IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Het debat van gisteren Vorige pagina
¿¡Mr.Lafawijn¿¡
Usericon van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡
Posted 03-01-2003 22:32 by ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ Wijzig reactieProfiel van ¿¡Mr.Lafawijn¿¡Quote dit bericht

damn de CVP doet nog nie mee,
over 4 jaar waarscheindelijk wel duzzz


Nabua Vonveilla


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-01-2003 22:40 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 3 januari 2003 22:31 schreef helmet het volgende:
<H2>Het debat van 3 januari 2003</H2>

Zo, duidelijke header om de nieuwe discussie aan te geven.

Even snel in de reclame.. ben ik de enige die vindt dat Balkenende compleet afgemaakt wordt door Bos en Marijnissen?


Niet de enige...Balkenende is een achterbakse opportunist maar de strijd gaat vooral tussen Marijnissen & Zalm.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 03-01-2003 22:58 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 3 januari 2003 22:40 schreef Mutilator het volgende:
maar de strijd gaat vooral tussen Marijnissen & Zalm.
Dat zeer zeker, maar daarom vond ik het zo typisch dat Balkenende, lijsttrekker van de grootste partij van het land momenteel, zo ver naar de achtergrond viel.. hoe kunnen mensen toch blijven stemmen op een partij die blijkbaar zo weinig in te brengen heeft?


I'm not being rude. You're just insignificant.


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 03-01-2003 22:59 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2003 22:40 schreef Mutilator het volgende:
Niet de enige...Balkenende is een achterbakse opportunist maar de strijd gaat vooral tussen Marijnissen & Zalm.


Verdorie was helemaal vergeten dat dit vanavond was . Heb nu alleen het laatste kwartier gezien ff wat andere programma's kijken.

Alleen kan ik nooit zo lang naar Harry Potter kijken zonder spontane kotsneigingen te krijgen


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-01-2003 23:26 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

het was erg boeiend! Ik vond de linkse kant sterker voor de dag komen (ik heb het nu niet over de inhoud). Zalm sloeg bijna effe op tilt tegen Marijnissen, komisch was dat.Maar wat is die Balkenende toch een nikszeggend figuur. Die kan gewoon niet communiceren. Zeg nu eesn gewoon een keer "ja"of "nee". Bos was erg goed. Evenals Marijnissen.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 03-01-2003 23:31 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2003 22:40 schreef Mutilator het volgende:
Niet de enige...Balkenende is een achterbakse opportunist maar de strijd gaat vooral tussen Marijnissen & Zalm.


Winnaars vond ik:
Marijnissen.
Ondanks een paar uitglijders (kinderachtige SP-erige verwijtjes richting VVD/ Paars) kwam hij zeer sterk over!

Zalm.
Hij kwam rustig doch krachtig op me over, heldere formuleringen, liet zich niet onder de tafel lullen.

Verliezer:
Bos
Bwargh! Onzeker, het leek wel of hij heeeel graag vriendjes met Jan wil worden bwargh! Slappe argumenten, slap overkomen.

Balkenende: sja, zoals altijd.. Rustig, beleefd, duidelijk.. In dit debat redelijk op de achtergrond aanwezig. Daardoor heeft hij m.i. niets gewonnen maar ook niets verspeeld.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen