IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Thorns Volgende pagina
humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 12-08-2002 21:37 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com






Zoals misschien al wel bekend is, ben ik een enorme fan van deze band. De band bestaat al heel lang [1989] en is een project van Snorre Ruch [a.k.a. S.W. Krupp].
Echter heeft de band pas vorig jaar zijn eerste full-lenght afgeleverd, dit komt mede door de gevanginis straf die Snorre moest uitzitten [hij zat in de auto samen met Varg, op weg om Euronymous om te leggen]
Ik heb [volgens mij] alle muziek die er is van deze band, wat ik nog wel graag zou willen hebben is de orginele Trødertun Tape & Grymyrk... dit is echter onmogelijk, omdat er daar maar een paar van in omloop zijn.
Gelukkig heeft Moonfog die 2 underground tapes op een 2de cd van de split met Emperor gezet.

Hieronder de officiële discografie van Thorns:











Zijn er nog meer mensen bekend met deze Industrial Black Metal band?


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 12-08-2002 21:39 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

MP3's zijn binnen.


humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 12-08-2002 21:40 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

volgens mij zijn het allemaal gedeeltes van nummers


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 12-08-2002 21:41 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Hmz, dat sukkt.
De eerste band die me te binnen schoot toen ik het luisterde was Myrkskog.
Klinkt lekker dit, had er vaker van gehoord, maar niet de tijd genomen het te checken.


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 12-08-2002 21:42 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

Hm ik ben er vaag mee bekend, en dan nog alleen omdat jij erover postte... ik heb wel wat MP3's van ze, die zal ik nog eens beluisteren.



humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 12-08-2002 21:43 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

als iemand er belang bij heeft kan ik het natuurlijk op Rhodium zetten...


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 12-08-2002 21:46 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

Ik heb Vortex al, maar het staat niet op de server dus nooit weg om het eens onder de aandacht te bregen



humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 12-08-2002 21:47 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

quote:
Op 12 augustus 2002 21:46 schreef elessar het volgende:
Ik heb Vortex al, maar het staat niet op de server dus nooit weg om het eens onder de aandacht te bregen
okidokie


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 03-09-2002 19:40 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Heeft er toevallig IEMAND mp3's of originele demo/live tapes van Stigma Diabolicum ??

Dit is de band die later (vanaf 1990 ongeveer) over zou gaan in Thorns.

Ik ben vooral benieuwd hiernaar omdat Marius Vold er toen nog bij zat, welke ook de vocalen heeft gedaan op My Angel van Arcturus..


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 03-09-2002 19:44 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2002 21:43 schreef humanator het volgende:
als iemand er belang bij heeft kan ik het natuurlijk op Rhodium zetten...


JA!
aargh, Thorns is geweldig


humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 06-09-2002 19:03 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

quote:
Op 3 september 2002 19:40 schreef Valorian666 het volgende:
Heeft er toevallig IEMAND mp3's of originele demo/live tapes van Stigma Diabolicum ??

Dit is de band die later (vanaf 1990 ongeveer) over zou gaan in Thorns.

Ik ben vooral benieuwd hiernaar omdat Marius Vold er toen nog bij zat, welke ook de vocalen heeft gedaan op My Angel van Arcturus..
o wat leuk... meneer Ruch zat er toen ookal bij? ben ook geinteresseerd


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 06-09-2002 19:16 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2002 19:03 schreef humanator het volgende:
o wat leuk... meneer Ruch zat er toen ookal bij? ben ook geinteresseerd


Ruch... is dat Snorre ?



humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 06-09-2002 19:47 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

jep... aka S.W. Krupp


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 23-03-2004 22:42 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Fucking heersch.
Mis nog een paar nummers.
Ik ga toch nog eens overwegen dit op cd te vinden


F*ck hippies


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 24-03-2004 8:52 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2004 22:42 schreef Manifest het volgende:
Fucking heersch.
Mis nog een paar nummers.
Ik ga toch nog eens overwegen dit op cd te vinden


voor een eurotje of 6 bij cdexpress.com te koop.


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


spectre
Usericon van spectre
Posted 24-03-2004 11:14 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

verdomme, wanneer komt er nou eens nieuwe shit van Thorns.. is echt een eeuwigheid geleden


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 24-03-2004 11:55 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2002 19:40 schreef Valorian het volgende:
Heeft er toevallig IEMAND mp3's of originele demo/live tapes van Stigma Diabolicum ??

Dit is de band die later (vanaf 1990 ongeveer) over zou gaan in Thorns.

Ik ben vooral benieuwd hiernaar omdat Marius Vold er toen nog bij zat, welke ook de vocalen heeft gedaan op My Angel van Arcturus..


Ik heb mp3's van de Luna des Nocturnus demo. Erg slechte opnames helaas . Er is ook maar op één van de drie nummers zang te horen.


SiQDiZ
bier zuipen & kut roepen
Usericon van SiQDiZ
Posted 24-03-2004 12:31 by SiQDiZ Wijzig reactieProfiel van SiQDiZQuote dit bericht

ik heb die split met emperor, ZEER goeie plaat als je het mij vraagt, ik kan hem iedereen aanraden.

[als iemand me vanaaf ff de link v/d ZM ftp of link voor de ZM DC hub geeft upload ik em wel ff]


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 24-03-2004 14:08 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Vertel maar even hoe ik op DC moet komen.
Of gewoon even de cd voor me kopiëren.


F*ck hippies


SiQDiZ
bier zuipen & kut roepen
Usericon van SiQDiZ
Posted 24-03-2004 14:10 by SiQDiZ Wijzig reactieProfiel van SiQDiZQuote dit bericht

lama zitten , anders wordt helmetje boos


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 24-03-2004 14:18 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

--> Msn


F*ck hippies


spectre
Usericon van spectre
Posted 25-04-2004 13:56 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

nieuws:

quote:
THORNS - ART FIENDS
Black metal legends, Thorns' mastermind, Snorre Ruch has been keeping busy with a variety of extra musical activities involving interesting exponents of the art world since the band's long awaited and much acclaimed self-titled debut in 2002. In the past few months alone, Snorre has created Thorns Ltd, a separate outlet from Thorns, dedicated to making experimental music tailored specifically for art exhibitions. Contemporary Norwegian artist, Bjarne Melgaard's exhibition at the Palais De Tokyo museum in Paris earlier this year was Thorns Ltd's debut. A new composition will premier at New York artist, Banks Violet's show in London in September this year. More detailed information on location, date and how to get hold of those recordings will be released shortly. Snorre's extreme musical project and inspiration behind many of today's black metal bands, Thorns, however, is still his priority. He has been writing music for the new release as well as auditioning musicians for future Thorns live shows. "I already have a title for it but I am not going to disclose that just yet 'cos the album will not be out before next year," he teased earlier today. "I intend to have between 15 to 25 tracks on there, 10 of which will be made into surround remixes and included in a different release. And whether that is going to be a Moonfog, internet or some other company's is something to be decided later on. I am very open about the structure of the new album right now." As to whom will record the vocals this time around, Snorre hinted at guest appearances on the odd track but confirmed that he is keen to follow the debut direction. "I hope to use Satyr again and Aldrahan has already expressed an interest in doing vocals so that's great." In true Thorns' style, expect the unexpected.



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hieronimus
Usericon van Hieronimus
Posted 25-04-2004 19:23 by Hieronimus Wijzig reactieProfiel van HieronimusQuote dit berichthttp://likeantennas.com

Heb hun enige échte album
Zeer gaaf ende strak, toffe guest appearances ook, maar goed nieuws om te horen dat er een nieuw album aan komt, wordt weer smullen lijkt me


Ad Astra...


spectre
Usericon van spectre
Posted 26-04-2004 10:44 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

ben benieuwd hoe die experimentele poep gaat klinken


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 26-01-2005 12:56 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Nieuw Thorns materiaal zal wel niet lang meer op zich laten wachten. Ben zeer benieuwd

"I just returned from a week long stay at a cabin far up in the mountains with my good friend Snorre from Thorns. We set up recording equipment and worked very focused with our new albums. I'm co-producing the new Thorns album and I also put a great deal of work into the new Satyricon record during our stay. The material is coming along really great and I hope to enter the studio with Frost late summer"-Satyr. We will play our first London show in 2 years at the Fabric on March 3rd. More info about that later this week.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 26-01-2005 13:46 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

laat maar komen!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen