IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Zwarte Cross Festival, Lichtenvoorde 24-25-26 juli Volgende pagina
6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 25-11-2008 19:30 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Nog erg vroeg natuurlijk, maar de eerste band die zichzelf bevestigd is Walls Of Jericho.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 25-11-2008 20:12 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Zichzelf bevestigd? lol


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 25-11-2008 22:37 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 25 november 2008 20:12 schreef Ralph het volgende:
Zichzelf bevestigd? lol
Uhhh


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 20-01-2009 16:46 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Zwarte Cross gegarandeerd 3 jaar voor een vaste lage prijs

Het Zwarte Cross Festival biedt zijn bezoekers de mogelijkheid om een kaartje te kopen voor drie jaar voor een vaste lage prijs. Deze service wordt aangeboden door de organisator, De Feestfabriek Alles Komt Goed BV.

Een passe-partoutkaart voor het Zwarte Cross Festival kost normaliter €85,-. Bezoekers die voor zekerheid kiezen betalen voor drie jaar ongelimiteerd plezier op de camping €250,-.

Het programma van het Zwarte Cross Festival groeit ieder jaar, maar de prijzen worden niet hoger. De reden hiervoor is volgens de organisatie heel eenvoudig. Zo lang er ieder jaar meer bezoekers op het programma af komen, kunnen de kosten gedeeld worden door meer bezoekers. Hierdoor kunnen de prijzen zo laag blijven.

Op 19 januari start de voorverkoop van de passe-partout kaarten voor leden van het Zwarte Cross fanclub magazine “Harder!”. Op 16 februari gaan de passe-partoutkaarten ook voor niet-leden in de voorverkoop. Passe-partoutkaarten kosten €85,- voor één jaar, €250,- voor drie jaar en zijn te bestellen via www.zwartecross.nl. De dagkaarten voor het festival gaan medio april in de voorverkoop

Heel handig.


Nix
Usericon van Nix
Posted 20-01-2009 18:45 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Aanwezig! Het hele weekend natuurlijk maar ga geen kaarten voor 3 jaar halen.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


gorerotted112
Usericon van gorerotted112
Posted 21-01-2009 18:58 by gorerotted112 Wijzig reactieProfiel van gorerotted112Quote dit bericht

Mortal Form speelt ook


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 21-01-2009 19:01 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 21 januari 2009 18:58 schreef gorerotted112 het volgende:
Mortal Form speelt ook


Wie?

En speelt Genetic Wisdom ook?


Boeiender


gorerotted112
Usericon van gorerotted112
Posted 21-01-2009 19:02 by gorerotted112 Wijzig reactieProfiel van gorerotted112Quote dit bericht



De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 21-01-2009 19:07 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2009 19:01 schreef MR. N het volgende:
Wie?

En speelt Genetic Wisdom ook?


En die zullen ook wel op de Waldrock pre-party staan, denk ik...


Bareuh...


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 21-01-2009 19:08 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 21 januari 2009 19:07 schreef De Ulk het volgende:
En die zullen ook wel op de Waldrock pre-party staan, denk ik...


En in de Lantaarn en in Attak en in.....

Alles goed met Ulkie? Als je je zaterdagavond verveeld, er speelt nog een leuke band in Popfront.


Boeiender


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 21-01-2009 19:13 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Kwam deze bands tegen op een andere site:

Arch Enemy
Korpiklaani
Delain
Walls Of Jericho
The Horse Company
I Kissed Charles
Mark and the Spies
The Seatsniffers
Action in DC
Le Chat Noir
Slam and Howie
The Shavers
Mooi Wark
Miss Montreal
de Motorband
Peter Pan Speedrock
Dollhouse
Boh Foi Toch
The Jim Jones Revue
Mothers Finest
Marike Jager
Normaal
Fragment


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 21-01-2009 19:23 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2009 19:08 schreef MR. N het volgende:
En in de Lantaarn en in Attak en in.....

Alles goed met Ulkie? Als je je zaterdagavond verveeld, er speelt nog een leuke band in Popfront.


Alles goed. En zaterdag gaat me helaas niet lukken...


Bareuh...


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 21-01-2009 19:27 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Eerst maar eens afwachten wat er nog meer gaat spelen en op welke dag Stonehenge dit jaar is.

Vind de genoemde bands nog niet bepaald boeiend en Stonehenge gaat voor mij sowieso voor de Zwarte Cross.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 21-01-2009 19:31 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2009 19:27 schreef XXL het volgende:
Eerst maar eens afwachten wat er nog meer gaat spelen en op welke dag Stonehenge dit jaar is.

Vind de genoemde bands nog niet bepaald boeiend en Stonehenge gaat voor mij sowieso voor de Zwarte Cross.


Stonehenge weet ervan.

quote:

[2008/10/23] Should we move the Stonehenge-date?
As most of you probably know the Stonehenge Festival is helt in the same weekend as the Zwarte Cross. Of course we can stay put "because we where here first" but we don't think that would help you, our audience. So we would like to know your opinion. To the right you can see the poll with which you can tell us what you prefer. Let us know so we can try to decide what we should do. >>>> 18/25th of July 2009


[edit]De poll is voorbij zie ik net[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Buried_Alive op 21-01-2009 19:35]



MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 21-01-2009 19:34 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Hmmmmmm, gewoon Stonehenge op het Stonehengeweekend houden, zoveel last van de Zwarte Cross hebben ze nu ook weer niet, en helemaal niet als ik de bands tot nu toe zie.


Boeiender


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 21-01-2009 19:34 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

I Know.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Nix
Usericon van Nix
Posted 21-01-2009 21:48 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Als ze het wel verplaatsen, ga ik naar allebei! Hoe gezellig is dát!!

[Dit bericht is gewijzigd door Nix op 21-01-2009 21:49]


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Blair Witch
Usericon van Blair Witch
Posted 21-01-2009 22:41 by Blair Witch Wijzig reactieProfiel van Blair WitchQuote dit bericht

vanmorgen in de nieuwsbrief:

Nog meer bands!
De muziekprogrammering telt ook deze week weer zeven nieuwe namen. Elke dag wordt er een gave band geboekt! Dit zijn ze: de rockband The Horse Company, de poprockband I Kissed Charles (16 jaar oud!) en de garageband Mark and the Spies. Drie supergetalenteerde bands afkomstig uit ons eigen land! De eerste namen voor de Metalweide zijn ook bekend. En geloof maar niet dat dit meepse bandjes zijn; G.v.d., wat een geweld! Bij deze: Arch Enemy (Zweedse deathmetal), Walls Of Jericho (USA, hardcorepunk), Korpiklaani (Finse folkmetal) en het Nederlandse Delain (gothic). Opvallend veel vrouwelijk schoon op de bühne van de Metalweide, want alleen in Korpiklaani speelt geen vrouw. Goed om te zien dat steeds meer meiden het voorbeeld van Tante Rikie volgen en ook gaan zingen in een keiharde rockband!
De volgende bands waren al langer geboekt: The Seatsniffers (, Action in DC (NL), Le Chat Noir (UK), Slam and Howie (ZWI),The Shavers (NL), Mooi Wark (NL), INFA (NL), Miss Montreal (NL), de Motorband (NL), Peter Pan Speedrock (EH), Dollhouse (ZWE), Boh Foi Toch (AH), The Jim Jones Revue (UK), Mothers Finest (USA), Marike Jager (NL), Normaal (NL), en Fragment (NL/UK). Dat begint er dus al aardig op te lijken!

Data voorverkoop
Bij deze alle belangrijke data i.v.m. de voorverkoop op een rij:
16 Februari: Voorverkoop campingkaarten en caravankaarten voor niet-leden “Harder!”.
Medio april: Voorverkoop dagkaarten

Ik heb geloof ik al toegestemd te gaan dit jaar... *grijns*


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 17-02-2009 14:03 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Comeback Kid, Enslaved en Stratovarius!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-02-2009 14:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Driekeerkut!


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 17-02-2009 14:12 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Enslaved kut? Bij deze neem ik je helemaal nooit meer serieus Jenje


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


AARSVIJAND
Usericon van AARSVIJAND
Posted 17-02-2009 14:12 by AARSVIJAND Wijzig reactieProfiel van AARSVIJANDQuote dit berichthttp://www.scrotum.tk

de Zwarte Cross is ook niet iets om speciaal voor de metal heen te gaan maaaaaaar juist om de rest daar om heen


BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-02-2009 14:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2009 14:12 schreef NecRobert het volgende:
Enslaved kut? Bij deze neem ik je helemaal nooit meer serieus Jenje
Jij mag mij nooit nemen, ook al is het serieus ..


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 17-02-2009 14:23 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 21 januari 2009 22:41 schreef Blair Witch het volgende:
(EH)
Hell yeah! Onze eigen extensie

quote:
Ik heb geloof ik al toegestemd te gaan dit jaar... *grijns*
Uhuh!



Trystys
Usericon van Trystys
Posted 17-02-2009 14:58 by Trystys Wijzig reactieProfiel van TrystysQuote dit berichthttp://myspace.com/koenders

250 euro voor 3 jaar. Dat is een voordeel van 5 euro, aangezien ze zeggen dat prijzen waarschijnlijk toch niet stijgen. Maar mocht je een ander jaar verhinderd zijn (of dood zijn ofzo) of het festival kan om een of andere reden niet doorgaan, dna lijkt 5 euro voordeel me behoorlijk weinig om dat risico te nemen.


My friend, watch out for traitors...


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 17-02-2009 20:39 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 17 februari 2009 14:03 schreef NecRobert het volgende:
Comeback Kid, Enslaved en Stratovarius!


Harde shit, ik ga weer lekker op mijn fietsje er heen.


Against God and Government


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen