IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Olympische Spelen 2008 Vorige pagina | Volgende pagina
NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 14-08-2008 14:47 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Waarom kreeg de Kazach de ippon wel dan? Of was dit puur interpretatie vd scheids?


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-08-2008 14:54 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2008 14:47 schreef NecRobert het volgende:
Waarom kreeg de Kazach de ippon wel dan? Of was dit puur interpretatie vd scheids?

Interpretatie denk ik dan. Het is bij bepaalde worpen (offerworpen, bvb) moeilijk te zien wie de ippon daadwerkelijk maakt.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 14-08-2008 15:06 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Hmm, ik lees net dat Grol de scheids gelijk geeft, dus het zal wel..

Vierde brons alweer. Lelijke kleur is dat..


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 14-08-2008 17:30 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Beetje jammerlijk einde van VDH's mooie carriere, minimaal brons had ik toch wel zeker verwacht.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 14-08-2008 17:32 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

einde van zn cariere? vrijwillig gestopt of enorme blesure?

en over de enige sport daar die me boeit: de nederlandse honkbal ploeg heeft weer verloren


Je moeder.


SQT
Usericon van SQT
Posted 14-08-2008 17:32 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Het NOS-interview een uur o.i.d. na de wedstrijd was dat betreft wel mooi, daar legt hij ook in uit waarom hij geen brons heeft gepakt, hoewel dat had gekund.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 14-08-2008 17:38 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2008 17:32 schreef karnivoor het volgende:
einde van zn cariere? vrijwillig gestopt of enorme blesure?

en over de enige sport daar die me boeit: de nederlandse honkbal ploeg heeft weer verloren


De nederlagen zijn ook niet mis qua cijfers, maar ja, met de Haarlemse Honkbal Week en de oefenpartijen ter voorbereiding op de Olympische Spelen leed Nederland ook constant kansloze nederlagen. Ze zijn gewoon totaal uit vorm.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 14-08-2008 17:40 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

idd, drama. was ik maar nooit gestopt, dan stond ik daar nu NL te redden



Je moeder.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 14-08-2008 17:42 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Je bent nu toch ook een knuppel? :')


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 14-08-2008 19:23 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Federer er ook al uit, idem de Williams zussen. Ik begin stilaan medelijden te krijgen met Federer


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-08-2008 23:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

hahah Williamzen




heeft iemand een foto van de Chinese ploeg van de meisjes die goed wonenn op acrobatiek en zo???


signature


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 15-08-2008 21:09 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

De Nederlandse baanwielrenners hebben een goede periode uitgekozen om totaal uit vorm te zijn

[Dit bericht is gewijzigd door Blueprint op 15-08-2008 21:10]


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 15-08-2008 22:27 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 14 augustus 2008 17:42 schreef Lionheart het volgende:
Je bent nu toch ook een knuppel? :')



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-08-2008 11:48 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Die Nah Li is goe bezig tegen Safina in de halve finale


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-08-2008 13:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

haha, ItaliË 2-1 achter tegen de belgen,

Belgen nochtans na 17 minuten met rood en penalty achter


signature


Rottend-Vleesch
Caffeine Satanist.
Usericon van Rottend-Vleesch
Posted 16-08-2008 13:23 by Rottend-Vleesch Wijzig reactieProfiel van Rottend-VleeschQuote dit bericht

Gister ff dat wildwater varen zitten kijken, dat was wel leuk, klote voor die Duitsers die tegen die paal opvaarden, die hebben nou wel wat blauwe plekjes denk ik.


More Evil0r Than Skelet0r


Rottend-Vleesch
Caffeine Satanist.
Usericon van Rottend-Vleesch
Posted 16-08-2008 13:24 by Rottend-Vleesch Wijzig reactieProfiel van Rottend-VleeschQuote dit bericht

btw, Wie heeft dat filmpje nog gezien van die gewichtheffer?
Dat zag er best.....ehm...pijnlijk uit.


More Evil0r Than Skelet0r


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-08-2008 13:26 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

wereldkampioen armdraaien


signature


Rottend-Vleesch
Caffeine Satanist.
Usericon van Rottend-Vleesch
Posted 16-08-2008 13:34 by Rottend-Vleesch Wijzig reactieProfiel van Rottend-VleeschQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2008 13:26 schreef Hypnos het volgende:
wereldkampioen armdraaien


Halterkoppen.


More Evil0r Than Skelet0r


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-08-2008 13:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

3-2 voor BElgië tegen ItaliË!!!

en die assholes hebben al 2 penalties gekregen, en we speelden een uur met een man minder!!!


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-08-2008 13:53 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2008 13:42 schreef Hypnos het volgende:
3-2 voor BElgië tegen ItaliË!!!

en die assholes hebben al 2 penalties gekregen, en we speelden een uur met een man minder!!!


Belgen naar de halve finale


SPAGHETTI'S GO HOME!!!!!!!!!!


signature


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 16-08-2008 14:17 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Gaan de Belgen dan toch een medaille scoren?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-08-2008 14:17 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Gay ligt er al uit in de reeksen


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-08-2008 14:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2008 14:17 schreef Blueprint het volgende:
Gaan de Belgen dan toch een medaille scoren?


tuurlijk niet, ze kunnen nog 4de worden


signature


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 16-08-2008 14:20 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2008 13:53 schreef Hypnos het volgende:
Belgen naar de halve finale
[...]


Woehoe, net ook gezien, supermatch!


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen