for the weekness of the feeble will...


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 12-05-2003 19:02 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

Kent iemand misschien de belgische band johnson tennis, zag ze een keer op een flyer staan ondvermelding Psychedelische Stoner?
ik zou nl graag meer over deze band willen weten...


And my marlboro light


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 12-05-2003 19:03 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

De Stijn van Cauter projecten zijn wel tof


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 12-05-2003 19:12 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2002 6:17 schreef Mutilator het volgende:
Ergens ver weg gaat een gedimpt lampje branden...maar toch vooral om de leuke bandnaam, niet zozeer om de muziek.

Aanrader dus? Hoe zou je het omschrijven?


Hele vette band! Ze repeteerden een straat verder ne naar het schijnt gaat hun drummer terug beginnen! We zullen hem dadelijk eens aanspreken! Heerlijk technische death metal zoals Death.


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 12-05-2003 19:37 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Lugubrum vind ik echt geweldig, heb sinds een paar dagen De Totem en dat is echt een wereld plaat. Vuig tot op het bot...


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 12-05-2003 19:43 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

Belgische blond=Raymond van het Groenewoud enne Jean marie Pfaff groep

P,s.v Enthroned en ja-natuurlijk Lugubrum Boerske Bleck Metal-Winterstones heersch

[Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 12-05-2003 19:46]


screamingdarkness
Usericon van screamingdarkness
Posted 12-05-2003 21:53 by screamingdarkness Wijzig reactieProfiel van screamingdarknessQuote dit bericht

AXAMENTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Sater
Usericon van Sater
Posted 12-05-2003 22:26 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Lugubrum
Panchrysia
Verder ben ik niet bekend met de belgische scene op de grotere (voor mij oninteressante) namen na.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 12-05-2003 22:27 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

CYCLONE!!!!!!!



Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 12-05-2003 23:27 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Lugubrum blaast de stront onder je klompen vandaan!!!!


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 12-05-2003 23:30 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Ik vind CLOUSEAU nog al goed!


I Find That I Am Not There...


hammer
Usericon van hammer
Posted 12-05-2003 23:36 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

ashmolean vin ik erg gaaf!!
verder ook wel oke:
after all, oceans of sadness, prejudice

en

ancient rites



H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 12-05-2003 23:37 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Belgian asociality


Life doesn't get much better than this!


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 12-05-2003 23:39 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

De enige belgische bands die nog op iets lijken zijn Axamenta, Oceans of Sadness en Manic Movement, en eventueel Mortifer, de rest is brol


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 13-05-2003 8:39 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

Ik val wellicht in herhaling maar toch:

Iconoclasm (Marching Evil is een verdomd goed album dat steevast vergeten wordt)Indien iemand nog de eerste MCD zoekt, met de befaamde cover, ik heb er nog eentje op overschot om te traden

Recentelijk: Nartvind met debuut op Painkiller Records (zie review op Vampire Magazine)

De demo van Grimfaug is ook steengoed (beetje als Dark Medieval Times van Satyricon)

Lugubrum (Vooral dan de split met Sudarium,de Totem en de split met Finsternis)

En er zijn er zeker nog


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-05-2003 9:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Pantheïst!


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 13-05-2003 9:19 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Aborted, enige wat ik ken van belgie


"This one is older than shit, heavier than time!"


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 13-05-2003 9:43 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Enthroned
Ancient Rites
Dagorlad (die laatste plaat is best lekker!)
Channel Zero
Aborted
en natuurlijk Belgian Asociality (KOPPIJN MORGE, BLAAARRGGHHH )



Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen