IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Girl metalshirts Vorige pagina
mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 16-08-2008 12:24 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

zeker.


Fuck the world and fuck you


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 16-08-2008 12:29 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

www.hdgdistribution.com voor girly shirts


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-08-2008 13:02 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2008 17:56 schreef moon1976 het volgende:
Yep...wassen op 30 graden, binnenstebuiten strijken en niet te snel willen strijken...
Ooh en na aanschaf eerst een nacht in koud water zetten...voor kleurbehoud er een scheutje azijn bij doen


quote:
Op 15 augustus 2008 19:46 schreef Elena het volgende:
Kijk, daar hebben we nog wat aan


Dat wist ik zelfs.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 16-08-2008 13:36 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

behalve het strijkgedeelte...


Fuck the world and fuck you


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-08-2008 13:38 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Zelfs dat weet ik, Mental.

Weten en doen zijn twee verschillende dingen, he?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 16-08-2008 13:39 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Oh ja, nou ik strijk nooit shit, ik ben toch geen wijf!!!


Fuck the world and fuck you


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 16-08-2008 13:46 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2008 13:39 schreef mental het volgende:
ik ben toch geen wijf!!!


de hele dag zeiken, tieten, snel op de teentjes getrapt, inconsequent..

hmmm


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 16-08-2008 13:46 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht



Verrassend triviaal


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 16-08-2008 13:47 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2008 13:46 schreef Aaaarco het volgende:
de hele dag zeiken, tieten, snel op de teentjes getrapt, inconsequent..

hmmm
ik onderdruk mijn vrouwelijke kanten niet, maar dat wil nog niet zeggen dat ik er 1 ben.


Fuck the world and fuck you


Elena
Usericon van Elena
Posted 16-08-2008 20:00 by Elena Wijzig reactieProfiel van ElenaQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2008 12:19 schreef Doublemetal het volgende:
Waaruit maak jij op dat ik ze gedragen heb?
Ik kom er net achter dat ik Gorgoroth niet meer heb...

Heb je een mailadres waarop we verder zouden kunnen communiceren?
Ik mail jou wel even, op het mailadres dat je in je profiel hebt staan


Elena
Usericon van Elena
Posted 16-08-2008 20:01 by Elena Wijzig reactieProfiel van ElenaQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2008 13:02 schreef XXL het volgende:
Dat wist ik zelfs.
Congrat


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 16-08-2008 20:54 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

Strijken? Hehehe, alleen de overhemden van mijn vriend en dan alleen nog als hij er lief om vraagt.

Mijn bandshirtjes was ik binnenstebuiten op 30 graden, als ze uit de machine komen trek ik ze in vorm en dan hang ik ze te drogen op een hangertje. Nooit in de droger. Na afloop netjes opvouwen en klaar!

Koken, dat vind ik een leuk huisvrouwenklusje. Maar de was is een noodzakelijk kwaad.



“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 16-08-2008 21:06 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Tijd voor een topic over de was doen.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 16-08-2008 21:07]


moon1976
Stultorum infinitus numerus est
Usericon van moon1976
Posted 16-08-2008 21:13 by moon1976 Wijzig reactieProfiel van moon1976Quote dit berichthttp://www.myspace.com/anemoontje

Start em maar dan...
en je zult zien dat veel mannen er dan stiekem meer verstand van hebben dan vrouwen


Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief!


MeisjeMetal
Usericon van MeisjeMetal
Posted 17-08-2008 17:56 by MeisjeMetal Wijzig reactieProfiel van MeisjeMetalQuote dit berichthttp://www.blackbunny.nl/mo0n

Gehe ik draag ook vaak girlies, waar ik altijd het beste kan slagen is bij festivals/concerten zelf. Vooral op festivals heb je vaak van die stands of een metalmarket Keus zat.

Succes


Bier, Metal en Bloemetjes!


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 18-08-2008 9:45 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Heb nog een Dark Funeral girly (M) en een Legion Of The Damned Girly (M) te koop...


Het is de lichtinval ;')


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 18-08-2008 9:51 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2008 17:56 schreef MeisjeMetal het volgende:
Gehe ik draag ook vaak girlies, waar ik altijd het beste kan slagen is bij festivals/concerten zelf. Vooral op festivals heb je vaak van die stands of een metalmarket Keus zat.

Succes

Ja, mits je graag shirtjes met mouwtjes draagt, als je net zoals ik eigenlijk alleen maar spaggetibandbandshirtjes draagt dan wordt het toch echt een stuk moeilijker.
Maar ben laatst geslaagd in het vinden van een heloweenspagettibandtjesshirtje en ben daar zelf zeer verguld mee.


MeisjeMetal
Usericon van MeisjeMetal
Posted 18-08-2008 9:53 by MeisjeMetal Wijzig reactieProfiel van MeisjeMetalQuote dit berichthttp://www.blackbunny.nl/mo0n

quote:
Op 18 augustus 2008 9:51 schreef Pandora het volgende:
Ja, mits je graag shirtjes met mouwtjes draagt, als je net zoals ik eigenlijk alleen maar spaggetibandbandshirtjes draagt dan wordt het toch echt een stuk moeilijker.
Maar ben laatst geslaagd in het vinden van een heloweenspagettibandtjesshirtje en ben daar zelf zeer verguld mee.


Joah.. das waar. Ik draag eigenlijk altijd met mouwtjes. Ik moet zeggen dat ik vrijwel nog nooit een met spagettiband heb gezien :S
Maar klinkt gaaf


Bier, Metal en Bloemetjes!


Nix
Usericon van Nix
Posted 18-08-2008 9:55 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2008 20:54 schreef Aaargh het volgende:
Strijken? Hehehe, alleen de overhemden van mijn vriend en dan alleen nog als hij er lief om vraagt.



Broeken strijk ik ook nog wel eens.
quote:

Mijn bandshirtjes was ik binnenstebuiten op 30 graden, als ze uit de machine komen trek ik ze in vorm en dan hang ik ze te drogen op een hangertje. Nooit in de droger. Na afloop netjes opvouwen en klaar!





Ja, precies!


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Vinterlandet
Usericon van Vinterlandet
Posted 21-08-2008 19:49 by Vinterlandet Wijzig reactieProfiel van VinterlandetQuote dit bericht

www.goddess-of-desire.nl en dan gewoon mailorder drukken.
Er staan zat girlies tussen + ze zijn snel en goedkoop.


Van de schande is bevrijd, hij die met walkuren rijd.


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen