IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : bermuda driehoek Volgende pagina
Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 06-08-2002 21:22 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Ik zat net dat U.F.O topic door te lezen en ik moest ineens denken aan het bermuda driehoek.
Wie gelooft hierin? Ik heb er wel een aantal verhalen overgehoord en ik vind het erg fascinerent maar wat is er van waar?


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-08-2002 21:24 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

voor scheikunde hebben we onderzoek moeten doen naar de zogenaamde buckyballs. heeft iets met koolstofhydraten te maken, deze zouden het venomeen kunnen verklaren.


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 06-08-2002 21:26 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

Wat is het fenomeen of hetr verhaal erachter?

Ik weet enkel dat Running Wild er een nummer over heeft


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 06-08-2002 21:27 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2002 21:24 schreef ghoulliette het volgende:
voor scheikunde hebben we onderzoek moeten doen naar de zogenaamde buckyballs. heeft iets met koolstofhydraten te maken, deze zouden het venomeen kunnen verklaren.
Buckyballen en de Bermuda Driehoek??

Zou je dat ff kort kunnen uitleggen want hiervan wordt niemand wijzer?

(de 'buckybal' is een molecuul waarvan het skelet bestaat uit zestig koolstofatomen, in de vorm van de bekende FIFA-voetbal!)


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 06-08-2002 21:27 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Ik vind het een heel boeiend onderwerp!Ik moet er alleen nog meer over lezen.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 06-08-2002 21:28 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2002 21:26 schreef IronGlory het volgende:
Wat is het fenomeen of hetr verhaal erachter?

Ik weet enkel dat Running Wild er een nummer over heeft
aan de kust van midden amerika aan de oostkant verdwijnen veel boten en vliegtuigen op onverklaarbare wijze.

er wordt gedacht over de driehoek dat dit door gasvorming komt.

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 06-08-2002 21:28]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 06-08-2002 21:29 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Het laatste niet-spookverhaal wat ik er over gelezen heb claimde dat het zinken en neerstorten van voertuigen veroorzaakt wordt door het opstijgen van een bepaald gas uit de zeebodem waardoor de opwaartse druk, die de schepen drijvend houdt en de vliegtuigen hun draagkracht geeft, weg zou vallen.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-08-2002 21:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2002 21:24 schreef ghoulliette het volgende:
voor scheikunde hebben we onderzoek moeten doen naar de zogenaamde buckyballs. heeft iets met koolstofhydraten te maken, deze zouden het venomeen kunnen verklaren.


Bijna ..

In de zeebodem in de Bermuda driehoek zit erg veel waterstofhydraat (zeer instabiele vaste stof) en met het minste of gerinste komt dat in grote hoeveelheden vrij. Als er een boot net over zo'n eruptie van waterstof vaart, zal deze boot hetdrijfvermogen verliezen en zeer snel zinken.

Als een vliegtuig erdoor heen vliegt zal deze zonder waarschuwing ontploffen.

Buckyballs hebben er niets mee te maken, aangezien die alleen in laboratoria gemaakt kunnen worden


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-08-2002 21:30 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2002 21:27 schreef Dwaallicht het volgende:
Buckyballen en de Bermuda Driehoek??

Zou je dat ff kort kunnen uitleggen want hiervan wordt niemand wijzer?

(de 'buckybal' is een molecuul waarvan het skelet bestaat uit zestig koolstofatomen, in de vorm van de bekende FIFA-voetbal!)


tja is al weer een tijdje geleden, weet ook niet waar dat werkstuk nu ligt, maar ze zouden iets kunnen veranderen in de lucht druk geloof ik. moet ik even opzoeken.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 06-08-2002 21:31 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2002 21:30 schreef Jenje het volgende:
Bijna ..

In de zeebodem in de Bermuda driehoek zit erg veel waterstofhydraat (zeer instabiele vaste stof) en met het minste of gerinste komt dat in grote hoeveelheden vrij. Als er een boot net over zo'n eruptie van waterstof vaart, zal deze boot hetdrijfvermogen verliezen en zeer snel zinken.

Als een vliegtuig erdoor heen vliegt zal deze zonder waarschuwing ontploffen.

Buckyballs hebben er niets mee te maken, aangezien die alleen in laboratoria gemaakt kunnen worden
he bah dat klinkt al een stuk minder spooky


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 06-08-2002 21:32 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

De spooky verhalen zijn leuker dan de wetenschappelijke verklaring


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 06-08-2002 21:33 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

misschien moet ik mijn openingstekst veranderen in: wat zijn alle spooky verhalen wat je er van gehoord hebt


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 06-08-2002 21:36 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

aha

en werom een driehoek?


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-08-2002 21:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hey, het is maar een theorie hoor .. hij is nog niet bewezen, maar het is een scenario wat zou kunnen. Waterstofhydraat is namelijk een ontdekking die recentelijk gedaan is.

Waterstofhydraat is erg gevoelig voor temperatuursschommelingen, dus als de aarde warmer wordt (wat gebeurt) dan komt er wereldwijd steeds waterstof vrij uit dit waterstofhydraat (en er zijn gigantische hoeveelheden in de zeebodem gevonden), gevolg hiervan is dat de dampkring meer warmte vasthoud, waardoor temperatuur op aarde nog verder stijgt waardoor er nog meer waterstof vrijkomt etc etc.

Als dit proces eenmaal echt op gang komt is het snel gedaan met moeder aarde (vermoed men ..)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-08-2002 21:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2002 21:36 schreef IronGlory het volgende:
aha

en werom een driehoek?

De naam Bermuda driehoek komt van een driehoekig gebied tussen de bermuda's en Florida. In dat gebeid zijn een flink aantal boten en vliegtuigen spoorloos verdwenen, en geen enkel bemannigslid is ooit terug gevonden.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-08-2002 21:38 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2002 21:36 schreef Jenje het volgende:
Hey, het is maar een theorie hoor .. hij is nog niet bewezen, maar het is een scenario wat zou kunnen. Waterstofhydraat is namelijk een ontdekking die recentelijk gedaan is.

Waterstofhydraat is erg gevoelig voor temperatuursschommelingen, dus als de aarde warmer wordt (wat gebeurt) dan komt er wereldwijd steeds waterstof vrij uit dit waterstofhydraat (en er zijn gigantische hoeveelheden in de zeebodem gevonden), gevolg hiervan is dat de dampkring meer warmte vasthoud, waardoor temperatuur op aarde nog verder stijgt waardoor er nog meer waterstof vrijkomt etc etc.

Als dit proces eenmaal echt op gang komt is het snel gedaan met moeder aarde (vermoed men ..)


klinkt erg bekend dit verhaal. jenje weet het weereens beter


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 06-08-2002 21:38 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2002 21:36 schreef IronGlory het volgende:
aha

en werom een driehoek?
misschien de omtrek van 'de plek'in de vorm van een 3 hoek


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 06-08-2002 21:39 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 6 augustus 2002 21:38 schreef Cadaveria het volgende:
misschien de omtrek van 'de plek'in de vorm van een 3 hoek
ik heb geen idee....


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-08-2002 21:41 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

de drie eilanden waarbinnen het plaatsvind vormen een driekhoek geloof ik

(kunt het beter aan jenje vragen, dit is al ruim 3 jaar terug voor mij)


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-08-2002 21:42 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

maar zaten er in buckyballen geen hydraten (binnen in dus????)


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 06-08-2002 21:44 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Dit schijnt het te zijn



en hier ziet u de driehoek



[Dit bericht is gewijzigd door Vampie op 06-08-2002 21:45]


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-08-2002 21:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2002 21:42 schreef ghoulliette het volgende:
maar zaten er in buckyballen geen hydraten (binnen in dus????)

Nee, buckyballs zijn een vorm van koolstof C60 ofzoiets.
Ze zijn harder als diamant en alleen onder zwaar moeilijke omstandigheden in laboratoria te maken.
Buckyballs hebben hun naam te danken aan volgens mij de ontwerper van de vorm van de buckyball (een bal van 6 en 5 vlakken (zeer sterk)) Buckminster Fuller (zoiets)


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 06-08-2002 21:44 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2002 21:44 schreef Vampie het volgende:
Dit schijnt het te zijn


hmm niets te zien


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-08-2002 21:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2002 21:44 schreef Vampie het volgende:
Dit schijnt het te zijn




Jammer genoeg zie je hier NIET het opborrelende waterstof gas, maar gewoon prachtig vormende Cumuluswolken.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 06-08-2002 21:57 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2002 21:44 schreef Cadaveria het volgende:
hmm niets te zien
Je kijkt niet goed.... de Vargen Triangle heeft al vele slachtoffers geƫist.



TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 06-08-2002 21:57 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Buckyballs komen idd niet in de natuur voor nee . Ze hebben idd een FIFA-voetbal-achtige vorm en bestaan uit 60 koolstofatomen, zoals al gezegd is. IN die buckyball kun je andere stoffen opsluiten en (al dan niet gecontroleerd) er weer uit laten gaan (denk aan drug-delivery bijvoorbeeld, of katalyse). Waterstofhydraat zou je dus ook in zo'n buckyball kunnen opsluiten, als dat je project was dan verklaar ik jou zeer lucky! Die dingen zijn erg duur, en ik heb er nog niet mee kunnen/mogen werken .


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen