IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Wat is je droom? (inspiratie topic) Vorige pagina | Volgende pagina
F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 15-01-2017 20:49 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

En je dochter moet het ook nog willen, lijkt me. Voor hetzelfde geld gaat ze in een female fronted metalband zingen en dan heeft ze geen tijd om liefdadig te zijn.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 15-01-2017 20:53 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2017 20:28 schreef F.Jacobse het volgende:
Een van mijn broers ging ook een jaartje studeren in Amerika. Dat was 24 jaar geleden en inmiddels een klimschool en vrouw en kinderen, lol.

Hehe, ik denk zelf ook wel dat eens je er je draai wat gevonden hebt... Zou schitterend zijn. Hoewel ik toch nooit volbloed Amerikaan zou willen worden. Dan is Belg zijn veiliger.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 15-01-2017 20:55 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 15 januari 2017 20:49 schreef F.Jacobse het volgende:
En je dochter moet het ook nog willen, lijkt me. Voor hetzelfde geld gaat ze in een female fronted metalband zingen en dan heeft ze geen tijd om liefdadig te zijn.



Uiteraard. Als zij maar gelukkig Is.


When your people matter, menstrual health matters


Daops
Usericon van Daops
Posted 16-01-2017 15:13 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2017 11:55 schreef Snaack het volgende:
Zeker, beter dan ooit

Super gaaf, waar gaan jullie heen??
Turkije, een rustig deel Ben al redelijk bekend daar, en ken aardig wat mensen die ons op weg kunnen helpen.

quote:

Zoiets zou ik ook nog wel willen doen. Mijn vrouw en ik zijn beiden freelancer dus dat maakt het wel wat makkelijker om weg te gaan. Ik zou graag eens een klus in het buitenland doen. Barcelona (goed te doen), NY (forenzen vanuit Philly want een appartement huren in NY.. Niet op te brengen..) We zullen wel zien wat de toekomst brengt.

Heel veel succes in ieder geval!

Thanks! Barcelona ga ik ook jaarlijks naartoe, zou er ook zo kunnen wonen. Ook dermate dichtbij dat je eventueel kunt pendelen bijvoorbeeld.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 16-01-2017 15:40 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Toffe, verwezenlijkte dromen allemaal hier.
Ik zou, om te beginnen, al eens content moeten leren zijn met wat ik heb, en wat er wel goed gaat in mijn leven. Dagdromen doe ik al (te) veel, over het bouwen van een droomhuis (waar het winnen van de lotto toch wel mee samenhangt ) en een fijn, gesetteled leven met de illusie van controle over m'n leven te hebben. Nen 'arrivé' worden, zoals mijn ouders, die nu vooral genieten van wat ze hebben. Klinkt best saai
Een iets meer realistische droom, waar ik wel echt werk van wil maken, is een boek schrijven. Dat er niemand in geïnteresseerd zou zijn, zou ik er dan wel bijnemen.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-01-2017 15:51 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2017 15:13 schreef Daops het volgende:
Turkije, een rustig deel Ben al redelijk bekend daar, en ken aardig wat mensen die ons op weg kunnen helpen.


Ok, wow, dat lijkt me geen alledaagse bestemming. Wat gaan jullie daar doen (regio, woonsituatie, werk, etc??)

quote:

Thanks! Barcelona ga ik ook jaarlijks naartoe, zou er ook zo kunnen wonen. Ook dermate dichtbij dat je eventueel kunt pendelen bijvoorbeeld.


Idem. Heerlijke stad, voelt altijd een beetje als thuiskomen daar. Ik kom er met enige regelmaat want ik heb er ook vrienden wonen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-01-2017 15:53 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik zou wel een hoop vrije tijd willen, ook om een boek te schrijven. Genoeg meegemaakt in de tijd tot nu toe, en ik kan er ook wel aardig over schrijven. De pest is alleen dat ik er amper tijd voor heb, omdat ik altijd aan het werk ben. Ook in de vrije tijd, er is altijd weer van alles wat moet gebeuren.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-01-2017 17:27 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Maar wat als je ineens de tijd krijgt om een boek te schrijven en het blijkt dat je een belabberde schrijver bent? Zit je daar ineens met al je vrije tijd.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-01-2017 17:33 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik ben zeer benieuwd hoe dit verhaal zich gaat ontvouwen, ik zit op het puntje van mijn stoel!


Daops
Usericon van Daops
Posted 16-01-2017 17:52 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2017 15:51 schreef Snaack het volgende:
Ok, wow, dat lijkt me geen alledaagse bestemming. Wat gaan jullie daar doen (regio, woonsituatie, werk, etc??)
Als tijdelijke woonbestemming niet meer zo nee Het betreft dus het zuidwesten van het land; geen massatoerisme, beschermd natuurgebied, oude opgravingen. Kom er al ruim 10 jaar, is al een soort tweede thuis. We willen een appartement of klein huis huren. Vriendin wil gaan schrijven (boek of script, ze is regisseuse/theatermaakster). Ik muziek maken, schrijven (wetenschappelijke artikelen), beter Turks leren en wat vrijwilligerswerk doen (natuurbehoud waarschijnlijk). Vooral geen stress; niks moet


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 16-01-2017 18:02 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2017 17:52 schreef Daops het volgende:
(wetenschappelijke artikelen)


In welk gebied?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-01-2017 18:02 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2017 17:52 schreef Daops het volgende:
Als tijdelijke woonbestemming niet meer zo nee Het betreft dus het zuidwesten van het land; geen massatoerisme, beschermd natuurgebied, oude opgravingen. Kom er al ruim 10 jaar, is al een soort tweede thuis. We willen een appartement of klein huis huren. Vriendin wil gaan schrijven (boek of script, ze is regisseuse/theatermaakster). Ik muziek maken, schrijven (wetenschappelijke artikelen), beter Turks leren en wat vrijwilligerswerk doen (natuurbehoud waarschijnlijk). Vooral geen stress; niks moet


Extreem vet!!

Lijkt me echt heerlijk om ook eens zoiets te doen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-01-2017 18:56 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2017 18:02 schreef iPim het volgende:
In welk gebied?
Turkije.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-01-2017 18:58 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2017 17:27 schreef Mark het volgende:
Maar wat als je ineens de tijd krijgt om een boek te schrijven en het blijkt dat je een belabberde schrijver bent? Zit je daar ineens met al je vrije tijd.
Mijn vrouw is de hardste criticus die bestaat. Dus denk maar niet dat slechte schrijverij door haar kritiek heen komt. Verder zijn er de laatste jaren wat columns en verhalen van me gepubliceerd, dus er is toch wel markt voor.
Mocht nu blijken dat het toch kut is, dan bewaar ik het geschreven materiaal gewoon voor mezelf. Is in elk geval mijn hoofd wat leger.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 16-01-2017 18:59]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 16-01-2017 19:03 by zodiac lung Wijzig reactieProfiel van zodiac lungQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

quote:
Op 16 januari 2017 18:56 schreef bastianus het volgende:
Turkije.



One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 16-01-2017 19:04 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2017 18:56 schreef bastianus het volgende:
Turkije.


:')


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 16-01-2017 19:07 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 16 januari 2017 18:58 schreef bastianus het volgende:
Mijn vrouw is de hardste criticus die bestaat. Dus denk maar niet dat slechte schrijverij door haar kritiek heen komt. Verder zijn er de laatste jaren wat columns en verhalen van me gepubliceerd, dus er is toch wel markt voor.
Mocht nu blijken dat het toch kut is, dan bewaar ik het geschreven materiaal gewoon voor mezelf. Is in elk geval mijn hoofd wat leger.


Columns? Dan moet je ook gaan Twitteren en Erland Galjaard 'beledigen'. Dan krijg je wat ongesteldheid van Wendy van Dijk over je heen.

[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 16-01-2017 19:07]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-01-2017 19:09 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2017 19:07 schreef Natural Disaster het volgende:
Columns? Dan moet je ook gaan Twitteren en Erland Galjaard 'beledigen'. Dan krijg je wat ongesteldheid van Wendy van Dijk over je heen.
Ik ben geen fan van Youp, maar die column van hem was ronduit geniaal.
En hij heeft gewoon gelijk natuurlijk.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 16-01-2017 22:19 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Zou nog wel één keer n metal album willen maken. Mijn vorige en enige werd zonder ook maar enige vorm van promotie (echt letterlijk niets) opeens uit t niets uitgeroepen tot instrumental album of the year door Invisible Oranges tijdens hun tech death metal year review. En dat was n album dat ik met af en toe een uurtje hier en daar in elkaar had gedraaid en eigenlijk net begon met opnemen en mixen. Zou wel eens een maand of 2 een echt et album willen maken. En dan met zang dit keer. En lekker ingewikkeld haha


When your people matter, menstrual health matters


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 16-01-2017 22:46 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2017 18:56 schreef bastianus het volgende:
Turkije.



I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 16-01-2017 22:56 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 16 januari 2017 22:19 schreef Fusion het volgende:
Zou nog wel één keer n metal album willen maken. Mijn vorige en enige werd zonder ook maar enige vorm van promotie (echt letterlijk niets) opeens uit t niets uitgeroepen tot instrumental album of the year door Invisible Oranges tijdens hun tech death metal year review. En dat was n album dat ik met af en toe een uurtje hier en daar in elkaar had gedraaid en eigenlijk net begon met opnemen en mixen. Zou wel eens een maand of 2 een echt et album willen maken. En dan met zang dit keer. En lekker ingewikkeld haha
Staten ik dan tussen Blotted Science en Christian Muenzer



/shamelessselfpromotion

Maar dan gewoon vetter gespeeld en beter gemixt en met zang en wel promoten en gratis veggie tacos enzo.


When your people matter, menstrual health matters


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 17-01-2017 13:45 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

quote:
Op 14 januari 2017 4:56 schreef White Tree het volgende:
Een Oscar winnen


Dat is het superdoel.

Onderdeel daarvan is mijn bedrijf laten groeien in kwaliteitsproducties. Niet per se in personeel, maar in het soort opdrachten.
Dat draagt dan ook bij aan de infrastructuur om de volgende doelen te bereiken:
- een korte film in 2017 (met budget voor de verandering. Dat betekent dat we moeten gaan crowdfunden.)
- Meedoen met NTR Kort! in 2018
- Mijn kinderboek afhebben in 2019
- Een TV film maken in het One Night Stand programma in 2020
- 2021: Gouden Kalf winnen.
- 2024: Oscar winnen. Maar ik weet nog niet hoe

[Dit bericht is gewijzigd door White Tree op 17-01-2017 13:45]



Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 17-01-2017 18:11 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Ik zou je willen kooien en dan geleidelijk ontdooien... Maar 'k weet niet hoe


When your people matter, menstrual health matters


Daops
Usericon van Daops
Posted 19-01-2017 16:13 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2017 18:02 schreef iPim het volgende:
In welk gebied?
Experimentele psychologie/ communicatiewetenschap.

@Bastianus: flauw maar ik moest lachen


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-01-2017 16:56 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2017 16:13 schreef Daops het volgende:
Experimentele psychologie/ communicatiewetenschap.

@Bastianus: flauw maar ik moest lachen
Wel een gaaf vakgebied. Ik ga op het werk volgende week een werkstage voorstellen in een instelling voor jeugd-tbs'ers. Kan ik via een bevriende psycholoog gaan doen. Daar heb ik ook erg veel zin in.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen