IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Olympische Spelen 2008 Volgende pagina
MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 11-08-2008 17:27 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Waarom is er nog geen topic over de Olympische Spelen?!

Nederland heeft al 3 medailles gewonnen!!!



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 11-08-2008 17:52 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Nou, al drie. De Chinezen hebben er al 14.

We hebben weer wat discipline nodig in dit land.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 11-08-2008 17:56 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Idd, fuck mensenrechten.


Argh
Usericon van Argh
Posted 12-08-2008 2:13 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Idd, hoop dat er binnen afzienbare tijd dit geweldige sportevenement in ons land georganiseerd gaat worden. En dat er maar een hoop achterstandswijken gesloopt mogen worden en plaats nemen voor biljarden kostende olympische stadiums, zodat wij lekker met een pilsje de strijd om gouden plakken vanuit de luie stoel kunnen bewonderen. Als vervent roker betaal ik hier uiteraard dan ook lekker aan mee!

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 12-08-2008 2:18]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


SQT
Usericon van SQT
Posted 12-08-2008 2:22 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

2028, volgens mij is dat het jaar waar we voor kunnen gaan. En inderdaad, ik heb er ook al over gedacht een topic te starten, door lamlendigheid niet gedaan. 1 x goud, 1 x zilver, 1 x brons, en ik verwacht dat er nog wel een aantal bij zullen komen (zwemmen, roeien, beachvolleybal, judo, hockey). Zie hier het overzicht.

Overigens stond er in de Pers nog wel een interessant artikel betreffende de Spelen waar ik het wel gedeeltelijk mee eens ben. Ze hebben het hier over het teveel aan Olympische categorieen.

[Dit bericht is gewijzigd door SQT op 12-08-2008 2:34]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-08-2008 7:35 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik ga voor de christenspelen


signature


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 12-08-2008 10:22 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2008 2:22 schreef SQT het volgende:
2028, volgens mij is dat het jaar waar we voor kunnen gaan. En inderdaad, ik heb er ook al over gedacht een topic te starten, door lamlendigheid niet gedaan. 1 x goud, 1 x zilver, 1 x brons, en ik verwacht dat er nog wel een aantal bij zullen komen (zwemmen, roeien, beachvolleybal, judo, hockey). Zie hier het overzicht.

Overigens stond er in de Pers nog wel een interessant artikel betreffende de Spelen waar ik het wel gedeeltelijk mee eens ben. Ze hebben het hier over het teveel aan Olympische categorieen.

Wel een onderhoudend betoog ja. Het afschaffen van de vrouwendisciplines is natuurlijk niet haalbaar. Wel ben ik voor afschaffing van voetbal en tennis. Dat gaat natuurlijk nergens over.


Dear dirty delightful old drunken old days


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 12-08-2008 10:50 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Gooi handbal en kleiduiven schieten er dan ook meteen maar bij. En omdat ik een schijthekel heb aan volleybal die ook maar
En dat China/de VS veel medailles hebben is niet zo gek. Met zoveel inwoners kun je gewoon kiezen uit tig goede spelers om je team samen te stellen. Hier zijn het er veel minder die op dat niveau sporten.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 12-08-2008 11:27 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Hehe, bedankt voor de link naar het artikel. Ben met een redelijk grote glimlach geëindigd.


Ben het overigens helemaal eens met het artikel, met praktisch elke letter. Zo snel mogelijk van A naar B, al het andere is jammer - maar - helaas. Zeker als het gaat om van die teringsporten als snelwandelen of steeplechase, zoals daar al wordt aangegeven.

Sowieso fokkin niet normaal, dat zwemmen. 4 keer series, 2 keer halve finales en 1 keer de finale, toch? En dat 32 fucking keer. Volgens mij is de enige reden dat ze zo disproportioneel veel wedstrijden hebben, het feit dat dat stadion nog een keer terugbetaald moet worden. Iets met sponsors en geen andere interessante watersporten.




Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 12-08-2008 11:28 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2008 10:50 schreef Mottighaerd het volgende:
En dat China/de VS veel medailles hebben is niet zo gek. Met zoveel inwoners kun je gewoon kiezen uit tig goede spelers om je team samen te stellen. Hier zijn het er veel minder die op dat niveau sporten.

Scherpe observatie!


Dear dirty delightful old drunken old days


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 12-08-2008 11:43 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2008 11:27 schreef WhiteRider het volgende:
Hehe, bedankt voor de link naar het artikel. Ben met een redelijk grote glimlach geëindigd.


Ben het overigens helemaal eens met het artikel, met praktisch elke letter. Zo snel mogelijk van A naar B, al het andere is jammer - maar - helaas. Zeker als het gaat om van die teringsporten als snelwandelen of steeplechase, zoals daar al wordt aangegeven.

Sowieso fokkin niet normaal, dat zwemmen. 4 keer series, 2 keer halve finales en 1 keer de finale, toch? En dat 32 fucking keer. Volgens mij is de enige reden dat ze zo disproportioneel veel wedstrijden hebben, het feit dat dat stadion nog een keer terugbetaald moet worden. Iets met sponsors en geen andere interessante watersporten.




Waterpolo! Dat is interessant, alleen de vrouwen doen het fatsoenlijk in NL. De heren zijn ronduit slecht.


"This one is older than shit, heavier than time!"


SQT
Usericon van SQT
Posted 13-08-2008 12:26 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Jahaa, penalty!


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 13-08-2008 12:30 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

GOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL


Bazzio Attacks!!!


SQT
Usericon van SQT
Posted 13-08-2008 12:32 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Juischt!

Ik was al bang dat ik de enige was die naar deze ex-deceptie zat te kijken


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 13-08-2008 12:37 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Hahaha, met een half oog want het is bagger.


Bazzio Attacks!!!


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 13-08-2008 12:48 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Billen knijpen nu


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


SQT
Usericon van SQT
Posted 13-08-2008 12:52 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Tegen Argentinie, dat wordt wat


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 13-08-2008 12:57 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 13 augustus 2008 12:52 schreef SQT het volgende:
Tegen Argentinie, dat wordt wat
dat wordt naar huis gaan



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-08-2008 13:03 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2008 2:22 schreef SQT het volgende:
Overigens stond er in de Pers nog wel een interessant artikel betreffende de Spelen waar ik het wel gedeeltelijk mee eens ben. Ze hebben het hier over het teveel aan Olympische categorieen.

Gewoon terug naar de roots; geen vrouwen, naakt, geen barbaren (=niet-Grieks sprekenden), alleen nog de ruige/militaristische sporten van toen


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


SQT
Usericon van SQT
Posted 13-08-2008 13:04 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 13 augustus 2008 12:57 schreef Mies het volgende:
dat wordt naar huis gaan


Dàt, en jammer, wanstaltig, afzien

Nu even hopen op Bosch, ze doet het niet slecht.

[Dit bericht is gewijzigd door SQT op 13-08-2008 13:04]


SQT
Usericon van SQT
Posted 13-08-2008 13:08 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Nice, nog een judoplak. Mooie ippon ook.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 13-08-2008 13:12 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Morgen 4:45 maar ff de wekker zetten voor VDH


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


SQT
Usericon van SQT
Posted 13-08-2008 13:15 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Dat is me toch wel iets te vroeg. Misschien dat ik de nacht even doorhaal en dan bezopen ga zitten kijken. En anders de herhaling.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 13-08-2008 14:02 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Ik mis korfbal op de Spelen.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 13-08-2008 14:42 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

En ik jeu de boules en koekhappen


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 13-08-2008 14:51 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2008 13:12 schreef NecRobert het volgende:
Morgen 4:45 maar ff de wekker zetten voor VDH

Pieter is aan de dope.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen