IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Het debat van gisteren Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-03-2002 12:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wat me wel opviel is dat Leefbaar Utrecht, waar die hele klote zooi vanuit ontstaan is, zwaar verloren heeft ...

Conclusie: dat hele Leefbaar en Fortuyn is gebakken lucht.


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 07-03-2002 12:23 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 7 maart 2002 12:21 schreef Jenje het volgende:

Hij is jammer genoeg alleen wel erg intelligent op het gebied van indoctrinatie.


Hij is dan ook socioloog he.. Wat hem dan ook de nodige autoriteit verschaft bij de bevolking..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-03-2002 12:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Het geeft hem geen autoriteit, hij weet wat mensen willen horen.

Kleine verwijzing naar het verleden. De minister van Propaganda onder Hitler (ik ben zijn naam ff kwijt) kon dat ook erg goed.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 07-03-2002 12:27 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Josef (dacht ik) Goebbels.

Fortuyn is inderdaad een briljant redenaar. Als ik hem een speech zie houden vind ik dat ontzettend knap hoe hij de boel manipuleert en in z'n handje houdt. Ik wou dat ik dat kon! Dan werd het nog wat met Supermarkt Nuklear Holokaust (SNH)


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 07-03-2002 12:30 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Ik vond Balkenende een parodie op zich zelf, kan die zelf ook niks aan doen. Die Rosenmuller ofzo en Melkert zijn alleen maar bezig met Fortuyn afkraken, inplaats van een echte campagne voeren en vooral Melkert kan geen kritiek hebben op paars, alles is volgens hem goed gegaan in paars. Yeah right...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-03-2002 12:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2002 12:27 schreef Dwaallicht het volgende:
Josef (dacht ik) Goebbels.

Fortuyn is inderdaad een briljant redenaar. Als ik hem een speech zie houden vind ik dat ontzettend knap hoe hij de boel manipuleert en in z'n handje houdt. Ik wou dat ik dat kon! Dan werd het nog wat met Supermarkt Nuklear Holokaust (SNH)

Spaar zegeltjes om uw illegale buurman gratis het land uit te trappen yeehaa !


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 07-03-2002 13:21 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Sorry, dat Melkert SpermaPim niet wilde feliciteren vind ik juist getuigen van vasthoudenheid aan zijn principes.
Zou jij Saddam Hussein ook een hand willen geven omdat hij een staatsman is? Laat die megalomaan-in-spe vet asociaal in de stront zakken.
Heeft niemand gemerkt dat hij het de HELE TIJD had over "MIJN PARTIJ" en vervolgens over hoe "WIJ in de politiek" iets zouden moeten aanpakken?
Subconscious conditioning heet dat als je't aan mij vraagt.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-03-2002 15:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Melkert is passé daarom is ie zo chagi.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-03-2002 15:32 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2002 12:20 schreef Dwaallicht het volgende:
Zo gaat het altijd, want er moet wel geregeerd worden.
'De schoorsteen moet roken'.
Zo denk ik bv. ook dat als Groen Links in de regering komt ze een vreselijk stel draaikonten zullen worden om EN te kunnen blijven regeren met goed fatsoen EN de linkse achterban tevreden te houden. De nieuwe partijnaam wordt dan 'Grijs Midden'.


als groen links met een beperkt aantal zetels gaat regeren ondermijnnen ze zichzelf. Kijk maar naar D'66. Ik zou het wel wanhopig vinden als ze, met laten we zeggen 7 a 8 zetels, met de grote jongens mee zouden doen, puur voor het regeren. nee, laat die allen-maar-aan winst-denkende, markt-geile bendes die nu voor het zeggen hebben nog maar nog een tijdje regeren. ik voorspel dat op een geven moment de bevoling ze nog meer zat zullen zijn dan nu.(alleen hoop ik dat er dan nog iets van open ruimte in NL is)


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 07-03-2002 16:46 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

God ja, Melkert: kan het nog kinderachtiger Zielig mannetje. Ik krijg ook de kriebels van die Fortuyn, maar Melkert had zich wel normaler& volwassener mogen opstellen... Dit was een aanfluiting, als hem dát geen stemmen gaat kosten weet ik het ook niet meer.


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 07-03-2002 16:57 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Ze waren echt als kleine kinderen doorelkaar aan het praten, zo ongelooflijk triest.

en dan moeten zij ons gaan leiden...


wat ik ook nog belachelijk vind, is dat er maar 54 procent is komen stemmen!


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 07-03-2002 20:48 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2002 12:14 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik denk eerder dat nu Fortuyn de stem van het volk is/wil zijn. Melkert is nu eerder de stem van de gevestigde orde.
En Jade: denigrerende opmerkingen maken is één, bijdragen aan een inhoudelijke discussie is een tweede.

kheb dat debat niet gezien...
maar 1 ding weet ik wel als melkert net zo saai is in zoon debat als dat ie tijdens familie feestjes schijnt te zijn heb ik medelijden met de personen die hebben zitten kijken [dit is geen flauw grapje, melkert = een verre neef van mn moeder en schijnt volgens sommige familie leden een verschrikkelijk saai persoon te zijn]


My madness, my sadness


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-03-2002 23:22 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2002 12:23 schreef Jenje het volgende:
Wat me wel opviel is dat Leefbaar Utrecht, waar die hele klote zooi vanuit ontstaan is, zwaar verloren heeft ...

Conclusie: dat hele Leefbaar en Fortuyn is gebakken lucht.


Al te goed heb je dan niet opgelet aangezien er gisteren in Utrecht niet gestemd werd. Gemeente Utrecht ging al in 2000 wegens een gemeentelijke herindeling naar de stembus.

Ik denk dat jij op Leefbaar Hilversum doelt. Die hebben inderdaad verloren maar blijven nog steeds de grootste partij in Hilversum.

Chelman


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-03-2002 23:26 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2002 12:30 schreef Iskariot het volgende:
Ik vond Balkenende een parodie op zich zelf, kan die zelf ook niks aan doen. Die Rosenmuller ofzo en Melkert zijn alleen maar bezig met Fortuyn afkraken, inplaats van een echte campagne voeren en vooral Melkert kan geen kritiek hebben op paars, alles is volgens hem goed gegaan in paars. Yeah right...


Om eerlijk te zijn vond ik Balkenende de enige van de 'grote' partijen die echt goed uit de bus kwam. Die kerel heeft de uitstraling van een sulletje maar is retescherp wat zeker niet gezegd kon worden van Rode Adje en Dijkstal.

Overigens vind ik het jammer dat de VVD Zalm niet als lijsttrekker heeft opgesteld. Ze hadden hun verlies in dat geval veel meer kunnen beperken.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 08-03-2002 0:49 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

Ik vondt die Dijkstal echt een LOSER.


Pim Deed het goed.

[Dit bericht is gewijzigd door linknl op 08-03-2002 1:13]


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 08-03-2002 0:51 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Pim deed wat goed ?



linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 08-03-2002 0:52 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2002 0:51 schreef Azagthoth het volgende:
Pim deed wat goed ?


Debateren, en hij speelde goed in op het gedram van de anderen.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 08-03-2002 0:54 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Yep, daar is-ie inderdaad erg goed in. Discussiëren, redevoeringen houden, etc.

Hij is zich zeer bewust van de macht van het woord en van wat WEL uitmaakt in politiek (en dat is niet: inhoud). In die zin heb ik ook enorm veel respect voor Pim Fortuyn. Alleen sta ik qua politieke ideeën mijlenver van hem af, al zou ik precies dezelfde middelen als hij gebruikt hebben. Die zijn nl. effectief, en zo werkt dat in de politiek.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 08-03-2002 0:56 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

progressieve achteruitgang...





Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 08-03-2002 1:16 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2002 23:26 schreef Chelman het volgende:
Om eerlijk te zijn vond ik Balkenende de enige van de 'grote' partijen die echt goed uit de bus kwam. Die kerel heeft de uitstraling van een sulletje maar is retescherp wat zeker niet gezegd kon worden van Rode Adje en Dijkstal.

Overigens vind ik het jammer dat de VVD Zalm niet als lijsttrekker heeft opgesteld. Ze hadden hun verlies in dat geval veel meer kunnen beperken.

Ik vond dat ze allemaal niet echt iets inhoudelijks te zeggen hadden. Ze zaten allemaal beetje op elkaar af te geven en het ging allemaal een beetje te veel over Fortuyn.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-03-2002 8:24 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2002 0:54 schreef Dwaallicht het volgende:
Yep, daar is-ie inderdaad erg goed in. Discussiëren, redevoeringen houden, etc.

Hij is zich zeer bewust van de macht van het woord en van wat WEL uitmaakt in politiek (en dat is niet: inhoud). In die zin heb ik ook enorm veel respect voor Pim Fortuyn. Alleen sta ik qua politieke ideeën mijlenver van hem af, al zou ik precies dezelfde middelen als hij gebruikt hebben. Die zijn nl. effectief, en zo werkt dat in de politiek.


ik heb een stukje gezien van dat lijsttrekkers debat en het werd mij zeer duidelijk waarom fortuyn zovel wint. hij is duidelijk en ondubbelzinnig.hij geeft gewoon antwoorden in plaats van dat ontwijkende gedoe van de regerende macht. hij wordt niet gehinderd door enige vorm van politiek correctheid, wat hem in staat stelt om polittike tegenstanders direct te confronteren met wat ze zeggen. ook heeft hij duidelijke doelen.ik ben het niet met hem eens maar ik hoop dat zijn aanwezigheid een trendbreuk in de politiek zal veroorzaken. ik hoop dat de politice DUIDELIJK zullen zeggen waar ze voor staan en wat we zullen doen in plaats van dat vage, op meerdere manieren te interpreteren uitspraken die ze nu doen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-03-2002 12:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Fortuyn geeft maar halve oplossingen.
Buitenlanders moeten weg, ze moeten dit en dat. En hoe gaan we dat betalen kale leernicht (discrimineren mag van hem , dus doen we dat ook).

Het is dat hij heel beheersd overkomt en goed kan lullen, andrs viel het meteen op dat het weer een Janmaat figuur is.


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 08-03-2002 12:31 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Kijk naar de resultaten van het stemmen.....komt niet zomaar uit de lucht vallen.
Als die vent nog meer aandacht krijgt via de media gaan alleen nog meer mensen op hem stemmen.
Het enigste wat je hoort als het over verkiezingen gaat is de naam PIM.........nou hij heeft gewoon een geniale manier gevonden om met de media om te gaan en zo stemmen te winnen.........

Lees maar op diverse forums....gaat alleen maar over hem.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 12-03-2002 10:59 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2002 11:56 schreef Dwaallicht het volgende:
Denk je nou echt dat men hier problemen heeft met de politieke incorrectheid van Pim Fortuyn?? Kom nou... voor mijn part tatoeert elke minister 'Arbeit Macht Frei' op zijn/haar voorhoofd. Politiek

Het probleem met Fortuyn is niet z'n 'politieke incorrectheid', niet z'n kale harses, niet z'n homoseksualiteit, maar het feit dat hij
- inspeelt op onderbuikgevoelens hetgeen ten koste gaat van bestuurlijke inhoud (toch waar het in politiek om zou moeten draaien)
- pal zal staan voor de ondernemende middenstand; daar gaat je gesubsidieerde gezondheidszorg, daar gaat het onderwijsbudget... zeg maar dag met je handje, dat wordt de triomf van het marktmechanisme
- het einde zal betekenen voor het laatste plekje GROEN in NL. Fortuyn en milieu?? kom nou...

Laat die man alsjeblieft opzouten met z'n demagogie inderdaad. Nu wordt politiek NOG belachelijker.


AHHAAHAH dit is echt de grootste onzin die ik in tijden heb mogen lezen op dit forum. Sorry dat ik oude onderwerpen aansnijd. Maar ik ben ook reeds een maand niet hier geweest.. Punt is een coalitie tussen linksen partijen zal het einde betekenen van wat we nu als normaal herkennnen. Geen staatsschuld oa. Jij zeikt hem af omdat hij een andere aanpak van bestedingen wil en minder gelagerd stelsel van ambtenaren wil en hij daarmee wel geld uitspaard! Dus kom niet ouwehoeren dat meneer ons hele stelsel verziekt, want kijk anders nog maar es effe naar circa 1990 toen we torenhoge schulden hadden onder leiding van de geweldig linkse partijen..
En dat geouwehoer over einde milieu.! Hoe kom je daarbij!??? Dat is nog niet eens punt van discussie geweest en jij hebt je woordt al weer klaar! Ik zou zeggen, wacht zijn partijprogramma maar af! En dan praten we verder, zullen we zien wie er wel of niet gelijk heeft!



"This one is older than shit, heavier than time!"


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 03-01-2003 22:31 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Het debat van 3 januari 2003



Zo, duidelijke header om de nieuwe discussie aan te geven.

Even snel in de reclame.. ben ik de enige die vindt dat Balkenende compleet afgemaakt wordt door Bos en Marijnissen?


I'm not being rude. You're just insignificant.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen