IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Departure III Vorige pagina | Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-02-2009 12:20 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 7 februari 2009 12:18 schreef MR. N het volgende:
Ah, goed dat je het van 1 kant hoort en dan conclusies trekt.


Wat is dan volgens jou de verhouding; Departure regelde concerten voor Context tov Context regelde concerten voor Departure?

quote:
Mkay, in maart eindelijk studio opnames, dus dan is het weer wat "rijper".


Ik zal er zeker eens een luisterbeurt aan wagen!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 07-02-2009 12:24 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 7 februari 2009 12:20 schreef Mutilator het volgende:
Wat is dan volgens jou de verhouding; Departure regelde concerten voor Context tov Context regelde concerten voor Departure?



Ik zal er zeker eens een luisterbeurt aan wagen!


De verhouding? Heel simpel, Context heeft veel voor ons geregeld, en wij regelen ook dingen terug. In welke verhouding is afhankelijk van wat we kunnen regelen, dat is dus niet altijd in onze handen en dus soms het probleem.

Jammer dat daar een drama van gemaakt wordt, ik ben echt wel mijn best aan het doen, maar zoals deze maand kon Context niet op een datum die ik had kunnen regelen. Helaas.


Boeiender


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-02-2009 12:52 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 7 februari 2009 12:24 schreef MR. N het volgende:
De verhouding? Heel simpel, Context heeft veel voor ons geregeld, en wij regelen ook dingen terug. In welke verhouding is afhankelijk van wat we kunnen regelen, dat is dus niet altijd in onze handen en dus soms het probleem.


Context regelde zo een reeks optredens voor beide bands, Departure gaat dat ook prima af voor zichzelf, waarom dan opeens 'trouble to return the favor'? Ik heb begrepen dat het hier echt om een afspraak gaat..

quote:
Jammer dat daar een drama van gemaakt wordt, ik ben echt wel mijn best aan het doen, maar zoals deze maand kon Context niet op een datum die ik had kunnen regelen. Helaas.


Ow dus het ligt aan Context zelf


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 07-02-2009 12:56 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

Wat Mathieu probeert uit te leggen is dat, als Departure voor een optreden gevraagd wordt, het niet altijd mogelijk is een andere band aan te dragen om ook te komen spelen. Het ligt grotendeels bij de programmeurs en zelden is het mogelijk een andere band aan te dragen als mogelijke toevoeging aan de line-up.



m00n
Stultorum infinitus numerus est
Usericon van m00n
Posted 07-02-2009 12:56 by m00n Wijzig reactieProfiel van m00nQuote dit bericht

quote:
Op 7 februari 2009 12:52 schreef Mutilator het volgende:
afspraak



Ow dus het ligt aan Context zelf


Aan de muziek denk ik......


Vorck
Usericon van Vorck
Posted 07-02-2009 13:02 by Vorck Wijzig reactieProfiel van VorckQuote dit bericht

doe nou ff onderhand kappen met die discussie want zo schiet het natuurlijk voor beide partijen niet op


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 07-02-2009 13:03 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 7 februari 2009 13:02 schreef Vorck het volgende:
doe nou ff onderhand kappen met die discussie want zo schiet het natuurlijk voor beide partijen niet op


Helemaal mee eens dude.


Boeiender


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-02-2009 13:03 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 7 februari 2009 12:09 schreef Mutilator het volgende:
Dus je zegt wel veel voor Context te hebben geregeld?

Als er een belofte is gemaakt kan je toch extra je best doen je belofte in te lossen? Gewoon alsnog doen en ik denk dat excuses voor de late inlossing erbij op zijn plaats zijn. Gewoon eindelijk doen man: iedereen blij

Dit soort zaken horen op MSN, thuis, Modilator!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 07-02-2009 13:08 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

En dan zegt meneer mutilator in het pestilence topic dat ik aan het stoken ben...en waar ben je hier in dit topic mee bezig dan gast ?


Fuck the world and fuck you


Cees
Usericon van Cees
Posted 07-02-2009 13:10 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

Mathieu! Ik ben die cd kwijt


The trend is dead.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 07-02-2009 13:10 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 7 februari 2009 12:56 schreef m00n het volgende:
Aan de muziek denk ik......


Mischien dat als ze in Popfront komen repeteren dat ze dan wel leuk zijn

En zoals ik eerder al vertelde, hoe kan het aan de muziek liggen als er andersom wel concerten kunnen worden geregeld?

Anyhoo, niet om de discussie op te laaien, die is er al geweest, maar dit was een beetje een domme opmerking.

[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 07-02-2009 13:12]


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-02-2009 13:25 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

@Jbassist; Mindview is iig positief over Context.

quote:
Op 7 februari 2009 13:08 schreef mental het volgende:
En dan zegt meneer mutilator in het pestilence topic dat ik aan het stoken ben...en waar ben je hier in dit topic mee bezig dan gast ?


Ik zal zo'n discussie nooit starten, maar kom wel ff op als 1 iemand tegenover meerdere mensen staat en telkens -m.i. onterecht- in de verdediging gedrukt wordt.

Verder heb ik mijn punt gemaakt en laat 't hierbij.





The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-02-2009 13:28 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 7 februari 2009 13:25 schreef Mutilator het volgende:
Ik zal zo'n discussie nooit starten, maar kom wel ff op als 1 iemand tegenover meerdere mensen staat en telkens -m.i. onterecht- in de verdediging gedrukt wordt.

Verder heb ik mijn punt gemaakt en laat 't hierbij.


Oh, kom op kerel, het was al tijden geleden dat het hier over ging en nu kom je nog even aankakken met je commentaar. Dat kan niet anders geïntepreteerd worden dan dat je de boel aan het opruien bent (je wakkert het immers weer aan), of het nu onbedoeld is of niet.

Als mod zou je beter moeten weten.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 07-02-2009 13:39 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 7 februari 2009 13:10 schreef Cees het volgende:
Mathieu! Ik ben die cd kwijt


Hehe, moet je maar even wachten op de nieuwe denk ik zo! Die cd die jij had is nu helemaal niet meer relevant qua band.


Boeiender


GRINDBASHERS
Old grindcores never die!!!
Usericon van GRINDBASHERS
Posted 07-02-2009 15:45 by GRINDBASHERS Wijzig reactieProfiel van GRINDBASHERSQuote dit berichthttp://myspace.com/herrierecordsinc

quote:
Op 7 februari 2009 13:25 schreef Mutilator het volgende:
@Jbassist; Mindview is iig positief over Context.

ik zal zo'n discussie nooit starten, maar kom wel ff op als 1 iemand tegenover meerdere mensen staat en telkens -m.i. onterecht- in de verdediging gedrukt wordt.

Verder heb ik mijn punt gemaakt en laat 't hierbij.




lijkt me idd het beste dat je 't hierbij laat en of je een punt maakt betwijfel ik. ik heb lange tijd m'n best gedaan om dat gezeik van Context te laten voor wat het is... (mede omdat mensen mogelijk denken: MR. N. en Grindbashers zijn 2 handen op 1 buik > wat trouwens ook zo is, hahaha). Ik weet - mede doordat MR. N. bandlid is bij Grindbashers, dat hij zich - ook vaak achter de schermen - enorm inzet voor diverse bands. Dit levert vaak iets op. Soms ook niet. Dan moeten mensen niet gepikeerd gaan doen, en zelf wat meer proberen te regelen.

Beetje lopen te janken dat "er geen optredens terug geroggeld worden" vind ik persoonlijk sowieso al niet getuigen van waardering voor het feit dat iemand voor andere bands van alles en nog wat probeert te regelen.
voorbeeld: voordat dit gezeik begon had MR. N. mij gevraagd of ik betreffende band op "mijn" (hopelijk in dit jaar startende mini-festival) wilde laten komen spelen (los van het feit of de betreffende band dat zelf zou willen). Daar had ik toen zeker oren naar, echter inmiddels niet meer en dat dit zo zijn redenen heeft lijkt me duidelijk...

on topic: departure heeft bijna getekend om hun aankomende mcd via HRI uit te brengen..


[Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 07-02-2009 16:43]


Vorck
Usericon van Vorck
Posted 07-02-2009 16:41 by Vorck Wijzig reactieProfiel van VorckQuote dit bericht

sorry kerel maar dat gezeik van context is al lang over gewaaid als iedereen zn bek had gehouden want dit helpt allemaal niet echt mee en sjaakie heeft zoiezo al niks meer laten horen sinds hij zijn punt duidelijk heeft gemaakt


GRINDBASHERS
Old grindcores never die!!!
Usericon van GRINDBASHERS
Posted 07-02-2009 16:44 by GRINDBASHERS Wijzig reactieProfiel van GRINDBASHERSQuote dit berichthttp://myspace.com/herrierecordsinc

"als iedereen zijn bek had gehouden...." klopt idd... en dat begint bij die sjaakie zelf toch, of niet soms?

enfin, let it be for what it is.


Vorck
Usericon van Vorck
Posted 07-02-2009 16:45 by Vorck Wijzig reactieProfiel van VorckQuote dit bericht

quote:
enfin, let it be for what it is.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 07-02-2009 17:13 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 7 februari 2009 15:45 schreef GRINDBASHERS het volgende:
on topic: departure heeft bijna getekend om hun aankomende mcd via HRI uit te brengen..



Cees
Usericon van Cees
Posted 07-02-2009 19:16 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

quote:
Op 7 februari 2009 16:41 schreef Vorck het volgende:
sorry kerel maar dat gezeik van context is al lang over gewaaid als iedereen zn bek had gehouden want dit helpt allemaal niet echt mee en sjaakie heeft zoiezo al niks meer laten horen sinds hij zijn punt duidelijk heeft gemaakt


+1.

Fuck it, niet onze zaak. Zaak tussen de 2 bands.


The trend is dead.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 07-02-2009 19:18 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Mwah, toch niet echt netjes en sociaal van Mr. N.


Cees
Usericon van Cees
Posted 07-02-2009 19:23 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht



The trend is dead.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 07-02-2009 20:10 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 7 februari 2009 19:18 schreef Psychonaut het volgende:
Mwah, toch niet echt netjes en sociaal van Mr. N.


Misschien moet hij eens afspraken in een nuchtere toestand maken.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 07-02-2009 20:19 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Misschien moet iedereen hier er niet zo'n soap van maken. De tering.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Cees
Usericon van Cees
Posted 07-02-2009 20:23 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

quote:
Op 7 februari 2009 20:19 schreef Metalhead22 het volgende:
Misschien moet iedereen hier er niet zo'n soap van maken. De tering.


+1000000000000000


The trend is dead.


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen