IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Zwarte Cross Festival, Lichtenvoorde 24-25-26 juli Vorige pagina | Volgende pagina
BVT
Usericon van BVT
Posted 27-07-2009 10:56 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

* brakheid *

Ook niets meegekregen van vechtpartijen oid.



collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 27-07-2009 11:13 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

Yeah! Zaterdag met 9 man in een busje richting Zwarte Cross gegaan, over Duitsland karren ivm files die verwacht werden. We waren fijn op tijd op de Zwarte Cross. Gelijk even een rondje gelopen: wat een spektakel, overal van alles te doen, motorcross, theater etc etc... oja, er speelde ook nog bands.
The Red Chord Of Jericho was vermakelijk, cool dat ze het ontbreken van Candice op deze manier konden oplossen. Verder nog vette shows gezien van Peter Pan Speedrock, Legion Of The Damned en Pestilence. Uiteraard ook kansloos doordrinken. Snachts nog even naar de kermis hier in de buurt. Perfect dagje.



DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 27-07-2009 13:43 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Ik heb zaterdag ook geen vechtpartij gezien en ik heb toch het merendeel van de dag op de Metalweide gestaan... Sfeer was prima, nergens geen gezeur en als er al iemand moeilijk deed dan was daar snel security bij...
De Ben Hur klasse was prachtig en de 70m sprong vond ik toch minder spectaculair dan verwacht...


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 27-07-2009 13:56 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

Ook geen vechtpartij gezien of opgefokt volk... tijdens Legion en Pestilence vooraan gestaan, dus zou t moeten zien.



Nix
Usericon van Nix
Posted 27-07-2009 15:30 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Ook maar eens een samenvatting;

Vrijdag:
- Mooi kunnen doorrijden
- BAND ZONDER BANAAN
- Vrijheid,
- vrije tijd
- en ......
- Tent op laten zetten
- BAND ZONDER BANAAN
- Mojito's en biertjes
- BAND ZONDER BANAAN
- Loze opmerkingen naar je hoofd geslingerd krijgen

Zaterdag:
- Cross!!
- Biertjes
- Minidisco
- Minibar!
- Pestilence
- Mojito's
- 'Dinnetjes!
- Loze opmerkingen naar je hoofd geslingerd krijgen

Zondag:
- Cross!!
- Biertjes
- Gezelligheid
- Blijheid
- Knuffeltijd!
- Fragment
- Surinaamse Kipkerrie
- Loze opmerkingen naar je hoofd geslingerd krijgen



Wat een liefde was er in de lucht! Roze cross volgend jaar

[Dit bericht is gewijzigd door Nix op 27-07-2009 15:31]


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-07-2009 15:31 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

"Loze opmerkingen naar je hoofd geslingerd krijgen "

Op de Zwarte Cross? Kan ik me niet voorstellen...


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Nix
Usericon van Nix
Posted 27-07-2009 15:37 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Je gaat toch niet zeggen dat 'het erbij hoort'. Want dat is natuurlijk onzin.


Die opmerkingen waren alleen op het campingterrein trouwens.

[Dit bericht is gewijzigd door Nix op 27-07-2009 15:38]


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-07-2009 15:39 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2009 15:37 schreef Nix het volgende:
Je gaat toch niet zeggen dat 'het erbij hoort'. Want dat is natuurlijk onzin.

Waarom is dat onzin?

Dat je het kunt verwachten maakt het in ieder geval niet goed, nee
quote:
Die opmerkingen waren alleen op het campingterrein trouwens.

OK.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 27-07-2009 15:46 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

Man man, wat een chaos was dat zeg. Fucking briljant festival. Ben echter nog nooit zo kapot geweest na drie dagen festival, tering.

+ Slap geouwehoer met onbekenden
+ Ben Hur klasse
+ Åkerfeldt met zonnebrandcrème
+ Hans Kazan op quad
+ Enslaved
+ Jovink
+ Grolsch koelservice
+ Sympathieke lui van Walls Of Jericho.

- Knokpartijen
- Nevermore
- Irritante buren op de camping



Nix
Usericon van Nix
Posted 27-07-2009 15:47 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2009 15:39 schreef ZelThoR het volgende:
Waarom is dat onzin?

Dat je het kunt verwachten maakt het in ieder geval niet goed, nee

OK.





Omdat dat soort gedrag niets met het festival te maken heeft.

Verder vond ik ook nog wel veel mensen lief hoor


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-07-2009 15:50 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2009 15:47 schreef Nix het volgende:
Omdat dat soort gedrag niets met het festival te maken heeft.

Oh nee, natuurlijk niet. Maar wel met de mensen die er (tegenwoordig) komen denk ik dan


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Nix
Usericon van Nix
Posted 27-07-2009 15:50 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Ik vond de Ben Hur klasse eigenlijk helemaal niet zo bijzonder.

De specialklasse en de gazonmaaiers vond ik leuker.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


invictis
Usericon van invictis
Posted 27-07-2009 15:53 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

klinkt als een children of the corn meets metal
schijtboeren en peupelvolk


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Nix
Usericon van Nix
Posted 27-07-2009 15:55 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2009 15:50 schreef ZelThoR het volgende:
Oh nee, natuurlijk niet. Maar wel met de mensen die er (tegenwoordig) komen denk ik dan



Absoluut. ZC kreeg een beetje dat imago blubberrollen, chickes scoren, daar-moet-een-piemel-in en ondertussen maar zeggen dat we allemaal zo gezellig met/tegen elkaar doen


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-07-2009 15:56 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2009 15:55 schreef Nix het volgende:
Absoluut. ZC kreeg een beetje dat imago blubberrollen, chickes scoren, daar-moet-een-piemel-in en ondertussen maar zeggen dat we allemaal zo gezellig met/tegen elkaar doen

Hmm, zonde wel.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Nix
Usericon van Nix
Posted 27-07-2009 16:01 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Verder was het best gezellig hoor en kan je het best aanraden. Als man zijnde heb je waarschijnlijk weinig last van tietuh/piemel-in/hoer/bitch-uitlatingen

[Dit bericht is gewijzigd door Nix op 27-07-2009 16:01]


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


renYek
Usericon van renYek
Posted 27-07-2009 16:02 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2009 15:55 schreef Nix het volgende:
Absoluut. ZC kreeg een beetje dat imago blubberrollen, chickes scoren, daar-moet-een-piemel-in en ondertussen maar zeggen dat we allemaal zo gezellig met/tegen elkaar doen


Chickies scoren? Het kan aan mij liggen, maar ik hen over het hele festivalterrein net 5 dames gezien die het enigzins verdienden om na te kijken. En dat op zoveel bezoekers. Maar goed, ik houd dan ook niet van vrouwen met armen alsof ze een vastgelopen traktor met 2 vingers in de neus uit de modder trekken en een boeggolfkeerplaat waar buddha jaloers op is


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-07-2009 16:03 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2009 16:01 schreef Nix het volgende:
Verder was het best gezellig hoor en kan je het best aanraden. Als man zijnde heb je waarschijnlijk weinig last van tietuh/piemel-in/hoer/bitch-uitlatingen

Jawel! Mijn innerlijke ridderlijkheid kan het niet verdragen dat men zo met dames omgaat


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 27-07-2009 16:18 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Zo, ik ben ook weer thuis. Eerst al een trein gemist op station Lichtenvoorde-Groenlo (wat toch echt in Lievelde lag ) vanwege de rij bij de prehistorische kaartautomaat en vervolgens voor Arnhem gestrand en weer terug naar Zutphen gestuurd

Afijn. Wat een gaaf festival zeg! . Hoogtepunten:
- WC Experience
- De cross (superklasse, brommerklasse, oldtimers en specialklasse gezien)
- De hilarische dagcolumns van Andre Manuel
- Textures, LOTD en Opeth op de metalstage
- Vrouwe Blair Witch als festivalgids
- cocktails drinken met Nix en dansen op Fragment
- Knuffelen met Pemmie
- Alle andere bekenden die ik weer gezien heb
- De Vietnamese foodstands en de oerham
- Heel veel leuke plaatjes geschoten. Ik kon zelfs in de baan gaan staan bij de cross met mijn persband
- Sowieso waar je ook keek, keek je je ogen uit
- Vriendelijke buurtbewoners die me naar het station brachten toen ik verkeerd uitkwam voor de pendelbussen

Ik heb juist vooral op zondag een opgefokte sfeer ervaren. De metalweide was 2 keer zo vol als een dag eerder met vooral veel lui die laveloos mot stonden te zoeken. Verder vrijdag een paar centimeter water in mijn tent gehad door de hoosbui en dat was kut maar uiteindelijk goed opgelost.

Tijd voor een douche en straks maar eens de eerste foto's gaan doorkijken

[Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 27-07-2009 16:59]



Nix
Usericon van Nix
Posted 27-07-2009 16:47 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2009 16:02 schreef renYek het volgende:
Chickies scoren? Het kan aan mij liggen, maar ik hen over het hele festivalterrein net 5 dames gezien die het enigzins verdienden om na te kijken. En dat op zoveel bezoekers. Maar goed, ik houd dan ook niet van vrouwen met armen alsof ze een vastgelopen traktor met 2 vingers in de neus uit de modder trekken en een boeggolfkeerplaat waar buddha jaloers op is




Niet iedereen heeft dezelfde criteria als jou.


Maar eerlijk is eerlijk, vice versa.

[Dit bericht is gewijzigd door Nix op 27-07-2009 16:49]


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 27-07-2009 17:11 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2009 16:02 schreef renYek het volgende:
vrouwen met armen alsof ze een vastgelopen traktor met 2 vingers in de neus uit de modder trekken en een boeggolfkeerplaat waar buddha jaloers op is




Bareuh...


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 27-07-2009 17:19 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 27 juli 2009 17:11 schreef De Ulk het volgende:

Die reactie van jou verbaast mij dan weer niks met wat ik dit weekend ben tegengekomen:






De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 27-07-2009 17:32 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2009 17:19 schreef Judge M. het volgende:
Die reactie van jou verbaast mij dan weer niks met wat ik dit weekend ben tegengekomen:








Bareuh...


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 27-07-2009 17:35 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ik had de foto dan ook speciaal voor jou gemaakt. Als ze van een dorp verderop waren geweest dan had ik het niet gedaan



gorerotted112
Usericon van gorerotted112
Posted 27-07-2009 18:39 by gorerotted112 Wijzig reactieProfiel van gorerotted112Quote dit bericht

vet weekend gehad en heb meneer akerfeldt ook nog mogen interviewen.


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen