IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Departure III Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-01-2009 19:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Het doet mij persoonlijk weinig hoor, maar vind het een beetje sneu wat hij nu zelf doet.


Snark
Usericon van Snark
Posted 19-01-2009 19:08 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2009 19:07 schreef Jenje het volgende:
Het doet mij persoonlijk weinig hoor, maar vind het een beetje sneu wat hij nu zelf doet.


vorige keer was jij de sneue kerel?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-01-2009 19:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2009 19:08 schreef Snark het volgende:
vorige keer was jij de sneue kerel?
Ik ben altijd sneu, weet je toch.


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 19-01-2009 19:11 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

quote:
Op 19 januari 2009 18:59 schreef MR. N het volgende:
Afgezien van het feit dat behalve Bilthoven ook Soest, Deventer en het optreden in het Popfront door ons geregeld zijn, en een optreden in Nijverdal van jullie kant niet door kon gaan, begrijp ik jouw frustratie wel. Die wordt ook door mij gedeeld.

Soest, Deventer en Popfront door jullie? Tering, nu lul je gewoon uit je nek. Soest hooguit misschien, dat zou mekaar nog gekruist kunnen hebben, maar die andere 2 dus echt niet he.
quote:

De optredens waar jij naar refereerd zijn optredens die voor de rest al vast lagen qua bands en waar wij vaak als laatste zijn toegevoegd. Hierdoor is er geen plek voor jullie geweest, en ik vind het echt jammer dat jij denkt dat wij Context expres zouden "naaien". Dit is geenszins het geval, bij elke mailwisseling die ik heb breng ik jullie band naar voren als zijnde een band die er ook goed bij zou passen.

Ik weet ook heel goed dat de optrednes die jullie gedaan hebben zonder ons dat jullie daar als laatste aan toegevoegd zijn, en dat daar geen plek was voor ons. Maar dan nog steeds is er verdomd weinig moeite gedaan om optredens terug te regelen aangezien er een teruggekomen is.

quote:

Ookal staan wij ergens waar jullie niet zouden kunnen spelen, toch doe ik moeite om jullie er dan zonder ons een keer te laten spelen. Helaas heeft het nog niet concreet wat opgeleverd maar er zijn dingen in werking gezet die hopelijk wel een gig of wat kunnen opleveren voor Context, en jullie verdienen dat ook.

Dat weet ik, en dit hoor ik nu al vanaf december 2007... Oftewel, misschien toch eens je best doen om iets concreets terug te regelen?
quote:

Jammer dat je op een forum dit soort dingen geïrriteerd naar boven brengt, dat lijkt mij niet nodig, maar als je het zo wil hebben mag dat van mij.
Ik vind het ook jammer, maar ik zou het nog veel zuurder vinden als een andere band hetzelfde overkomt als ons.

Jenje: point taken.



MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 19-01-2009 19:16 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Beetje sneu die laatste opmerking Koen, ik ben altijd veel voor anderen aan het regelen, ook voor jou, en als het niet zo gaat zoals jij verwacht krijg je dit?

Vraag maar aan bijvoorbeeld een Symphony of Destruction of ik niets regel voor andere bands (en nee, dat waren geen concerten waar Context kon staan nee).


Boeiender


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 19-01-2009 19:17 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik volg het allemaal niet en het boeit met ook geen ene tering maaaaaaar:

(hahaha)

quote:
Op 19 januari 2009 18:59 schreef MR. N het volgende:
De optredens waar jij naar refereerd zijn optredens die voor de rest al vast lagen qua bands en waar wij vaak als laatste zijn toegevoegd. Hierdoor is er geen plek voor jullie geweest, en ik vind het echt jammer dat jij denkt dat wij Context expres zouden "naaien". Dit is geenszins het geval, bij elke mailwisseling die ik heb breng ik jullie band naar voren als zijnde een band die er ook goed bij zou passen.


Juist, en zo gaat het in mijn beleving ook 9 van de 10 keer.

En daarnaast kan een programmeur jouw band nog wel boekenswaardig vinden, dat hoeft dan niet automatisch voor bevriende bands waar je toevallig een "package" mee hebt te gelden.

quote:

Jammer dat je op een forum dit soort dingen geïrriteerd naar boven brengt, dat lijkt mij niet nodig, maar als je het zo wil hebben mag dat van mij.


Dikke +1.

Ik snap dat het frustrerend is als je het gevoel hebt optredens te missen, maar zo te lezen is Departure fair bezig.

Koen, misschien hebben jij gewoon ontzettend mazzel gehad met shows regelen.

Voorbeeld: mij is het met Mindscan, 120 shows gespeeld zo ongeveer, misschien 10 keer gelukt om andere bands mee te nemen..

Edit: Koen, je maakt jezelf echt onsterfelijk belachelijk man. Zonde en nergens voor nodig imho.

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 19-01-2009 19:18]


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 19-01-2009 19:22 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

quote:
Op 19 januari 2009 19:16 schreef MR. N het volgende:
Beetje sneu die laatste opmerking Koen, ik ben altijd veel voor anderen aan het regelen, ook voor jou, en als het niet zo gaat zoals jij verwacht krijg je dit?

Vraag maar aan bijvoorbeeld een Symphony of Destruction of ik niets regel voor andere bands (en nee, dat waren geen concerten waar Context kon staan nee).

Ik weet ook wel dat je veel shit voor andere bands regelt, alleen heb ik niet het idee dat Context een van de bands is waar moeite voor gedaan wordt nee.

Maak niet uit, wat ik in mijn eerste reactie in dit topic al riep, als je het niet ziet wil je het niet zie, ik denk dat het voor beide kanten wel duidelijk is zo, en daar is wat mij betreft de kous mee af.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-01-2009 19:23 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2009 19:16 schreef MR. N het volgende:
ik ben altijd veel voor anderen aan het regelen, ook voor jou


Jij probeert het altijd wel fanatiek inderdaad, met Occultfest ook steeds voor onder andere Context.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 19-01-2009 19:30 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Geef Departure niet de schuld dat je nergens speelt, het is gewoon kut muziek wat Context maakt.


Mogen we het nu weer hebben over Departure en hun muziek?


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Snark
Usericon van Snark
Posted 19-01-2009 19:31 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

ik vind t voor trutjes, deze woordenoorlog


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 19-01-2009 19:32 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2009 19:31 schreef Snark het volgende:
ik vind t voor trutjes, deze woordenoorlog

Precies.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 19-01-2009 19:33 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2009 19:30 schreef Dentz het volgende:
Geef Departure niet de schuld dat je nergens speelt, het is gewoon kut muziek wat Context maakt.


Mogen we het nu weer hebben over Departure en hun muziek?
Nog even en hij zit er tot je elleboog in , vriend.


Fuck the world and fuck you


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 19-01-2009 19:33 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Jaloers?


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 19-01-2009 19:34 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 19 januari 2009 19:31 schreef Snark het volgende:
ik vind t voor trutjes, deze woordenoorlog


Daar heb je wel een punt, en ik was ook eerst niet van plan te reageren, maar als mensen mij van dingen beticht die pertinent niet waar zijn moet ik toch even reageren. Sorry hiervoor.

Dusch!

Departure in Popfront, wie komen allemaal langs om te kijken / luisteren?


Boeiender


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 19-01-2009 19:34 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2009 19:33 schreef mental het volgende:
Nog even en hij zit er tot je elleboog in , vriend.
hehe ja, ik krijg in deze topics enkel bedreigingen, natuurlijk word je dan wel even jaloers als je dit ziet. maar ik ben weer weg, toedeloe.


Fuck the world and fuck you


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 19-01-2009 19:34 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

hmmzz, ik moet na twee dagen ban weer even wennen aan het kwooten, sorry lui.


Fuck the world and fuck you


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 19-01-2009 19:36 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 19 januari 2009 19:34 schreef mental het volgende:
hmmzz, ik moet na twee dagen ban weer even wennen aan het kwooten, sorry lui.


Kom je zaterdag eindelijk jouw belofte om eens in Zwolle langs te komen inlossen Mental?


Boeiender


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 19-01-2009 19:36 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2009 19:34 schreef mental het volgende:
hehe ja, ik krijg in deze topics enkel bedreigingen, natuurlijk word je dan wel even jaloers als je dit ziet. maar ik ben weer weg, toedeloe.

Als je ooit in Zwolle bent krijg je een beetje liefde van me.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 19-01-2009 19:37 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2009 19:36 schreef MR. N het volgende:
Kom je zaterdag eindelijk jouw belofte om eens in Zwolle langs te komen inlossen Mental?
Alleen als ik bij LL mag slapen.


Fuck the world and fuck you


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 19-01-2009 19:37 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

En nu weer over muziek godverdomme!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Dappere-Speerwerper op 19-01-2009 19:38]



ErikdePerik
...en ik doe woody woodpecker na.
Usericon van ErikdePerik
Posted 19-01-2009 20:13 by ErikdePerik Wijzig reactieProfiel van ErikdePerikQuote dit bericht

Ik ga kijken of ik er ook bij kan zijn. Hoe gaat het met de nieuwe nummers? Komt er wat online of is naar Zwolle komen (of een ander optreden)de enige optie?

Rajacker: The chances of anything coming from The Hague are a million to one, he said


MC Hammer Smashed Face


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 19-01-2009 20:15 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 19 januari 2009 20:13 schreef ErikdePerik het volgende:
Ik ga kijken of ik er ook bij kan zijn. Hoe gaat het met de nieuwe nummers? Komt er wat online of is naar Zwolle komen (of een ander optreden)de enige optie?

Rajacker: The chances of anything coming from The Hague are a million to one, he said


Je moet maar lekker naar Zwolle komen Eirich! Al te lang niet meer gesproken.


Boeiender


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 19-01-2009 20:19 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 19 januari 2009 19:34 schreef MR. N het volgende:
Departure in Popfront, wie komen allemaal langs om te kijken / luisteren?


- Wanneerrrrrrrrrrrr?
- Hoe laattttttttttt?


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 19-01-2009 20:38 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 19 januari 2009 20:19 schreef Ralph het volgende:
- Wanneerrrrrrrrrrrr?
- Hoe laattttttttttt?


Zaterdag 24 januari in het Popfront te Zwolle, om 20.30 de eerste band, Reason to Kill, en daarna Departure


Boeiender


Vorck
Usericon van Vorck
Posted 19-01-2009 20:39 by Vorck Wijzig reactieProfiel van VorckQuote dit bericht

hebben wij nu ook ruzie


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen