IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Girl metalshirts Vorige pagina | Volgende pagina
Schaep
Usericon van Schaep
Posted 15-08-2008 0:31 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Die hebben ze ook bij de Large, lulhannes.


Elena
Usericon van Elena
Posted 15-08-2008 0:36 by Elena Wijzig reactieProfiel van ElenaQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2008 21:52 schreef Sneeuwwitje het volgende:
Ja vreselijk is dat! Voel me net zo'n discuswerpster dan.

Snap ook niet dat standaard girlies altijd zo niet-sexy-tot-aan-de-keel-van-stof zijn


Elena
Usericon van Elena
Posted 15-08-2008 0:36 by Elena Wijzig reactieProfiel van ElenaQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2008 0:31 schreef Schaep het volgende:
Die hebben ze ook bij de Large, lulhannes.
Daar komt ie ook vandaan Pik.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 15-08-2008 0:38 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2008 0:36 schreef Elena het volgende:
Daar komt ie ook vandaan Pik.


Nou dan!


Elena
Usericon van Elena
Posted 15-08-2008 0:40 by Elena Wijzig reactieProfiel van ElenaQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2008 0:38 schreef Schaep het volgende:
Nou dan!
En ben ik tevreden met 1 shirtje? Nope.


R.
Usericon van R.
Posted 15-08-2008 1:00 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Gewoon even iets warmer dan normaal wassen.


Argh
Usericon van Argh
Posted 15-08-2008 2:08 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

of gewoon leuke kleren kopen ipv die plakaten op je buik/tiet.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 15-08-2008 2:11 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

klopt!


Je moeder.


LLphotograph
metaLL
Usericon van LLphotograph
Posted 15-08-2008 2:49 by LLphotograph Wijzig reactieProfiel van LLphotographQuote dit berichthttp://www.LLvizion.com

quote:
Op 15 augustus 2008 2:08 schreef Argh het volgende:
of gewoon leuke kleren kopen ipv die plakaten op je buik/tiet.


Zo is dat!
Ik heb wel geteld 3 bandshirts (als het goed is binnenkort 4 toch brg?)
Waarvan 1 zelf ontworpen (dan 2) En een longsleeve van Opeth die me niet al te mannelijk uit komt en eentje van Meshuggah waarvan ik ook niet echt last heb van een ontzettende tent...
Oke nu zal ik toegeven dat ik ook niet het minst bedeeld ben, maar dan nog. Als je een shirt een beetje op maat koopt kan het nog best vrouwelijk overkomen, veel teveel dames kopen het shirt in XL terwijl ze gewoon een M nodig hebben. En ook al draag je girlies, niet bandshirts zijn toch nog net wat mooier vrouwelijk dan een girlie bandshirt.


Argh
Usericon van Argh
Posted 15-08-2008 3:08 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2008 2:49 schreef LLphotograph het volgende:
En ook al draag je girlies, niet bandshirts zijn toch nog net wat mooier vrouwelijk dan een girlie bandshirt.


Klopt! Als man zijnde helemaal mee eens! Maar het hangt natuurlijk ook van de leeftijd af, "vroeger" vond ik het geweldig heb zelf ook nog tig bandshirts in mn kast liggen. Kan me niet voorstellen dat als ik bv straks 30 ben nog steeds in dezelfde bandshirts rond loop. En bij vrouwen vind ik passende/leuke kleren stukken mooier en idd vrouwelijker/volwassener dan girlies met een lelijke bandprent er op! Maar goed smaken verschillen natuurlijk!


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-08-2008 7:45 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2008 0:36 schreef Elena het volgende:

Snap ook niet dat standaard girlies altijd zo niet-sexy-tot-aan-de-keel-van-stof zijn


Meeste dames verknippen een mannenshirt tot passend damesshirt, wellicht moet je dat ook eens gaan leren.


Elena
Usericon van Elena
Posted 15-08-2008 11:07 by Elena Wijzig reactieProfiel van ElenaQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2008 2:08 schreef Argh het volgende:
of gewoon leuke kleren kopen ipv die plakaten op je buik/tiet.


Ik probeer de combi te vinden Leuke kleren genoeg (de tijd van de enorm wijde broeken met een zo groot mogelijke metaltrui ben ik wel ontgroeid.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-08-2008 11:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Goedzo.

Probeer nu de schort voor en poetsen periode eens.


Elena
Usericon van Elena
Posted 15-08-2008 11:09 by Elena Wijzig reactieProfiel van ElenaQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2008 3:08 schreef Argh het volgende:
Kan me niet voorstellen dat als ik bv straks 30 ben nog steeds in dezelfde bandshirts rond loop.
Ik vind bandshirts bij mannen sexy! Mits de band me aanstaat natuurlijk


moon1976
Stultorum infinitus numerus est
Usericon van moon1976
Posted 15-08-2008 11:16 by moon1976 Wijzig reactieProfiel van moon1976Quote dit berichthttp://www.myspace.com/anemoontje

quote:
Op 14 augustus 2008 21:47 schreef Nix het volgende:
Ach meeste girlies zijn na een paar keer wassen veel te kort en veeeeel te breed.






Typisch een kwestie van het niet strijken van kleding...


Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-08-2008 11:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Kijk, een treu huisvrouw!


moon1976
Stultorum infinitus numerus est
Usericon van moon1976
Posted 15-08-2008 11:22 by moon1976 Wijzig reactieProfiel van moon1976Quote dit berichthttp://www.myspace.com/anemoontje

ikke wel ja....


Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-08-2008 11:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

*neemt grote zak bandshirts mee naar Occultfest om gestreken/gestrijkt te worden*


moon1976
Stultorum infinitus numerus est
Usericon van moon1976
Posted 15-08-2008 11:26 by moon1976 Wijzig reactieProfiel van moon1976Quote dit berichthttp://www.myspace.com/anemoontje

En een grote zak geld dan......doe het niet voor niets natuurlijk!!


Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-08-2008 11:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja hey, was dat nou, huisvrouw met grote bek.


moon1976
Stultorum infinitus numerus est
Usericon van moon1976
Posted 15-08-2008 11:28 by moon1976 Wijzig reactieProfiel van moon1976Quote dit berichthttp://www.myspace.com/anemoontje

Tja, de ketting is er weer eens af vandaag....


Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-08-2008 11:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Tsss .. vroeger ..


Nix
Usericon van Nix
Posted 15-08-2008 11:59 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2008 11:16 schreef moon1976 het volgende:
Typisch een kwestie van het niet strijken van kleding...




Strijken maakt ze echt weer langer en beter passend?


Misschien heb ik een verkeerd stijkijzer.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Doublemetal
Usericon van Doublemetal
Posted 15-08-2008 15:50 by Doublemetal Wijzig reactieProfiel van DoublemetalQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2008 17:23 schreef Elena het volgende:
Kom alleen maar die lompe wijde shirts tegen die ik niet zoek. Weet iemand waar ik metalshirts kan kopen die bedoeld zijn om een vrouwenlichaam te sieren?


Ik heb nog wat girlies in de aanbieding:

Cirith Gorgor – Logo shirt
Dark Funeral – Logo shirt
Dynamo Eindhoven – Logo shirt
Dynamo Roadshow - Logo hemd (vraag om foto)
Enthroned – Xes Haereticum shirt s/m
Hammerfall – Hammerbabe shirt Small
Malevolent Creation – Logo shirt s/m
Metalmatinee shirt – Chrushing wacken 2001 shirt
Nile – Logo gold shirt
Nocte Obducta – Logo shirt Small
Pungent Stench – Logo longsleeve s/m
The Kovenant – Logo shirt s/m
ACDC small Small
Morbid Angel size U
Mortiis s/m
Zyklon size U
Deftones small
Naglfar small
Merrimack size U
Unleashed s/m
Cryptopsy hemd small
Dark Funeral hemd met kant Small
Emperor Large
Immolation size U
Gorgoroth s/m
Death s/m
Dark Funeral – logo M
Dark Funeral size U
Kreator – camo s/m
1349 – zwart logo + Hellfire size U

Laat maar weten of er wat voor jou tussen zit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-08-2008 15:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Size U?


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen