IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : A Forest of Stars (UK) Psychedelic Black Metal Vorige pagina
intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 12-03-2015 15:52 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

't Is ook wel kitscherige muziek, natuurlijk.


You have time. You are doing fine.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 23-03-2015 15:37 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Geweldige plaat! Hun beste tot nu toe. Minder weird, maar structureel beter. De plaat is lang, maar voelt kort. Dat kan ik van de voorgangers, hoewel ik die wel leuk vond als gimmick, niet zeggen. Oranssi vibes though? Hell no. Weinig psych, veel theater.



Ravnajuv
Satyr
Usericon van Ravnajuv
Posted 27-05-2015 9:13 by Ravnajuv (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van RavnajuvQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com



Hafgufa


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 01-06-2015 11:08 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

Op deze plaat vallen alle stukjes op hun plaats, ik kijk al uit naar hun passage in Decadance in oktober!

[Dit bericht is gewijzigd door mikkasscar op 01-06-2015 11:08]


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 11-10-2015 12:24 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Ik ben de nieuwe eindelijk eens beginnen luisteren afgelopen week en ik vind die echt tegenvallen. Op zich geen slecht album, maar vergeleken met hun vorige 3 en het the water witch materiaal toch pakken minder. Er blijft weinig hangen wegens teveel filler materiaal.



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 11-10-2015 18:33 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Luister nog eens

(Niet om je te plagen, maar het is oprecht een enorme groeiplaat)



williamblake
Usericon van williamblake
Posted 12-10-2015 10:21 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Dat weet ik wel. Vorige albums hadden ook hun tijd nodig, maar bij deze komt het niet. Ik vind de nummers gewoon minder.



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 12-10-2015 11:30 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Dat kan natuurlijk

Zelf vind ik het de meest coherente plaat, met geen seconde filler. Neemt niet weg dat ik ook dol ben op het debuut.



tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 12-10-2015 22:05 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

ik twijfel nog tussen om ook naar tilburg te gaan of alleen op aurora infernalis te gaan zien.
moet de support eens gaan checken.



williamblake
Usericon van williamblake
Posted 13-10-2015 9:27 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Wat die support betreft: ik vind die 1ste van Harakiri for the sky wel een leuk plaatje. De nieuwe is OK, maar de vocals zijn iets te schreeuwerig.

[Dit bericht is gewijzigd door williamblake op 13-10-2015 13:39]



ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 13-10-2015 23:25 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Zin in maandag in ieder geval!


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen