IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : A Forest of Stars (UK) Psychedelic Black Metal Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-09-2010 9:48 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

'Opportunistic Thieves of Spring' nu voor het eerst aanstaan. Klinkt zo op het eerste gehoor vrij aardig. Het non-vocale gedeelte van de muziek zit heel aardig in elkaar en spreekt mij wel aan. De vocalen zijn gelukkig wat ingetoomder, en daardoor dus minder storend aanwezig, dan op het eerste album, maar zijn en waren nog steeds het grote minpunt aan deze hele band. Verder klinkt het geheel mij toch net iets, te (?), geforceerd en theatraal.
Naja, nog maar eens rustig voor gaan zitten. 'kBen er iig een stuk positiever over dan over de voorganger.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 18-09-2010 9:52 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ik kan de vinger er nog niet op leggen, maar ik kan in tegenstelling tot de vorige plaat er niet helemaal doorheen komen. Ik heb gewoon zelden zin om weer een poging te wagen, terwijl ik de vorige plaat toch wel redelijk vaak een draai heb gegeven. Het kwartje zal nog wel eens vallen denk ik.



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-09-2010 9:56 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Heb ik wel vaker bij van die 'geforceerde' theatrale bands/albums.
Zo ook 'The Great Maddening' van 'Le Grand Guignol'. Toffe band, gaaf concept. Sterk album, veel goede ideeën, maar allemaal net iets te waardoor zo'n album (vaak langer dan een uur) een behoorlijk pittige zit wordt.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 29-09-2010 5:36 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Gemengde gevoelens, tot op zekere hoogte wel met KHPLF eens wat betreft gebrek aan spanning en knullig gebruik van stijlvreemde instrumenten.
Paar sterke stukken op de plaat, zeker, maar overall doet dit het niet voor mij.

[Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 29-09-2010 5:50]


You have time. You are doing fine.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 29-09-2010 9:52 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Hm, verdeelde meningen, mooi. Het is één van mijn favorieten van 2010 en ik vind de viool juist heel vet gedaan.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 15-10-2010 11:54 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Ik was niet bekend met hun eerste album, The Corpse Of Rebirth, maar die beviel me zojuist bij een eerste luisterbeurt direct erg goed. Geen moment moeite gehad met de vocalen ook.

Aansluitend direct die nieuwe nog maar eens geluisterd en op de een of andere manier vond ik hem nu, zo'n vijf luisterbeurten na het vorige bericht, wel erg interessant. Moet mezelf wel een beetje dwingen mijn aandacht erbij te houden vanaf het vierde nummer, maar eigenlijk zijn juist die laatste paar nummers het sterkst van het album.

Toffe band.


You have time. You are doing fine.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-10-2010 23:06 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

De laatste 4 minuten van Summertide's Approach zijn trouwens wel vreselijk mooi.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 16-10-2010 0:56 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2010 23:06 schreef Onweerwolf het volgende:
De laatste 4 minuten van Summertide's Approach zijn trouwens wel vreselijk mooi.
Ik zal die toch nog weer eens een luisterbeurt geven. Zie nu dat ik 'em twee keer beluisterd heb, maar ik kon er tot nu toe nog niet veel mee.


No regrets and no remorse...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-10-2010 1:04 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

sterkte

valt best mee hoor


signature


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 16-10-2010 1:14 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

We zullen zien


No regrets and no remorse...


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 16-10-2010 1:16 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Dit is trouwens typisch zo'n band die het best overkomt als je hem flink hard hebt staan en er echt naar luistert.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 16-10-2010 1:17 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 16 oktober 2010 1:16 schreef Onweerwolf het volgende:
Dit is trouwens typisch zo'n band die het best overkomt als je hem flink hard hebt staan en er echt naar luistert.

Dat is toch wat je het beste met alle goede bands kunt doen?


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 16-10-2010 1:20 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2010 1:17 schreef zillah-morte het volgende:
Dat is toch wat je het beste met alle goede bands kunt doen?


Zekers, maar sommige bands komen ook wel over als je ze wat zachter zet of ondertussen moeilijke dingen aan het doen bent.

Maar hard en focus erop is natuurlijk altijd het beste.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 16-10-2010 1:22 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

Hard heb ik het trouwens toch al staan vanwege verkouden en dichtzittende oren . Misschien moet eerst die verkoudheid wat over zijn...


No regrets and no remorse...


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 16-10-2010 1:24 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2010 1:22 schreef Amarantha het volgende:
Hard heb ik het trouwens toch al staan vanwege verkouden en dichtzittende oren . Misschien moet eerst die verkoudheid wat over zijn...


Qua verkoudheid zou je misschien beter even een discografietje Bolt Thrower er doorheen kunnen raggen op volume 11.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 16-10-2010 1:26 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2010 1:24 schreef Onweerwolf het volgende:
Qua verkoudheid zou je misschien beter even een discografietje Bolt Thrower er doorheen kunnen raggen op volume 11.

Wel een idee eigenlijk. Misschien morgen maar eens doen.


No regrets and no remorse...


Silence
Usericon van Silence
Posted 16-10-2010 12:24 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Vorige album krijgt hier steeds meer waardering. Al komt dat vooral door de eerste twee en het laatste nummer. Die vind ik erg mooi.

Nieuwe album ook maar eens luisteren binnenkort.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 03-02-2011 9:11 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Die laatste is erg nice. Like!


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 03-02-2011 10:13 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Opportunistic Thieves of Spring komt volgende week uit op vinyl. Die zou ik nog weleens willen aanschaffen.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 03-02-2011 10:15 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

quote:
Op 3 februari 2011 10:13 schreef Mark Z het volgende:
Opportunistic Thieves of Spring komt volgende week uit op vinyl. Die zou ik nog weleens willen aanschaffen.


Oe, even opletten dus, die eerste heb ik ook op vinyl.


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 03-02-2011 15:09 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2011 9:11 schreef G.I.R.L. het volgende:
Die laatste is erg nice. Like!


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 20-07-2012 14:08 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Nieuwe op YT: http://youtu.be/1sfppjKB4A8

Klinkt vet

Clip van een van de nummers:


[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 20-07-2012 14:09]


I wish I was a butterfly


verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 20-07-2012 20:23 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

Vinylversie is unterwegs


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 20-07-2012 20:45 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 20 juli 2012 14:08 schreef Ascendant Grotesque het volgende:


Clip van een van de nummers:



Gave clip, maar het neemt de aandacht een beetje weg van de muziek, maar niet meer gekeken. Erg vet nummer, zeg.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 20-07-2012 20:55 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Wat een prachtband toch. Geweldige plaat die nieuwe.

Ik zeg Roadburn 2013.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen