IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : rotten.com mening Vorige pagina | Volgende pagina
PsYcHo
Cowboy From Glasgow
Usericon van PsYcHo
Posted 20-03-2002 18:12 by PsYcHo Wijzig reactieProfiel van PsYcHoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/foryoursins

quote:
Op 20 maart 2002 17:45 schreef Voice_of_thunder het volgende:
tsja ik vind het niet zo toff om naar zo'n site te gaan, dus last heb ik er niet van
allen het is inderdaad lullig als je vrienden of dergelijke iets opstaan...

dan moet je www.sp00ned.com kijken
ps ik quote de verkeerde sorry

[Dit bericht is gewijzigd door PsYcHo op 20-03-2002 18:14]



Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Usericon van Pandaemonaeon
Posted 20-03-2002 18:25 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

Die site is geil


Godverdommen..


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 20-03-2002 19:16 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Rotten.com

Enorm grappig. Zwarte humor op z'n best! Tja en 'als je zusje ertussen zit...' dat vind ik weer typisch een egoïstische uitlating.

Foto's van dode mensen zijn interessant. De dood is interessant. Op een dag lig ik daar ook, bevroren in een moment van doodspijn. Mij mogen ze op de foto zetten... (oh en heb je het 'rotten codicil' al gezien? ROTFLMAO!!)


RdP
"Fucked Up" en "Ready To Die"
Usericon van RdP
Posted 20-03-2002 20:42 by RdP Wijzig reactieProfiel van RdPQuote dit bericht



Hakkuh


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-03-2002 8:02 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2002 19:16 schreef Dwaallicht het volgende:
Rotten.com

Enorm grappig. Zwarte humor op z'n best! Tja en 'als je zusje ertussen zit...' dat vind ik weer typisch een egoïstische uitlating.

Foto's van dode mensen zijn interessant. De dood is interessant. Op een dag lig ik daar ook, bevroren in een moment van doodspijn. Mij mogen ze op de foto zetten... (oh en heb je het 'rotten codicil' al gezien? ROTFLMAO!!)


als je tegen zo een site band hoeft dat niet uit egoisme te zijn. ik vind alleen al de gedacht vervelend als jij jou zusje daar zou zien (bij wijze van spreken). nee, de dood is inderdaad boeiend maar toch moet je nabestaande respecteren.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 21-03-2002 9:10 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 21 maart 2002 8:02 schreef attila_de_hun het volgende:
nee, de dood is inderdaad boeiend maar toch moet je nabestaande respecteren.



Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Ooypunk
Heidevolk
Usericon van Ooypunk
Posted 21-03-2002 12:53 by Ooypunk Wijzig reactieProfiel van OoypunkQuote dit berichthttp://www.heidevolk.com

Kan het zijn dat de helft van de plaatjes op Rotten.com niet bekeken kan worden (ligt die server coke.rotten.com plat) ??? Of ligt dat aan mij? (of de beveiliging hier)


Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 25-03-2002 19:48 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Ik kan het niet bevatten dat er mensen zijn die aan zo'n site beginnen, ik vind het echt super!!!!!!!!!!!!!!! lomp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


PsYcHo
Cowboy From Glasgow
Usericon van PsYcHo
Posted 25-03-2002 19:50 by PsYcHo Wijzig reactieProfiel van PsYcHoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/foryoursins

het kan je hobby zijn



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 25-03-2002 19:53 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

*burp* ik heb er niet zo'n behoefte aan, maar ach, er zijn zielen zat die Rotten.com wel cool vinden..

laatste keer dat ik keek gelijk een foto van iemand die met een shotgun door zijn kop was geschoten; dat plaatje heb ik een week lang niet van mijn netvlies gekregen nee dank u..


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 27-03-2002 10:15 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2002 19:50 schreef PsYcHo het volgende:
het kan je hobby zijn


dan heb je een zieke hobby!


Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 27-03-2002 12:10 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

Ik ga af en toe wel naar zo'n sites es kijken uit nieuwsgierigheid en kan er natuurlijk tegen. Als je in de branche zit van begrafenisondernemer interesseert je dat meer natuurlijk, je staat er anders tegenover.


Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 27-03-2002 12:32 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2002 12:10 schreef Mortanius het volgende:
Ik ga af en toe wel naar zo'n sites es kijken uit nieuwsgierigheid en kan er natuurlijk tegen. Als je in de branche zit van begrafenisondernemer interesseert je dat meer natuurlijk, je staat er anders tegenover.

komen mensen dan altijd zo helemaal uitelkaar liggen binnen t zou wat moois zijn, nee t ergste echte lijk wat ik ooit gezien heb had inwendige bloedingen en was dus erg paarsig, maar zoals op rotten heb ik ze (gelukkig) nog nooit hoeven aanschouwen


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 27-03-2002 13:00 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

sommige gevallen zien er inderdaad zo uit. De meeste zien er normaal uit, heb eens een uitgebreide lichaamsverzorging bijgewoond met insneden in het lichaam en bloedaftaping e.d. (Thanatopraxie)


Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 27-03-2002 13:44 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2002 13:00 schreef Mortanius het volgende:
sommige gevallen zien er inderdaad zo uit. De meeste zien er normaal uit, heb eens een uitgebreide lichaamsverzorging bijgewoond met insneden in het lichaam en bloedaftaping e.d. (Thanatopraxie)

vunzig als mensen vergiftigd zijn moet je trouwens geen schedeldakje lichten dan spuit et tot op het plafon (mooie verhalen van een maat van me die dit werk gedaan heeft, altijd een feestje tijdens t avondeten met hem )

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 27-03-2002 13:44]


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 27-03-2002 13:47 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

quote:
Op 27 maart 2002 13:44 schreef FireFox het volgende:
vunzig als mensen vergiftigd zijn moet je trouwens geen schedeldakje lichten dan spuit et tot op het plafon (mooie verhalen van een maat van me die dit werk gedaan heeft, altijd een feestje tijdens t avondeten met hem )


kan ik me voorstellen. Je moet er aan zijn hé. Ik ga waarschijnlijk ook die cursus volgen voor Thanatopractor, mijn kennis wat uitbreiden


Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 27-03-2002 13:50 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2002 13:47 schreef Mortanius het volgende:
kan ik me voorstellen. Je moet er aan zijn hé. Ik ga waarschijnlijk ook die cursus volgen voor Thanatopractor, mijn kennis wat uitbreiden

jij liever dan ik maar suc6 drmee iig


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Rexcore
Murray Rulez
Usericon van Rexcore
Posted 28-04-2002 4:09 by Rexcore Wijzig reactieProfiel van RexcoreQuote dit bericht

Het is gewoon een smerige site.. Te ziek voor woorden


What we do in live, Echoes in eternity
What we do in live, Echoes in eternity


RaNk
Usericon van RaNk
Posted 28-04-2002 13:11 by RaNk Wijzig reactieProfiel van RaNkQuote dit bericht

Ik vind er ook niet veel aan en kick er zeker niet op, maar soms overwint de nieuwsgierigheid gewoon. Op de een of andere manier vind ik dierenleed altijd het moeilijkst om aan te zien. Ik leer wel van zulke sites trouwens. Met bepaalde dingen word ik bewust een heel stuk voorzichtiger (zoals in het verkeer bijvoorbeeld), dus ik heb er wel degelijk iets aan gehad. Voor 'belangstellenden', hier heb je nog zo'n site:
www.ogrish.com
Er zit ook een forum bij, kun je kijken wat voor soort mensen zich 'aangetrokken' voelen tot die dingen. Ik zit niet op dat forum overigens.


Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 29-04-2002 16:26 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

Dat van dieren kan ik niet aanzien, ik haat dat, maar van mensen heb ik er geen last van.

De ultieme site met verzameling van websites over de dood in alle opzichten is:

www.deathndementia.com

Zeker aan te raden, hier vind je alles op!



Cheers


Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 29-04-2002 19:23 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

Ik wil verder niet vervelend doen ofzo, maar die politiek correcte reacties prikkelen mij weer eens.

Kijk, het is overduidelijk dat als je er niet wilt kijken, je er niet kijkt.

Degene die het interessant vinden, zijn ziek. Hm.. Even voor de duidelijkheid : 'k heb er gisteren eens op gekeken, en het sprak me niet echt aan ofzo. Voor inspiratie zou je het idd kunnen gebruiken. Of als je niet tegen bloed kunt o.i.d. is dit een goed middel om er eens naar te kijken. Als je hier immers tegen kunt, dan kun je ookwel naar een operatie op TV kijken lijkt mij.


Maargoed, terzijde, waar het mij om gaat is dit ->

Zijn JULLIE het nou juist niet, die in het weekens een Cannibal Corpse shirtje aantrekken, met een opengesneden vrouw erop? Cradle of Filth heeft ook van dit soort t-shirts, Six feet under.. achja, zo kan ik nogwel even doorgaan. Een beetje DM/BM band heeft een 'goor' shirtje. Ik vind deze kortzichtigheid dan ook buitengewoon opmerkelijk, en volgens mij bevestigt dit mijn verhaal in het 'afvalligen'-topic.

Piramide, piramide, pyramide.



God hates us all ! God hates us all !


Kreator
life is lost
Usericon van Kreator
Posted 29-04-2002 20:41 by Kreator Wijzig reactieProfiel van KreatorQuote dit bericht

ten eerste mijn mening: 0,0

de foto's die rotten.com publiceerd vind ik PERSOONLIJK niets aan. T'Shirts met simpelweg een bloederige tekening zonder achterliggende gedachte ook.

De foto's van rotten.com zijn voor de meeste mensen iets nieuws en daardoor gaan mensen gauw kijken. Dat weet rotten.com verdomde goed. het is commercieel gezien een goedlopende site.

Toch wil ik wel degelijk een verschil schetsen tussen de rotten.com en de meeste metalshirts.
Veel tekeningen op shirts hebben wel degelijk achterliggende gedachte en dat kan ik wel waarderen wanneer zo'n tekening een bepaald onderwerp schetst.

Rotten.com is gewoon een verzameling foto's waar geen achterliggende gedachte aan vast zit.

Maar begrijp me niet verkeerd; een afbeelding op een shirt die een band er alleen op heeft gezet omdat dood en verderf gewoon VET is, trekt mij ook niet zo


[scroll]Is there something after you? Is there someone folowing you? Are you Dieing? PARANOIA !!!!!!!!!!!!!!!!!![/scroll]


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 29-04-2002 21:31 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Man ... die vent houd maar niet op http://www.bangedup.com/archives/ghMassiveLoad.mpeg ongelooflijk.


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 29-04-2002 21:34 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2002 21:31 schreef Paul het volgende:
Man ... die vent houd maar niet op http://www.bangedup.com/archives/ghMassiveLoad.mpeg ongelooflijk.


erg goor

tsunamie is er niets bij


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 29-04-2002 22:59 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2002 21:31 schreef Paul het volgende:
Man ... die vent houd maar niet op http://www.bangedup.com/archives/ghMassiveLoad.mpeg ongelooflijk.


FUCKING DAMNIT THE HEL!


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen